Om het feest nog ff compleet te maken ja.quote:
Maar nu ben je er van afquote:Op donderdag 25 september 2008 11:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Om het feest nog ff compleet te maken ja.
Die dude heeft me ook nog eens 10 min laten wachten in de naar fluor ruikende wachtkamer met donaldduckies uit 2007!
Nee. Ik moet 4 november weer komen om het te laten vullenquote:
Betere tandarts zoeken dan. Watje!quote:
Ik ga eens ontbijten. Eten voor een afspraak bij de tandarts doe ik bijna nooit. Nooit veel zin in eigenlijkquote:
Wat betreft orthodontist en tandarts wel ja.quote:
quote:Op donderdag 25 september 2008 11:42 schreef de_boswachter het volgende:
Heb je niet gekeken naar de Donald Duck poster boven de stoel -->
Mijn tandarts heeft erboven een lamp hangen, zo'n tandarts lamp. Dat is het enige wat ik zag. Ja, en hij door zijn bril kijkend naar mijn witte tanden.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:42 schreef de_boswachter het volgende:
Heb je niet gekeken naar de Donald Duck poster boven de stoel -->
Alles wat je een gebit aan kunt doen is bij mij gebeurd. kiesje trekken enz stelt niks voor.quote:
Met de assistente van tandarts van der plooooooooooooooooooooeg?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:22 schreef Renesite het volgende:
-snip-
Zijn assistente is trouwens best aardig. Ze neemt altijd half zingend te telefoon op!
Mét de tandartsassistente van tandarts [snip] goedemiddaaaaagquote:Op donderdag 25 september 2008 17:29 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Met de assistente van tandarts van der plooooooooooooooooooooeg?
Is ze droevig?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mét de tandartsassistente van tandarts [snip] goedemiddaaaaag
Die aflevering was echt jakkiebah.quote:Op donderdag 25 september 2008 17:55 schreef TheSorrow het volgende:
Had je afgelopen zondag Reportage moeten kijken, wees blij dat je naar de tandarts gaat
Anders ziet je gebit er over een paar jaar zo uit:
[ [url=
afbeelding]http://s3.amazonaws.com/static.onmylist.com/list_item_images/46198/bad-teeth_list_view.jpg]afbeelding[/url][/url] ]
Smerig inderdaad, dat je je gebit zo kan verneuken? Ze konden niet eens normaal eten?quote:Op donderdag 25 september 2008 17:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die aflevering was echt jakkiebah.
Heb je wel een leven ofzo? Altijd emt dit soort dingenquote:Op donderdag 25 september 2008 17:55 schreef TheSorrow het volgende:
Had je afgelopen zondag Reportage moeten kijken, wees blij dat je naar de tandarts gaat
Anders ziet je gebit er over een paar jaar zo uit:
[ afbeelding ]
Heeel herkenbaar!! Ik heb een nieuwe tandarts (ben er nu een keer geweest) en die vrouw werd er echt boos omquote:Op donderdag 25 september 2008 18:01 schreef deepart het volgende:
Tandartsen zijn wel goed voor je tandjes... Maar ben blij als de behandeling voorbij is altijd.
Ik kan der niet tegen dat er iets in me mond hangt me speeksel zit op te zuigen en al... ik kokhals gemiddeld zo'n schramele 20 keer tijdens een tandarts bezoek.
Dat werkt ook lekker mee zo'n sjaggo tandartsquote:Op donderdag 25 september 2008 18:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Heeel herkenbaar!! Ik heb een nieuwe tandarts (ben er nu een keer geweest) en die vrouw werd er echt boos om"lig nou een keer stil ik denk de hele tijd dat ik je pijn doe"
Nouja zeg, net alsof ik met opzet bijna over mn nek ga
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |