abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 25 september 2008 @ 11:32:16 #1
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61899765
Vorig topic
[OUD SC] Het speeltuinbankje met thee, chocolade en boeken
quote:
Op donderdag 25 september 2008 11:22 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ik zei net tegen Knut, dat ik zo blij ben dat ik het leven zo absoluut niet ervaar. En ik scrhik ook best dat zoveel mensen het wel zo zien. Doet me beseffen hoe gelukkig ik blijkbaar ben. Ik ervaar het leven als heel fijn.

Toch kan ik me wel voorstellen dat je zelfmoord pleegt en ik zie het zeker ook niet als egoistisch. Hoe eenzaam en verlaten moet je je voelen. Hoe rot, om dit te doen.

Een dikke knuffel voor iedereen die het moeilijk heeft.
quote:
Op donderdag 25 september 2008 10:06 schreef _evenstar_ het volgende:
Mensen die een kaartje willen sturen, zou dat zeerwaarderen, ik wil voor arwen een mooi album maken en een mooie " papa" doos met herinneringen etc.. en zou het fijn vinden als daar ook wat kaarten bij zitten, zodat ze kan zien dat er toch veel goedheid in een mens zit.
Gezien de woonsituatie e.d. en ik niet mijn ouders hen adres graag geef.. gelieve dit via Anitra te doen..
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_61899975
Ik heb er echt gisteravond in bed over liggen denken. Raar is dat, ik ken evenstar en arwen helemaal niet, maar ik vind het zo verdrietig voor de kleine meid.
Ik hoop dat Arwen toch een paar herinneringen heeft die ze niet gaat vergeten. Ze is nog zo klein. Evenstar heeft een hoop herinneringen aan DM, maar de kans is groot dat Arwen zich straks haar papa niet eens herinnerd.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 25 september 2008 @ 11:49:32 #3
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_61900102
Je kunt de herinneringen levendig houden.

Mijn neefje vindt zijn vader de grootste held die er bestaat en alles kon

pfff ook alweer bijna een jaar geleden
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 september 2008 @ 11:55:48 #4
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_61900224
Ik hoop dat er voor Arwen veel foto's zijn, en misschien wel video's? En er zijn gelukkig mensen die haar kunnen vertellen hoeveel haar papa van haar hield
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 25 september 2008 @ 12:23:25 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61900943
IK heb gisteren nog terug zitten kijken in de topics van oa de FOT-treinen-meet en daar las ik veel over foto's van Arwen met papa. Het waren kruisjes, maar ik gok dat evenstar, of anders de fotograaf er nog wel kopietjes van heeft. Fijn dat die er zijn.
  † In Memoriam † donderdag 25 september 2008 @ 12:24:06 #6
7074 moussy
kuttekop
pi_61900964
quote:
Op donderdag 25 september 2008 11:55 schreef Rewimo het volgende:
Ik hoop dat er voor Arwen veel foto's zijn, en misschien wel video's? En er zijn gelukkig mensen die haar kunnen vertellen hoeveel haar papa van haar hield
Gelukkig kan haar papa het later zelf ook nog vertellen. Kijk maar eens op fok rond hoe hij over zijn dochter gepost heeft
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Jubileum moderator donderdag 25 september 2008 @ 12:27:34 #7
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61901051
Even TT aangepast, speeltuinbankje moet er toch wel in vind ik, da's traditie
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 25 september 2008 @ 12:29:50 #8
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_61901116
Mooie en treffende topictitel Inmiddels veranderd....

En wat een mooie woorden allemaal... ik heb er gewoon niets aan toe te voegen en lees maar gewoon even mee.
Make love, not war ☮
pi_61901491
ik post eigenlijk nooit in het speeltuinbankje, maar wilde toch even aan iedereen een knuffel geven!

Mijn broer heeft vorig jaar onverwachts zelfmoord gepleegd en ben er nog steeds niet overheen. Komt ook door de dingen die ervoor en erna zijn gebeurd waardoor ik nog steeds niet aan het 'rouwen' ben.
Ik ben niet boos op mijn broer, ik weet dat dit zijn keuze was.. maar ooow, ik kan alleen maar denken aan hoe zijn laatste minuten moeten zijn geweest, hoe alleen hij zich moet hebben gevoeld..
verdorie, waarom moest dit toch gebeuren.
Heb een tijdje niet kunnen huilen, maar door dit nieuws komt alles weer boven en kan ik mn tranen moeilijk bedwingen.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 25 september 2008 @ 12:47:38 #10
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61901545
quote:
Op donderdag 25 september 2008 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
IK heb gisteren nog terug zitten kijken in de topics van oa de FOT-treinen-meet en daar las ik veel over foto's van Arwen met papa. Het waren kruisjes, maar ik gok dat evenstar, of anders de fotograaf er nog wel kopietjes van heeft. Fijn dat die er zijn.
ik heb daar gister ook al aan zitten denken
ik weet iig dat PKfotografie heel mooie fotos toen gemaakt heeft
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 25 september 2008 @ 12:48:19 #11
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61901563
quote:
Op donderdag 25 september 2008 12:27 schreef Lois het volgende:
Even TT aangepast, speeltuinbankje moet er toch wel in vind ik, da's traditie
maak er dan Speeltuinbankje Samen staan we sterk van
Today is life -

Dale Carnegie
  Jubileum moderator donderdag 25 september 2008 @ 13:00:09 #12
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_61901854
quote:
Op donderdag 25 september 2008 12:48 schreef Ynske het volgende:

[..]

maak er dan Speeltuinbankje Samen staan we sterk van
Oke
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 25 september 2008 @ 13:02:19 #13
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_61901915
quote:
Op donderdag 25 september 2008 13:00 schreef Lois het volgende:

[..]

Oke
lief

@ LadyS
hoe is t nu met je 50 mm?
die van mij heeft ook een duikeling gemaakt

net maar eens mn 50 mm lens onderzocht na een stuiterpartij dinsdagavond
blijkbaar is deze stuiterproof

die van mij heeft niets en is van een tafel afgestuiterd
Today is life -

Dale Carnegie
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 september 2008 @ 13:17:08 #14
13151 crew  Rewimo
pi_61902348
Guus heeft onlangs mijn gloednieuwe Pentax K20D van de tafel gegooid Gelukkig bleek die ook stuiterproef.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 25 september 2008 @ 13:45:30 #15
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_61903196
Crazymoon, ik moet huilen van je berichtje. Wat een verdriet moet je dat geven, denkend aan je broer die laatste minuten. Vreselijk schrijnend. Veel sterkte.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 25 september 2008 @ 13:50:51 #16
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_61903348
Wat een verdrietig bankje
CM ik zit ook met tranen jouw berichtje te lezen, heel veel sterkte.
Moonah voor jou ook zo moeilijk zo'n bericht. Voor jou ook heel veel sterkte
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_61904632
CM

Arme postbode hier op het dorp die moet nu eens echt gaan werken voor zijn geld
Zo mooi en zo lief dat jullie kaartjes sturen, daar zullen Evenstar en Arwen enorm veel steun aan hebben, nu, maar ook later!
  donderdag 25 september 2008 @ 18:51:44 #18
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_61911385
Ik las het, van Evenstar. Ja, ik weet hoe het is een bekende, te verliezen door zelfdoding.
Als ik er aan moet denken dan draai ik altijd het nummer Haven in Zicht, van Guus Meeuwis.

Ook nog leuk nieuws: als mijn ouders én de baas van de instelling er over eens zijn, dan mag ik in oktober verhuizen naar een andere kamer op de groep.
Groter, mooier en met een etage/vide!

Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_61911475
CrazyMoon....
Ik kan me het bericht over je broer idd nog herinneren. Bah. Sterkte.

En Oxy, leuk voor je zeg!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 25 september 2008 @ 20:23:14 #20
13151 crew  Rewimo
pi_61913736
Oxy, wat een leuk vooruitzicht Ik hoop voor je dat het mag
pi_61914779
lijkt me verschrikkelijk om iemand zo te verliezen.

Zelfs heb ik best wat meegemaakt in mijn leven maar ben nu echt heel gelukkig, toch kan ik me de wanhoop nog wel herinneren en heb ik er in die tijd ook wel eens over nagedacht, dat is gelukkig wel al heel lang geleden (in mijn tienerjaren).
Ben nu blij dat ik die stap nooit heb durven nemen.

CrazyMoon....
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:18 schreef Vivi het volgende:

[..]
. Mensen die graag willen leven gaan dood, en mensen die zoveel geluk hebben zien het niet eens.
Mensen die zelfmoord willen plegen zijn er zelf vaak van overtuigd dat iedereen beter af is zonder diegene.

[ Bericht 32% gewijzigd door snakelady op 25-09-2008 21:15:07 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 25 september 2008 @ 21:41:15 #22
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_61915909
Inderdaad erg mooi, hoe het hier een in OUniteD verandert wanneer de nood aan de man/vrouw is.
Erg mooi!

Macka, Crazymoon en Moonah en anderen, wat ontzettend moeilijk moet het zijn dat deze gebeurtenis jullie zo aangrijpt. Heel veel sterkte!

quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:17 schreef RockabeIIa het volgende:
En toch hoe verrot de situatie nu is, na de posts van evenstar zelf de laatste tijd denk ik echt dat zij het voor 200% helemaal gaat redden met haar meiske.

Nu we het toch over moeilijke dingen hebben wil ik graag iemand noemen waarvoor ik de laatste dagen erg veel bewondering heb gekregen: Jojogirl. You go girl!
Dit maakt jou zo'n toffe user!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_61917068
Mijn vader verjaart dinsdag. Mijn vader die op 1 sept. vorig jaar een bedrijfsongeval kreeg en nog altijd niet thuis is. Na bijna een half jaar op de intensive care - waar mijn zwangerschap langs hem heenging omdat hij in slaap gehouden werd - woont hij nu al maandenlang in een revalidatiecentrum.

Hij maakte de geboorte van Thomas niet mee, maar een week later stonden we aan zijn bed. Met zijn eerste kleinkind. Een kleinZOON. Zijn grote trots. Zijn oppepper.

Dinsdag verjaart Thomas' opa. En Thomas geeft hem deze taart (geinspireerd door Sugars prachtige Maria&Storm verjaardagstaart):

*klikbaar*

Wedden dat hij het niet droog houdt?
Hardloper.
IG @webkim
pi_61917227
Oh Webkim, wat lief
Ik hou het al bijna niet droog, kan je nagaan
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 25 september 2008 @ 22:19:17 #25
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_61917490

Wat mooi bedacht!!

Ik had zelf echt de meest fantastische opa, en mijn kinderen hebben er ook zo 1. Dus ik kan me dat zo goed voorstellen!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')