je komt echt over als een kleine fangirlquote:Op zaterdag 8 november 2008 16:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
écht hé....... hij is een fucking Jomanda gewoon......... ik sweeeeeeeeer 't je
quote:Op zaterdag 8 november 2008 16:49 schreef BonJovi het volgende:
[..]
je komt echt over als een kleine fangirleen groupie.
Als je zo doorgaat ben ik straks voor jou ipv voor Ribasquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
maar eigenlijk ben ik een grote neger met haar op mijn kont......
maar dat weet niemand.......
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:56 schreef Mikaro het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat ben ik straks voor jou ipv voor Ribas
En jij vindt mij gekquote:Op zondag 9 november 2008 01:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
SMS 0900 - 5858 voor Fan
hallo met Fan....bedankt dat je op mij hebt gestemd....blijf even aan de lijn en de computer kijkt of u een
prijs heeft gewonnen........
JAAAAAAAA!
u heeft gewonnen een geheelverzorgde 3weekse vakantie naar een Islamitisch land van uw keuze,
u kunt uw bikini dus thuis laten ........
quote:
Is die reis met jou of met Ribas?quote:Op zondag 9 november 2008 01:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
JAAAAAAAA!
u heeft gewonnen een geheelverzorgde 3weekse vakantie naar een Islamitisch land van uw keuze,
quote:Op zondag 9 november 2008 16:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
we gaan gewoon samen![]()
![]()
gezellie
ja maar die heeft Yasmin en we mogen niet stoken in een goed huwelijk tochquote:
*zucht* ... jammerquote:Op zondag 9 november 2008 16:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ja maar die heeft Yasmin en we mogen niet stoken in een goed huwelijk toch![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2008 20:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
maar eigenlijk ben ik een grote neger met haar op mijn kont......
maar dat weet niemand.......
Hey, die prijs wil ik!!!quote:Op zondag 9 november 2008 01:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
SMS 0900 - 5858 voor Fan
hallo met Fan....bedankt dat je op mij hebt gestemd....blijf even aan de lijn en de computer kijkt of u een
prijs heeft gewonnen........
JAAAAAAAA!
quote:Op zondag 9 november 2008 17:21 schreef Mikaro het volgende:
[..]
Te laat, hij is al vergeven! Fan en ik gaan samen
je kan ook te ver gaan hoorquote:Op maandag 10 november 2008 18:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
vanaf heden De Heilige Sint Ribas![]()
whaaaa Fan, heb je hem heilig verklaard (ava)quote:Op maandag 10 november 2008 20:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
voor Ribas gaat niets me te ver........
quote:Op woensdag 12 november 2008 10:00 schreef Desii het volgende:
[..]
whaaaa Fan, heb je hem heilig verklaard (ava)
Sint Rabies
Is ie verlost van Yasmin.. Fan kan je ook zo'n roze pimpernel pakje kopen met bijpassende roze sloffenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
maar hij ligt er volgende week dus uit, Marco is terug.........
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Is ie verlost van Yasmin.. Fan kan je ook zo'n roze pimpernel pakje kopen met bijpassende roze sloffen
Misschien moeten we alvast wat toelatingseisen opstellen, voor als straks IEEEEDEREEN lid van de club wil wordenquote:Op donderdag 13 november 2008 20:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
we hebben een club![]()
![]()
![]()
dit gaat een geheel nieuwe stroming worden in Nederland.......
ja we moeten ook een maximaal ledenaantal inststellen anders wordt het té drukquote:Op donderdag 13 november 2008 20:25 schreef Mikaro het volgende:
[..]
Misschien moeten we alvast wat toelatingseisen opstellen, voor als straks IEEEEDEREEN lid van de club wil worden
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja we moeten ook een maximaal ledenaantal inststellen anders wordt het té druk![]()
De belangrijkste eis is dat je van Ribas houdt, man of vrouw maakt niet uit, liefde kan
zijn uiting vinden in véle manieren ........
ik weet er wel een paarmaar die hou ik maar effe voor me
![]()
Ledenlijst tot nu toe;
Mikaro
Marrije
fanvanheteersteuur
Desii (zet ik er ook maar vast bijdie komt zich ook wel melden
ik voel het)
dus dat zijn er al 4 !
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:35 schreef Canisfire het volgende:
Fan van het eerste uur .. Ik ben het..
Ik ben Ribas...
Neuken ?
Oeh, 4 al, dat gaat hard!quote:Op donderdag 13 november 2008 20:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ledenlijst tot nu toe; [/b][/u]
Mikaro
Marrije
fanvanheteersteuur
ik voel het)
dus dat zijn er al 4 !
Je mag ze best met mij delen hoorquote:Op donderdag 13 november 2008 20:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
De belangrijkste eis is dat je van Ribas houdt, man of vrouw maakt niet uit, liefde kan
![]()
dan krijg ik een banquote:Op donderdag 13 november 2008 21:13 schreef Mikaro het volgende:
[..]
Je mag ze best met mij delen hoor
als je fan van het eerste uur bent, dien je jezelf bovenaan die enorme lijst te zettenquote:Op donderdag 13 november 2008 20:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja we moeten ook een maximaal ledenaantal inststellen anders wordt het té druk![]()
![]()
Ledenlijst tot nu toe;
Mikaro
Marrije
fanvanheteersteuur
ik voel het)
dus dat zijn er al 4 !
ik ben bescheidenquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je fan van het eerste uur bent, dien je jezelf bovenaan die enorme lijst te zetten
proest. zulke zachte vrouwen ambiëren zo'n hard vrouw onvriendelijk mannetje. denken jullie echt dat yasmin bij hem blijft als ze straks niet in de finale en weer op straat staan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:54 schreef Mikaro het volgende:
[..]
Dat siert je, en tenslotte weten we allemaal dat jij toch de leider van de club bent
quote:Op vrijdag 14 november 2008 17:33 schreef zoalshetis het volgende:
proest. zulke zachte vrouwen ambiëren zo'n hard vrouw onvriendelijk mannetje. denken jullie echt dat yasmin bij hem blijft als ze straks niet in de finale en weer op straat staan?
+ 1quote:Op zaterdag 15 november 2008 01:47 schreef Brons_Juweel het volgende:
Geniale actie van Yasmin, alhoewel ik Ribas nog steeds een schatje vind.
Een club van 5 al, om precies te zijnquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nee eigenlijk + 4 want we hebben al een heel clubje........
Verrek je hebt gelijkquote:Op zaterdag 15 november 2008 16:09 schreef Mikaro het volgende:
[..]
Een club van 5 al, om precies te zijn
zo..... jullie clubje is al ''groot'' zegquote:Op zaterdag 15 november 2008 16:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Verrek je hebt gelijk![]()
Ledenlijst tot nu toe;
Mikaro
Marrije
fanvanheteersteuur
Desii
Brons_Juweel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |