Je moeder.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:56 schreef IQM het volgende:
[..]
PI's lezen blijft zelfs voor oldbies lastig.
Maar als je zou moeten kiezen, dan toch hopelijk wel voor die ene waaraan je tenminste ziet dat het een vrouw is.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:57 schreef LasTeR het volgende:
Serieus, twee dames met de uitstraling van een dode vis. Dat is één bitchfight die ik niet hoef te zien!
Volg eerst eens een cursus Nederlands voordat je over andere mensen begint te zeuren, wel eens van vooroordelen gehoord, racist!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:55 schreef DarkDream het volgende:
[..]
Pffff, of de lengte van je haar boeit in het leven!!!
Ik ben gewoon blij met mezelf en half NL is rasistisch, m'n ouders ook.![]()
JE MAG HIER GEEN MENING HEBBEN!![]()
En jullie zijn NATUURLIJK niet zo, I know.
Nou, ik kan me het moeilijk voorstellen.
Waardoor de keuze bij Darkdreamer komt te liggen. Nah, ik pas.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar als je zou moeten kiezen, dan toch hopelijk wel voor die ene waaraan je tenminste ziet dat het een vrouw is.
Er vloeit niet iedere dag zulks een discussie voort uit die foto's. De meeste blijven gewoon op hun plekquote:Op donderdag 25 september 2008 16:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Post die shit dan ook niet online als je dat niet wil.
Sourcy heeft 'm.quote:
Ik mis de pun even, maar goed.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:00 schreef MASD het volgende:
[..]
Waardoor de keuze bij Darkdreamer komt te liggen. Nah, ik pas.
quote:Op donderdag 25 september 2008 16:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De ironie dat ik, als excuusallochtoon, je nu op je taalfouten moet gaan wijzen. Priceless.
En dat je ouders tokkies zijn was inmiddels wel duidelijk. Appels vallen meestal niet ver en zo.
Laag opgeleid zeker ook?
MASD, in je mand!quote:Op donderdag 25 september 2008 17:00 schreef MASD het volgende:
[..]
Waardoor de keuze bij Darkdreamer komt te liggen. Nah, ik pas.
LOLquote:
Geef nou maar gewoon toe dat je op tomboys valt.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:02 schreef LasTeR het volgende:
Ik ga gewoon niet stemmen.
Assumption is the mother of all fuck-ups.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:01 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Er vloeit niet iedere dag zulks een discussie voort uit die foto's. De meeste blijven gewoon op hun plek
Gewoon posten.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:03 schreef MASD het volgende:
Heeft er iemand trouwens interesse in pm 1 van de 2?
Ik heb op dr gestemd.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:03 schreef IQM het volgende:
Whehe, DarkDream heeft op zichzelf gestemd!!11!1!!11
quote:Op 24 September 2008 19:04 schreef DarkDream het volgende:
Wie denk jij wel niet te zijn om mij zo af te kraken?
Jij denkt daar zeker "wel effies" mee weg te komen?
Beetje schijnheilig mij afkraken omdat ik dat Nijntje een beetje afvallig ben geweest?
Wat kan jou dat enigzins boeien?
Stuur eens gauw ff een foto van jezelf dan! Maar nee, dat durf je niet hé!
O, dan weet ik wel weer genoeg!
Wil je een nickname hebben op dit forum die écht bij je past?
Haal dat "Par", past vast veel beter bij je, haha.
Jij gaat mij nooit meer zó afkraken, ik besluit dat ook niet meer te doen en jij dus OOK NIET!
Want je maakt mij hier dus écht pisnijdig mee!!!
Groetjes,
M****
Echt hè. Dat doen alleen die echte moslims. Allemaal. Die nepmoslims, die zie je niet hoor. lafbekken.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:04 schreef DarkDream het volgende:
En echte moslims zijn ook niet van het zuiverste soort met al die aanslagen.
Wat genuanceerd. Vooral die knipoog. Die maakt het af! Jij bent zo slim.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:04 schreef DarkDream het volgende:
Oké, ik stond een beetje vreemd op die foto (achteraf gezien).
En ja: ik ben nog steeds rascistisch en daarin zal ik heus niet de enige zijn in dit land.
Maar Wilders wordt ook altijd afgekraakt, zo is het leven nu eenmaal.
Marrokanen haten Turken en andersom.
Ik zie vaak genoeg "BLACK POWER" in de tram geschreven, waar ik dan weer "white power" van maak.
Ik weet: rascistische gevoelens zijn vaak aangepraat, ik kan me nog herinneren dat ik ze vroeger niet had en dat ik m'n ouders op dit gebied ook niet snapte.
En hoeveel gezeik is er wel niet als er ergens weer een moskeetje uit de grond wordt gestampt? ZAT!
Het begon allemaal dat Paramnesia me begon af te kraken en dan gaat het van kwaad tot erger.
SLOTJE.
HET IS RACISTISCH DOMME KANKERHOER. MET EEN C EN NIET MET EEN S. Even de vooroordelen bevestigenquote:Op donderdag 25 september 2008 17:04 schreef DarkDream het volgende:
En ja: ik ben nog steeds rascistisch en daarin zal ik heus niet de enige zijn in dit land.
Maar Wilders wordt ook altijd afgekraakt, zo is het leven nu eenmaal.
Ik zie vaak genoeg "BLACK POWER" in de tram geschreven, waar ik dan weer "white power" van maak.
Ik weet: rascistische gevoelens zijn vaak aangepraat, ik kan me nog herinneren dat ik ze vroeger niet had en dat ik m'n ouders op dit gebied ook niet snapte.
En hoeveel gezeik is er wel niet als er ergens weer een moskeetje uit de grond wordt gestampt? ZAT!
Het begon allemaal dat Paramnesia me begon af te kraken en dan gaat het van kwaad tot erger.
SLOTJE.
Ja, álle Marokkanen (blijft blijkbaar een moeilijk woord om correct te spellen) haten natuurlijk álle Turken. Én andersom.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:04 schreef DarkDream het volgende:
Nee, het begon met ene DarkDream die PluisigNijntje begon af te zeiken.quote:Het begon allemaal dat Paramnesia me begon af te kraken en dan gaat het van kwaad tot erger.
quote:
Ik heb nog veel meer foto's gezien van je, het ligt niet aan die ene.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:04 schreef DarkDream het volgende:
Dat hadden we dus met de foto's moeten doen.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Inclusief de sterretjes of censureer je nu de boel?
Die Palm is vast ook niet van jou he, Achmed.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:08 schreef Paramnesia het volgende:
Nou hier is er een. En ja ik steel je auto en zet je dochter achter de ramen.
Dude, please.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:08 schreef Paramnesia het volgende:
Bovenal kom je na zo een PM niet van me af. Ga door, ik maak je fok leven een hel.
dit slaat nog minder ergens op dan dat vegeta vs steven seagulll topicquote:Op donderdag 25 september 2008 17:08 schreef Paramnesia het volgende:
Bovenal kom je na zo een PM niet van me af. Ga door, ik maak je fok leven een hel.
Nou wow, nu schijt ik ém hoor!quote:Op donderdag 25 september 2008 17:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb nog veel meer foto's gezien van je, het ligt niet aan die ene.
quote:Op donderdag 25 september 2008 17:12 schreef beverton het volgende:
[..]
dit slaat nog minder ergens op dan dat vegeta vs steven seagulll topic
Dat dus.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |