Genomineerd voor de zin van de dag!quote:Ook was het een mailadres van een gerespecteerd caviaforum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
quote:
Wat moeten we ons daar precies bij voorstellen?quote:Passies: Ik fok met cavia's en bezoek daarmee ook regelmatig shows.
Dat ze dit jaar nog ff geld wil verdienenquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:29 schreef PatsyStone het volgende:
[..]
[..]
Wat moeten we ons daar precies bij voorstellen?
Kom nou, die beestjes weten zelf toch ook wel dat het beter is als ze gewoon uitstervenquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:59 schreef Yuin het volgende:
Eerste fotos die ik zie als ik op link van het caviaforum klik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat de Bergman Kliniek hier nog niet eens meer wat van kan maken![]()
Linkje
whatquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:59 schreef Yuin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje
Wat is dat héquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:59 schreef Yuin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje
Ik stel me echt voor dat zo een wijf die beesten eerst in een pot lijm heeft gedrukt met de neus en vervolgens maar tegen dat kutje aanwrijven... En zie daar het resultaatquote:Op vrijdag 26 september 2008 14:23 schreef Yuin het volgende:
[..]
Ze zouden het goed doen in een of andere horrorfilm
quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:26 schreef santax het volgende:
[..]
Ik stel me echt voor dat zo een wijf die beesten eerst in een pot lijm heeft gedrukt met de neus en vervolgens maar tegen dat kutje aanwrijven... En zie daar het resultaat
hmmm cavia-met-schimmelquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:59 schreef Yuin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje
quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Grappig he, mensen belachelijk maken die wél begrijpen waar dierenliefde over gaat. Als je niet in staat bent om zoiets te begrijpen, reageer dan gewoon niet.
Helemaal mee eens! Een echte dierenvriend kun je dan ook herkennen aan het feit dat hij zijn dieren op Marktplaats verkoopt aan de hoogste bieder...quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Grappig he, mensen belachelijk maken die wél begrijpen waar dierenliefde over gaat. Als je niet in staat bent om zoiets te begrijpen, reageer dan gewoon niet.
De kattenwereld is heel anders dan de caviawereld, al is het maar omdat katten heel andere huisvestingbehoeftes hebben dan cavia's. Er zijn gelukkig genoeg caviafokkers die fokken uit liefde (andere motieven bestaan ook niet want geld valt er toch niet aan te verdienen), en de beestjes zitten er gewoon keurig bij. Cavia's fokken kost je honderden euro's per jaar, geldprijzen zijn er nooit te winnen. (op 1 show na in januari, maar dan mag je blij zijn met 10 euro. Nou, woehoe, vette winst zeg.)quote:Op vrijdag 26 september 2008 19:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]Dus jij noemt fokken dierenliefde?
![]()
Mijn stiefmoeder heeft ooit britse korthaar gefokt en geloof mij, in die wereld gaat het, net zoals in elke andere wereld, alleen maar om het geld.
Om nog maar te zwijgen over in wat voor kleine hokken benches die dieren zitten. En het hele gedoe met showen en alles.
Dierenliefde.
Een woord Ziek!quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:26 schreef santax het volgende:
[..]
Ik stel me echt voor dat zo een wijf die beesten eerst in een pot lijm heeft gedrukt met de neus en vervolgens maar tegen dat kutje aanwrijven... En zie daar het resultaat
Tot januari mag het nog hoorquote:Op vrijdag 26 september 2008 20:50 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Een woord Ziek!
Ok. 3 woorden dan.
Oh nu 9 woorden
Nu 12..
Ze hebben het enige wat cavia's leuk maakt eruitgefoktquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:59 schreef Yuin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje
Natuurlijk, er bestaat ook maar 1 persoon op een caviaforumquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:56 schreef Yuin het volgende:
@zoeperzazke
ik heb zo het idee dat jij de persoon bent van dat forum![]()
anyway, ik ben een ontzettende dierenvriend,
maar deze dingen zijn gewoon lelijk
quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:50 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Een woord Ziek!
Ok. 3 woorden dan.
Oh nu 9 woorden
Nu 12..
Oh jezusquote:Op vrijdag 26 september 2008 19:27 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
De kattenwereld is heel anders dan de caviawereld, al is het maar omdat katten heel andere huisvestingbehoeftes hebben dan cavia's. Er zijn gelukkig genoeg caviafokkers die fokken uit liefde (andere motieven bestaan ook niet want geld valt er toch niet aan te verdienen), en de beestjes zitten er gewoon keurig bij. Cavia's fokken kost je honderden euro's per jaar, geldprijzen zijn er nooit te winnen. (op 1 show na in januari, maar dan mag je blij zijn met 10 euro. Nou, woehoe, vette winst zeg.)
Hou dus liever gewoon je mond als je nog steeds geen idee hebt waar je het over hebt.
quote:Met deze cavia, Grummel, een zeugje, begon de cavialiefde. Toen Grummel op 4-jarige leeftijd werd ingeslapen vanwege tumoren en blaasstenen, mocht Saskia geen nieuwe cavia meer van haar ouders, maar de liefde voor de cavia bleef intens aanwezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |