hoiquote:Op donderdag 25 september 2008 23:28 schreef reetveter het volgende:
oja als behangplakkert zijn computer terug krijgt enzo,zeg hem hoi
Ja soquote:
DAT IS ZN ANUS JOH!!quote:Op donderdag 25 september 2008 23:30 schreef Paaskonijn het volgende:
Die maad lijkt je aan te kijken![]()
![]()
OF MISSCHIEN WEL EEN DIKKE BROMSTRONTVLIEG!!!11EINZELGANGER!!1quote:Op donderdag 25 september 2008 23:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
WAT ZAL DAAR EEN CANCERDIKKE BROMSTONTVLIEG UIT KOMENdd:d;D:dD;d:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar ken ie toch ook wel mee kijken?quote:
PLUS 1quote:Op donderdag 25 september 2008 23:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Daar ken ie toch ook wel mee kijken?
BWHEHEHEHEHEHEHEquote:Op donderdag 25 september 2008 23:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
OF MISSCHIEN WEL EEN DIKKE BROMSTRONTVLIEG!!!11EINZELGANGER!!1![]()
![]()
:D: ::!@:E: : @
Ik dacht even dat BK weer terug wasquote:Op donderdag 25 september 2008 23:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga zo slaapjes bouwen.
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Doei.
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verkoop je anker bij de ijzerwinkel!
whehequote:Op donderdag 25 september 2008 23:37 schreef GasTurbine het volgende:
Ging er net een négert op zijn moffol bij het bruggetje bij mijn chillplek waar ik altijd met mijn oerwoudvrienden hang.
Omdat ik daar al sta sinds de eerste OP.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:39 schreef Sackboy het volgende:
Broekpaling, waarom heb je je usericon helemaal links in de rij gezet?
Gefeliciteerd, het gaat nergens meer over. Hou dit een paar topics vol en we serveren deze SC af.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Goede staatsgreep wel de SC is weer leuk.
Dankzij mijquote:Op donderdag 25 september 2008 23:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Omdat ik daar al sta sinds de eerste OP.
Ik snap niks meer van deze reeks. Zo gaat ie goed en zo gaat ie slecht.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, het gaat nergens meer over. Hou dit een paar topics vol en we serveren deze SC af.
Al denk ik dat jouw postrechten eerder afgeserveerd worden.
Daar kan je bed net aan in man!quote:Op donderdag 25 september 2008 23:44 schreef gers het volgende:
300 euro en dan heb je een bezemhok van 6m2
Het ging nooit ergens over. Dat was toch de hele bedoeling van deze SC? Diende deze reeks niet om de bagger hier te verzamelen en zo dus uit de rest van KLB te houden? Met die reden had yvonne hem namelijk opgericht.quote:Op donderdag 25 september 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, het gaat nergens meer over. Hou dit een paar topics vol en we serveren deze SC af.
Al denk ik dat jouw postrechten eerder afgeserveerd worden.
Het heet SC, niet baggervergaartopic hè?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Het ging nooit ergens over. Dat was toch de hele bedoeling van deze SC? Diende deze reeks niet om de bagger hier te verzamelen en zo dus uit de rest van KLB te houden? Met die reden had yvonne hem namelijk opgericht.
Er staat toch ook heul geen SC in de TTquote:Op donderdag 25 september 2008 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Het heet SC, niet baggervergaartopic hè?
SC's zijn nooit serieus. Maar postopkrikken en kliekjesvorming staan we nergens toe.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:02 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Er staat toch ook heul geen SC in de TT![]()
![]()
Maar seriously, wat is er mis met een SC die eens niet op die 80 andere SC's op Fok! lijkt? Het hoeft toch niet altijd zo serieus te zijn? Ik zie gewoon het probleem niet zo.
Ja, het wekelijkse "we gaan de boel sluiten" dreigement.quote:
Voorspelbaarquote:
Kliekjesvormingquote:Op vrijdag 26 september 2008 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
SC's zijn nooit serieus. Maar postopkrikken en kliekjesvorming staan we nergens toe.
En check de TT nog eens?
Uhm, jawel, toch even een leesbril opzetten?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Het heet SC, niet baggervergaartopic hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |