Kon je geen timer gebruiken?quote:Op vrijdag 26 september 2008 04:04 schreef Piles het volgende:
Recording loopt![]()
En wat slaap je heerlijk slecht als je weet dat je om 4 uur wakker moet zijn![]()
ik iig nietquote:[quote]Op vrijdag 26 september 2008 07:54 schreef on_air het volgende:
Hoeveel mensen zitten nu te ontbijten in H'sum dan?
Iddquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:43 schreef morpheus_at_work het volgende:zo we zijn weer op het werk
zou het liefste nu slapen , vanmorgen direct doorgegaan van 3fm studio naar het werk.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Idd. Moet nog wel even zin zien te maken
.
Ben benieuwd wat het geworden is, Muijs is op zijn hoogte punt gestopt op 42 meter hoogte in een hoogwerkerquote:
Dat staat niet op de webcam natuurlijkquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat het geworden is, Muijs is op zijn hoogte punt gestopt op 42 meter hoogte in een hoogwerker
daarom vertel ik het je ookquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat staat niet op de webcam natuurlijk
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
daarom vertel ik het je ook
Ik heb ook al weekendquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:08 schreef DaMook het volgende:
Hoezo werken ? Ik heb al weekend. Zo wel slapen dat wel
.
Ik kan er inderdaad geen harde plasser van krijgen.quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik kan er inderdaad geen harde plasser van krijgen.
Yeah. Yeah. Yeah. Yeah. Yeah.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:05 schreef morpheus_at_work het volgende:arbeidsvitaminen
kijken of fortis in 2 uur de 5euro per aandeel kan aantikken
U haalt mij de woorden uit de mond!quote:
mocht je wel weer de trein in na een half uurquote:Op vrijdag 26 september 2008 10:47 schreef Broekie het volgende:
Nogmaals een goede morgen allemaal!
'k zat net in de bus naar m'n werk bijna te slapen
Jah, heb dus maar gewoon een voltarief kaartje gekocht.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mocht je wel weer de trein in na een half uur
blijf het een wassenneus korting die kortingskaart vinden.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
Jah, heb dus maar gewoon een voltarief kaartje gekocht.
Was ook gewoon stom, maar dacht er niet bij na, ik reis tegenwoordig nog maar zelden vóór 9 uur met de trein dus ram gewoon automatisch op "korting"...
Ben eigenlijk nog maar net wakker, vandaar.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
Je klok loopt voor!
Mr EDIT, zo ist maar net.
Vanavond knal ik er paar online, zit nu nog op mijn werk.quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:26 schreef -Hans- het volgende:
Maaruh hoe was het mensen bij Martijn Muijs ?! zijn er al ergens pics gespot ??
Tof ! ben benieuwd naar de pics.quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vanavond knal ik er paar online, zit nu nog op mijn werk.
Van een onderzoek onder FOK!-ers en Hyvers trek ik me niet zoveel aan. Ik ben veel meer benieuwd naar de luistercijfers. Van september is misschien een beetje vroeg, maar de cijfers van oktober of november zouden aan moeten tonen of Florent gelijk of ongelijk heeft gekregen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:54 schreef -Hans- het volgende:
http://www.radiowereld.nl(...)/2008/09/135595.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |