Dit seizoen is het nog niet best, maar vorig jaar is er over het algemeen wel beter/attractiever gespeeld dan in het laatste jaar van Booyquote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:58 schreef navigator het volgende:
Beter hadden ze ook van Hanegem eruit geschopt, Utrecht is alleen maar kutter gaan spelen en presteren sinds hij trainer is.
Mee eens, vooral vorig jaar november/december, tegen Willem II, Sparta, Excelsior, Heracles werd er echt goed en mooi gevoetbald. Zijn wel de mindere tegenstanders maar werd heel overtuigend en makkelijk gewonnen, dacht toen dat het een mooie tweede seizoenshelft zou worden.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:59 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dit seizoen is het nog niet best, maar vorig jaar is er over het algemeen wel beter/attractiever gespeeld dan in het laatste jaar van Booy
Van Hanegem had nog maar een contract tot eind dit seizoen, en hij blijft nu ook komend seizoen, dus het lijkt me niet dat een afkoopsom de reden was om hem aan te houden.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:16 schreef Pritt het volgende:
Van Hanegem ontslaan zou wel teveel centjes gekost hebben dus kiezen ze deze oplossing maar.
Vind het maar een omslachtige beslissing. Net alsof het met een andere assistent opeens beter gaat lopen.
Hehe, had al veel eerder gemoeten.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Van Hanegem gaat nu ECHT als hoofdtrainer werken, dus hij gaat alles doen, ook de persconferenties.
Achteraf gezien zeg ik : ja, je hebt gelijk, die hele constructie met Willem als mentor voor John bleek gewoon niet goed te zijn geweest.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Hehe, had al veel eerder gemoeten.
Van Loen heb ik altijd 1 van de grootste eikels gevonden die er op de Nederlandse voetbalvelden rondloopt. Zo humorloos, zo agressief, zo'n gebrek aan relativering. John jongen![]()
![]()
Ik ben blij dat we SCH ook weer een plezier hebben kunnen doenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Hehe, had al veel eerder gemoeten.
Van Loen heb ik altijd 1 van de grootste eikels gevonden die er op de Nederlandse voetbalvelden rondloopt. Zo humorloos, zo agressief, zo'n gebrek aan relativering. John jongen![]()
![]()
Ik denk niet dat ze Verbeek dit jaar ontslaan hoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:43 schreef thaduck het volgende:
SCH krijgt binnenkort Verbeek terug gok ik.
Die zijn wel te raden, Willem & John bleken toch een iets andere mening te hebben over hoe voetbal gespeeld moet worden, en de spelersgroep heeft het vertrouwen in John & David opgezegd.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:52 schreef SCH het volgende:
Ben wel benieuwd naar de achtergronden.
Beter, had hij eigenlijk altijd moeten doen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Van Hanegem gaat nu ECHT als hoofdtrainer werken, dus hij gaat alles doen, ook de persconferenties.
Denk nergens live, maar vanavond of morgen wel op fcutrechttv.nlquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:12 schreef Adothehague het volgende:
Weet iemand waar de persconferentie om 17:00 uur te volgen is?
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:29 schreef SCH het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |