quote:Op donderdag 25 september 2008 11:22 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik zei net tegen Knut, dat ik zo blij ben dat ik het leven zo absoluut niet ervaar. En ik scrhik ook best dat zoveel mensen het wel zo zien. Doet me beseffen hoe gelukkig ik blijkbaar ben.Ik ervaar het leven als heel fijn.
Toch kan ik me wel voorstellen dat je zelfmoord pleegt en ik zie het zeker ook niet als egoistisch. Hoe eenzaam en verlaten moet je je voelen. Hoe rot, om dit te doen.
Een dikke knuffel voor iedereen die het moeilijk heeft.
quote:Op donderdag 25 september 2008 10:06 schreef _evenstar_ het volgende:
Mensen die een kaartje willen sturen, zou dat zeerwaarderen, ik wil voor arwen een mooi album maken en een mooie " papa" doos met herinneringen etc.. en zou het fijn vinden als daar ook wat kaarten bij zitten, zodat ze kan zien dat er toch veel goedheid in een mens zit.
Gezien de woonsituatie e.d. en ik niet mijn ouders hen adres graag geef.. gelieve dit via Anitra te doen..
Gelukkig kan haar papa het later zelf ook nog vertellen. Kijk maar eens op fok rond hoe hij over zijn dochter gepost heeftquote:Op donderdag 25 september 2008 11:55 schreef Rewimo het volgende:
Ik hoop dat er voor Arwen veel foto's zijn, en misschien wel video's? En er zijn gelukkig mensen die haar kunnen vertellen hoeveel haar papa van haar hield
ik heb daar gister ook al aan zitten denkenquote:Op donderdag 25 september 2008 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
IK heb gisteren nog terug zitten kijken in de topics van oa de FOT-treinen-meet en daar las ik veel over foto's van Arwen met papa. Het waren kruisjes, maar ik gok dat evenstar, of anders de fotograaf er nog wel kopietjes van heeft. Fijn dat die er zijn.
maak er dan Speeltuinbankje Samen staan we sterk vanquote:Op donderdag 25 september 2008 12:27 schreef Lois het volgende:
Even TT aangepast, speeltuinbankje moet er toch wel in vind ik, da's traditie
Okequote:Op donderdag 25 september 2008 12:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
maak er dan Speeltuinbankje Samen staan we sterk van
liefquote:
Mensen die zelfmoord willen plegen zijn er zelf vaak van overtuigd dat iedereen beter af is zonder diegene.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:18 schreef Vivi het volgende:
[..]
. Mensen die graag willen leven gaan dood, en mensen die zoveel geluk hebben zien het niet eens.
Dit maakt jou zo'n toffe user!quote:Op woensdag 24 september 2008 13:17 schreef RockabeIIa het volgende:
En toch hoe verrot de situatie nu is, na de posts van evenstar zelf de laatste tijd denk ik echt dat zij het voor 200% helemaal gaat redden met haar meiske.
Nu we het toch over moeilijke dingen hebben wil ik graag iemand noemen waarvoor ik de laatste dagen erg veel bewondering heb gekregen: Jojogirl. You go girl!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |