quote:Op donderdag 25 september 2008 15:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Normaal ben je daar ook niet vies van anders.
Een rel veroorzaken!quote:Op donderdag 25 september 2008 15:18 schreef Burdie het volgende:
Zo. Het niveau is weer ouderwets laag. Wat zal ik nu eens gaan doen?
Uiteraard.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Is niet alles van jou goddelijk?.
Ben je al bejaard dan?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nah, daar word ik te oud voor.
Misschien ga ik wel gewoon een lekkere taart bakken ofzo.
Ok, ik zou nu een heel flauw grapje kunnen makenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nah, daar word ik te oud voor.
Misschien ga ik wel gewoon een lekkere taart bakken ofzo.
Wat voor kapsel heb je?quote:
Bij een bob is het truttigheidsgehalte, wat mij betreft, iets wat staat of valt met de attitude van de draagster. Jij zou dat dus prima moeten kunnen hebbenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat voor kapsel heb je?
Zit er ook over na te denken mijn haar korter te knippen, een soort bob,maar dan niet truttig.
Zo dat doe je goed, net begonnen en nu vrijdags al vrij. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:34 schreef Kluts het volgende:
Over een uurtje heb ik weekend!
*slaat nog ff een blikje Redbull achterover*
Onderhandelen. En teruggevraagd worden nadat ze je in eerste instantie te duur vinden, maar zich daarna realiseren dat een leven zonder Kluts geen leven genoemd mag worden.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo dat doe je goed, net begonnen en nu vrijdags al vrij. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat voor kapsel heb je?
Zit er ook over na te denken mijn haar korter te knippen, een soort bob,maar dan niet truttig.
Dat gaat toch prima? Het is niet alsof het een plaatje van een mega donkey is tenslotte.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:41 schreef CherryLips het volgende:
kak, beetje groot
Dit was een verzoek, toch?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat gaat toch prima? Het is niet alsof het een plaatje van een mega donkey is tenslotte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |