Je bent niet n00b genoeg om het verschil tussen "hey, deze user levert meer serverhits op dan we zouden verwachten" en "laten we in het clientside javascript allerlei hackcode inbouwen voor het geval dat" niet te begrijpen. De verschillen zijn zo groot dat dit zo waar iets is waar Pheno, ik en mrbox het zonder enig argument over eens zouden zijn.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als n00b kan ik niet bepalen welke tijdbesteding is gemoeid om een stuk code te kloppen dat dat onderscheid maakt.
Strijken is het enige waar ik echt een hekel aan heb, en doe het dus niet , of enkel voor het uitgaan.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben goed in koken, maar verder rampzalig in het huishouden, dus ik heb een hoop te compenseren.
Maar koken is hartstikke leuk, maar gewoon niet voor jezelf.
Omdat jij niet de recente aanvaringen met mrbox hebt gehad die Pheno en ik wel hadden.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:36 schreef Anthraxx het volgende:
*kuch* waarom sta ik niet in dat rijtje?
Dan zet ik je op een lijstje met Annie. Jullie allebei blij terwijl ik tijd heb om na te denken over wat voor lijstje dat is.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:38 schreef Godlike02 het volgende:
Lijstjes? Ik ben gek op lijstjes
Mooiquote:Op donderdag 25 september 2008 19:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan zet ik je op een lijstje met Annie. Jullie allebei blij terwijl ik tijd heb om na te denken over wat voor lijstje dat is.
Dat doe ik ook. 1 keer in de week met de botte bijl erdoorheen en t is weer klaar.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:35 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Strijken is het enige waar ik echt een hekel aan heb, en doe het dus niet , of enkel voor het uitgaan.
Het huis poetsen vind ik niet zo,n ramp, muziekje aan en knallen maar. Dan ben ik in 3 uur klaar met het hele appartement.
Oh, ik zag mijn naam ergens.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat jij niet de recente aanvaringen met mrbox hebt gehad die Pheno en ik wel hadden.
Je kunt niet stofzuigen? Wat ben je voor vrouwquote:Op donderdag 25 september 2008 19:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. 1 keer in de week met de botte bijl erdoorheen en t is weer klaar.
Maar stofzuigen en afwassen kan ik niet goed, en ik ben een onwijze sloddervos.
Moet je ook al betalen voor vrijheid van meningsuiting?quote:Op donderdag 25 september 2008 19:45 schreef Kluts het volgende:
Maar goed, als Danny voor iedere keer dat hierover een discussie gevoerd wordt, een euro zou krijgen, zou hij stinkend rijk worden.
Hopelijk breng ik 'm niet op ideeën.
Nee. Niet op een publieke plaats tenminstequote:Op donderdag 25 september 2008 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet je ook al betalen voor vrijheid van meningsuiting?
Gelukkig weet ik mijn tekortkomingen heel goed te compenseren.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt niet stofzuigen? Wat ben je voor vrouw
En alle niet-Baggerlayouts wegflikkeren.quote:Op donderdag 25 september 2008 19:51 schreef Godlike02 het volgende:
FB gewoon sluiten
Daar heb ik geen last vanquote:Op donderdag 25 september 2008 19:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
En alle niet-Baggerlayouts wegflikkeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |