Tja, de kantine ging dicht en bij de kroeg kom je op dit tijdstip ook niet meer binnen... Soms heeft in een "dorp" wonen zo z'n negatieve kanten.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat ben je vroeg terug.
allemaal de schuld van anti rookbeleidquote:Op vrijdag 26 september 2008 00:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, de kantine ging dicht en bij de kroeg kom je op dit tijdstip ook niet meer binnen... Soms heeft in een "dorp" wonen zo z'n negatieve kanten.
Nee hoor, die regeling was er al.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
allemaal de schuld van anti rookbeleid
Denk dat we haar morgen net gaan missenquote:
maria mena - all this timequote:Op vrijdag 26 september 2008 00:52 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen hoe de single van Maria Mena heet?
Ik dacht All this time.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:52 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Kan iemand mij vertellen hoe de single van Maria Mena heet?
Vind hem persoonlijk erg lekker voor breed publiek.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:57 schreef jmac het volgende:
Echt een hele slechte keuze trouwens als single als je het mij vraagt.
Had liever Power Trip Ballad gezien of beter nog Cause And Effect...
dat het nou toevallig de eerste 2 tracks van de cd zijn wil nog niet zeggen dat het de user selection is.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:57 schreef jmac het volgende:
Echt een hele slechte keuze trouwens als single als je het mij vraagt.
Had liever Power Trip Ballad gezien of beter nog Cause And Effect...
Cd is trouwens hier te 'beluisteren'
Check ook haar blog!quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:59 schreef Rojan_UK het volgende:
Thanks iedereen die antwoord gegeven heeft!![]()
(Ik heb, eerlijk gezegd, nog nooit van Maria Mena gehoord, buiten dan dat ik de naam hier een paar keer voorbij heb zien komen. Nu heb ik hier het album liggen, die ik nu moet afluisteren, maar ja... als je niet weet wat de single is...Dus nogmaal bedankt!
)
Oh wist niet dat ze als 1/2 op de tracklist stonden. Vond ze zelf het mooiste de eerste paar keer dat ik de cd beluisterde. Maar heb 'm pas vanochtend voor 't eerst aangezet dus moet misschien nog even alles goed beluisterenquote:Op vrijdag 26 september 2008 01:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat het nou toevallig de eerste 2 tracks van de cd zijn wil nog niet zeggen dat het de user selection is.
Leuk wat ze over a'dam schrijftquote:
Durfde het zelf niet te noemen , zeker qua alternatieve nummers vind het een waardige bjork opvolgsterquote:Op vrijdag 26 september 2008 01:12 schreef Rojan_UK het volgende:
Over het algemeen genomen, doet ze mij een beetje aan Bjork denken qua muziek, of zeg ik nu iets heel geks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |