Weelke S in godsnaam?quote:Op maandag 29 september 2008 21:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Leek me verstandiger, aangezien ik even over de S had heen gelezen. Voor je het weet wordt er dan weer gekletst.
moet je ook nie doen, krijg je hele nesten stuiterballen vanquote:Op maandag 29 september 2008 21:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
De S in SOA.Het is niet zo dat ik constant aan het batsen ben met hele hordes ADHD'ers ofzo.
Ach, dan kan je altijd een subforum gaan runnen met sletylvanaquote:Op maandag 29 september 2008 21:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
De S in SOA.Het is niet zo dat ik constant aan het batsen ben met hele hordes ADHD'ers ofzo.
Misschien ook niet. Ik kan me best concentreren en ben in de regel best rustig.quote:Op maandag 29 september 2008 21:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moet je ook nie doen, krijg je hele nesten stuiterballen van
Joy.quote:Op maandag 29 september 2008 21:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ach, dan kan je altijd een subforum gaan runnen met sletylvana
Dat heb ik me al heel vaak afgevraagd in topics waar Isegrim post.quote:Op maandag 29 september 2008 21:29 schreef WHATSHESAID het volgende:
Waarom gaat het hier altijd over vieze dingen?
ja sex is vies ieeeh!quote:Op maandag 29 september 2008 21:29 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ahaaaaaaaa!quote:Op maandag 29 september 2008 21:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat heb ik me al heel vaak afgevraagd in topics waar Isegrim post.
Er zijn vast ook best lekkere ADHD-ers.quote:Op maandag 29 september 2008 21:29 schreef WHATSHESAID het volgende:
quote:Op maandag 29 september 2008 21:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat heb ik me al heel vaak afgevraagd in topics waar Isegrim post.
quote:
Als ik over een aantal jaar lerares ben, ga ik gewoon weer lijfstraffen hanteren hoor. Tfoe.quote:Op maandag 29 september 2008 21:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
![]()
Zat altijd achterste voren te klieren of naar buiten te kijken of met een pen/potlood te klieren en wat leraren zeiden hoorde ik echt nooit. Tot ze me eruit gooide dan hoorde ik het wel en zette ik de klas nog meer op stelten
Dan zit het zeker in de familie.quote:Op maandag 29 september 2008 21:32 schreef WHATSHESAID het volgende:
Mijn broertje heeft ADD en is heel knap
Tjeempie, dat schiet dan niet echt op.quote:Op maandag 29 september 2008 21:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
![]()
Zat altijd achterste voren te klieren of naar buiten te kijken of met een pen/potlood te klieren en wat leraren zeiden hoorde ik echt nooit. Tot ze me eruit gooide dan hoorde ik het wel en zette ik de klas nog meer op stelten
* LeeHarveyOswald meldtquote:Op maandag 29 september 2008 21:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er zijn vast ook best lekkere ADHD-ers.
Dat is allicht effectiever.quote:Op maandag 29 september 2008 21:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Als ik over een aantal jaar lerares ben, ga ik gewoon weer lijfstraffen hanteren hoor. Tfoe.
Als ik een willekeurige man dergelijke opmerkingen zou maken he, staatie per direct te boek als pervertquote:Op maandag 29 september 2008 21:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dan zit het zeker in de familie.![]()
Het is ons privilege daar een oordeel over te vellen.quote:
Het verschil is dat Isegrim een heteroseksuele vrouw is en jij een heteroseksuele man. Bij Isegrim steekt er dus niets achter en bij jou wordt vermoed dat dat wel het geval is.quote:Op maandag 29 september 2008 21:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als ik een willekeurige man dergelijke opmerkingen zou maken he, staatie per direct te boek als pervert
Owja nee dat hou je lang volquote:Op maandag 29 september 2008 21:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Als ik over een aantal jaar lerares ben, ga ik gewoon weer lijfstraffen hanteren hoor. Tfoe.
Misschien ik ook wel nu dan.quote:Op maandag 29 september 2008 21:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als ik een willekeurige man dergelijke opmerkingen zou maken he, staatie per direct te boek als pervert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |