Omdat mensen ongeduldig zijn, en liever niet een seconde langer blijven wachten dan nodig is. Ik weet dat het helemaal niets uitmaakt, omdat ze daarna in de trein ook weer moeten wachten, maar het gaat toch zo.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De vraag is dus dan ook waarom zoveel mensen PLOTS op het moment dat de trein binnen komt niet meer tevreden zijn met de plek waar ze al 5-10 minuten staan.
Hmm ja, okay, op die manier. Zolang die trein er niet is weten ze niet waar de deuren uitkomen denk ik, dus dan staan ze maar ergens, en als die trein komt fixeren ze zich helemaal op een bep. deur zo van "ik MOET die deur hebbennnnnnn!" ofzo?quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De vraag is dus dan ook waarom zoveel mensen PLOTS op het moment dat de trein binnen komt niet meer tevreden zijn met de plek waar ze al 5-10 minuten staan.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:07 schreef Waaghals het volgende:
ach drukke treinen hebben ook voordelen. met koninginnedag ooit 2 uur met mijn neus tussen 2 tieten gestaan
Dat zie ik idd ook vaak geboren en lijkt me inderdaad vrij nutteloos. Zelf loop ik altijd op het laatste moment nog wel een paar meter naar links of naar rechts, als ik zo ongeveer weet waar de deuren zullen uitkomen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben je een dwerg ofzo?quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:07 schreef Waaghals het volgende:
ach drukke treinen hebben ook voordelen. met koninginnedag ooit 2 uur met mijn neus tussen 2 tieten gestaan
leuke wedstrijd was het hequote:Op vrijdag 26 september 2008 10:49 schreef afcajos het volgende:
Leuke klachtGister nog zoiets meegemaakt bij Duivendrecht. Alleen dan moeten er iets van 1000 mensen tegelijk in de trein
wat een teringchaos, lekker opelkaar gedrukt en als iemand eruit moet die achteraan staat is het helemaal feest
nee hoor in de trein hebben ze ook trapjes. en trein was toen zo bomvol dat zelfs op de trappen op elkaar gepropt zatenquote:
idd, ik zou ook opstaan om je een paar schoppen te verkopen.... met je wassen neusquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:43 schreef KingOfPop het volgende:
Waarom duwen? Gewoon relaxed als laatste instappen. Mensen staan toch wel op als ze zien dat ik het ben.
Pseudo-neger.quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:05 schreef validname het volgende:
[..]
idd, ik zou ook opstaan om je een paar schoppen te verkopen.... met je wassen neus
fail, wel de juiste quotenquote:
14.gifquote:want dan heb je geen concurrentie als het op het uitzoeken van stoelen aankomt en dus mad streetcredz omdat je als een echte baas in een stoel zit, terwijl al het plebs langs je loopt en boos kijkt naar de tas die je naast je hebt geparkeerd, omdat niemand durft te vragen of ze naast je mogen zitten (op 1 kerel na die pontificaal op mijn tas ging zitten maar dat is een andere klacht, hij woog 150 kg sadh).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |