abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 oktober 2008 @ 21:04:04 #151
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_62700627
Loval vond ik een van de zwakste en had bovendien de scheids tegen. Ali moet meer in de spits blijven, nu zwerft 'ie over het hele veld en hebben we centraal voorin helemaal niets

Middenveld klopte wel aardig inderdaad
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 26 oktober 2008 @ 21:11:12 #152
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_62700900
Was al gezegd dat morgen John van Loen te gast is bij Voetbal international op tv
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zondag 26 oktober 2008 @ 22:33:57 #153
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_62704196
Loval zwak? Waarom als ik vragen mag?
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  zondag 26 oktober 2008 @ 23:12:51 #154
26251 Eilanden
pi_62705594
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 22:33 schreef thaduck het volgende:
Loval zwak? Waarom als ik vragen mag?
Veel balverlies, veel overtredingen tegen, weinig geluk met acties
pi_62705871
tvp
  maandag 27 oktober 2008 @ 07:18:08 #156
26251 Eilanden
pi_62708985
quote:
FC Utrecht heeft meer stormen doorstaan, ikzelf trouwens ook

Afgelopen donderdag heb ik een van de vervelendste dagen uit mijn carrière beleefd. Toen ik hoorde dat de leiding van FC Utrecht vrijwel de hele technische staf wilde ontslaan, werd ik ter plekke doodziek. Niet echt ziek, dat kwam pas op zaterdag.

Of het een iets met het ander te maken heeft, weet ik niet, ik ben geen dokter. Ik ben namelijk voetbaltrainer. Juist omdat ik zo’n voetbalhart heb, werd ik donderdag onpasselijk.

Ik wilde eerst zelf ook ontslag nemen. Daarover telefoneerde ik met het thuisfront. Ze zeiden me te doen wat ik voelde dat ik moest doen. Ik was bij wijze van spreken de ontslagbrief al aan het schrijven. Toen kwam de aanvoerder bij me langs, daarna de keeper, mensen van de leiding, van de jeugdafdeling. Ze lieten me stuk voor stuk voelen dat ik de club nu niet alleen moest laten.

Ze vroegen letterlijk of ik er vrijdag wel zou zijn. Dat deed me wel wat.

Uiteindelijk besloot ik bij FC Utrecht te blijven. Ik ben loyaal aan de club, aan de spelers, aan de mensen achter de club en aan de aanhang. Ze hebben me laten voelen dat ze me nodig hebben. Dat heeft bij mij het zwaarst gewogen.

Op zaterdag lees ik dan dat de leider van de trainersvakbond vindt dat ik voor mijn ontslagen collega’s had moeten kiezen.

Dat ik hun spoor had moeten volgen. Ik vraag me af waar die man zijn wijsheid vandaan haalt. Wat ben ik blij dat ik geen lid ben van die CBV, zeg.

Zij stellen het persoonlijk belang boven het belang van een club en een groep spelers. Ik denk daar anders over.

Op David Nascimento na, had ik met mijn collega’s een goeie relatie, ik hoop dat dat blijft. Ze zullen het mij niet kwalijk nemen dat ik gekozen heb voor FC Utrecht.

Voor zo’n man van de CBV, Marsman heet hij geloof ik, is het gemakkelijk kletsen. Weet hij veel van wat er bij FC Utrecht gaande is? Toen ik begon, kreeg ik een duidelijke opdracht. Ik moest FC Utrecht weer aantrekkelijk en herkenbaar laten voetballen.

Dat daarbij ook gewonnen moet worden, hoeft niemand mij op te dragen, dat begrijp ik zelf wel. Ik had ook de taak om John van Loen (foto linksonder) en Nascimento langzaam te laten groeien tot de functie van hoofdtrainer en assistent, zodat als ik zou stoppen, de zaak meteen overgenomen zou kunnen worden. Hierin zat ook de belangrijkste reden dat ik Van Loen de contacten met de media meteen na de wedstrijden liet doen.

Ik doe dat werk niet graag, maar het paste op de eerste plaats in het plan om Van Loen langzaam als verantwoordelijke trainer te brengen. Volgens mij deed hij dat goed.

De club heeft niet willen wachten op het moment dat het beter zou gaan onder de huidige staf. Er was druk van buitenaf op de club, je hoorde de supporters schreeuwen op de tribune, vorige week bij Sparta. Dat geeft stress. Bij Ajax, Feyenoord en PSV bleef het in elk geval tot deze week rustig ondanks tegenvallende resultaten.

Bij FC Utrecht was het herrie. Gek toch? Nu zijn er ontslagen gevallen. Dat vind ik heel jammer, maar we moeten verder. FC Utrecht heeft wel meer stormen doorstaan en ik ook.
Bron: AD - Column Van Hanegem
pi_62709467
Maar wat is nou de daadwerkelijke reden dat de voltallige technische staf is ontslagen? Voor van Hanegem komt dat als net z'n verrassing als voor de supporters.

Waar is die "leiding" die dat bepaald heeft, en kunnen die mij even uitleggen waarom dat nou is gebeurd?
pi_62710050
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 08:32 schreef zatoichi het volgende:
Maar wat is nou de daadwerkelijke reden dat de voltallige technische staf is ontslagen? Voor van Hanegem komt dat als net z'n verrassing als voor de supporters.

Waar is die "leiding" die dat bepaald heeft, en kunnen die mij even uitleggen waarom dat nou is gebeurd?
Volgens de leiding (Dop, Buter, Seumeren) zijn er meerdere gesprekken geweest over onderlinge problemen in de technische staf en het gebrek aan echte toewijding bij sommigen (Arts, Druppers ?), en die begonnen al na het trainingskamp in Engeland.

Na die gesprekken zou het steeds even beter gegaan zijn, maar uiteindelijk hielp het niet, en zal Van Seumeren deze beslissing hebben genomen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 27 oktober 2008 @ 09:28:48 #159
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_62710303
quote:
Van Loen noemt beleidsbepalers 'jokkebrokken'
Uitgegeven: 27 oktober 2008 06:28
Laatst gewijzigd: 27 oktober 2008 06:53

UTRECHT - John van Loen heeft zondagavond in het radioprogramma NOS Langs de Lijn hard uitgehaald naar de beleidsbepalers bij FC Utrecht. Van Loen werd donderdag ontslagen als assistent-trainer van de eredivisieclub. "Ze lopen allemaal te jokkebrokken. En dan druk ik me nog zachtjes uit", brieste Van Loen.
ANP

De voormalige assistent van Willem van Hanegem heeft naar eigen zeggen nooit signalen gekregen dat de club ontevreden over hem was.

"Ik heb nog nooit een functioneringsgesprek gehad", beweerde Van Loen. Voorzitter Jan-Willem van Dop en technisch directeur Piet Buter zeiden eerder dat de assistent-trainer wel op de hoogte was van de onvrede binnen de club.

Van Loen, die een half jaar geleden een nieuw contract kreeg bij FC Utrecht, hoorde dinsdag dat hij voortaan de persconferenties niet meer hoeft te voeren. "Daar was ik hartstikke blij mee, want ik ben geen hoofdtrainer en kan me dus niet uiten. Piet Buter zei toen dat hij het wel goed vond gaan. Twee dagen later word je ontslagen", aldus de verongelijkte Van Loen.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_62710409
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 09:15 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Volgens de leiding (Dop, Buter, Seumeren) zijn er meerdere gesprekken geweest over onderlinge problemen in de technische staf en het gebrek aan echte toewijding bij sommigen (Arts, Druppers ?), en die begonnen al na het trainingskamp in Engeland.

Na die gesprekken zou het steeds even beter gegaan zijn, maar uiteindelijk hielp het niet, en zal Van Seumeren deze beslissing hebben genomen.
Maar, zoals in de post onder jouw reply, weet van Loen van niets; aangezien naast van Loen, ook van Hanegem en van Dijk dat beweert, geloof ik de leiding eigenlijk niet zo...
  maandag 27 oktober 2008 @ 09:58:59 #161
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_62710925
Wat me opvalt is dat hij Nascimento zo specifiek noemt. Ik vroeg me al jaren af wat die op de bank deed, en dat is blijkbaar niet voor niets geweest.

En ik geloof wel dat hij echt ziek is, versterkt door stress. Ik vind de Kromme geen man om bij de pakken te gaan neerzitten, maar als de dokter het verbied....
pi_62710983
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 09:34 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Maar, zoals in de post onder jouw reply, weet van Loen van niets; aangezien naast van Loen, ook van Hanegem en van Dijk dat beweert, geloof ik de leiding eigenlijk niet zo...
Van Hanegem wist het sowieso, anders belt ie Schoenmaker niet op maandag.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_62711005
Over van Hanegem lees je hier meer. Die is niet zo eerlijk als tie doet voorkomen!
uit in Rotterdam? www.uitrotterdam.nl
  maandag 27 oktober 2008 @ 10:01:42 #164
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62711007
Denk dat er nog met een hoop modder gegooid gaat worden de komende weken.
  maandag 27 oktober 2008 @ 10:27:57 #165
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_62711689
Lekker belangrijk Vinboy.
pi_62712378
Ik heb het gevoel dat Willem nog wel langer weg blijft en niet zo lang meer bij Utrecht zal zitten. Z'n geweten zal op blijven spelen en dan kun je niet vrij functioneren.
That's all folks!
  maandag 27 oktober 2008 @ 11:07:00 #167
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_62712746
Het is wel weer typisch FC Utrecht.....
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
pi_62713286
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 10:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb het gevoel dat Willem nog wel langer weg blijft en niet zo lang meer bij Utrecht zal zitten. Z'n geweten zal op blijven spelen en dan kun je niet vrij functioneren.
Bovendien zijn de vooruitzichten van de knmi nogal frisjes...
pi_62713333
Willem voelt de bui al hangen inderdaad.
That's all folks!
pi_62714690
Jullie voetbal is niet leuk maar de rest is smullen
pi_62723045
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 10:27 schreef thaduck het volgende:
Lekker belangrijk Vinboy.
Ach zal niet belangrijk zijn, denk alleen dat Willem van Hanegem anders in elkaar steekt dan dat de meeste vermoeden. En dit stukje laat zien hoe hij is. Belangrijk of niet belangrijk is aan jouw!
uit in Rotterdam? www.uitrotterdam.nl
pi_62723120
Vanavond komt van Loen in voetbal international.
21:30 RTL 7
  maandag 27 oktober 2008 @ 16:56:37 #173
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_62723195
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 12:17 schreef SCH het volgende:
Ik vind het idd jammer dat we geen Sibon-type hebben om de oorlog mee te winnen...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  maandag 27 oktober 2008 @ 17:48:07 #174
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_62724667
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 16:52 schreef Vinboy het volgende:

[..]

Ach zal niet belangrijk zijn, denk alleen dat Willem van Hanegem anders in elkaar steekt dan dat de meeste vermoeden. En dit stukje laat zien hoe hij is. Belangrijk of niet belangrijk is aan jouw!
Ik vind het:
a) oude koeien uit de sloot halen
b) niet meer relevant na zoveel jaar
c) oproer veroorzakend
d) niet relevant voor de situatie

Ofwel, een nutteloze post die nergens voor nodig is. Zeker niet van iemand die niet eens Utreg fan is.
  maandag 27 oktober 2008 @ 18:07:18 #175
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_62725263
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 12:17 schreef SCH het volgende:
Wat kan jij toch treiteren.
En dat terwijl ik bijna zeker weet, dat je stiekem toch ook een klein beetje fan bent van FC Utecht.

Als ik je persoonlijk zou kennen, kreeg je van mij voor straf elk jaar een clubcard van de FC voor je verjaardag...

It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')