Ik heb toen nog http://www.wowhead.com/?item=10847 in ST geloot op mn rogue.quote:Op maandag 29 september 2008 08:20 schreef GI het volgende:
Ow, en http://www.wowhead.com/?item=10808!
kon toen ik dat had gewoon met ideal betalen (via account managment), binnen een minuut kon ik weer inloggen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:36 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jah betaald met creditcard half jaar geleden..
Maar ben overgestapt van bank kort geleden dus is die creditcard niet geldig.
Dus heb zeg maar "gratis" gespeelt beetje jammer dus.
Lompe is ik heb gebeld met billing maarja die accepteerde geen calls meer nu.
Dus nu maar even wachten.. heb nu maar webform opgestuurd..
We keep on hoping
Equip compare ? of rating busterquote:Op zondag 28 september 2008 13:31 schreef OFfSprngr het volgende:
Wie weet de naam van de add-on die stats op gear vergelijkt?
Prot Pala farming is nice, vraag me af wat better is though, prot of affli.quote:Op maandag 29 september 2008 12:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
er was ooit eens een filmpje van een protection paladin lvl 60 die dat expres deed. die had ook force reactive disc als shield voordat dat ding generfed werd. die deed hele cat gewoon solo en die gastjes slaan zichzelf gewoon dood
Echt al mijn payments zijn locked :|..quote:Op maandag 29 september 2008 13:23 schreef Beckham het volgende:
[..]
kon toen ik dat had gewoon met ideal betalen (via account managment), binnen een minuut kon ik weer inloggen.
had ook een form ingevult maar nooit antwoord op gehad trouwens.
[..]
Equip compare ? of rating buster
zit ieg ook in atlasloot afaik ^^
Ja had ik ook last van, rotte creditcards. omdat ik altijd betaalde voor me vrienden. (transfers enzo)quote:Op maandag 29 september 2008 13:41 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Echt al mijn payments zijn locked :|..
Als ik naar account managament ga en dan set subscription dan word ik door verwezen naar webform
affli....?quote:Op maandag 29 september 2008 13:31 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Prot Pala farming is nice, vraag me af wat better is though, prot of affli.
Trouwens mongoose op allebij mn wapens nu.
Idd, zag laatst in shadowmoon valley bij die Karabor training grounds een pala echt iets van 30 mobs pullen ofzo. Daarna consecration en een voor een de mobs neerhalen. Denk dat ik toch maar een paladin ga levellen, vind het echt een toffe class. Heb nog een lvl 30 pala van ooit een keer, daar ga ik wel mee verder.quote:Op maandag 29 september 2008 13:31 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Prot Pala farming is nice, vraag me af wat better is though, prot of affli.
Trouwens mongoose op allebij mn wapens nu.
Mm.. weet jij een oplossing?!quote:Op maandag 29 september 2008 14:34 schreef magge het volgende:
[..]
Ja had ik ook last van, rotte creditcards. omdat ik altijd betaalde voor me vrienden. (transfers enzo)
Nou,quote:Op maandag 29 september 2008 15:15 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mm.. weet jij een oplossing?!
Graag zou ik dat willen weten thanks in advance
Prot is super leuk hoor, ik heb nog weken die baron mount gefarmed.quote:Op maandag 29 september 2008 14:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd, zag laatst in shadowmoon valley bij die Karabor training grounds een pala echt iets van 30 mobs pullen ofzo. Daarna consecration en een voor een de mobs neerhalen. Denk dat ik toch maar een paladin ga levellen, vind het echt een toffe class. Heb nog een lvl 30 pala van ooit een keer, daar ga ik wel mee verder.
Ah okay..quote:Op maandag 29 september 2008 15:29 schreef magge het volgende:
[..]
Nou,
Omdat het mijn credit card was, heb ik gewoon al die transactions naar ze toe gestuurd en gezegd dat ze gvd normaal moesten doen. Ook heb ik Laten zien, dat: (in mijn geval) die 3 andere personen vrienden van mij waren. etc legitimatie mee gestuurd.
Ik trek er ook altijd een stuk of 10 wretched mee tijdens dailies met siphon life, instant howl, FSW set bonus, health stones en drain life is dat echt chill snel.quote:Op maandag 29 september 2008 14:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd, zag laatst in shadowmoon valley bij die Karabor training grounds een pala echt iets van 30 mobs pullen ofzo. Daarna consecration en een voor een de mobs neerhalen. Denk dat ik toch maar een paladin ga levellen, vind het echt een toffe class. Heb nog een lvl 30 pala van ooit een keer, daar ga ik wel mee verder.
Ik trok met het clefthoof leather farmen ook altijd van 2 van die packs clefthoofs mee. Demorilizing roar en maar blijven swipen.quote:Op maandag 29 september 2008 17:14 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik trek er ook altijd een stuk of 10 wretched mee tijdens dailies met siphon life, instant howl, FSW set bonus, health stones en drain life is dat echt chill snel.
Ik krijg zo snel health erbij en verbruik ik zo snel mana dat ik sta te life tappen terwijl mobs op me inhakken.
Ik heb een keer heel WC gecleared met behulp van een tank, een healer en 2 SoC explosies :quote:Op maandag 29 september 2008 17:14 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik trek er ook altijd een stuk of 10 wretched mee tijdens dailies met siphon life, instant howl, FSW set bonus, health stones en drain life is dat echt chill snel.
Ik krijg zo snel health erbij en verbruik ik zo snel mana dat ik sta te life tappen terwijl mobs op me inhakken.
ja - voor mijn vriends account..quote:Op dinsdag 30 september 2008 06:25 schreef PallominnoX het volgende:
Iemand (of ken je iemand)die nog TBC expansion zoekt, heb mijne net gevonden, is nog gesealed. 10tje inc is ie weg.
Lekker.. jammer van de neck maarja volgende keer beter..quote:Op dinsdag 30 september 2008 07:16 schreef GI het volgende:
http://www.wowhead.com/?item=10836
Cool.
En de warlock plukte net deze voor mijn neus weg
http://www.wowhead.com/?item=10829
Ik gun het hem welquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Lekker.. jammer van de neck maarja volgende keer beter..
En mijn account is nog steeds locked
Neequote:Op dinsdag 30 september 2008 09:34 schreef WyriHaximus het volgende:
Hebben jullie het ook dat wow wat minder interesant begint te worden omdat WOTLK om de hoek staat te wachten?
Jah dat sowieso..quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:34 schreef WyriHaximus het volgende:
Hebben jullie het ook dat wow wat minder interesant begint te worden omdat WOTLK om de hoek staat te wachten?
Ik doe vrij weinig met m'n hunter, beetje PVP. PVE doe ik totaal niet meer, omdat je volgens mij alleen al full t6 moet hebben om mee te doen met heroicsquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:34 schreef WyriHaximus het volgende:
Lol full blue zou al meer dan genoeg moeten zijn voor heroics. Meestal willen ze nu gewoon een zo snel mogelijke run en dus beter gear is snellerquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:39 schreef PallominnoX het volgende:
[..]
Ik doe vrij weinig met m'n hunter, beetje PVP. PVE doe ik totaal niet meer, omdat je volgens mij alleen al full t6 moet hebben om mee te doen met heroics![]()
![]()
Ja af en toe een kara run met m'n guild maar da's dan ook alles.
Ondertussen level ik m'n alts, paladin, rogue. alles eigenlijk wel een beetje.
Ben nou nog wat rep dingen aan het doen, brewfest boss maar buiten dat ook niet echt. Zit met smart op de prepatch te wachten zodat ik met Achievements aan de slag kanquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:36 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jah dat sowieso..
Je hebt geen doel meer behalve wachten op wotlk..
Je kan wel doel hebben zoals je klaar maken voor wotlk maar das gewoon farmen, farmen en farmen.
Als je daar niet van houd is het heel erg saai.. ik zelf vind PvP wel tof dus ik doe dat voor de fun..
Dus dat kon ik wel lang volhouden maarja.. nu me account gelocked dus moet maar wachten heheh...
Wat soms ook wel leuk is is gewoon instances solo-en is wel beetje uitdaging
Casual wow spelenquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:59 schreef motorbloempje het volgende:
even een yay die in het niet valt bij de rest, maar soit!
Gisteren na een weekendje weg weer even gewow-ed en het blijft toch wel leuk
Even een uurtje (nee, ik ga niet verslaafd raken) met mijn lief gespeeld en heb mn Undead Warlock inmiddels op een 'nette' level 6We gaan wel een beetje gelijk op zo samen, da's wel leuk, al zit ik meetal wel eerder op een level-wissel
Wow-en is best gezellig, met een kop thee en wat chocolade erbij
². Ik hoop dat morgen de patch komt zodat ik m'n lvl 64 Huntertje ff 70 kan maken. En verder, tsja. Doe de dailies, hoop dat m'n ram dropped in BRD en that's it zo'n beetje.quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:34 schreef WyriHaximus het volgende:
voorlopig iig wel, heb nog genoeg te doen verder én moet nog aardig wat leren voordat ik helemaal begrijp hoe WoW werktquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:07 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Casual wow spelen![]()
Veel beter dan al dat geraid enzo
Juist niet ik ben druk bezig met achievements en gold te farmen voor wotlkquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:34 schreef WyriHaximus het volgende:
En die ram dropte zojuistquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:08 schreef Blistering het volgende:
[..]
². Ik hoop dat morgen de patch komt zodat ik m'n lvl 64 Huntertje ff 70 kan maken. En verder, tsja. Doe de dailies, hoop dat m'n ram dropped in BRD en that's it zo'n beetje.
Welke kan je nu al doen dan die mee tellen? Heb me exploration al klaar, zit nu te wachten op de rest. Ga a.s.a.p. voor de Leroy achievement.quote:Op dinsdag 30 september 2008 10:40 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Juist niet ik ben druk bezig met achievements en gold te farmen voor wotlk
Ding dropte gister, helaas geen Kodoquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:08 schreef Blistering het volgende:
[..]
². Ik hoop dat morgen de patch komt zodat ik m'n lvl 64 Huntertje ff 70 kan maken. En verder, tsja. Doe de dailies, hoop dat m'n ram dropped in BRD en that's it zo'n beetje.
Juist niet, mijn guild probeert te pushen zodat we in ieder geval Brutallus voor de patch kunnen krijgen. Volgende week zou het moeten lukken, deze week waren iets te veel healers afkquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:34 schreef WyriHaximus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |