Typisch...iemand proberen te veranderen werkt vaak niet.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee.......... maar ik had het hem ook wel meteen afgeleerd![]()
op dat taalgebruik na, heeft ie in ieder geval het hart op de juiste plaats......
en de voor de rest vindt ik het gewoon een skattie,
ja sorry kan het ook niet helpen........
Omwille van het spel kan ik me voorstellen dat ze nu nog bij elkaar blijven. Maar ze hebben zó vaak zó heftig ruzie. Die zijn niet bestemd voor elkaar.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ze hierna nog samen willen, dan doen ze precies hetzelfde als Joost en Fiona. Zo'n meesterzet was het nou ook niet van die twee. Het was het meest voor de hand liggend.
quote:
En dan nog als er iets is in je relatie, dan nog zou ik niet aanvaarden dat een man me kankerwijf zou noemen. Hoe ribas tegen yasmin spreekt is gewooon niet goed te praten.quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
áls het zou gebeuren komt het van Yasmin haar kant, nooit niet van Ribas,
en voor al het commentaar op Ribas zijn geblér tegen Yasmin........
ik krijg af en toe zelf de neiging om mee te bléren, soms kan ze zó irritant zijn
ik zou er ook helemaal gstoord van worden
edit; al vond ik het wel weer strakke actie dat ze die snol zo d'r bed uit bonjourde en meteen
dat beddegoed ging afhalendat zou ik mezelf ook wel zien doen
![]()
en Ribas, met je stinkt![]()
geweldig vond ik dat, maar hij had er dan wel weer humor
bij want hij lag gewoon te lachen.......
affijn snolletje wiens naam ik alweer vergeten ben zit alweer thuis en moet dus gewoon weer
over straat![]()
Vind jij het normaal hoe Yasmin zich tegen Ribas gedraagt dan? Ik vind ze minstens allebei even fout. Yasmin begint meestal met schelden etc, en na een tijdje ontploft Ribas ja. Ik heb hem nog nooit zien beginnen met schelden. Haar wel. Sorry hoor.quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het mijne niet. Al zou Yasmin zeuren dan nog vind ik het beneden alle peil hoe hij tegen zijn meisje doet. Vind jij het echt normaal om je geliefde regelmatig uit te maken voor kankerwijf?
Precies. Het enige wat Yasmin hoeft te doen is het uit te houden met Ribas en dan bij dat keuzemoment te kiezen voor het geld. Hij doet dat niet, en dus krijgt zij alles.quote:Op zondag 2 november 2008 05:42 schreef Poit- het volgende:
Yasmin speelt het opzich wel slim zonder dat ze het zelf doorheeft, omdat Ribas altijd voor haar kiest.. Verder snapt ze geen reet van het spel.
of misschien is Yasmin hier waarschijnlijk te aardig voor om zo'n naaistreek uit te halen.....quote:Op zondag 2 november 2008 19:19 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Precies. Het enige wat Yasmin hoeft te doen is het uit te houden met Ribas en dan bij dat keuzemoment te kiezen voor het geld. Hij doet dat niet, en dus krijgt zij alles.
Helaas is Yasmin hier waarschijnlijk te dom voor
Ze kunnen dit niet lezen, want ze hebben daar geen internetquote:Op maandag 3 november 2008 13:01 schreef JoostFiona het volgende:
Zet m op Ribas en Yasmin,
nu wij eruit zijn gun ik jullie het het meest. Nu alleen nog iets minder ruzie met elkaar maken!!!
quote:Op maandag 3 november 2008 13:01 schreef JoostFiona het volgende:
nu wij eruit zijn gun ik jullie het het meest. Nu alleen nog iets minder ruzie met elkaar maken!!!
Gesteund door het script.quote:Op maandag 3 november 2008 13:04 schreef zoalshetis het volgende:
zal wel lastig worden. marco en marco staan te sterk.
als het script hen de winst gunt, dan hebben ze mijn zegen.quote:
Een van de twee moet winnen, heb ik uit betrouwbare bron vernomen. Dus ze zullen zich door je gezegend voelen.quote:Op maandag 3 november 2008 13:06 schreef zoalshetis het volgende:
als het script hen de winst gunt, dan hebben ze mijn zegen.
En? Voelen jullie je nu genaaid?quote:Op maandag 3 november 2008 13:01 schreef JoostFiona het volgende:
Ik zou het niet erg vinden.quote:Op maandag 3 november 2008 13:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een van de twee moet winnen, heb ik uit betrouwbare bron vernomen. Dus ze zullen zich door je gezegend voelen.
Hoewel dit hoogstwaarschijnlijk een neppe account is, waren jullie wel het leukst.quote:Op maandag 3 november 2008 13:01 schreef JoostFiona het volgende:
Dat klopt, maar ik denk dat de kijker straks in de finale massaal voor Ribas en Yasmin gaat sms-en...quote:Op maandag 3 november 2008 13:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]@ account.
zal wel lastig worden. marco en marco staan te sterk.
Ben je het kwijt en ben je opgelucht nu?quote:Op maandag 3 november 2008 15:13 schreef Suikeroom het volgende:
Je moet nadenken kut kanker mongooltje debieltje!!!
Ik zeg het je, Poezewoes! Ga niet zo tegen me beginnen! Ben je dom of zo, kutdebieltje! Je moet gewoon je kankermuil houden als ik praat. Ken je plaats, weet je. Echt hoor, die kutwijven van tegenwoordig. Gewoon je tyfysbek houden als mannen je iets opdragen.quote:Op maandag 3 november 2008 17:04 schreef Poezewoes het volgende:
Ben je het kwijt en ben je opgelucht nu?
quote:Op maandag 3 november 2008 17:07 schreef Copycat het volgende:
Dat lucht inderdaad op!
Ik ga voor de Ribastherapie!
Suikeroompjequote:Op maandag 3 november 2008 18:36 schreef Suikeroom het volgende:
wwww wat lul je nou met je Ribastherapie kut mongooltje, jij bent echt een slecht mens ik zweer het je!! www wat denk je nou dat uhhh hoe heet het mensen van jou vinden, ik heb teminste nog mn eer debieltje! ga maar naar die kanker Kelly en die kale kanker Marco!! aapje, kut mongooltje debieltje!!!!
De finale zal vast door sms bepaald gaan worden. Er moet namelijk geld verdiend worden.quote:Op maandag 3 november 2008 19:02 schreef Suikeroom het volgende:
sms-en? is het niet gewoon een spel of liefde ding?
Ik zie nog liever 2 Ribassen dan die 2 Marco'squote:Op zondag 2 november 2008 11:16 schreef Poezewoes het volgende:
Ik zie nog liever Ribas dan die twee Marco's!
nee ze spelen een spel zoals bij elke exit bij een koppel..quote:Op maandag 3 november 2008 19:23 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De finale zal vast door sms bepaald gaan worden. Er moet namelijk geld verdiend worden.
oequote:Op maandag 3 november 2008 21:12 schreef Mikaro het volgende:
[..]
Ik zie nog liever 2 Ribassen dan die 2 Marco's
hoe weet jij dat??quote:Op maandag 3 november 2008 13:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ze kunnen dit niet lezen, want ze hebben daar geen internet
In de tijd van de GK dacht ook iedereen in het begin dat ze elkaar in de finale letterlijk het huis uit moesten terroriseren, toen kwam er uiteindelijk ook een sms-finale.quote:Op maandag 3 november 2008 21:30 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee ze spelen een spel zoals bij elke exit bij een koppel..
quote:Op maandag 3 november 2008 18:39 schreef JohnDope het volgende:
Ribas moet een beetje aan zijn manier van communiceren werken, maar dat is ook het enige puntje waar hij aan moet werken.
Maar dan nog maakt hij de meeste kans om te winnen als men straks moet sms-en in de finale.
hehehequote:Op maandag 3 november 2008 22:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oeéén voor jou en één voor mij
Weet je ook waarom jij Obama beter vindt dan McCain?quote:
McCain ook, dus wat dat betreft....quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Weet je ook waarom jij Obama beter vindt dan McCain?
Die regenboogvlag in jouw avatar is trouwens gay. Obama heeft namelijk een hekel aan flickrs.
Yepsquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
McCain ook, dus wat dat betreft....
ja vast daarom deed ie zeker ook een dansje met Ellen Degeneres.....quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Weet je ook waarom jij Obama beter vindt dan McCain?
Die regenboogvlag in jouw avatar is trouwens gay. Obama heeft namelijk een hekel aan flickrs.
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja vast daarom deed ie zeker ook een dansje met Ellen Degeneres.....
je lult uit je nek,,,,,,,, http://www.gay.nl/article/10953//Obama_wil_homos
Barack Obama, een van de Amerikaanse Democratische presidentskandidaten, heeft aangegeven op te komen voor de rechten van Amerikaanse homoseksuelen en dat ook altijd te blijven doen. Maar: hij zal óók de gelovige Amerikaan aan blijven spreken in zijn race voor het presidentsschap. De presidentskandidaat pleit in de hele VS voor meer verdraagzaamheid tussen verschillende groepen mensen. De één sluit de ander niet uit. Obama: “Als er iemand is die consistenter is geweest in het betrekken van homoseksuelen in zijn visie voor Amerika, dan zou ik graag willen weten wie die persoon is.”
Ik heb me echt wel in de persoon Obama verdiept hoor...... ik ben toevallig niet zo stom als ik eruit zie
en dat scheelt
obama zegt vaak dingen niet waar zijn,maar dat zul je de komende 4 jaar wel zien
o enne ik heb mijn ava veranderd niet omdat ie gay zou zijn maar om verwarring te verkomen met een andere user......
dus nog even dat voordat je dáár over begint.
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja vast daarom deed ie zeker ook een dansje met Ellen Degeneres.....
je lult uit je nek,,,,,,,, http://www.gay.nl/article/10953//Obama_wil_homos
Barack Obama, een van de Amerikaanse Democratische presidentskandidaten, heeft aangegeven op te komen voor de rechten van Amerikaanse homoseksuelen en dat ook altijd te blijven doen. Maar: hij zal óók de gelovige Amerikaan aan blijven spreken in zijn race voor het presidentsschap. De presidentskandidaat pleit in de hele VS voor meer verdraagzaamheid tussen verschillende groepen mensen. De één sluit de ander niet uit. Obama: “Als er iemand is die consistenter is geweest in het betrekken van homoseksuelen in zijn visie voor Amerika, dan zou ik graag willen weten wie die persoon is.”
Ik heb me echt wel in de persoon Obama verdiept hoor...... ik ben toevallig niet zo stom als ik eruit zie
en dat scheelt
o enne ik heb mijn ava veranderd niet omdat ie gay zou zijn maar om verwarring te verkomen met een andere user......
dus nog even dat voordat je dáár over begint.
hihi......quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:54 schreef RubenSosa het volgende:
De gene die hier ribas zo op handen draagt, zijn dus in relaties zo onderdanig als het maar kan...
Je had psycholoog moet wordenquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:54 schreef RubenSosa het volgende:
De gene die hier ribas zo op handen draagt, zijn dus in relaties zo onderdanig als het maar kan...
je komt echt over als een kleine fangirlquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
écht hé....... hij is een fucking Jomanda gewoon......... ik sweeeeeeeeer 't je
quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:49 schreef BonJovi het volgende:
[..]
je komt echt over als een kleine fangirleen groupie.
Als je zo doorgaat ben ik straks voor jou ipv voor Ribasquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
maar eigenlijk ben ik een grote neger met haar op mijn kont......
maar dat weet niemand.......
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:56 schreef Mikaro het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat ben ik straks voor jou ipv voor Ribas
En jij vindt mij gekquote:Op zondag 9 november 2008 01:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
SMS 0900 - 5858 voor Fan
hallo met Fan....bedankt dat je op mij hebt gestemd....blijf even aan de lijn en de computer kijkt of u een
prijs heeft gewonnen........
JAAAAAAAA!
u heeft gewonnen een geheelverzorgde 3weekse vakantie naar een Islamitisch land van uw keuze,
u kunt uw bikini dus thuis laten ........
quote:
Is die reis met jou of met Ribas?quote:Op zondag 9 november 2008 01:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
JAAAAAAAA!
u heeft gewonnen een geheelverzorgde 3weekse vakantie naar een Islamitisch land van uw keuze,
quote:Op zondag 9 november 2008 16:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
we gaan gewoon samen![]()
![]()
gezellie
ja maar die heeft Yasmin en we mogen niet stoken in een goed huwelijk tochquote:
*zucht* ... jammerquote:Op zondag 9 november 2008 16:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ja maar die heeft Yasmin en we mogen niet stoken in een goed huwelijk toch![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
maar eigenlijk ben ik een grote neger met haar op mijn kont......
maar dat weet niemand.......
Hey, die prijs wil ik!!!quote:Op zondag 9 november 2008 01:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
SMS 0900 - 5858 voor Fan
hallo met Fan....bedankt dat je op mij hebt gestemd....blijf even aan de lijn en de computer kijkt of u een
prijs heeft gewonnen........
JAAAAAAAA!
quote:Op zondag 9 november 2008 17:21 schreef Mikaro het volgende:
[..]
Te laat, hij is al vergeven! Fan en ik gaan samen
je kan ook te ver gaan hoorquote:Op maandag 10 november 2008 18:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
vanaf heden De Heilige Sint Ribas![]()
whaaaa Fan, heb je hem heilig verklaard (ava)quote:Op maandag 10 november 2008 20:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
voor Ribas gaat niets me te ver........
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:00 schreef Desii het volgende:
[..]
whaaaa Fan, heb je hem heilig verklaard (ava)
Sint Rabies
Is ie verlost van Yasmin.. Fan kan je ook zo'n roze pimpernel pakje kopen met bijpassende roze sloffenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
maar hij ligt er volgende week dus uit, Marco is terug.........
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ie verlost van Yasmin.. Fan kan je ook zo'n roze pimpernel pakje kopen met bijpassende roze sloffen
Misschien moeten we alvast wat toelatingseisen opstellen, voor als straks IEEEEDEREEN lid van de club wil wordenquote:Op donderdag 13 november 2008 20:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
we hebben een club![]()
![]()
![]()
dit gaat een geheel nieuwe stroming worden in Nederland.......
ja we moeten ook een maximaal ledenaantal inststellen anders wordt het té drukquote:Op donderdag 13 november 2008 20:25 schreef Mikaro het volgende:
[..]
Misschien moeten we alvast wat toelatingseisen opstellen, voor als straks IEEEEDEREEN lid van de club wil worden
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja we moeten ook een maximaal ledenaantal inststellen anders wordt het té druk![]()
De belangrijkste eis is dat je van Ribas houdt, man of vrouw maakt niet uit, liefde kan
zijn uiting vinden in véle manieren ........
ik weet er wel een paarmaar die hou ik maar effe voor me
![]()
Ledenlijst tot nu toe;
Mikaro
Marrije
fanvanheteersteuur
Desii (zet ik er ook maar vast bijdie komt zich ook wel melden
ik voel het)
dus dat zijn er al 4 !
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:35 schreef Canisfire het volgende:
Fan van het eerste uur .. Ik ben het..
Ik ben Ribas...
Neuken ?
Oeh, 4 al, dat gaat hard!quote:Op donderdag 13 november 2008 20:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ledenlijst tot nu toe; [/b][/u]
Mikaro
Marrije
fanvanheteersteuur
ik voel het)
dus dat zijn er al 4 !
Je mag ze best met mij delen hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 20:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
De belangrijkste eis is dat je van Ribas houdt, man of vrouw maakt niet uit, liefde kan
![]()
dan krijg ik een banquote:Op donderdag 13 november 2008 21:13 schreef Mikaro het volgende:
[..]
Je mag ze best met mij delen hoor
als je fan van het eerste uur bent, dien je jezelf bovenaan die enorme lijst te zettenquote:Op donderdag 13 november 2008 20:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja we moeten ook een maximaal ledenaantal inststellen anders wordt het té druk![]()
![]()
Ledenlijst tot nu toe;
Mikaro
Marrije
fanvanheteersteuur
ik voel het)
dus dat zijn er al 4 !
ik ben bescheidenquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je fan van het eerste uur bent, dien je jezelf bovenaan die enorme lijst te zetten
proest. zulke zachte vrouwen ambiëren zo'n hard vrouw onvriendelijk mannetje. denken jullie echt dat yasmin bij hem blijft als ze straks niet in de finale en weer op straat staan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:54 schreef Mikaro het volgende:
[..]
Dat siert je, en tenslotte weten we allemaal dat jij toch de leider van de club bent
quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:33 schreef zoalshetis het volgende:
proest. zulke zachte vrouwen ambiëren zo'n hard vrouw onvriendelijk mannetje. denken jullie echt dat yasmin bij hem blijft als ze straks niet in de finale en weer op straat staan?
+ 1quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:47 schreef Brons_Juweel het volgende:
Geniale actie van Yasmin, alhoewel ik Ribas nog steeds een schatje vind.
Een club van 5 al, om precies te zijnquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nee eigenlijk + 4 want we hebben al een heel clubje........
Verrek je hebt gelijkquote:Op zaterdag 15 november 2008 16:09 schreef Mikaro het volgende:
[..]
Een club van 5 al, om precies te zijn
zo..... jullie clubje is al ''groot'' zegquote:Op zaterdag 15 november 2008 16:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Verrek je hebt gelijk![]()
Ledenlijst tot nu toe;
Mikaro
Marrije
fanvanheteersteuur
Desii
Brons_Juweel
quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:22 schreef RosalieVerbrug het volgende:
[..]
zo..... jullie clubje is al ''groot'' zeg![]()
(lees: 5 fangilrs, die hun leven op dit forum lijken te spenderen. daar kan hij echt (apen)trots op zijn)
ontopic:
ribas was eerst een irritant lelijk mannetje, maar weet thans totaal niet te boeien en is zelfs frequent saai. het is steeds hetzelfde en wat mij betreft is hij de volgende die ''exit'' gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |