Kon je geen timer gebruiken?quote:Op vrijdag 26 september 2008 04:04 schreef Piles het volgende:
Recording loopt![]()
En wat slaap je heerlijk slecht als je weet dat je om 4 uur wakker moet zijn![]()
ik iig nietquote:[quote]Op vrijdag 26 september 2008 07:54 schreef on_air het volgende:
Hoeveel mensen zitten nu te ontbijten in H'sum dan?
Iddquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:43 schreef morpheus_at_work het volgende:zo we zijn weer op het werk
zou het liefste nu slapen , vanmorgen direct doorgegaan van 3fm studio naar het werk.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Idd. Moet nog wel even zin zien te maken
.
Ben benieuwd wat het geworden is, Muijs is op zijn hoogte punt gestopt op 42 meter hoogte in een hoogwerkerquote:
Dat staat niet op de webcam natuurlijkquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat het geworden is, Muijs is op zijn hoogte punt gestopt op 42 meter hoogte in een hoogwerker
daarom vertel ik het je ookquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat staat niet op de webcam natuurlijk
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
daarom vertel ik het je ook
Ik heb ook al weekendquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:08 schreef DaMook het volgende:
Hoezo werken ? Ik heb al weekend. Zo wel slapen dat wel
.
Ik kan er inderdaad geen harde plasser van krijgen.quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik kan er inderdaad geen harde plasser van krijgen.
Yeah. Yeah. Yeah. Yeah. Yeah.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:05 schreef morpheus_at_work het volgende:arbeidsvitaminen
kijken of fortis in 2 uur de 5euro per aandeel kan aantikken
U haalt mij de woorden uit de mond!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |