quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:07 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Wat kan jij toch treiteren.
En dat terwijl ik bijna zeker weet, dat je stiekem toch ook een klein beetje fan bent van FC Utecht.
Als ik je persoonlijk zou kennen, kreeg je van mij voor straf elk jaar een clubcard van de FC voor je verjaardag...
Om het eens over het voetbal te hebben, dat gaat ook steeds beter, we missen alleen een doelpuntenmaker/aanspeelpunt voorin.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:16 schreef SCH het volgende:
[..]
We kunnen best een keer afspreken hoor, dan kennen we elkaar persoonlijk en dan krijg ik die clubcard.
Maar het was niet eens als treiteren bedoeld. Het is toch zo dat het voetbal momenteel niet veel soeps is maar de soap wel soeps is?
En ik ben niet stiekem een beetje fan, dat lukt me gewoon niet, hoe handig het ook zou zijn. Komt misschien ook omdat ik die akelige kop van Eilanden meteen voor me zie
quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:49 schreef Joesse het volgende:
Sneijder in FC Utrecht shirt bij de Jakhalzen
Alleen als we de spelers ook allemaal weg doen. Dan hebben we pas een mooie schone lei.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Slecht voor de club dit, misschien maar beter als Willem, Van Dop, Buter en Venneman allen weg gaan en er met een compleet schone lei opnieuw wordt begonnen.
Dat wordt wel heel lastig.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:23 schreef thaduck het volgende:
[..]
Alleen als we de spelers ook allemaal weg doen. Dan hebben we pas een mooie schone lei.
Ik begrijp het wel een beetje.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Leuk spelletje ook van de heren assisenten, ''wij willen onze baan terug''...
Alsof men gewoon nog kan werken bij de club, gewoon weer gelul om meer geld te krijgen.
Laat aub iedereen oprotten, ben het voltallige bestuur en ook de kromme spuugzat.
Ja ik begrijp het ook wel, maar leuk vind ik het niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:15 schreef _Vulcanus_ het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel een beetje.
Als mijn werkgever morgen afscheid van me wil nemen, mag hij mij ook 7 maandsalarissen meegeven (ben 7 jaar in dienst).
Je kan bijvoorbeeld van Loen nou niet echt een voorbijganger noemen, hij heeft de beste jaren van zijn leven in FC Utrecht gestoken.
Wat is de waarheid...lijkt mij dat je helemaal met een schone lei moet beginnen om weer geloofwaardig te worden inderdaad. Zonde hoor...quote:Willem van Hanegem zei na het ontslag van John van Loen, David Nascimento, Maarten Arts en Rob Druppers dat hij net zo geschokt en verrast was als iedereen. Naar nu blijkt, was de Kromme helemaal niet zo verrast. FC Utrecht-voorzitter Jan Willem van Dop vertelde dat Van Hanegem maandag al bij een allesbepalend gesprek had gezeten.
‘Maandag is een er een gesprek geweest, waarbij onder anderen Willem van Hanegem aanwezig was. We hebben tot laat in de avond gesproken en we stonden allemaal achter het besluit,’ aldus Van Dop aan de gesprekstafel bij Eredivisie Live. (JZ)
Denk dat het grootste gedeelte van de aanhang hem het liefste niet meer terug ziet komen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Als Willem vertrekt valt de oproer bij de aanhang wel mee denk ik, of onderschat ik dat dan?
quote:Voetbalzone.nl:
FC Utrecht moet het ook komende donderdag nog stellen zonder hoofdcoach Willem van Hanegem op de bank. Volgens technisch directeur Piet Buter zal de eigenzinnige oud-international op z’n vroegst maandag weer aan de slag gaan. “Ik zou blij zijn als Van Hanegem dan de draad weer oppak”, zegt hij in De Telegraaf. Mogelijk laat de coach dus ook het thuisduel van aanstaande zondag met Heracles Almelo aan zich voorbij gaan. “Misschien komt hij zondag wel kijken”, hoopt Buter. Van Hanegem meldde zich afgelopen weekend ziek, volgende op het nieuws dat de clubleiding had besloten vrijwel de gehele technisch staf te ontslaan. De Kromme mocht echter blijven zitten.
De verwerking daarvan vergt enige tijd, maar ondanks dat hij in eerste instantie ook de handdoek wilde werpen, lijkt het erop dat hij wel gewoon terug zal keren op zijn post. “Inmiddels zijn er via zijn vertrouwensarts Ben de Pauw en zijn echtgenote Marianna betere berichten doorgekomen en zie ik het positief in. Maandag en dinsdag is Du Chatinier afwezig, omdat hij dan naar de cursus Coach Betaald Voetbal moet, en ik hoop dat Van Hanegem dan weer van de partij is”, aldus Buter.
Het wordt met de dag gekker, deze soap. Tuurlijk wist Van Hanegem er van af, anders was Du Chatinier niet meteen gepresenteerd (dat moet toch op z'n minst met Willem overlegd zijn). Maar moet je dat Willem kwalijk nemen? Vind ik niet. Ik vind het alleen vreemd dat hij thuisblijft, ook vreemd dat de club dit toelaat. Al die uitzonderingen voor hem, hij hoeft niet met de pers te praten, mag wegblijven, "misschien komt ie zondag wel kijken". Hoera! Het is de hoofdtrainer, de man die nu verantwoordelijk is, in deze moeilijke tijd moet juist hij er staan, zich laten zien, voor de spelers en voor de supporters.quote:U VANDAAG WOENSDAG 29 OKTOBER - Voetbaldeskundigen gaan er vanuit dat Willem van Hanegem niet meer terugkeert bij FC Utrecht. Hij zou volgens hen hebben geweten dat zijn assistenten de laan uitgestuurd zouden worden, maar hield zijn mond. Zondag meldde De Kromme zich ziek van de stress. Als het aan de voorzitter van de supportersvereniging hoeft Van Hanegem niet meer terug te keren.
Dit en meer in U Vandaag op RTV Utrecht om 18.00 uur.
Laat dat zien dan.quote:"Uiteindelijk besloot ik bij FC Utrecht te blijven. Ik ben loyaal aan de club, aan de spelers, aan de mensen achter de club en aan de aanhang. Ze hebben me laten voelen dat ze me nodig hebben. Dat heeft bij mij het zwaarst gewogen. Bij Ajax, Feyenoord en PSV bleef het in elk geval tot deze week rustig ondanks tegenvallende resultaten. Bij FC Utrecht was het herrie. Gek toch? Nu zijn er ontslagen gevallen. Dat vind ik heel jammer, maar we moeten verder. De club heeft wel meer stormen doorstaan en ik ook", aldus Van Hanegem."
Het meest logische verhaal wat ik heb gelezen was dat Willem op die bewuste maandag hoorde dat Nascimento zou worden ontslagen, mede op zijn eigen verzoek.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:26 schreef Stampie22 het volgende:
[..]
[..]
Het wordt met de dag gekker, deze soap. Tuurlijk wist Van Hanegem er van af, anders was Du Chatinier niet meteen gepresenteerd (dat moet toch op z'n minst met Willem overlegd zijn). Maar moet je dat Willem kwalijk nemen? Vind ik niet. Ik vind het alleen vreemd dat hij thuisblijft, ook vreemd dat de club dit toelaat. Al die uitzonderingen voor hem, hij hoeft niet met de pers te praten, mag wegblijven, "misschien komt ie zondag wel kijken". Hoera! Het is de hoofdtrainer, de man die nu verantwoordelijk is, in deze moeilijke tijd moet juist hij er staan, zich laten zien, voor de spelers en voor de supporters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |