abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 september 2008 @ 14:56:30 #126
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_61932211
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:50 schreef servus_universitas het volgende:
Wat ben je toch ook een ontzettende domoor, thumper. Ik heb het in deze topic niet over een vrouw spotten in de kroeg ofzo. Laten we zeggen: een vrouw spotten waarbij de omstandigheden zo zijn, dat je alle gelegenheid hebt om kennis te maken. Het gaat hier uitdrukkelijk om een vluchtige observatie, waarbij je in de meeste gevallen niet eens de mogelijkheid hebt, redelijkerwijs, om in contact te treden. Zoals iemand hier eerder al aangaf bij mijn treinvoorbeeld: diegene zou aan de noodrem trekken. Geloof mij, dat doet niemand, wat ook logisch is. Of je zit in de auto en wacht voor het stoplicht en opeens rijdt er een auto voorbij met daarin een vrouw die te midden van alle verkeershectiek opeens je aandacht trekt. Dàt soort situaties heb ik het over.

Maar het is nog niet te laat voor jou om tot dit nieuwe inzicht te komen. We zitten nog maar op pagina 5 .
Post over aan noodrem trekken kwam van mijn hand. Jij zou zo'n actie ongetwijfeld zien als een erg primaire reactie, ik zie dat als een romantische reactie.

Anyway, dat hoor ik dan voor het eerst, dat het om een uitermate vluchtig voorbijgaande ontmoeting zou gaan, als ik me goed herinner was je OP:
quote:
Op donderdag 25 september 2008 13:45 schreef servus_universitas het volgende:
Ik ben niet heel snel onder de indruk van vrouwelijk schoon. Het laat mij doorgaans koud. Maar heel af en toe spot je een exemplaar dat op een magische wijze daadwerkelijk iets bij je los maakt. Dat kan haar schoonheid zijn, maar ook iets geheel anders.

Maar wat is het dan toch frustrerend wanneer je met vrijwel 100% zekerheid kunt zeggen dat de kans 0 is dat je haar ooit weer ziet.
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
  vrijdag 26 september 2008 @ 14:58:48 #127
31816 thumper
pi_61932268
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:50 schreef LosingMyWay het volgende:

[..]

Waarom zou hij dat willen hij is niet geïnteresseerd in haar persoonlijkheid ...
quote:
Op donderdag 25 september 2008 13:45 schreef servus_universitas het volgende:
Maar wat is het dan toch frustrerend wanneer je met vrijwel 100% zekerheid kunt zeggen dat de kans 0 is dat je haar ooit weer ziet.
Mag jij (of TS natuurlijk ) me uitleggen wat ie dan wél wil... alleen kijken naar haar?
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_61932422
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:58 schreef thumper het volgende:

[..]
Mag jij (of TS natuurlijk ) me uitleggen wat ie dan wél wil... alleen kijken naar haar?
Yep, gelijk mensen naar het beeldhouwwerk David of naar de Mona Lisa kijken. Daartoe waarom zou je haar willen aanspreken, ik spreek het beeldhouwwerk David ook niet aan met de vraag wat denk jij niet.
  vrijdag 26 september 2008 @ 15:10:39 #129
31816 thumper
pi_61932535
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:04 schreef LosingMyWay het volgende:

[..]

Yep, gelijk mensen naar het beeldhouwwerk David of naar de Mona Lisa kijken. Daartoe waarom zou je haar willen aanspreken, ik spreek het beeldhouwwerk David ook niet aan met de vraag wat denk jij niet.
Nee, maar David en Mona vinden het niet erg om vaker bekeken te worden, en veel gespreksstof hebben ze inmiddels ook niet meer.
Maar als jij een vrouw alleen maar aanstaart, dude...... vind je het gek dat vrouwen afkerig worden van iedere man die ze aanstaart
pi_61932614
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:10 schreef thumper het volgende:

[..]
Maar als jij een vrouw alleen maar aanstaart, dude...... vind je het gek dat vrouwen afkerig worden van iedere man die ze aanstaart
Dat is dus een beetje het probleem heh de TS denkt ik kijk dan maar vlug gauw één keer ... hierna denkt hij shit die zie ik dus nooit meer en klaagt hierover. Maar stuit vervolgens alleen maar op onbegrip van jouw kant.
  vrijdag 26 september 2008 @ 15:47:17 #131
31816 thumper
pi_61933342
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:16 schreef LosingMyWay het volgende:

[..]

Dat is dus een beetje het probleem heh de TS denkt ik kijk dan maar vlug gauw één keer ... hierna denkt hij shit die zie ik dus nooit meer en klaagt hierover. Maar stuit vervolgens alleen maar op onbegrip van jouw kant.
Mijn onbegrip beperkt zich uitsluitend op TS' veronderstelde kans van 0%, daar weiger ik het mee eens te zijn
  vrijdag 26 september 2008 @ 15:55:16 #132
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_61933543
Sommige mensen zijn echt dom

Wat is er zo raar aan deze OP, ik snap het echt niet

Stel ik ben op vakantie in Duitsland en ik zie in de S-Bahn een leuk meisje uitstappen dan weet ik echt wel zeker dat het bijna 100% zeker is dat ik dr nooit meer terug zie. Toch kan ik het een leuk/mooi/intrigerend meisje vinden. Hoe serieus nemen sommige personen dit topic hé, fuckin' hell
Primum non nocere
pi_61935555
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 10:22 schreef servus_universitas het volgende:

dat je het verdient om als inferieur te worden beschouwd.
Jij beschouwt mij als inferieur?
Het moet niet gekker worden....

Rare kwast.
pi_61935816
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 17:11 schreef vannelle het volgende:

[..]

Jij beschouwt mij als inferieur?
Het moet niet gekker worden....

Rare kwast.
Jij BENT inferieur.
Althans, erg slim kom je niet op me over (en dat is een understatement)
Denk erover na.
pi_61936473
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:47 schreef thumper het volgende:

[..]

Mijn onbegrip beperkt zich uitsluitend op TS' veronderstelde kans van 0%, daar weiger ik het mee eens te zijn
Mensen die losse praat te serieus nemen
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_61936540
quote:
Op donderdag 25 september 2008 22:12 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Jij ook al? Wat is er met deze Fuifduif? Ik zal eens wat van die user gaan lezen. Ben wel erg benieuwd dan.
Nou niet zo gaan doen duif, niet tegen je fan van het eerste uur
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 26 september 2008 @ 18:11:48 #137
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_61936779
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 15:47 schreef thumper het volgende:

[..]

Misschien moet je de 0% niet al te letterlijk nemen, en gewoon bedenken dat TS bedoelt dat de kans extreem groot is dat je die persoon nooit meer ziet.
Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
pi_61937038
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 17:22 schreef bondgirl007 het volgende:

[..]

Jij BENT inferieur.
Althans, erg slim kom je niet op me over (en dat is een understatement)
Vertroebeld waarnemingsvermogen icm. weinig mensenkennis.
Mens, je ként me niet eens.
  vrijdag 26 september 2008 @ 18:51:42 #139
167595 mirved
Infobesitas
pi_61937498
Wat een gezeur of de situatie nou wel of niet kan plaats vinden. Ik denk dat 90% van de mensen wel zo'n situatie heeft meegemaakt als TS.

Overigens verassen al die mensen hier die zeggen "spreek haar dan gewoon aan" of trekt FOK een bepaald soort mensen aan? Er zijn maar weinig mannen zo maar op een leuke dame afstappen en een gesprekje beginnen.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_61938304
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 18:27 schreef vannelle het volgende:

[..]

Vertroebeld waarnemingsvermogen icm. weinig mensenkennis.
Mens, je ként me niet eens.
Slimme woordjes, hoor. Zeer kramig. Vraag me af waar je het op basseert.

Ik ken je niet in real life, maar erg slim kom je niet op me over.
Denk erover na.
pi_61938424
"kramig"
gebruiken ze dat woord in dokters romannetjes?
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_61938682
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 19:35 schreef Man-E-Faces het volgende:
"kramig"
gebruiken ze dat woord in dokters romannetjes?
geen idee, lees ik nooit
Denk erover na.
pi_61938965
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 19:28 schreef bondgirl007 het volgende:

[..]

Slimme woordjes, hoor. Zeer kramig. Vraag me af waar je het op basseert.

Ik ken je niet in real life, maar erg slim kom je niet op me over.
Zo slim zijn die woordjes niet hoor, is gewoon nederlands.
Ik baseer dat op jouw conclusie over mij.
Hoe kun je nou zo'n conclusie trekken als je me niet eens kent?

Heb je mijn posthistorie ook bekeken of is jouw oordeel gebaseerd op een paar reakties in dit topic?

Mij maakt het niet uit hoe je over me denkt maar ben benieuwd hoe je tot deze conclusie bent gekomen.
Onderbouw het eens?
pi_61939084
Wissel msn adressen uit dan kunnen jullie er samen over praten en huilen.
pi_61949716
Wat is dat toch steeds over die kans van 0% ? In de OP heb ik het toch duidelijk over een zekerheid van vrijwel 100%. Dus niet met een zekerheid van exact 100%. En in de TT spreek ik inderdaad over een kans van 0, maar ik heb voor het leesgemak daarbij de cijfers achter de komma afgerond naar beneden . Jeetje zeg, dat sommige mensen daar hun hele betoog aan ophangen, aan iets dat ik bij wijze van spreken slechts heb genoemd.
pi_61949742
quote:
maar ik heb voor het leesgemak daarbij de cijfers achter de komma afgerond naar beneden
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')