Die heb ik..quote:Op donderdag 25 september 2008 13:56 schreef Elfy het volgende:
[..]
toch maar snel je rijbewijs halen dan !
Hehe, ik beleef spannendere avonturen in de bus!quote:Op donderdag 25 september 2008 13:01 schreef bhm het volgende:
AFCAJOS WANNABE
Ohja dat wist ik reinierquote:
NOG spannender?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:21 schreef afcajos het volgende:
[..]
Hehe, ik beleef spannendere avonturen in de bus!
Dasch Rechter: "Jij bent voor 50% schuldig, en jij ook, dus NIEMAND IS SCHULDIG SZOFDOFGADFGADSALOLOLHEINZOLOLLOLROFOLOL OLIEBOL!1!11quote:Op donderdag 25 september 2008 18:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Zonde van die fiets. Was het niet zo dat een bestuurder van een motorvoertuig altijd fout is? Of voor 50% minstens? Zelfs als de fietser zelf in de fout gaat?
... en daarna reed ie een eend plat?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:11 schreef chalrune het volgende:
lol vorige week gooide de buschauffeur de deur 2 keer dicht toen er nog mensen aan het uitstappen waren. Je raadt het al, twee mensen tussen de deur waarvan er een op krukken liep( ja dat is er leuk maar ook best sneu). Daarna de deur weer dichtgegooid en de mensen die nog buiten stonden te wachten en er makkelijk nog in pasten hadden het nakijken.
maja ik had wel lekker beenruimte
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |