dat was ik iddquote:Op donderdag 25 september 2008 17:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Haha ik weet denk ik wel wie op nee heeft gedrukt
Tuurlijk gaat die grafkop rellen, ze kan niets anders hier.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:30 schreef Maisnon het volgende:
En dan binnenkort een kloon met 0 toegevoegde waarde want rellen zit er dan ook niet meer in.
Claimt ze nou jonger dan 20/25 te zijn?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:46 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Sorry Nijntje, dat ik zei dat ik je al genoeg foto's van je gezien had, zal het nooit meer doen enzo.
Voortaan pak ik iemand die niet 5 jaar jonger dan me is.
Ze lijkt echt geen 30quote:Op donderdag 25 september 2008 17:38 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Claimt ze nou jonger dan 20/25 te zijn?
Ik schat haar in de 30 namelijk
Volgens mij stond er eerst ook '10 jaar' in plaats van '5 jaar'.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:38 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Claimt ze nou jonger dan 20/25 te zijn?
Ik schat haar in de 30 namelijk
Point takenquote:Op donderdag 25 september 2008 17:41 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Zo kleedt ze zich helaas wel
Met behulp van mijn super1337edithistorieterugkijkmodrechten moet ik je gelijk geven.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Volgens mij stond er eerst ook '10 jaar' in plaats van '5 jaar'.
Dat wil zeggen dat zij je vriendinnetje nóg jonger schatte.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:44 schreef MASD het volgende:
[..]
Met behulp van mijn super1337edithistorieterugkijkmodrechten moet ik je gelijk geven.
Zo ver zal ze er niet vanaf hebben gezeten.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat wil zeggen dat zij je vriendinnetje nóg jonger schatte.
quote:Beste crew,
Willen jullie dat topic in de map "Onzin voor je leven" a.u.b. verwijderen?
Iedereen loopt m'n foto's belachelijk te maken en ik zit er niet op te wachten dat mijn baas of collega's dit zien ofzo.
Ik verdwijn van dit forum, oké...maar dat topic wil ik het liefst ECHT HELEMAAL WEG HEBBEN en niet dat je er alleen niet meer op kunt reageren maar wel kunt inkijken.
Help me a.u.b., ik had gewoon een beetje ruzie met iemand, dat hoeft de rest niets aan te gaan.
Haal het a.u.b. weg, ze praten me een heel complex aan dat ik lelijk ben enzo, ik zit hier echt niet op te wachten!!!
Echt hartstikke bedankt alvast!
Groetjes!
Mij
Na zeg, dat een forumbeheerder zoiets doet!quote:
Ik ben een Turk. Pijnlijk, niet?quote:Op donderdag 25 september 2008 18:29 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Na zeg, dat een forumbeheerder zoiets doet!![]()
Dat vind ik echt héél erg laag, haal dit gewoon ff weg man.
Ik stuur dat gewoon privé, nu ben je echt m'n privacy aan het schenden.![]()
Nouuuuu, ik sta echt met m'n bek open...hoe laf kun je zijn?
Ik denk gewoon even in vertrouwen te vragen of iets "waar ik zelf niet om gevraagd heb" weg te laten halen.
She's alivequote:Op donderdag 25 september 2008 18:29 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Na zeg, dat een forumbeheerder zoiets doet!![]()
Dat vind ik echt héél erg laag, haal dit gewoon ff weg man.
Ik stuur dat gewoon privé, nu ben je echt m'n privacy aan het schenden.![]()
Nouuuuu, ik sta echt met m'n bek open...hoe laf kun je zijn?
Ik denk gewoon even in vertrouwen te vragen of iets "waar ik zelf niet om gevraagd heb" weg te laten halen.
Of homo, dat zou een leuk paar zijn.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:29 schreef Hephaistos. het volgende:
![]()
![]()
Hopen dat haar baas een neger is
zGquote:Op donderdag 25 september 2008 18:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben een Turk. Pijnlijk, niet?.
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pfff, mijn baas is helemaal geen neger.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:29 schreef Hephaistos. het volgende:![]()
![]()
Hopen dat haar baas een neger is
Ik hou van jequote:Op donderdag 25 september 2008 18:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tsjah, maken van onderscheid hé. Je hebt knappe mensen en je hebt mensen als jij.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:33 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Pfff, mijn baas is helemaal geen neger.
En aan buitenlanders die mij NIET AFKRAKEN heb ik geen hekel.
Als ik dat zou hebben gehad met een roodharige, zou ik daarover zijn begonnen.![]()
Net zoals jullie over mijn uiterlijk beginnen, dat is eigenlijk hetzelfde als discriminatie.
Ja, dat zag ik net in je profiel ja.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 september 2008 18:37 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik net in je profiel ja.![]()
Maargoed, ik zal blij zijn als je dit topic er gewoon vanaf haalt.
Jullie hebben mij ook vernederd en zo gaat dat gewoon in een ruzie.
Zoiets als dit slaat bijv. ook NERGENS op.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:35 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Tsjah, maken van onderscheid hé. Je hebt knappe mensen en je hebt mensen als jij.
Je hebt die foto's toch echt zelf op internet gezet, dus je baas en collega's kunnen hier sowieso achter komen.quote:Op donderdag 25 september 2008 18:37 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik net in je profiel ja.![]()
Maargoed, ik zal blij zijn als je dit topic er gewoon vanaf haalt.
Jullie hebben mij ook vernederd en zo gaat dat gewoon in een ruzie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |