Ik zei toch dat het zo gebeurd isquote:Op donderdag 25 september 2008 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil op 1daar krijg ik een kick van
!
Nee hoor, die komt vanzelf welquote:Op donderdag 25 september 2008 14:37 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
bedankt voor het posten van mijn kwaliteitsberichten Sackboy ga je nu een ban aanvragen ?
je laaste was vrij snelquote:Op donderdag 25 september 2008 14:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, want dit gaat zo snel dat ik zeker weet dat iedereen pissig is als ik er meer dan een minuut over doe
suc6 met werken Breathtaking doe je in de pauze nog even posten op fok ?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaadiedereen hier, ga een leven zoeken
Ik moet werken van 4 tot 9
Ja weet ikquote:
maar belslets zijn aids irritantquote:Op donderdag 25 september 2008 14:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moet mn bergen geld toch ergens vandaan halen?
Lol ..quote:Op donderdag 25 september 2008 14:41 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar mocro's met pepperspray spuiten is geen werk maar hobby
En dan toch nog vragen om geld voor die rooie schoenen?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vrouwen logica heet dat.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:43 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
En dan toch nog vragen om geld voor die rooie schoenen?
gewoon de OP plakken uit de wiki plaatsen en daarna pas plaatjes erbij gooienquote:Op donderdag 25 september 2008 14:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja weet iken die was met plaatjes enzo he. Maar kwam ook wel omdat iemand het vorige topic al in de op had staan
dat was wel liev
Can't, ik mag alleen werkgerelateerd internettenquote:Op donderdag 25 september 2008 14:42 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
suc6 met werken Breathtaking doe je in de pauze nog even posten op fok ?
precies jij werkt alleen maar als je met die noorse bezig bentquote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:44 schreef afcajos het volgende:
GODVERDOMME KAP MET ZO SNEL EN VEEL POSTEN, IK WAS EVEN NAAR DE WC OM MIJN GROTE PIEMEL UIT MIJN BROEK TE HALEN. DUS DAN KOM JE TERUG EN ER ZIJN ALWEER 30 NIEUWE POSTS BIJ KAP DAAR MEE MAN IK KAN HET NIET AAN!
Samenvatting:
GODVERDOMME KAP MET ZO SNEL EN VEEL POSTEN, IK WAS EVEN NAAR DE WC OM MIJN GROTE PIEMEL UIT MIJN BROEK TE HALEN. DUS DAN KOM JE TERUG EN ER ZIJN ALWEER 30 NIEUWE POSTS BIJ KAP DAAR MEE MAN IK KAN HET NIET AAN!
Samenvatting van de samenvatting:
Samenvatting van de samenvatting van de samenvatting:
Quotefailquote:Op donderdag 25 september 2008 14:44 schreef markvanrinsum het volgende:
[quote]Op donderdag 25 september 2008 14:44 schreef afcajos het volgende:
Samenvatting:
Samenvatting van de samenvatting:
Samenvatting van de samenvatting van de samenvatting:
[/quote
Achja, kun je toch gewoon heel vriendelijk zeggen dat je geen interesse hebtquote:Op donderdag 25 september 2008 14:42 schreef gers het volgende:
[..]
maar belslets zijn aids irritant
je husselt toch niet op straat voor een of ander kankerfonds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |