quote:Op maandag 3 november 2008 17:07 schreef Copycat het volgende:
Dat lucht inderdaad op!
Ik ga voor de Ribastherapie!
Suikeroompjequote:Op maandag 3 november 2008 18:36 schreef Suikeroom het volgende:
wwww wat lul je nou met je Ribastherapie kut mongooltje, jij bent echt een slecht mens ik zweer het je!! www wat denk je nou dat uhhh hoe heet het mensen van jou vinden, ik heb teminste nog mn eer debieltje! ga maar naar die kanker Kelly en die kale kanker Marco!! aapje, kut mongooltje debieltje!!!!
De finale zal vast door sms bepaald gaan worden. Er moet namelijk geld verdiend worden.quote:Op maandag 3 november 2008 19:02 schreef Suikeroom het volgende:
sms-en? is het niet gewoon een spel of liefde ding?
Ik zie nog liever 2 Ribassen dan die 2 Marco'squote:Op zondag 2 november 2008 11:16 schreef Poezewoes het volgende:
Ik zie nog liever Ribas dan die twee Marco's!
nee ze spelen een spel zoals bij elke exit bij een koppel..quote:Op maandag 3 november 2008 19:23 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De finale zal vast door sms bepaald gaan worden. Er moet namelijk geld verdiend worden.
oequote:Op maandag 3 november 2008 21:12 schreef Mikaro het volgende:
[..]
Ik zie nog liever 2 Ribassen dan die 2 Marco's
hoe weet jij dat??quote:Op maandag 3 november 2008 13:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ze kunnen dit niet lezen, want ze hebben daar geen internet
In de tijd van de GK dacht ook iedereen in het begin dat ze elkaar in de finale letterlijk het huis uit moesten terroriseren, toen kwam er uiteindelijk ook een sms-finale.quote:Op maandag 3 november 2008 21:30 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee ze spelen een spel zoals bij elke exit bij een koppel..
quote:Op maandag 3 november 2008 18:39 schreef JohnDope het volgende:
Ribas moet een beetje aan zijn manier van communiceren werken, maar dat is ook het enige puntje waar hij aan moet werken.
Maar dan nog maakt hij de meeste kans om te winnen als men straks moet sms-en in de finale.
hehehequote:Op maandag 3 november 2008 22:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oeéén voor jou en één voor mij
Weet je ook waarom jij Obama beter vindt dan McCain?quote:
McCain ook, dus wat dat betreft....quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Weet je ook waarom jij Obama beter vindt dan McCain?
Die regenboogvlag in jouw avatar is trouwens gay. Obama heeft namelijk een hekel aan flickrs.
Yepsquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
McCain ook, dus wat dat betreft....
ja vast daarom deed ie zeker ook een dansje met Ellen Degeneres.....quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Weet je ook waarom jij Obama beter vindt dan McCain?
Die regenboogvlag in jouw avatar is trouwens gay. Obama heeft namelijk een hekel aan flickrs.
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja vast daarom deed ie zeker ook een dansje met Ellen Degeneres.....
je lult uit je nek,,,,,,,, http://www.gay.nl/article/10953//Obama_wil_homos
Barack Obama, een van de Amerikaanse Democratische presidentskandidaten, heeft aangegeven op te komen voor de rechten van Amerikaanse homoseksuelen en dat ook altijd te blijven doen. Maar: hij zal óók de gelovige Amerikaan aan blijven spreken in zijn race voor het presidentsschap. De presidentskandidaat pleit in de hele VS voor meer verdraagzaamheid tussen verschillende groepen mensen. De één sluit de ander niet uit. Obama: “Als er iemand is die consistenter is geweest in het betrekken van homoseksuelen in zijn visie voor Amerika, dan zou ik graag willen weten wie die persoon is.”
Ik heb me echt wel in de persoon Obama verdiept hoor...... ik ben toevallig niet zo stom als ik eruit zie
en dat scheelt
obama zegt vaak dingen niet waar zijn,maar dat zul je de komende 4 jaar wel zien
o enne ik heb mijn ava veranderd niet omdat ie gay zou zijn maar om verwarring te verkomen met een andere user......
dus nog even dat voordat je dáár over begint.
quote:Op woensdag 5 november 2008 00:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja vast daarom deed ie zeker ook een dansje met Ellen Degeneres.....
je lult uit je nek,,,,,,,, http://www.gay.nl/article/10953//Obama_wil_homos
Barack Obama, een van de Amerikaanse Democratische presidentskandidaten, heeft aangegeven op te komen voor de rechten van Amerikaanse homoseksuelen en dat ook altijd te blijven doen. Maar: hij zal óók de gelovige Amerikaan aan blijven spreken in zijn race voor het presidentsschap. De presidentskandidaat pleit in de hele VS voor meer verdraagzaamheid tussen verschillende groepen mensen. De één sluit de ander niet uit. Obama: “Als er iemand is die consistenter is geweest in het betrekken van homoseksuelen in zijn visie voor Amerika, dan zou ik graag willen weten wie die persoon is.”
Ik heb me echt wel in de persoon Obama verdiept hoor...... ik ben toevallig niet zo stom als ik eruit zie
en dat scheelt
o enne ik heb mijn ava veranderd niet omdat ie gay zou zijn maar om verwarring te verkomen met een andere user......
dus nog even dat voordat je dáár over begint.
hihi......quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:54 schreef RubenSosa het volgende:
De gene die hier ribas zo op handen draagt, zijn dus in relaties zo onderdanig als het maar kan...
Je had psycholoog moet wordenquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:54 schreef RubenSosa het volgende:
De gene die hier ribas zo op handen draagt, zijn dus in relaties zo onderdanig als het maar kan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |