wil je op 3fmfan nog even topic hernoemen , naam klopt nietquote:Op vrijdag 26 september 2008 01:10 schreef Sirolf het volgende:
Goede vrijdag Guis en de rest!
* Sirolf gaat slapen.
Toppie Woppie , ik ben ook al na een 1,5 uur uit bed gekropen, was bang dat ik niet wakker zou worden zonder vrouwlief wakker te makenquote:Op vrijdag 26 september 2008 01:25 schreef Litton-Lane het volgende:
Wakker![]()
En al aangekleed, kost me misschien nog wel wat tijd om de wallen weg te werken. Onderweg een rode stier en een broodje scoren zou prettig zijn![]()
PMs gelezen - All Ok
wat we je nog niet gevraagd hebben is of je mee luxe gaat ontbijten , we proberen muijs mee te krijgenquote:Op vrijdag 26 september 2008 01:25 schreef Litton-Lane het volgende:
Wakker![]()
En al aangekleed, kost me misschien nog wel wat tijd om de wallen weg te werken. Onderweg een rode stier en een broodje scoren zou prettig zijn![]()
PMs gelezen - All Ok
Ik wilde eigenlijk nog wat slapen, maar die gehorige k*t huizen hier en heel lawaaierige buren alle 3 die ik heb, heb ik alleen maar radio 1,2,3,4 en BNR zitten luisteren in bed....quote:Op vrijdag 26 september 2008 01:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Toppie Woppie , ik ben ook al na een 1,5 uur uit bed gekropen, was bang dat ik niet wakker zou worden zonder vrouwlief wakker te maken
All ok! Ook al moet er wel betaald worden. Ik stop net 2x 50 in den broekzak!quote:Op vrijdag 26 september 2008 01:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat we je nog niet gevraagd hebben is of je mee luxe gaat ontbijten , we proberen muijs mee te krijgen
is in een luxe hotel vlakbij mediapark , je wordt getracteerd kost je niets. dit als vergoeding voor het liften
Hoelang geeft je navigatie aan van ophaalpunt janneke naar houten afrit 29.quote:Op vrijdag 26 september 2008 01:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk nog wat slapen, maar die gehorige k*t huizen hier en heel lawaaierige buren alle 3 die ik heb, heb ik alleen maar radio 1,2,3,4 en BNR zitten luisteren in bed....
Je mag het niet eens betalen, anders komt er een vork terrecht op een plek waar je het niet wilquote:Op vrijdag 26 september 2008 01:31 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
All ok! Ook al moet er wel betaald worden. Ik stop net 2x 50 in den broekzak!
Ik heb morgen ochtend.... dadelijk vrij dus dat komt goed!
Routenet ongeveer 40 minuten...quote:Op vrijdag 26 september 2008 01:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoelang geeft je navigatie aan van ophaalpunt janneke naar houten afrit 29.
Oe, ik ken iemand die dat heeft meegemaakt: Nooit meer wat van gehoord!quote:Op vrijdag 26 september 2008 01:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je mag het niet eens betalen, anders komt er een vork terrecht op een plek waar je het niet wil
Wil je mij sms sturen als je bij janneke wegrijd dan weet ik wanneer ik moet vertrekken.quote:Op vrijdag 26 september 2008 01:37 schreef Litton-Lane het volgende:
Zo, klaar.
Bad hair ochtend. Maar de wallen trekken bij.....![]()
Vanaf nu alleen nog mobiel te bereiken. Navigatie aanslingeren!
Doen we!quote:Op vrijdag 26 september 2008 01:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wil je mij sms sturen als je bij janneke wegrijd dan weet ik wanneer ik moet vertrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |