Ik heb dan meer dan 1 bed he.quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Probeer altijd het beddegoed zsm te wassen, aangezien ik weinig ruimte heb om 't echt op te hangen
Zeg dat dan hequote:Op zaterdag 27 september 2008 14:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gedaan, volgens mij ben ik de helft vergeten.![]()
Krijg zin om te gaan uit eten.
Succesquote:Op zaterdag 27 september 2008 14:46 schreef Sjowhan het volgende:
Op naar de korfbal (we moeten uit spelen in Mijdrecht).
Tot vanavond anders morgen
quote:
LOLquote:
Du'h .. ik heb je de link net gegeven. En nee, ik ben nog niet weg. De oudste zit nog op zijn gemak op het toilet...quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Naar welk spectaculair feest moet ik vanavond?
Zijn er ook paaldanseressen?quote:Op zaterdag 27 september 2008 19:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Du'h .. ik heb je de link net gegeven. En nee, ik ben nog niet weg. De oudste zit nog op zijn gemak op het toilet...
Werkwerkwerkquote:
Net zoals vakantiequote:
ik ben onschuldigquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:46 schreef MPG het volgende:
Mogge![]()
![]()
Klonk, weet jij iets van dat ongeluk vanmorgen, op de afrit bij Belfeld?
Ik moest godnondeknetter omrijden via Reuver om op werk te komen
Edit, laat maar, staat op de FP![]()
Dodelijk ongeval op A73 bij Venlo
Dat snap ik, maar misschien had je nog wat nieuws van de lokale dorps-tam-tamquote:
Ik denk het. Ergens tussen 10 en 5 voor 6 stonden er nog 5 politiewagens, 1 brandweerwagen en een ambulance op de afritquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:15 schreef Klonk het volgende:
verklaart trouwens wel de herrie vannacht, volgens mij hebben ze nog met een helicopter gezocht, ding kwam rond die tijd keilaag overvliegen, leek echt of ie door de slaapkamer kwam
Dat was vast eng, zomaar ergens anders dan in de KSC postenquote:Op zaterdag 27 september 2008 20:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik zat opeens in het feedback topic van GC![]()
Maar goed, weer thuis dus
Net nog niet. Misschien wat later op de avond, wanneer er meer alcohol gevloeid heeftquote:Op zaterdag 27 september 2008 19:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zijn er ook paaldanseressen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |