ah lucky shot dus. netjes hoorquote:Op woensdag 24 september 2008 21:45 schreef Tokamak het volgende:
Ik kwam ineens op de wikipagina van david bowie via de tweekleurenogenaandoeningziektenaam, en dat wassem egwoon
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:45 schreef Tokamak het volgende:
Ik kwam ineens op de wikipagina van david bowie via de tweekleurenogenaandoeningziektenaam, en dat wassem egwoon
zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 24 september 2008 21:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]Denk dat het anders nog best even had geduurd voor iemand met het goede antwoord was gekomen.
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:57 schreef LasTeR het volgende:
2. Electron
4. Roswell te laat
5. Rotterdamse voetbalvereniging ongeveer
een koe liet in rotterdam een scheet en daardoor werd iemand geestelijk niet goed en begon te moorden bijhet tjeukemeer?quote:Op woensdag 24 september 2008 22:03 schreef Tokamak het volgende:
Methaan
roswellincident
feyenoord
jack the ripper
Tjeukemeer
We zoeken een gebeurtenis die zich heeft afgespeeld ergens in de afgelopen 150 jaar
Moa valt mee, wel een schokkende / grootsequote:Op woensdag 24 september 2008 22:06 schreef ItaloDancer het volgende:
ik vrees een lugubere gebeurtenis als ik zo naar de woorden kijken
Eerder gasverliesquote:
haha neen sorryquote:Op woensdag 24 september 2008 22:22 schreef kwiwi het volgende:
ik dacht aan conspiracy theory (jack the ripper, roswell, iets over een kerk dat verdween in tjeukemeer) maar dat is vast helemaal fout
quote:Op woensdag 24 september 2008 22:21 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Eerder gasverlies
Maar opnieuw, het kwam wel voor bij deze gebeurtenis,heeft overigens ook iets met de locatie et maken
Die explosie was een flauwe associatie op roswell en aardbeving. Verder kan ik het absoluut niet plaatsen en was het dus niet heel serieus bedoeldquote:
Ik ookquote:Op woensdag 24 september 2008 22:28 schreef Maringo het volgende:
ben benieuwd naar de uitleg
(en ik was dus niet de enige die in rotterdam aan het zoeken was)
Tsjekomeer iigquote:Op woensdag 24 september 2008 22:29 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Die explosie was een flauwe associatie op roswell en aardbeving. Verder kan ik het absoluut niet plaatsen en was het dus niet heel serieus bedoeld![]()
Ik heb blijkbaar een rare kronkel in mijn hoofd voor dit soort associaties
quote:Op woensdag 24 september 2008 22:29 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Die explosie was een flauwe associatie op roswell en aardbeving. Verder kan ik het absoluut niet plaatsen en was het dus niet heel serieus bedoeld![]()
Ik heb blijkbaar een rare kronkel in mijn hoofd voor dit soort associaties
ach zo!quote:Op woensdag 24 september 2008 22:30 schreef Tokamak het volgende:
Methaan: Op dit moment komt er veel methaan vrij uit de permafrost, die het broeikaseffect aanzwengelt, breed uitgemeten een paar jaar geleden. Overigens zou methaan de krater 25% groter gemaakt hebben.
roswellincident: Bij de Toengeska-explosie bestond tevens een conspiracy dat het om een neergestort ruimteschip ging
feyenoord: feyenoord is in 1908 opgericht, hetzelfde jaar waarin deze Explosie plaats vond
jack the ripper: Onopgelost, net zoals de Toengoeska-explosie
Tjeukemeer: Recent is naar boven gekomen dat het Tjekomeer (of Chekomeer) de inslagkrater kan zijn, 8 km van de plek waar de inslagkrater had moeten plaatsvinden gezien het bomenpatroon.
oioioi die zijn wel heel lulligquote:Op woensdag 24 september 2008 22:30 schreef Tokamak het volgende:
feyenoord: feyenoord is in 1908 opgericht, hetzelfde jaar waarin deze Explosie plaats vond
jack the ripper: Onopgelost, net zoals de Toengoeska-explosie
quote:Op woensdag 24 september 2008 22:33 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
oioioi die zijn wel heel lullignice one PR
heu en ik danquote:Op woensdag 24 september 2008 22:35 schreef Tokamak het volgende:
1. PhysicsRules 57 (+6)
2. swarmahoer 33
3. ItaloDancer 25 (+3)
4. Tokamak 23
5. kwiwi 17
6. Maringo 17 (+1)
7. donroyco 10
8. Tomtomaat 9
9. Hawaii-Tim 4
9. Yurzinho 4
9. Sporttv 4
12. Szura 2
12. iamredleader 2
14. LasTeR 1
Je hebt helemal gelijkquote:
* kwiwi zet alvast 5 google pagina's openquote:Op woensdag 24 september 2008 22:46 schreef PhysicsRules het volgende:
ik ga nu uploaden, nog 4 minuten ....
Rijpie krijgt +1 voor methaan, ik totaal +2 ipv +3quote:Op woensdag 24 september 2008 22:35 schreef Tokamak het volgende:
1. PhysicsRules 57 (+6)
2. swarmahoer 33
3. ItaloDancer 25 (+3)
4. Tokamak 23
5. kwiwi 17
6. Maringo 17 (+1)
7. donroyco 10
8. Tomtomaat 9
9. Hawaii-Tim 4
9. Yurzinho 4
9. Sporttv 4
12. Szura 2
12. iamredleader 2
14. LasTeR 1
Je bent een béétje laat zegmaarquote:Op woensdag 24 september 2008 22:48 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Rijpie krijgt +1 voor methaan, ik totaal +2 ipv +3
Hij was eerder dan ik met dat antwoord.
Ja ik ben een eerlijke jongen![]()
Daarom haal ik zo weinig punten.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:50 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Je bent een béétje laat zegmaar
Je hebt er nog altijd meer dan ikquote:Op woensdag 24 september 2008 22:51 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Daarom haal ik zo weinig punten.
wha-?quote:Op woensdag 24 september 2008 22:51 schreef PhysicsRules het volgende:
5. De heilige graal van de studiegenoten van deze user
nou enquote:Op woensdag 24 september 2008 22:56 schreef ItaloDancer het volgende:
Marathon is een wedstrijd, geen sport.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marathon_(sport)quote:Op woensdag 24 september 2008 22:56 schreef ItaloDancer het volgende:
Marathon is een wedstrijd, geen sport.
niet eensquote:Op woensdag 24 september 2008 22:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was m'n eendenbek niet goed?nee dus..
nee, fundamenteler dan dat.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:58 schreef Rijpie het volgende:
5. higgs boson deeltje
(sport) betekent niet dat het een sport is maar dat het onderwerp met sport te maken heeft en niet met de plaats Marathon.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marathon_(sport)
Er staat 1. sport dus ik nam aan dat het een sport wasquote:
tja, ligt eraan hoe je het bekijkt. Als hardlopen de sport is, en marathon een onderdeel. Dan is balsport de sport en voetbal het onderdeel.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:00 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
(sport) betekent niet dat het een sport is maar dat het onderwerp met sport te maken heeft en niet met de plaats Marathon.
maar maar maarquote:Op woensdag 24 september 2008 23:02 schreef PhysicsRules het volgende:
nee, veel basaler dan dat. Het is geen bestaande theorie, het bestaat vooralsnog alleen als concept.
Hierquote:Op woensdag 24 september 2008 23:02 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Er staat 1. sport dus ik nam aan dat het een sport washet eerste wat ik zie aan die foto is een marathon, maar de sport die ze beoefenen is hardlopen.
nou enquote:Op woensdag 24 september 2008 23:02 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Er staat 1. sport dus ik nam aan dat het een sport washet eerste wat ik zie aan die foto is een marathon, maar de sport die ze beoefenen is hardlopen.
ik zit net te kijken en er worden inderdaad wel meer zaken de 'heilige graal van de natuurkunde' genoemd. Hmmm.quote:
Neequote:Op woensdag 24 september 2008 23:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
tja, ligt eraan hoe je het bekijkt. Als hardlopen de sport is, en marathon een onderdeel. Dan is balsport de sport en voetbal het onderdeel.
mja ok. Zoals ik al zei, ligt eraan hoe je het bekijkt. maar PR beslist nou eenmaal.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:05 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Neeje kan marathonlopen, marathonzwemmen, marathonschaatsen.
Het is net als 'sprint': dat is ook geen sport.
kijk eens een paar links verder inderdaad, voor deze 5e aanwijzing.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:03 schreef Rijpie het volgende:
[..]
haha kijk eens verder dan de eerste link
quote:Op woensdag 24 september 2008 23:21 schreef ItaloDancer het volgende:
The Hitchhiker's Guide to the Galaxy?
Die heb ik laatst nog gekochtquote:Op woensdag 24 september 2008 23:21 schreef ItaloDancer het volgende:
quote:Op woensdag 24 september 2008 23:21 schreef ItaloDancer het volgende:
ik ken hm alleen (nog) maar van naamquote:Op woensdag 24 september 2008 23:26 schreef PhysicsRules het volgende:
ik begon me al een beetje zorgen te maken dat niemand van jullie de trilogie niet zou kennen. Het leek me al sterk.
Ik doe er steeds een uur over om er 1 te maken, dus misschien heeft iemand anders zinquote:Op woensdag 24 september 2008 23:27 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik geef 'm door in de zin van dat ik morgen vroeg op moet dus het niet meer ga redden om een nieuwe te maken.
Dus wie zin heeft, pak die 3 punten
ik niet iig, ik ga ook zo.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:27 schreef ItaloDancer het volgende:
Ik geef 'm door in de zin van dat ik morgen vroeg op moet dus het niet meer ga redden om een nieuwe te maken.
Dus wie zin heeft, pak die 3 punten
de winnaar organiseert de volgende, maar dat ga ik niet meer doen, en dan gaan 3 punten van mij naar degene die 'm wel wil makenquote:Op woensdag 24 september 2008 23:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar waar krijg je die 3 punten voor danomdat je zei van pak die drie punten..
En ik ben een beetje aangeschoten dus wil wel even iets kijken maar weet niet of er iets zinnigs uitkomt
quote:Op woensdag 24 september 2008 23:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Beroepsmatige TVP
quote:Op woensdag 24 september 2008 23:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hehe swarma heeft hetzelfde probleem als ik: Moe en heeft ook gedronken
3 en 5 zijn goedquote:Op donderdag 25 september 2008 00:21 schreef donroyco het volgende:
1.
2.
3. Francois Boulanger
4. VHS naar DVD recorder
5. Gids
neequote:Op donderdag 25 september 2008 00:21 schreef donroyco het volgende:
1. George Baker Selection
2. Pijplijn
Sleutelwoord: bakker/bakkerij?
blijft dichtbij, nog makkelijkerquote:
1. Doe Maar (Rijpie)quote:
hop, je bed inquote:
Ik ben ouder dan jijquote:
5 maanden, gefeliciteerdquote:
Een felicitatietopic zou gewenst zijnquote:
ik ben woensdag over 2 weken jarig, ik eerst dusquote:Op donderdag 25 september 2008 01:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
Een felicitatietopic zou gewenst zijn
(ik zit te wachten op de nieuwe opgave, vandaar de SC)
verdoriequote:Op donderdag 25 september 2008 09:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
dus dan geldt zn opgave ook (nog) niet
quote:Op donderdag 25 september 2008 10:16 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik ga maar weer mijn vrije associatie spuien:
Peter de Grote
ff een paar posts terug lezen, daar heb ik de goeie al gezet, alleen jij moet de 10 punten van je eigen opgave erbij zetten. in dat lijstje staat al voor jou de +3 punten.quote:Op donderdag 25 september 2008 10:37 schreef kwiwi het volgende:
1. SIberische tijger - Siberie grenst links aan de beringzee.
2. King/Koning - Kingscrab/koningskrab zit in de beringzee.
3. Alaska - grenst ook aan de beringzee.
4. Discovery - zendt de serie 'Deadliest Catch' uit over vissers op de beringzee.
5. Meneer Krabs - de krab die er dus zit.
Ik zal zo even de puntentelling nakijken want die van gisterenavond staat er ook nog niet bij.
oh had hem nu al afquote:Op donderdag 25 september 2008 10:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
ff een paar posts terug lezen, daar heb ik de goeie al gezet, alleen jij moet de 10 punten van je eigen opgave erbij zetten. in dat lijstje staat al voor jou de +3 punten.
het heeft er uiteraard wel mee te maken !quote:Op donderdag 25 september 2008 11:21 schreef kwiwi het volgende:
het sleutelwoord is vast niet 'tennis' he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |