Ik doe niet aan sletterige activiteiten.quote:
Probeer je Kluts nu in een keurslijfje te drukken?quote:
Ik had bij de Flaming Lips het idee dat ze wisten dat het allemaal maar een geintje was. Bij Dio daarentegen...quote:Op donderdag 25 september 2008 15:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Is het vergelijkbaar met The Flaming Lips?.
Ik probeer vooral het niveau van deze SC zo laag mogelijk te houdenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Probeer je Kluts nu in een keurslijfje te drukken?.
Zo ja, ga door en neem foto's.
Oh, is het van dat soort volkquote:Op donderdag 25 september 2008 15:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik had bij de Flaming Lips het idee dat ze wisten dat het allemaal maar een geintje was. Bij Dio daarentegen...
nee, mijquote:Op donderdag 25 september 2008 15:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Probeer je Kluts nu in een keurslijfje te drukken?.
Zo ja, ga door en neem foto's.
Zo ik was er weerquote:Op donderdag 25 september 2008 15:04 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik probeer vooral het niveau van deze SC zo laag mogelijk te houden.
Je hebt je roeping als aflossing gevonden?quote:
Oh dat was nog niet eens de bedoeling, maar mag jaquote:Op donderdag 25 september 2008 15:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt je roeping als aflossing gevonden?
Draadjesvlees.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:08 schreef Kluts het volgende:
Wat moet ik vanavond in godsnaam eten?
Lasagnequote:Op donderdag 25 september 2008 15:08 schreef Kluts het volgende:
Wat moet ik vanavond in godsnaam eten?
Ik weet niet wat jij in gedachte had dus een ja zal je niet van mij horenquote:Op donderdag 25 september 2008 15:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jij voelt je geroepen om mijn dankbare taak ten uitvoer te brengen?.
Teveel werk.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 15:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij in gedachte had dus een ja zal je niet van mij horen
Is niet alles van jou goddelijk?quote:Op donderdag 25 september 2008 15:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Teveel werk.
Hoewel mijn variant daarvan echt goddelijk is, al zeg ik t zelf.
Ik zal je nog eens van inspiratie voorzienquote:
Dat moet je subtieler doen, Lit. Bijvoorbeeld door een smsjequote:Op donderdag 25 september 2008 15:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens van inspiratie voorzien.
Normaal ben je daar ook niet vies van andersquote:Op donderdag 25 september 2008 15:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij wil me meppen en met de zweep wat denk je zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |