Zeeer opgewekt ging ik naar de tandarts vanochtend. Tja, mot maar weer he? Ik had een flauw vermoeden dat ik een gaatje had voor de kijkers rechts bovenin helemaal achteraan. Maar goed, ik ging liggen op die bank en hij vloog door mijn ondergebit en had al wat tandsteen ontdekt, ik wed dat hij zich er al op verheugde

!!
De [...] moeten we ff opnieuw doen, er zit al een vulling maar omdat te tand wat terug getrokken is, is er nog eentje ontstaan. En ja hoor! Daar kwam het haakje. Ik pakte me al beet aan de zijkant van de stoel en een pijnscheut... en stoppen deed die sadist niet! "Bij het vullen zetten we er gewoon een verdoving in hoor". Mijn verdriet was voorbij.
We gaan nog eventjes wat tandsteen verwijderen. Onder ging-ie mooi schoon maken, niets aan de hand. Vervolgens ging-ie naar boven. Ik was in de veronderstelling dat hij die ene kies rustig links liet liggen. Nee hoor, hij deed het nog eens dunnetjes over. Kras kras kras

!
"Deed u dat er nou om?" vroeg ik hem bloed serieus.
Hij keek me lachend aan en zei "Die kies moet ook tandsteen vrij".
"Legt u 4 november de verdovingen maar klaar dan

" zei ik tegen zijn assistente.

!

! Tandarts haakje!
![]()
Zijn assistente is trouwens best aardig. Ze neemt altijd half zingend te telefoon op

!
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu