Waar was je toen al die topics over de toeterturken werden geopend?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heehee, eindelijk iemand die in jouw niet te herkennen 'val' trapt waarna je hoopt de discussie aan te gaan he? Gelukkig, toch iemand.
*beeeeeeeeep* dat is de zoemer... Fout antwoord, volgende vraag:
Heb JIJ niets beters te doen dan dit onnozele topic te openen?
We geven de kandidaten 10 minuten de tijd. De tijd gaat Nuuuuuuuu in.
Omdat ik aan het SOGgen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waar was je toen al die topics over de toeterturken werden geopend?
Met je wijzende vingertje.![]()
Nee ik heb momenteel niks beters te doen, dan sommigen op hun hypocrisie te wijzen dat klopt. En waarom ben je zo bang om de discussie aan te gaan vraag ik me dan af?
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:09 schreef Viking84 het volgende:
Nee, maar srsly, van mij mogen zowel Turken als allochtonen de hele nacht doortoeteren. Ik hoor het toch niet.
Ik hoop dat ik hiermee de ogen van sommigen kan openen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat ik aan het SOGgen?
En als je kijkt in mijn topic geschiedenis dan heb ik wel degelijk een turken topic geopend.
Waarom schop jij tegen de gevestigde orde aan als je het antwoord al weet? Is dat niet het wiel opnieuw uitvinden?
Volgens mij neem je het allemaal te zwaar opquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik hiermee de ogen van sommigen kan openen.
door een verkeerde wat-u-niet-wilt-dat-u-geschiedt, doe-dat-ook-een-ander-niet tactiek? niet zo slim.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja misschien is dat het wel.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij neem je het allemaal te zwaar op.
Ik kan me niet voorstellen dat er serieus mensen zijn die zich ergeren aan toeterende Turken en niet aan toeterende Nederlanders.
(pm gelezen trouwens, thx)
Op Fok????quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik sta open voor nieuwe tactieken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
door een verkeerde wat-u-niet-wilt-dat-u-geschiedt, doe-dat-ook-een-ander-niet tactiek? niet zo slim.
Ik moet nog ff een gesprek houden met een docent over een stageopdracht. Praat ik dr een beetje onder de stoel dan ben ik zo klaar en mag ik volgende week mijn papiertje in de handen nemenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:12 schreef IHVK het volgende:
Oja Renesite ik SOG ook ontzettend. Eigenlijk moet ik leren voor mijn herkansing. Misschien ligt het daaraan.
Niet dat ik niet geslaagd ben.
Charmes inzetten, densnoods mag ze je een blowjob geven.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet nog ff een gesprek houden met een docent over een stageopdracht. Praat ik dr een beetje onder de stoel dan ben ik zo klaar en mag ik volgende week mijn papiertje in de handen nemen!
En dan ben je 'afgestudeerd' MBO'er.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet nog ff een gesprek houden met een docent over een stageopdracht. Praat ik dr een beetje onder de stoel dan ben ik zo klaar en mag ik volgende week mijn papiertje in de handen nemen!
Ik denk dat ze een befbeurt meer op prijs steltquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Charmes inzetten, densnoods mag ze je een blowjob geven.
Ze vroeg me al wat ik er voor over had. Ik swaffel niet 50 jarigen. Mijn portemonnee had ik al wel gepakt. Nah, dat druiste toch wel enigszins tegen haar principes in.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Charmes inzetten, densnoods mag ze je een blowjob geven.
En dat is minder omdat...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan ben je 'afgestudeerd' MBO'er.
* Viking84 schouderklopje uitdeelt.
Ik mag mezelf over een paar weken Master of Arts noemen![]()
![]()
.
Cool, wat heb je gestudeerd?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dan ben je 'afgestudeerd' MBO'er.
* Viking84 schouderklopje uitdeelt.
Ik mag mezelf over een paar weken Master of Arts noemen![]()
![]()
.
nieuwe tactiek. trek je niet teveel aan van mensen die anderen het licht in de ogen niet gunnen. doe er vooral zelf niet aan mee als het je stoort.quote:
Arme jongen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een befbeurt meer op prijs stelt.
Voor een blowjob moet ze moeite doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |