abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 september 2008 @ 10:00:29 #76
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_61925055
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Dus geen vegetarisch eten? Of geld het principe toch vooral waar het om moslims gaat.
Je mag best aan iemand de keuze laten om vegetarisch te kunnen eten, maar dit moet niet aan iedereen zomaar opgelegd worden. Nog afgezien van het feit dat er in dit geval extra kosten worden gemaakt om alle plee's toch maar vooral niet naar Mekka te laten wijzen.

En het principe geldt voor alle subjectieve levensbeschouwelijke regeltjes. Wil je als sporter naar de OS in Londen? Then do as the Londonars do.

Overigens is het die bange, angstige dhimmitude houding die nogal veel wrevel oproept. En ja, dat gebeurt heden ten dage waar het moslims betreft ja, en dan met name in de UK is het heel erg de laatste tijd. Alsof men krampachtig alles wil doen om toch maar vooral niet op moslimtenen te trappen, want voor je het weet ploffen de bommen weer in de metro's. Ofzo. Wat een ruggegraatloos gedrag.

[ Bericht 4% gewijzigd door B.R.Oekhoest op 26-09-2008 10:12:36 ]
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_61925339
Het zal me echt niet meer verbazen als er ooit nog eens bordjes geplaatst gaan worden in Nederland met "Islamitisch toilet".
  vrijdag 26 september 2008 @ 10:17:15 #78
3647 B.R.Oekhoest
pi_61925366
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 10:16 schreef schoelje het volgende:
Het zal me echt niet meer verbazen als er ooit nog eens bordjes geplaatst gaan worden in Nederland met "Islamitisch toilet".
Slegs vir moslims?
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_61925468
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 10:17 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Slegs vir moslims?
Nou ik zou niet de associatie willen maken met zuid-afrika maar ik kan me voorstellen dat in de toekomst de toiletten anders gebouwd zullen gaan worden. Stel je voor dat je als man bij het verlaten van de WC door een openstaande deur een vrouw haar blote handen ziet wassen, dat zou onzedige gedachten oproepen.
  vrijdag 26 september 2008 @ 10:32:49 #80
3647 B.R.Oekhoest
pi_61925723
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 10:21 schreef schoelje het volgende:

[..]

Nou ik zou niet de associatie willen maken met zuid-afrika maar ik kan me voorstellen dat in de toekomst de toiletten anders gebouwd zullen gaan worden. Stel je voor dat je als man bij het verlaten van de WC door een openstaande deur een vrouw haar blote handen ziet wassen, dat zou onzedige gedachten oproepen.
Het blijft natuurlijk een vorm van zelfgekozen apartheid, die islamitische ongein met gescheiden zwemmen etc
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:34:12 #81
3542 Gia
User under construction
pi_61928924
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 10:16 schreef schoelje het volgende:
Neuh.....ze gaan straks gewoon alle toiletten in het openbaar moslimproof maken.
pi_61929104
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 10:32 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Het blijft natuurlijk een vorm van zelfgekozen apartheid, die islamitische ongein met gescheiden zwemmen etc
Dat ben ik met je eens maar veel gelovigen zien het omgekeerd, de ongelovige ongein is een keuze geweest. Er zijn nogal wat moslims die beweren dat je als moslim geboren wordt, whatever dat ook may mean. .
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:55:58 #83
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_61929467
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 12:34 schreef Gia het volgende:

[..]

Neuh.....ze gaan straks gewoon alle toiletten in het openbaar moslimproof maken.
Laten we zeggen dat het gebeurt, wat is dan het probleem? En kom niet bij onderbuik argumenten aan.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 26 september 2008 @ 12:59:54 #84
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61929544
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 12:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Laten we zeggen dat het gebeurt, wat is dan het probleem? En kom niet bij onderbuik argumenten aan.

²
geld dat er niet meer is, is het probleem.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_61929648
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 12:55 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Niets. Hoewel bestaande toiletblokken afbreken en nieuwe plaatsen om te voldoen aan een of andere fundamentalistische regeltje die evident niet als algemeen geldende norm beschouwd wordt, vind ik dubieus.
Laat staan het financiële aspect eraan.
Wat is er op tegen als dit niet gebeurt? Wat is het probleem dan? Ben je dan minder moslim en hoe komt het dat het lijkt alsof dit ineens een issue is, maar naar mijn weten nooit is geweest?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:04:38 #86
13462 BansheeBoy
pi_61929653
Dit was zoalshetis een paar jaar geleden:
quote:
we kunnen die spanning zo laten, maar we kunnen in het duizendkoppig orgaan fok! ook kijken hoe we bij kunnen dragen aan een beter begrip voor elkaar.de energie die we nu steken in tegenwerken en goedpraten op fok! kunnen we misschien ook ombuigen naar samenwerken. om kort te gaan, ik zou graag op fok! een positieve ideeënbus willen zien die bijdraagt aan een prettige(re) samenleving. juíst tussen moslims en christenen, of nederlanders en marokkanen.
Of hij is schyzofreen, of zijn account is gekaapt. Dit is nl. een héél ander geluid dan hij nu laat horen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_61929708
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]

Of hij is schyzofreen, of zijn account is gekaapt. Dit is nl. een héél ander geluid dan hij nu laat horen.

²
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:08:34 #88
13462 BansheeBoy
pi_61929754
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:06 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Doe dat is per PM alstublieft! Als dit de enige manier is voor jou om een discussie naar je hand te zetten ga dan maar weer met blokken spelen!
Waarom post je dit openbaar, je had me toch kunnen PM-en?

²
pi_61929826
Jammer zoalshetis, vroeger was je tenminste nog vermakelijk om te lezen.

Je mag best kritiek op de islam hebben, maar nu valt er weinig zinnigs meer in je posts te ontdekken. Gewoon het standaard islam gaat ons overnemen doemverhaal, wat iedereen ondertussen wel kent.
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:18:50 #90
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_61930015
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]

²
ik ben van mening veranderd in de loop der jaren. parels voor de zwijnen. water naar de zee dragen.

misschien dat ik over een paar jaar weer anders denk.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:38:11 #91
3647 B.R.Oekhoest
pi_61930455
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 12:41 schreef Modus het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens maar veel gelovigen zien het omgekeerd, de ongelovige ongein is een keuze geweest. Er zijn nogal wat moslims die beweren dat je als moslim geboren wordt, whatever dat ook may mean. .
Ik had je gelijk gegeven als we in een moslimland zouden wonen, maar we zitten hier in W-Europa
pi_61930511
Ja dat ben ik ook met je eens, ik draag alleen de andere kant van het verhaal even aan.
pi_61931357
Volgens mij ligt Mekka helemaal niet ten oosten van London, maar ten zuidoosten.
Door de toiletten niet op het oosten te richten, heb je dus meer kans dat ze juist wél in de richting van Mekka wijzen
  vrijdag 26 september 2008 @ 14:24:51 #94
3647 B.R.Oekhoest
pi_61931449
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:19 schreef Wombcat het volgende:
Volgens mij ligt Mekka helemaal niet ten oosten van London, maar ten zuidoosten.
Door de toiletten niet op het oosten te richten, heb je dus meer kans dat ze juist wél in de richting van Mekka wijzen
Vooral als ie kopjes geeft. Dat hebbie wellus, dat je teveel rechtsdraaiende biogarde gegeten hep en daar gaat je bruine beer dan ook raar van draaien als ie er net uit komp. Met als gevolg dat je je lichaam raar moet draaien om hem recht in de pot te houden en voilà: haram kakken is een feit
pi_61945358
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 23:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nieuwe tactiek. trek je niet teveel aan van mensen die anderen het licht in de ogen niet gunnen. doe er vooral zelf niet aan mee als het je stoort.
Misschien is het tijd dat ik dit advies tegen jou zal moeten gaan gebruiken zoalshetis. Wel jammer.
pi_61945544
tvp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')