plaatje 1 begrijp ik, google is een wiskundig getalquote:Op donderdag 25 september 2008 19:28 schreef Rijpie het volgende:
haha ik ben ook stomverbaasd! is de link tussen alles dat we alles via google op gingen zoeken?
vergeet de stand ook niet Kwiwi, de stand in de OP is nog van de vorige opgavequote:Op donderdag 25 september 2008 19:29 schreef kwiwi het volgende:
Nee ik zal de links even opschrijven
nee maar ik dacht eerst ook dat het fruit was.. dat was het niet dus gokte ik maar groenten omdat die er ook lagenquote:Op donderdag 25 september 2008 20:00 schreef swarmahoer het volgende:
t zijn geen groenten appels en mandarijnen zoiso niet
ik hoop het niet want ik heb nog geen nieuwe.. en ik ben ook niet goed in ze snel verzinnenquote:Op donderdag 25 september 2008 20:05 schreef swarmahoer het volgende:
ja albert heijn zal t wel zijn dan
quote:
je heb helemaal gelijk, ik had er overheen gekeken... sorry.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:08 schreef swarmahoer het volgende:
ik moet 3 punten krijgen kijk maar bij mn antwoorden
ja geweldig stukje ehquote:Op donderdag 25 september 2008 20:08 schreef Rijpie het volgende:
2. Natuurlijkput it in your Zakje haha
ja jammer van dat puntje
Ja graagquote:Op donderdag 25 september 2008 20:18 schreef ItaloDancer het volgende:
Moet ik? Duurt dan wel een half uur ofzo.
quote:Op donderdag 25 september 2008 20:39 schreef ItaloDancer het volgende:
2. radio +1
4. 1000
5. piraat +1
toch nog +1quote:Op donderdag 25 september 2008 20:42 schreef ItaloDancer het volgende:
Noordzee is het natuurlijk, maar ja te laat
Nee heb m nog nietquote:Op donderdag 25 september 2008 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed ID, nu kun je toch gelijk je nieuwe plaatsen
Ah ok, ik dacht aan Top 1000quote:Op donderdag 25 september 2008 20:51 schreef Rijpie het volgende:
1000 is binair voor 8, nummer van de gelijknamige tv-zender (die ik dus niet bedoelde)
serie was trouwens veronica's closet
Heb je die van mij gezien, met sleutelwoord Google? Die was pas goedquote:Op donderdag 25 september 2008 20:55 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
21:05 - 21:10 ergens.
Maar die van mij zijn goed he
quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 21:24 schreef Maringo het volgende:
sleutelwoord: Caymaneilanden aka Kaaimaneilanden
hoofdkantoor van Garmin is hier gevestigdquote:Op donderdag 25 september 2008 21:24 schreef Maringo het volgende:
sleutelwoord: Caymaneilanden aka Kaaimaneilanden
sorryquote:Op donderdag 25 september 2008 21:32 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik heb meer dan een heel topic gemist kwiwi
en dat van je eigen spel...quote:Op donderdag 25 september 2008 21:32 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik heb meer dan een heel topic gemist kwiwi
uiteraardquote:Op donderdag 25 september 2008 21:35 schreef ItaloDancer het volgende:
Het klopt volgens mij(als jullie in het vorige topic goed geteld hebben tenminste
)
Wat zei je nou gisteren tegen mij slakje? Niet alle antwoorden in 1 post zetten want dan ben je te laat..quote:
ja ja maar ik geef toch FOK! de schuldquote:Op donderdag 25 september 2008 21:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zei je nou gisteren tegen mij slakje? Niet alle antwoorden in 1 post zetten want dan ben je te laat..
Gevalletje: Take my advice, I don't use it anyway
quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 21:47 schreef Rumille het volgende:
Sleutelwoord: Radio Noordzee
1. Noordzee
Straks komt er een nieuw spelquote:Op donderdag 25 september 2008 21:49 schreef Rumille het volgende:
[..]
Zag niet dat er nieuwe pagina's waren.
idemquote:Op donderdag 25 september 2008 21:50 schreef PhysicsRules het volgende:
Wikipedia -> Styx :
Styx kan verwijzen naar:
Styx (film) (2001), een Amerikaanse film uit 2001 van de regisseur Alex Wright
Styx (film) (2004), een film uit 2004 van de regisseur Falk Chrysologus Ulbrich
Styx (mythologie), een mythologische rivier
Styx (band), een Amerikaanse rockband
Styxvallei, een vallei in Tasmanië
He! Tasmanie, Abel, Tasmanian devil
Ja ik vroeg me al af hoe je er op was gekomen want je had de hints niet gesnaptquote:Op donderdag 25 september 2008 21:55 schreef Maringo het volgende:
Al moet ik eerlijk zijn om te zeggen dat ik die snellere spellen leuker vind dan die waar je uren maar zit te denken en dan met een lucky shot (google) het spel raad.
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:10 schreef kwiwi het volgende:
4. crimineel
oeps, dacht dat het over maxima ging
ik ken dat gevoelquote:Op donderdag 25 september 2008 22:36 schreef PhysicsRules het volgende:
ik had niet verwacht dat iemand mijn sleutelwoord zo snel zou raden
Je hebt een concurrent gekregenquote:Op donderdag 25 september 2008 22:36 schreef PhysicsRules het volgende:
ik had niet verwacht dat iemand mijn sleutelwoord zo snel zou raden
het zal zeker... Zelf als ie er niet is kunnen we hm niet inhalenquote:
Jij bent ook goed opgeschoten Maringoquote:Op donderdag 25 september 2008 22:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
het zal zeker... Zelf als ie er niet is kunnen we hm niet inhalen
(ik sta trouwens ook derde.... help mn ego nou een beetje!)
quote:Op donderdag 25 september 2008 22:38 schreef Maringo het volgende:
[..]
het zal zeker... Zelf als ie er niet is kunnen we hm niet inhalen
(ik sta trouwens ook derde.... help mn ego nou een beetje!)
jij anders ookquote:Op donderdag 25 september 2008 22:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij bent ook goed opgeschoten Maringo![]()
![]()
als enige gok ik zoquote:Op donderdag 25 september 2008 22:46 schreef ItaloDancer het volgende:
FOK! is traaaaaag. PR heeft er zo te zien geen last van
Raar he? Ik wil ook altijd net het goede antwoord gaan posten als iemand anders dat al heeft gedaanquote:Op donderdag 25 september 2008 23:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
damn... die wilde ik net gaan posten
quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 23:24 schreef PhysicsRules het volgende:
1. Bill(Maringo)
2.
3.
4.
5. Blauw (ID)
ID's eerste posts tellen toch nooit?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:25 schreef PhysicsRules het volgende:
1. Bill(Maringo)
2.
3.
4. Kiezelsteen (ItaloDancer)
5. Blauw (ItaloDancer)
Ok, omdat je het zo liev vraagt![]()
Als iedereen gaat slapen, ga ik in alle rust even zitten googelenquote:Op donderdag 25 september 2008 23:43 schreef ItaloDancer het volgende:
zonder die in z'n vingers knippende gast denk 't niet nee
succesquote:Op donderdag 25 september 2008 23:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als iedereen gaat slapen, ga ik in alle rust even zitten googelen
Ik ben misschien sneller dan jou maar langzamer dan iedereen verderquote:Op donderdag 25 september 2008 23:53 schreef Rijpie het volgende:
waarom ben je nou elke keer weer snet iets sneller??
hmm dus ik ben het langzaamstquote:Op donderdag 25 september 2008 23:54 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ik ben misschien sneller dan jou maar langzamer dan iedereen verder
keel als in de kleur?quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:02 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik heb hier en daar wat dichtelijke vrijheid genomen voor de associaties.
Hint 3 vooral: zoek een totaal ander woord dat iets met keel te maken heeft (of ook keel betekent).
't wasn't mequote:Op vrijdag 26 september 2008 00:03 schreef kwiwi het volgende:
wat is dit nou, een grote reclame hier in beeld waar op staat: LELIJK DING
quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:09 schreef PhysicsRules het volgende:
Nee. Het sleutelwoord is een stuk poëtischer
als je me serieus zou nemen had je misschien het sleutelwoord al geraden. Maar nee, meneer denkt aan sleutels, poezies en strottenquote:
het is 12 uur geweest, nu mag hij er eindelijk aan denkenquote:Op vrijdag 26 september 2008 00:14 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
als je me serieus zou nemen had je misschien het sleutelwoord al geraden. Maar nee, meneer denkt aan sleutels, poezies en strotten
valt toch best meequote:Op vrijdag 26 september 2008 07:44 schreef draculettetje het volgende:
jullie gaan steeds wel heel hard hier
hihi moet ik beter opletten ben jullie steeds kwijtquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
valt toch best mee
* Maringo mompelt iets over 7 topics in 4 dagen....
Lijkt me goed.quote:Op vrijdag 26 september 2008 08:44 schreef Rijpie het volgende:
OEWAAH goedemorgen, ik denk dat het Blauwbilgorgel is!
blauw
bil
keel - gorgel
buddy - C. Buddingh
en als een blauwbilgorgel sterft dan blijft er niks anders over dan een blauwe kiezelsteen
Een nachtje slapen doet wonderenquote:Op vrijdag 26 september 2008 08:44 schreef Rijpie het volgende:
OEWAAH goedemorgen, ik denk dat het Blauwbilgorgel is!
blauw
bil
keel - gorgel
buddy - C. Buddingh
en als een blauwbilgorgel sterft dan blijft er niks anders over dan een blauwe kiezelsteen
Daar heb ik dus nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 26 september 2008 09:25 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik ben de blauwbilgorgel,
etc. etc.
als iedereen wakker is zal ik een nieuwe uploaden, denk zo rond 11 uur, is dat goed?quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:44 schreef Rijpie het volgende:
ik wel, vroeger (ben zelf ook nog maar 21), maar ik dacht niet dat het zo makkelijk zou zijn
totdat ik het grote wikipedia ging raadplegen en het toch bleek te kloppen.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:37 schreef ItaloDancer het volgende:
Wisten jullie dat Bill Clinton tijdens zijn presidentsschap een hond had die Buddy heette? Ja ja zo leer je nog eens wat
Haha,quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:02 schreef ItaloDancer het volgende:
Met 16806 posts zal het sociale leven-probleem toch niet zó groot zijn om de mogelijkheid van een enkel puntje te ontnemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |