Je spreekt weer in raadsels Lit.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij zou het prima doen als Hartenkoningin.
Ja sorry, kon het niet halen...quote:Op donderdag 25 september 2008 14:42 schreef Den_Haag het volgende:Uithoorn met een kantoor aan de Amstel is leuk
Wel tof dat er een deel vier komt. Erg vermakelijke filmsquote:Op donderdag 25 september 2008 14:39 schreef Litpho het volgende:
Argh, cultuurbarbaren die de Mad Hatter vertalen naar 'de gekke hoed'.
http://nu.nl/news/1760804(...)piratenkapitein.html
De rol van Prog. Rock opa was voor hem al helaas bezet.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
17:43 minuten lang durende progrock gitaargepingel uit de jaren 70 FTW!
Nee. Na Sexy Sadie is die rol enigszins... besmetquote:Op donderdag 25 september 2008 14:47 schreef Anthraxx het volgende:
Zou Litpho mijn (muziekale) Mahesh Yogi willen zijn?
Zie me nieuwe voorstelquote:Op donderdag 25 september 2008 14:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja sorry, kon het niet halen...
Teveel tijd besteed aan het lezen van Plato en Socrates zeker?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je spreekt weer in raadsels Lit.
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:46 schreef Den_Haag het volgende:
JB, kom je hier nog voor het diner aan de waterkant?
Kom op. Het is Manowar! De band die het "Wij zijn stoere ridders op een paard maar staan voor een dichte ophaalbrug"-metal genre ongeveer uitgevonden heeft.Manowar is wel cool trouwens. Zo nu en danquote:Op donderdag 25 september 2008 14:37 schreef Litpho het volgende:
En voor de übercliché-metal (enigszins gered door Orson Welles in het midden).
Ik kan zo de budget-fantasyfilm erachter zien. "He broke the laws of the elders, so they plucked out his eyes."
Smaakvol.
Dat is waar. Maar ik kon geen andere spirtuele Guru in verband met muziek noemen uit mijn hoofdquote:Op donderdag 25 september 2008 14:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Na Sexy Sadie is die rol enigszins... besmet.
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Great minds think alike
Maar dat kan helaas niet
Vastquote:Op donderdag 25 september 2008 14:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Misschien heeft Kluts wel zin
Heb je ooit videoopnames gezien van die lelijke dwerg op het podium, vechtend met een opblaasdraak? Serieus nemen was al ver, ver weg op dat puntquote:Op donderdag 25 september 2008 14:49 schreef Anthraxx het volgende:
De laatste tijd luister wat meer naar Dio. Ook erg leuk, maar niet echt serieus te nemen.
Waarin?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Misschien heeft Kluts wel zin
Met die lelijke dwerg bedoel je hopelijk Dio? Toch?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb je ooit videoopnames gezien van die lelijke dwerg op het podium, vechtend met een opblaasdraak? Serieus nemen was al ver, ver weg op dat punt.
Het klinkt wel een beetje als een Stonehenge moment.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb je ooit videoopnames gezien van die lelijke dwerg op het podium, vechtend met een opblaasdraak? Serieus nemen was al ver, ver weg op dat punt.
Ja. Of zijn vrouw. Die verschillen niet zo veel.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Met die lelijke dwerg bedoel je hopelijk Dio? Toch?
Truth is stranger than fiction, because fiction has to make sense.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het klinkt wel een beetje als een Stonehenge moment.
Ik zit in Eindhoven, heb gewerkt en moet zo mn kinderen ophalenquote:Op donderdag 25 september 2008 14:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
En waarom ben je hier dan niet?
Lunchen/borrelen/dineren aan de Amstel in Uithoornquote:Op donderdag 25 september 2008 14:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
En waarom ben je hier dan niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het vergelijkbaar met The Flaming Lips?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik doe niet aan sletterige activiteiten.quote:
Probeer je Kluts nu in een keurslijfje te drukken?quote:
Ik had bij de Flaming Lips het idee dat ze wisten dat het allemaal maar een geintje was. Bij Dio daarentegen...quote:Op donderdag 25 september 2008 15:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Is het vergelijkbaar met The Flaming Lips?.
Ik probeer vooral het niveau van deze SC zo laag mogelijk te houdenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Probeer je Kluts nu in een keurslijfje te drukken?.
Zo ja, ga door en neem foto's.
Oh, is het van dat soort volkquote:Op donderdag 25 september 2008 15:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik had bij de Flaming Lips het idee dat ze wisten dat het allemaal maar een geintje was. Bij Dio daarentegen...
nee, mijquote:Op donderdag 25 september 2008 15:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Probeer je Kluts nu in een keurslijfje te drukken?.
Zo ja, ga door en neem foto's.
Zo ik was er weerquote:Op donderdag 25 september 2008 15:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik probeer vooral het niveau van deze SC zo laag mogelijk te houden.
Je hebt je roeping als aflossing gevonden?quote:
Oh dat was nog niet eens de bedoeling, maar mag jaquote:Op donderdag 25 september 2008 15:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt je roeping als aflossing gevonden?
Draadjesvlees.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:08 schreef Kluts het volgende:
Wat moet ik vanavond in godsnaam eten?
Lasagnequote:Op donderdag 25 september 2008 15:08 schreef Kluts het volgende:
Wat moet ik vanavond in godsnaam eten?
Ik weet niet wat jij in gedachte had dus een ja zal je niet van mij horenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jij voelt je geroepen om mijn dankbare taak ten uitvoer te brengen?.
Teveel werk.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij in gedachte had dus een ja zal je niet van mij horen
Is niet alles van jou goddelijk?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Teveel werk.
Hoewel mijn variant daarvan echt goddelijk is, al zeg ik t zelf.
Ik zal je nog eens van inspiratie voorzienquote:
Dat moet je subtieler doen, Lit. Bijvoorbeeld door een smsjequote:Op donderdag 25 september 2008 15:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens van inspiratie voorzien.
Normaal ben je daar ook niet vies van andersquote:Op donderdag 25 september 2008 15:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij wil me meppen en met de zweep wat denk je zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |