abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 september 2008 @ 19:03:23 #61
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_61911676
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:58 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hij was er genoeg, wat is dit wederom voor leugen? oh ja liegen mag, als je het maar doet om de islam te beschermen en vooral om groter te maken... ook letterlijk en figuurlijk te lezen. krols.
NWS kom ik sporadisch, net te weinig om in te schatten dat je van een redelijke persoon die gebruik maakt van degelijke argumenten bent veranderd in een tedere troll.

Jammer, want je stond bij mij te boek als een kwaliteitsuser.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_61911682
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die perse de andere kant uit willen poepen ofzo?
wat dacht je van reupen in de bosjes? ook dan zullen ze je kontje richting het derde kwadrant van het kwaad wenden.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_61911970
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom dat nou weer???????
Dat vind ik, omdat een of andere fundamentalistische regeltje als geldende representante geldt voor alle individuele moslims.
Bovendien worden zij als groep benaderd en niet als individu, dat is een ander kenmerk.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_61912055
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

NWS kom ik sporadisch, net te weinig om in te schatten dat je van een redelijke persoon die gebruik maakt van degelijke argumenten bent veranderd in een tedere troll.

Jammer, want je stond bij mij te boek als een kwaliteitsuser.

²
nou ja, jammer dan dat ik van een kwaliteitsuser verworden ben tot troll, die gewoon reciteert uit jouw boekkie en aanverwante delen. weerleg het eens, zonder te trollen en kritiek te verwijzen naar trollen.
pi_61912608
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nou ja, jammer dan dat ik van een kwaliteitsuser verworden ben tot troll, die gewoon reciteert uit jouw boekkie en aanverwante delen. weerleg het eens, zonder te trollen en kritiek te verwijzen naar trollen.
BSB heeft wel gelijk dat jij enorm bent afgezakt. Je bent fundamentalist met de fundamentalisten geworden. Best scary eigenlijk.
pi_61912727
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:40 schreef SCH het volgende:

[..]

BSB heeft wel gelijk dat jij enorm bent afgezakt. Je bent fundamentalist met de fundamentalisten geworden. Best scary eigenlijk.
jammer dat jij ook je eigenwaarde hebt verkocht door bang te worden van realiteit en feiten.
pi_61912903
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:44 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

jammer dat jij ook je eigenwaarde hebt verkocht door bang te worden van realiteit en feiten.
Dit bedoel ik nou.
Kom op man, doe us weer terug komen als normaal mensch.
pi_61913132
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Dit bedoel ik nou.
Kom op man, doe us weer terug komen als normaal mensch.
juist doordat ik een 'normaal mensch' ben zie ik in hoever we moeten zinken om de islam de ruimte te geven die het eist.
zelfs letterlijke recitaties van de koran schijnen jou niks te deren en zorg je straks voor iets wat jouw soort kapot maakt. ik als hetroman hoef me nergens zorgen over te maken en kan mijn bek houden. ik kom juist op voor jouw soort, aangezien ik ook van homo's hou. wees blij met mijn soort!

duh!
pi_61913695
Dus eh, Allah leest mee in alle Foktopics heb ik hier al eens mogen vernemen en hij bespiedt ook al zijn onderdanen tijdens alle poepsessies. .

Wat ik dan weer niet snap he, waarom de almachtige een wereld creëert waarin elementen voorkomen (poep ) die eik soort van onwenselijk zijn. Een nog beter voorbeeld is dan natuurlijk de voorhuid, de vorm en de werking bedacht door Mr Almighty himself maar hij zegt vervolgens wel dat het een ongewenst voorwerp is waar de man z.s.m. van af moet. Waarom heeft ie het uberhaupt op de man geplakt dan?
pi_61913732
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:01 schreef zoalshetis het volgende:
ik kom juist op voor jouw soort, aangezien ik ook van homo's hou. wees blij met mijn soort!

duh!
Ik moet geen fundamentalisten die zogenaamd voor mij op komen maar meer kapot maken dan me lief is.
  donderdag 25 september 2008 @ 20:30:06 #71
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_61913913
quote:
Op donderdag 25 september 2008 19:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

It takes one to know one.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_61913926
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik moet geen fundamentalisten die zogenaamd voor mij op komen maar meer kapot maken dan me lief is.
en straks wel jaap knaap. ik laat je onderduiken!
pi_61914028
Wat een regel .
Heeft Allah dit aan de profeet verteld of is dit ook later verzonnen .
pi_61914255
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:21 schreef Modus het volgende:
Dus eh, Allah leest mee in alle Foktopics heb ik hier al eens mogen vernemen en hij bespiedt ook al zijn onderdanen tijdens alle poepsessies. .

Wat ik dan weer niet snap he, waarom de almachtige een wereld creëert waarin elementen voorkomen (poep ) die eik soort van onwenselijk zijn. Een nog beter voorbeeld is dan natuurlijk de voorhuid, de vorm en de werking bedacht door Mr Almighty himself maar hij zegt vervolgens wel dat het een ongewenst voorwerp is waar de man z.s.m. van af moet. Waarom heeft ie het uberhaupt op de man geplakt dan?
Ik denk dat je Allah/God/Satan/Grote Smurf etc moet zien als Microsoft. Je brengt iets uit maar dat blijkt eigenlijk nogal waardeloos te zijn. Dan breng je gewoon patches uit.
pi_61914929
quote:
Op donderdag 25 september 2008 20:34 schreef MrX1982 het volgende:
Wat een regel .
Heeft Allah dit aan de profeet verteld of is dit ook later verzonnen .
nóg zoiets moois. weet je nog dat die nobelprijswinnar van de vrede, arra(f)rat, bijna dood ging... toen zeiden 'zwaar geleerde' moslimmannen dat mohamed zei dat moslims aan de beademing mochten met de meest moderne apperatuur.

ja, ja. als het islam uitkomt mag alles, maar moet nooit iets...

eigenlijk is islam voor hetroseksuele, moordlustige, psychopathische, nkiet zelfdenkende, imbeciele mannen prima.
  vrijdag 26 september 2008 @ 10:00:29 #76
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_61925055
quote:
Op donderdag 25 september 2008 18:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Dus geen vegetarisch eten? Of geld het principe toch vooral waar het om moslims gaat.
Je mag best aan iemand de keuze laten om vegetarisch te kunnen eten, maar dit moet niet aan iedereen zomaar opgelegd worden. Nog afgezien van het feit dat er in dit geval extra kosten worden gemaakt om alle plee's toch maar vooral niet naar Mekka te laten wijzen.

En het principe geldt voor alle subjectieve levensbeschouwelijke regeltjes. Wil je als sporter naar de OS in Londen? Then do as the Londonars do.

Overigens is het die bange, angstige dhimmitude houding die nogal veel wrevel oproept. En ja, dat gebeurt heden ten dage waar het moslims betreft ja, en dan met name in de UK is het heel erg de laatste tijd. Alsof men krampachtig alles wil doen om toch maar vooral niet op moslimtenen te trappen, want voor je het weet ploffen de bommen weer in de metro's. Ofzo. Wat een ruggegraatloos gedrag.

[ Bericht 4% gewijzigd door B.R.Oekhoest op 26-09-2008 10:12:36 ]
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_61925339
Het zal me echt niet meer verbazen als er ooit nog eens bordjes geplaatst gaan worden in Nederland met "Islamitisch toilet".
  vrijdag 26 september 2008 @ 10:17:15 #78
3647 B.R.Oekhoest
pi_61925366
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 10:16 schreef schoelje het volgende:
Het zal me echt niet meer verbazen als er ooit nog eens bordjes geplaatst gaan worden in Nederland met "Islamitisch toilet".
Slegs vir moslims?
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_61925468
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 10:17 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Slegs vir moslims?
Nou ik zou niet de associatie willen maken met zuid-afrika maar ik kan me voorstellen dat in de toekomst de toiletten anders gebouwd zullen gaan worden. Stel je voor dat je als man bij het verlaten van de WC door een openstaande deur een vrouw haar blote handen ziet wassen, dat zou onzedige gedachten oproepen.
  vrijdag 26 september 2008 @ 10:32:49 #80
3647 B.R.Oekhoest
pi_61925723
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 10:21 schreef schoelje het volgende:

[..]

Nou ik zou niet de associatie willen maken met zuid-afrika maar ik kan me voorstellen dat in de toekomst de toiletten anders gebouwd zullen gaan worden. Stel je voor dat je als man bij het verlaten van de WC door een openstaande deur een vrouw haar blote handen ziet wassen, dat zou onzedige gedachten oproepen.
Het blijft natuurlijk een vorm van zelfgekozen apartheid, die islamitische ongein met gescheiden zwemmen etc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')