Op de promo staat trouwens een heuze radio edit. Tevens de eerste single met composities van Alex Turner, waarop één van de B-kanten een al eerder uitgebracht nummer is.quote:CDS:
1. My Mistakes Were Made For You
2. Separate And Ever Deadly (Live From New Theatre, Oxford)
3. My Little Red Book (Live From New Theatre, Oxford)
7" - deel 1
A. My Mistakes Were Made For You
B. Paris Summer (with Alison Mosshart, live From The Olympia Theatre, Paris)
7" - deel 2
A. My Mistakes Were Made For You
B. Separate And Ever Deadly (Live From New Theatre, Oxford)
Ik ook. Vooral in Hang The Cyst, dat is echt een topnummer.quote:
Hopelijk is het morgen dus te zien in hun médiathèquequote:Le concert privé des Last Shadow Puppets au studio 104 de Canal+ le 27 août dernier sera diffusé demain soir (samedi 11 octobre, sait-on jamais) à 22H30. Pour ceux qui n'ont pas Canal+, pas de panique, nous essaierons d'ajouter la vidéo à la médiathèque du forum dimanche en fin de journée. Par contre et évidemment, en cas de réclamation de la société Canal+ qui est propriétaire de ces images, la vidéo sera immédiatement retirée du site.
Ci-dessus en avant-première, un extrait de ce qui nous attend demain soir, le titre "The Age Of The Understatement".
arcticmonkeysfrance.com
Ha, noway dat ik dat ga kijken vóór het concert @ Paradisoquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:10 schreef tim. het volgende:
Morgenavond wordt dat opgenomen concert van de dag na l'Olympia uitgezonden op Canal+, 22:30.
[..]
Hopelijk is het morgen dus te zien in hun médiathèque.
Dwangbuis lijkt me de enige oplossing.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:55 schreef Aisumasen het volgende:
Eu, eerstvolgende show is vanavond in Manchester. Ik duik wel even onder.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:26 schreef Markeerstift het volgende:
Maandag al! woehoe! Ik heb eigenlijk een verplicht college, maar dit is natuurlijk ook belangrijk
Ik heb interesse!!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:42 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik ga me maandagochtend ook even ziekmelden vanuit Brussel.
Heeft iemand nog 1 of 2 tickets nodig voor het concert in Paradiso? Er is een grote kans dat 2 van mijn concertgenoten niet naar de gig kunnen, en aangezien ik (zoals gewoonlijk) de kaartenbeheerder ben...
Met andere woorden: Te koop, 2 kaarten voor TLSP, kostprijs (40+5 euro servicekosten+3 euro lidmaatschap). Zo niet, dan verkoop ik ze op ZwarteMarktplaats.nl voor 283 euro maak ik een V&A-topic aan. Wat is er gebeurt met het wachtlijstje met users die nog kaarten wilden hebben?
Lichtelijke oplichting van de Ticketservice... Oh ja, het lidmaatschap hebben we natuurlijk al bij de Ticketservice gekocht.quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:47 schreef Aisumasen het volgende:
Op mijn kaarten staat dan weer 40 euro + 4.10 servicekosten (en 3 euro lidmaatschap)...Ik heb wel eens meegemaakt dat de servicekosten voor dezelfde tickets (zelfde optreden, zelfde rang, enz.) verschillen, maar nog nooit dat de daadwerkelijke prijs verschilt. Nee, ik heb de tickets niet besteld op internet en had dus géén verzendkosten. Ja, ik heb de tickets bij een officieel Ticketservice-punt gekocht.
Daar komt bij, als je al geen paar euro "extra" zou willen betalen voor een ticket voor een stampuitverkocht concert waar je verder niets voor hebt hoeven doen...
Denk dat het nooit het idee is geweest om er een zitoptreden van te maken. Nee, gewoon een manier om de zwarthandel een puike loer te draaien. Er zullen dit weekend wel veel kaarten onder de kostprijs opduiken op Marktplaats en dergelijke. Voor de mensen die de kaarten te duur vinden dus een leuke tip! Iedereen veel plezier maandag, ik ben onderweg naar Brussel.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:52 schreef portie het volgende:
kaartverkoop staat weer op groen en bij paradiso.nl geven ze zelfs aan dat het niet meer uitverkocht is. Extra plek doordat het concert niet zittend maar staan wordt ?
?quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:43 schreef RedGuy het volgende:
Het is natuurlijk niet zo geniaal als The Last Shadow Puppets, maar je kunt met je LSP kaartje wel gratis naar Five O'Clock Heroes.
Wanneer is dat dan? En hoezo is dat?quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:43 schreef RedGuy het volgende:
Het is natuurlijk niet zo geniaal als The Last Shadow Puppets, maar je kunt met je LSP kaartje wel gratis naar Five O'Clock Heroes.
Ipso Facto lijkt mij niet echt bijzonder, dus ik denk pas later.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:45 schreef tim. het volgende:
Dus na afloop misschien nog naar Five O'Clock Heroes![]()
Ipso Facto begint een halfuur na de opening van de zaal, zal de zaal dan al helemaal vol zijn, zoals bij sommige concerten, of gebeurt dat pas later?
Helemaal mee eens. Vooral dat het publiek af en toe écht muisstil was vond ik heel mooi. Dat bracht wel echt de perfecte sfeer erin.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:11 schreef Aisumasen het volgende:
Ik ben weer onderweg vanuit Brussel richting Amsterdam. Er is weinig wat ik kwijt kan zonder te spoiler-en, maar samengevat: Wow, wat een optreden. Laag podium, kleine zaal, mooi theater, indrukwekkende lichtshow, perfecte akoestiek, muisstil publiek. Eerste rij, één meter van Alex af. De rest moeten jullie vanavond maar horen en zien. Het zal niet tegenvallen, al leek het wederom of Alex liever ergens anders wilde zijn. De mensen - zoals ik - die al wel de augustus-setlist gezien hadden, en dus nog niet de nieuwe, zullen flink verrast worden. Veel plezier!
Dan ga ik ze maar skippen denk ikquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:54 schreef Merkie het volgende:
Ipso Facto. Ik had het geyoutubed en als je al voorprogrammamoe bent zal je vanavond zeker in slaap vallen.
Mensen die volledig verrast willen worden, niet lezen:quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:54 schreef Aisumasen het volgende:
Op één (voor mij) hele grote verrassing na...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay on my arm, you little charmer
Oké, dan heb ik al een idee van wie.quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:21 schreef Aisumasen het volgende:
Neen, een nummer waar mijn mond van openviel van verbazing toen ik het ze hoorden soundchecken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er zin in! Nogmaals de vraag: heeft iemand de nieuwe b-sides?Stay on my arm, you little charmer
Eindelijk, de b-sides. Ik denk dat ik geen directe link mag plaatsen dus: hier zijn ze te vinden. Als je het niet ziet: je zal dan eerst een account moeten aanmaken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:32 schreef tim. het volgende:
Ik heb er zin in! Nogmaals de vraag: heeft iemand de nieuwe b-sides?
De persoon die één van de setlists heeft op papier moet het even bevestigen, en ik ben jaloers op hem/haarquote:In My Room
The Age Of The Understatement
Calm Like You
Black Plant
Gas Dance
Only The Truth
Paris Summer
Separate and Ever Deadly
Hang The Cyst
I Want You (She's So Heavy)
My Mistakes Were Made For You
I Don't Like You Anymore
In The Heat Of The Morning
The Chamber
Time Has Come Again
The Meeting Place
ENCORE
Memories
Standing Next To Me
Dat ene lange nummerquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:49 schreef MaJo het volgende:
Wat was Hang the Cyst ook alweer? Er was 1 nummer wat me niet bekend voorkwam maar wel erg LSP klonk
Overigens vind ik de nummers wel veel op elkaar lijken. Met het luisteren van de cd denk ik ook vaak "hey dat nummer heb ik net toch gehoord?"Vanavond had ik dat dus ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |