quote:Op donderdag 25 september 2008 19:18 schreef TNA het volgende:
Ze lopen de helft van de tijd naar rechts. Klacht ongegrond.
Meestal nerdjes met boggels en een rugzak met hun 20 kilo zware beademings apparaat.. Die krijgen altijd een duw als ik uit wil stappen... fuck hun...quote:Op donderdag 25 september 2008 19:26 schreef quirina het volgende:
En wat dacht je van mensen die zich letterlijk de trein indrukken?
Ze kunnen niet wachten totdat er mensen uitgestapt zijn, want stel je voor straks zijn alle plaatsjes bezet of stel je voor dat de trein zonder jou zal vertrekken!
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:50 schreef ehqo het volgende:
Die mensen moet je gewoon in hun kont tuffen.
vaak kan je uitrekenen waar de 1e klas uitkomt tov het perron en lengte trein. dus dan loont het om mee te lopen als je weet waar de trein stoptquote:
als je nu van te voren uitrekent waar de 2e klas uitkomt hoef je niet mee te lopen?quote:Op donderdag 25 september 2008 20:27 schreef Sargon het volgende:
[..]
vaak kan je uitrekenen waar de 1e klas uitkomt tov het perron en lengte trein. dus dan loont het om mee te lopen als je weet waar de trein stopt
quote:Op donderdag 25 september 2008 19:31 schreef deepart het volgende:
[..]
Meestal nerdjes met boggels en een rugzak met hun 20 kilo zware beademings apparaat.. Die krijgen altijd een duw als ik uit wil stappen... fuck hun...
Ik vind het fijn om mee te lopen, het is een gevoel, een 2e natuur, sja.. hoe moet ik dat nou zeggen..quote:
Dat is alleen een etiquettepuntje, je hoeft niet te wachten tot mensen uitgestapt zijn en al zou het moeten, dan zou ik het niet meer doen.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:26 schreef quirina het volgende:
En wat dacht je van mensen die zich letterlijk de trein indrukken?
Ze kunnen niet wachten totdat er mensen uitgestapt zijn, want stel je voor straks zijn alle plaatsjes bezet of stel je voor dat de trein zonder jou zal vertrekken!
Je bent dus een voorloper?quote:Op vrijdag 26 september 2008 02:46 schreef ScottTracy het volgende:
Ik loop altijd in tegengestelde richting, daar rekenen de meeste mensen niet op. Sta ik vooraan met die meelopende mensen achter me.
Nee inderdaad, het is het handigste als iedereen zich tegelijkertijd door de deuren probeert te proppen. Ben je niet sterk genoeg heb je helaas een probleem en kun je het het volgende station weer proberenquote:Op vrijdag 26 september 2008 02:42 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Dat is alleen een etiquettepuntje, je hoeft niet te wachten tot mensen uitgestapt zijn en al zou het moeten, dan zou ik het niet meer doen.
Je bent een aso.quote:Op vrijdag 26 september 2008 02:42 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Dat is alleen een etiquettepuntje, je hoeft niet te wachten tot mensen uitgestapt zijn en al zou het moeten, dan zou ik het niet meer doen.
Maar je vraagt je af:quote:Op donderdag 25 september 2008 19:15 schreef Nikmans het volgende:
Ik heb dat nooit gesnapt, als je niet tevreden bent met je positie ga je toch ergens anders staan?
MISSCHIEN, ik weet het niet, ik ben geen trein-passagier-psycholoog maar, MISSCHIEN HE, houd je vast!!quote:Op donderdag 25 september 2008 19:15 schreef Nikmans het volgende:
Wat is het nut van op het laatste moment langzaam met een trein mee te gaan lopen die nog altijd 5 keer sneller beweegt dan jou waardoor je nog altijd even veel kans hebt dat je bij een deur terecht komt?
Hier ben ik gestopt met lezenquote:Op donderdag 25 september 2008 19:15 schreef Nikmans het volgende:
Je kent dat wel: Je staat te bazen met je homies,
De vraag is dus dan ook waarom zoveel mensen PLOTS op het moment dat de trein binnen komt niet meer tevreden zijn met de plek waar ze al 5-10 minuten staan.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:53 schreef Yggie het volgende:
MISSCHIEN, ik weet het niet, ik ben geen trein-passagier-psycholoog maar, MISSCHIEN HE, houd je vast!!
Omdat ze niet tevreden zijn met hun positie en ergens anders willen gaan staan ? (weet je wel, datgene wat je daarvoor zelf voorstelt? hihihi)
Ik weet het, HELE radicale gedachte, ik zal het wel weer COMPLEET verkeerd hebben?
Omdat mensen ongeduldig zijn, en liever niet een seconde langer blijven wachten dan nodig is. Ik weet dat het helemaal niets uitmaakt, omdat ze daarna in de trein ook weer moeten wachten, maar het gaat toch zo.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De vraag is dus dan ook waarom zoveel mensen PLOTS op het moment dat de trein binnen komt niet meer tevreden zijn met de plek waar ze al 5-10 minuten staan.
Hmm ja, okay, op die manier. Zolang die trein er niet is weten ze niet waar de deuren uitkomen denk ik, dus dan staan ze maar ergens, en als die trein komt fixeren ze zich helemaal op een bep. deur zo van "ik MOET die deur hebbennnnnnn!" ofzo?quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De vraag is dus dan ook waarom zoveel mensen PLOTS op het moment dat de trein binnen komt niet meer tevreden zijn met de plek waar ze al 5-10 minuten staan.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:07 schreef Waaghals het volgende:
ach drukke treinen hebben ook voordelen. met koninginnedag ooit 2 uur met mijn neus tussen 2 tieten gestaan
Dat zie ik idd ook vaak geboren en lijkt me inderdaad vrij nutteloos. Zelf loop ik altijd op het laatste moment nog wel een paar meter naar links of naar rechts, als ik zo ongeveer weet waar de deuren zullen uitkomen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben je een dwerg ofzo?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:07 schreef Waaghals het volgende:
ach drukke treinen hebben ook voordelen. met koninginnedag ooit 2 uur met mijn neus tussen 2 tieten gestaan
leuke wedstrijd was het hequote:Op vrijdag 26 september 2008 10:49 schreef afcajos het volgende:
Leuke klachtGister nog zoiets meegemaakt bij Duivendrecht. Alleen dan moeten er iets van 1000 mensen tegelijk in de trein
wat een teringchaos, lekker opelkaar gedrukt en als iemand eruit moet die achteraan staat is het helemaal feest
nee hoor in de trein hebben ze ook trapjes. en trein was toen zo bomvol dat zelfs op de trappen op elkaar gepropt zatenquote:
idd, ik zou ook opstaan om je een paar schoppen te verkopen.... met je wassen neusquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:43 schreef KingOfPop het volgende:
Waarom duwen? Gewoon relaxed als laatste instappen. Mensen staan toch wel op als ze zien dat ik het ben.
Pseudo-neger.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:05 schreef validname het volgende:
[..]
idd, ik zou ook opstaan om je een paar schoppen te verkopen.... met je wassen neus
fail, wel de juiste quotenquote:
14.gifquote:want dan heb je geen concurrentie als het op het uitzoeken van stoelen aankomt en dus mad streetcredz omdat je als een echte baas in een stoel zit, terwijl al het plebs langs je loopt en boos kijkt naar de tas die je naast je hebt geparkeerd, omdat niemand durft te vragen of ze naast je mogen zitten (op 1 kerel na die pontificaal op mijn tas ging zitten maar dat is een andere klacht, hij woog 150 kg sadh).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |