Ipso Facto lijkt mij niet echt bijzonder, dus ik denk pas later.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:45 schreef tim. het volgende:
Dus na afloop misschien nog naar Five O'Clock Heroes![]()
Ipso Facto begint een halfuur na de opening van de zaal, zal de zaal dan al helemaal vol zijn, zoals bij sommige concerten, of gebeurt dat pas later?
Helemaal mee eens. Vooral dat het publiek af en toe écht muisstil was vond ik heel mooi. Dat bracht wel echt de perfecte sfeer erin.quote:Op maandag 20 oktober 2008 12:11 schreef Aisumasen het volgende:
Ik ben weer onderweg vanuit Brussel richting Amsterdam. Er is weinig wat ik kwijt kan zonder te spoiler-en, maar samengevat: Wow, wat een optreden. Laag podium, kleine zaal, mooi theater, indrukwekkende lichtshow, perfecte akoestiek, muisstil publiek. Eerste rij, één meter van Alex af. De rest moeten jullie vanavond maar horen en zien. Het zal niet tegenvallen, al leek het wederom of Alex liever ergens anders wilde zijn. De mensen - zoals ik - die al wel de augustus-setlist gezien hadden, en dus nog niet de nieuwe, zullen flink verrast worden. Veel plezier!
Dan ga ik ze maar skippen denk ikquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:54 schreef Merkie het volgende:
Ipso Facto. Ik had het geyoutubed en als je al voorprogrammamoe bent zal je vanavond zeker in slaap vallen.
Mensen die volledig verrast willen worden, niet lezen:quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:54 schreef Aisumasen het volgende:
Op één (voor mij) hele grote verrassing na...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay on my arm, you little charmer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |