abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62725308
En dan nog; Lex Kroon

Benieuwd wat Van Loen te vertellen heeft...

Dat ik dat ooit nog eens zou zeggen!
pi_62727773
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:07 schreef _Vulcanus_ het volgende:

[..]

Wat kan jij toch treiteren.
En dat terwijl ik bijna zeker weet, dat je stiekem toch ook een klein beetje fan bent van FC Utecht.

Als ik je persoonlijk zou kennen, kreeg je van mij voor straf elk jaar een clubcard van de FC voor je verjaardag...

We kunnen best een keer afspreken hoor, dan kennen we elkaar persoonlijk en dan krijg ik die clubcard.

Maar het was niet eens als treiteren bedoeld. Het is toch zo dat het voetbal momenteel niet veel soeps is maar de soap wel soeps is?

En ik ben niet stiekem een beetje fan, dat lukt me gewoon niet, hoe handig het ook zou zijn. Komt misschien ook omdat ik die akelige kop van Eilanden meteen voor me zie
pi_62728416
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:16 schreef SCH het volgende:

[..]

We kunnen best een keer afspreken hoor, dan kennen we elkaar persoonlijk en dan krijg ik die clubcard.

Maar het was niet eens als treiteren bedoeld. Het is toch zo dat het voetbal momenteel niet veel soeps is maar de soap wel soeps is?

En ik ben niet stiekem een beetje fan, dat lukt me gewoon niet, hoe handig het ook zou zijn. Komt misschien ook omdat ik die akelige kop van Eilanden meteen voor me zie
Om het eens over het voetbal te hebben, dat gaat ook steeds beter, we missen alleen een doelpuntenmaker/aanspeelpunt voorin.

Weet ook wel zeker dat er nog een extra spits gaat komen in de winterstop, Boussaboun is leuk voor erbij maar kan niet in de punt van de aanval spelen, net als Loval eigenlijk, we moeten hopen dat Skoubo fit wordt en blijft, en dan ook nog eens laat zien dat ie weldegelijk kan ballen.

Mocht die Skoubo trouwens van blessure in blessure blijven vallen, dan mag Buter ook zijn conclusies wel gaan trekken, dan bezorgt ie na Sanmartean weer een dure salarispost die op de tribune zit.

Verder ben ik benieuwd naar Van Loen en Van Dop vanavond, al zal het toch wel weer welles-nietes worden, en krijgen de ontslagen trainers vast een extraatje om hun mond te snoeren.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 27 oktober 2008 @ 19:49:16 #179
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_62728932
Sneijder in FC Utrecht shirt bij de Jakhalzen
  maandag 27 oktober 2008 @ 20:23:16 #180
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_62730282
Nascimento zo bij Holland Sport
pi_62733018
Tja, hij hield zich nog in.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_62733155
Hij had best mogen zeggen dat het laf was van Willem.

Nu nog meer geouwehoer bij RTL. Johan weet wel hoe het zit natuurlijk
pi_62734570
Slecht voor de club dit, misschien maar beter als Willem, Van Dop, Buter en Venneman allen weg gaan en er met een compleet schone lei opnieuw wordt begonnen.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 27 oktober 2008 @ 22:17:43 #184
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_62734631
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:49 schreef Joesse het volgende:
Sneijder in FC Utrecht shirt bij de Jakhalzen
?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  maandag 27 oktober 2008 @ 22:23:51 #185
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_62734896
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 22:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Slecht voor de club dit, misschien maar beter als Willem, Van Dop, Buter en Venneman allen weg gaan en er met een compleet schone lei opnieuw wordt begonnen.
Alleen als we de spelers ook allemaal weg doen. Dan hebben we pas een mooie schone lei.
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_62734939
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 22:23 schreef thaduck het volgende:

[..]

Alleen als we de spelers ook allemaal weg doen. Dan hebben we pas een mooie schone lei.
Dat wordt wel heel lastig.
  maandag 27 oktober 2008 @ 22:28:11 #187
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_62735048
Jah, aangezien we dan als supporters in plaats van latjetrappen naar beneden moeten om te spelen
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 11:20:09 #188
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_62745498
En ome henry moet voor de centjes gaan zorgen...het circus is weer geopend mensen!!!
Komt dat zien...

Arme John trouwens, gister werd hem ook nog eens verweten dat hij geen Charisma heeft door Johan "ik rook alleen Olifant" Derksen...

Hoop dat we snel uit de hoek wegstappen, hier vallen teveel klappen...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_62745635
Leuk spelletje ook van de heren assisenten, ''wij willen onze baan terug''...

Alsof men gewoon nog kan werken bij de club, gewoon weer gelul om meer geld te krijgen.

Laat aub iedereen oprotten, ben het voltallige bestuur en ook de kromme spuugzat.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:15:43 #190
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_62747230
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Leuk spelletje ook van de heren assisenten, ''wij willen onze baan terug''...

Alsof men gewoon nog kan werken bij de club, gewoon weer gelul om meer geld te krijgen.

Laat aub iedereen oprotten, ben het voltallige bestuur en ook de kromme spuugzat.
Ik begrijp het wel een beetje.
Als mijn werkgever morgen afscheid van me wil nemen, mag hij mij ook 7 maandsalarissen meegeven (ben 7 jaar in dienst).

Je kan bijvoorbeeld van Loen nou niet echt een voorbijganger noemen, hij heeft de beste jaren van zijn leven in FC Utrecht gestoken.
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
pi_62747283
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 12:15 schreef _Vulcanus_ het volgende:

[..]

Ik begrijp het wel een beetje.
Als mijn werkgever morgen afscheid van me wil nemen, mag hij mij ook 7 maandsalarissen meegeven (ben 7 jaar in dienst).

Je kan bijvoorbeeld van Loen nou niet echt een voorbijganger noemen, hij heeft de beste jaren van zijn leven in FC Utrecht gestoken.
Ja ik begrijp het ook wel, maar leuk vind ik het niet.
pi_62747321
Als Willem vertrekt valt de oproer bij de aanhang wel mee denk ik, of onderschat ik dat dan?
That's all folks!
pi_62747573
quote:
Willem van Hanegem zei na het ontslag van John van Loen, David Nascimento, Maarten Arts en Rob Druppers dat hij net zo geschokt en verrast was als iedereen. Naar nu blijkt, was de Kromme helemaal niet zo verrast. FC Utrecht-voorzitter Jan Willem van Dop vertelde dat Van Hanegem maandag al bij een allesbepalend gesprek had gezeten.

‘Maandag is een er een gesprek geweest, waarbij onder anderen Willem van Hanegem aanwezig was. We hebben tot laat in de avond gesproken en we stonden allemaal achter het besluit,’ aldus Van Dop aan de gesprekstafel bij Eredivisie Live. (JZ)
Wat is de waarheid...lijkt mij dat je helemaal met een schone lei moet beginnen om weer geloofwaardig te worden inderdaad. Zonde hoor...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_62748047
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Als Willem vertrekt valt de oproer bij de aanhang wel mee denk ik, of onderschat ik dat dan?
Denk dat het grootste gedeelte van de aanhang hem het liefste niet meer terug ziet komen.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:46:09 #195
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_62748118
Saillant detail was dat Van Loen Zondag aanwezig was bij VV de Meern-VVIJ, en onze club (de Meern) is natuurlijk de club van V. Seumeren....
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:49:55 #196
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_62748229
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 22:17 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

?
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)6882/bb.20081027.asf

en dan doorspoelen naar 17:30 ong.
pi_62784031
quote:
Voetbalzone.nl:

FC Utrecht moet het ook komende donderdag nog stellen zonder hoofdcoach Willem van Hanegem op de bank. Volgens technisch directeur Piet Buter zal de eigenzinnige oud-international op z’n vroegst maandag weer aan de slag gaan. “Ik zou blij zijn als Van Hanegem dan de draad weer oppak”, zegt hij in De Telegraaf. Mogelijk laat de coach dus ook het thuisduel van aanstaande zondag met Heracles Almelo aan zich voorbij gaan. “Misschien komt hij zondag wel kijken”, hoopt Buter. Van Hanegem meldde zich afgelopen weekend ziek, volgende op het nieuws dat de clubleiding had besloten vrijwel de gehele technisch staf te ontslaan. De Kromme mocht echter blijven zitten.

De verwerking daarvan vergt enige tijd, maar ondanks dat hij in eerste instantie ook de handdoek wilde werpen, lijkt het erop dat hij wel gewoon terug zal keren op zijn post. “Inmiddels zijn er via zijn vertrouwensarts Ben de Pauw en zijn echtgenote Marianna betere berichten doorgekomen en zie ik het positief in. Maandag en dinsdag is Du Chatinier afwezig, omdat hij dan naar de cursus Coach Betaald Voetbal moet, en ik hoop dat Van Hanegem dan weer van de partij is”, aldus Buter.
quote:
U VANDAAG WOENSDAG 29 OKTOBER - Voetbaldeskundigen gaan er vanuit dat Willem van Hanegem niet meer terugkeert bij FC Utrecht. Hij zou volgens hen hebben geweten dat zijn assistenten de laan uitgestuurd zouden worden, maar hield zijn mond. Zondag meldde De Kromme zich ziek van de stress. Als het aan de voorzitter van de supportersvereniging hoeft Van Hanegem niet meer terug te keren.

Dit en meer in U Vandaag op RTV Utrecht om 18.00 uur.
Het wordt met de dag gekker, deze soap. Tuurlijk wist Van Hanegem er van af, anders was Du Chatinier niet meteen gepresenteerd (dat moet toch op z'n minst met Willem overlegd zijn). Maar moet je dat Willem kwalijk nemen? Vind ik niet. Ik vind het alleen vreemd dat hij thuisblijft, ook vreemd dat de club dit toelaat. Al die uitzonderingen voor hem, hij hoeft niet met de pers te praten, mag wegblijven, "misschien komt ie zondag wel kijken". Hoera! Het is de hoofdtrainer, de man die nu verantwoordelijk is, in deze moeilijke tijd moet juist hij er staan, zich laten zien, voor de spelers en voor de supporters.
pi_62784086
Ook van voetbalzone:
quote:
"Uiteindelijk besloot ik bij FC Utrecht te blijven. Ik ben loyaal aan de club, aan de spelers, aan de mensen achter de club en aan de aanhang. Ze hebben me laten voelen dat ze me nodig hebben. Dat heeft bij mij het zwaarst gewogen. Bij Ajax, Feyenoord en PSV bleef het in elk geval tot deze week rustig ondanks tegenvallende resultaten. Bij FC Utrecht was het herrie. Gek toch? Nu zijn er ontslagen gevallen. Dat vind ik heel jammer, maar we moeten verder. De club heeft wel meer stormen doorstaan en ik ook", aldus Van Hanegem."
Laat dat zien dan.
pi_62784330
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 15:26 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

[..]

Het wordt met de dag gekker, deze soap. Tuurlijk wist Van Hanegem er van af, anders was Du Chatinier niet meteen gepresenteerd (dat moet toch op z'n minst met Willem overlegd zijn). Maar moet je dat Willem kwalijk nemen? Vind ik niet. Ik vind het alleen vreemd dat hij thuisblijft, ook vreemd dat de club dit toelaat. Al die uitzonderingen voor hem, hij hoeft niet met de pers te praten, mag wegblijven, "misschien komt ie zondag wel kijken". Hoera! Het is de hoofdtrainer, de man die nu verantwoordelijk is, in deze moeilijke tijd moet juist hij er staan, zich laten zien, voor de spelers en voor de supporters.
Het meest logische verhaal wat ik heb gelezen was dat Willem op die bewuste maandag hoorde dat Nascimento zou worden ontslagen, mede op zijn eigen verzoek.

Daarom heeft ie Schoenmaker gepolst, en later Du Chatinier aangenomen, en kwam ie er donderdag achter dat men had beslist om ook Van Loen, Arts en Druppers te lozen, omdat zij weer achter Nascimento waren gaan staan.

Eigenlijk maakt het me allemaal niet meer zoveel uit wie wat gezegd heeft en wanneer, we moeten nu verder, en wat mij betreft met een nieuwe hoofdtrainer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')