Waar kun je die zien? Ik heb het helemaal gemist.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:17 schreef M0NTANA het volgende:
Als ik overtreding van Luis Suarez terugkijk, ben ik niet bang voor een schorsing.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waar kun je die zien? Ik heb het helemaal gemist.
Die inderdaad. Vind het geen duidelijke, bewuste overtreding.quote:
quote:
Niets aan de hand dusquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:22 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Lekker dagje voor jullie jongens. Oleguer in de bak en een onderzoek naar de actie van suarez.
Is dit alles? Dan vind ik het wel meevallen.quote:
Wat een onzin. Niets mis met Oleguer.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:25 schreef HeatWave het volgende:
Oleguer vind ik echt niet erg, krijgt MvB gewoon de kans niet meer om het op te stellen.
quote:Siem De Jong: 'Ik wil vechten voor basisplaats'
In de wedstrijd tegen Utrecht gaf Marco Van Basten enigszins verrassend de voorkeur aan youngster Siem De Jong. Het 19-jarige jeugdproduct fungeerde als meest vooruitgeschoven pion op het Amsterdamse middenveld. "Het ging wel lekker".
De Jong behoorde niet tot de selectie voor de topper tegen Feyenoord en speelde maandag nog gewoon met de beloften mee. "Ik heb pas enkele uren voor de aftrap vernomen dat ik zou starten", doet hij zijn verhaal. "De trainer heeft me geen uitleg gegeven, enkel dat hij tevreden was van mijn houding op training".
De concurrentie op zijn positie is moordend. Dat beseft ook De Jong. "Deze keer profiteerde ik van het uitvallen van Miralem Sulejmani, maar er zijn heel wat spelers die op deze positie aardig uit de voeten kunnen".
Toch brandt de talentvolle middenvelder van de ambitie om het bij Ajax te maken. "Verhuren is momenteel niet aan de orde. Ik wil vechten voor een basisplaats bij Ajax. Pas als dat niet lukt, kunnen we er aan denken om elders een jaartje ervaring op te doen".
Hij is inderdaad lekker, maar geschorst gaat hij er toch niet voor wordenquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:26 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Kom op jongens. Het is duidelijk geen natuurlijke beweging. Dat hij struikelde is natuurlijk een hilarisch slechte smoes. Je zit toch duidelijk dat hij zijn voet in de maag van de tegenstander plant.
Met zo'n vooronderzoek geeft de knvb toch wel aan dat er iets niet pluis is. Het is gewoon een trappende beweging.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:26 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hij is inderdaad lekker, maar geschorst gaat hij er toch niet voor worden
Silenus en HeinekenAFCA, jullie zijn al ouder toch?quote:13-jarige Ajax-fan mishandeld in Utrecht
Een voetbalsupporter uit Utrecht is donderdagavond opgepakt voor het mishandelen van een 13-jarige supporter van Ajax. Het slachtoffer raakte niet ernstig gewond, zegt een woordvoerder van de politie vrijdag.
De 22-jarige Utrechter kwam terug van de eerder op de avond verloren bekerwedstrijd tegen Ajax en zag in de Stationshal in Utrecht een Ajax-aanhanger lopen. Hij sloeg de 13-jarige jongen in zijn gezicht en liep daarna verder.
De man is iets later op de Croeselaan opgepakt en vrijdag aan het begin van de middag vrijgelaten.
Na een paar keer kijken volgens mij ook.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:29 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Het is gewoon een trappende beweging.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:27 schreef DJ_Ryow het volgende:
iemand op youtube merkt terecht op dat loval hem een duw geeft en daarom dat been zo hoog komt
TR was toch ook mee?quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:29 schreef M0NTANA het volgende:
Silenus en HeinekenAFCA, jullie zijn al ouder toch?
Erg stoer om een 13 jarige te slaanquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Silenus en HeinekenAFCA, jullie zijn al ouder toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |