Is dat een nieuwe healing spell voor bear druids?quote:Op zaterdag 27 september 2008 10:33 schreef Blistering het volgende:
En dan toch!. Vanochtend, 2de run!
[ afbeelding ]
Nu de ram nog. Dan heb ik alle items gekregen die Coren kan droppen.
Bear pee, dink wan time aday you be stong make love long time!quote:Op zaterdag 27 september 2008 14:42 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe healing spell voor bear druids?
Dat er een gele straal uit je reet komt die iedereen healt?
Spriests hebben een knuffel nodig.quote:
als het nog nodig is stuur ik je wel wat gear..quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:26 schreef TjopClown het volgende:
Zijn er nog mensen die op Scarshield Legion RPPVP spelen? Heb vraag namelijk om een hele kleine gunst.
Ik heb mijn eerste World of Warcraft character laten restoren. Heb hem in Januari verwijdert en nu is hij dan eindelijk weer terug. (Die goede oude tijden). 65 Gnome Warrior.
Alleen heb ik al mijn gear in die tijd verwijdert en geld naar guildmembers gestuurd. Ik ben dus helemaal naakt met 0 copper.
Is er iemand die op SSL speelt en mij wat groene gear kan kopen? (Dan kan ik tenminste quests/grinden/farmen.)
Het is een beetje stom van mij, maar ik zag dit natuurlijk nooit aankomen.
Ik ben natuurlijk wel heeeel blij dat ik hem weer terug heb.
spriest zijn ook een soort warlocks maar dan zonder demons.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:41 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Spriests hebben een knuffel nodig.
QFMFT!quote:
Gz man, heb gister me remote gehaaldquote:Op zaterdag 27 september 2008 10:33 schreef Blistering het volgende:
En dan toch!. Vanochtend, 2de run!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu de ram nog. Dan heb ik alle items gekregen die Coren kan droppen.
Feli! Die remote is wel erg grappig om te zien. Zo'n boor die uit de grond komt. Wel nice gemaaktquote:Op zondag 28 september 2008 11:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Gz man, heb gister me remote gehaald.
Thanks, die remote is idd tof hij komt ook echt overal uit:quote:Op zondag 28 september 2008 12:07 schreef Blistering het volgende:
[..]
Feli! Die remote is wel erg grappig om te zien. Zo'n boor die uit de grond komt. Wel nice gemaakt.
Daar "woon" ik.quote:Op zondag 28 september 2008 09:33 schreef Platina het volgende:
je mag me rogue boosten, moet je wel ff naar Draenor Horde transferen
Heb geduld! Ik heb het ook gehad met mount. Als je het niet verwacht droppen ze juistquote:Op zondag 28 september 2008 13:57 schreef Evertjan het volgende:
ben nu al 5 dagen bezig om die caster trinket te pakken in BRD van het Brewfest maar ik heb hem nog geen 1 keer zien droppen
Je moet hem gebruiken in AV als je snel wilt verliezenquote:Op zondag 28 september 2008 13:06 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Thanks, die remote is idd tof hij komt ook echt overal uit:
[ link | afbeelding ]
(Vraag me af hoe dat er in de bank heeft uit gezien.)
Lol wat dan gaan mensen er op klikken?quote:Op zondag 28 september 2008 17:47 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Je moet hem gebruiken in AV als je snel wilt verliezen
20 players have left the battlegroundquote:Op zondag 28 september 2008 17:55 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Lol wat dan gaan mensen er op klikken?!
Lol whut=quote:Op zondag 28 september 2008 18:23 schreef CraniuM het volgende:
lol ik wist niet dat ik 2 accounts had ff me andere acc activeren
quote:Op zondag 28 september 2008 18:00 schreef Hanstin het volgende:
Over 6 maanden word het al helemaal mooi want dan is iedereen het weer vergeten
Ja zoals ik dus ook. Eerst die icon gehaald, een week later is er brewfest en dropt die caster trinket die precies hetzelfde is. Gisteren heroic mgt gedaan, dropt daar ook een trinket. Enige verschil is dat die geen use heeft waardoor je spellpower omhoog gaat, maar voor gewoon farmen is ie wel chill omdat hij spelldamage doet en af en toe extra damage als er een DoT loopt.quote:Op zondag 28 september 2008 14:09 schreef OFfSprngr het volgende:
In die tijd had je 41 badges voor de icon kunnen halen.
Mensen zeiden ook 2 maanden geleden "ja moet je wachten blabla", ik icon gekocht, week later loot ik hex lord trink en darkmoon crusade. Uiteindelijk icon of silver crescent maar gedelete.
Ik hoop voor je dat je er een paar duizend k op het staan van Mr. Ni Haoquote:Op zondag 28 september 2008 21:22 schreef Blistering het volgende:
Heb zojuist m'n cd-key van m'n oude (gehackte) account terug gevonden. Dus ik helemaal lyrisch die webform invullen, ingestuurd in de hoop de account terug te krijgen. En toen: KUT! Account naam die ik nu gebruik (van m'n eigen account nu) ingevuld.
Dus ticket aangemaakt, gevraagd of ik nóg een webform kan invullen en nu wél de juiste accountnaam (van m'n oude gehackte account dus) invul. Dat was geen probleem!
Dus cd-key, secret answer en een ID-scan. Benieuwd of ik een kans heb, tis nochtans toch al 8 maanden terug dat het gebeurd is. Maar zo'n ID-scan is vaak wel een goed middel om je legaliteit aan te tonen lijkt me.
Grats!!quote:
Heerlijke gloves, had ik vroeger ookquote:Op maandag 29 september 2008 08:20 schreef GI het volgende:
Ow, en http://www.wowhead.com/?item=10808!
Lol, vroeger! Je speeld net een blauwe maandag jongenquote:Op maandag 29 september 2008 09:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Heerlijke gloves, had ik vroeger ook
Het voelt nu al als een eeuwigheidquote:Op maandag 29 september 2008 09:53 schreef magge het volgende:
[..]
Lol, vroeger! Je speeld net een blauwe maandag jongen![]()
Haha.. old schoolquote:Op maandag 29 september 2008 10:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Het voelt nu al als een eeuwigheid
Vroeger, toen whipen in SM-Cath ngo gewoon was omdat je te lui was om de kerk te clearen van alle thrash
Das vetquote:Op maandag 29 september 2008 10:42 schreef GI het volgende:
Wij gaan heel erg nerdy doen dit weekend waarschijnlijk. Aangezien wij altijd met zijn vijfen spelen, Schoonouders en zwagertje via skype in contact met mijzelf en vrouw. Gaan we dat voor de 2e keer in een weekend bij mij thuis doen.
2 laptops en een PC verhuizing op vrijdag middag en dan lekker veel spelen tot de zondagavond. Eten via de pizzaboer en of chinees op afroep. Alcohol erbij in de vorm van whiskey en wijn. En met een beetje mazzel pikken we 3 of 4 levels op in het weekend.
Tenminste, ik ga weer zo'n weekend voorstellen aan ze
hehe, elke vrijdag ^^quote:Op maandag 29 september 2008 10:46 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Das vet!
Zon WoW lan haha. heb ik vroeger ook gedaan!
Jah zat meestal op lan van me clan.. CSS, UT WoW je kent het welquote:Op maandag 29 september 2008 11:14 schreef magge het volgende:
[..]
hehe, elke vrijdag ^^
Wij zijn maar met zn 3e over, eerst was het met 5. Gezellig op mijn kamertje, inklap bedje gekocht, en gamen tot je bijna dood gaat en dan even een paar uurtjes slaap.
er was ooit eens een filmpje van een protection paladin lvl 60 die dat expres deed. die had ook force reactive disc als shield voordat dat ding generfed werd. die deed hele cat gewoon solo en die gastjes slaan zichzelf gewoon doodquote:Op maandag 29 september 2008 10:43 schreef Sapstengel het volgende:
Haha heb ik ook een keer gedaan, dachten met 2 rogues stealthen naar die boss en dan doden. Komt ineens die hele cathedral op ons af.
Ik heb toen nog http://www.wowhead.com/?item=10847 in ST geloot op mn rogue.quote:Op maandag 29 september 2008 08:20 schreef GI het volgende:
Ow, en http://www.wowhead.com/?item=10808!
kon toen ik dat had gewoon met ideal betalen (via account managment), binnen een minuut kon ik weer inloggen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 09:36 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jah betaald met creditcard half jaar geleden..
Maar ben overgestapt van bank kort geleden dus is die creditcard niet geldig.
Dus heb zeg maar "gratis" gespeelt beetje jammer dus.
Lompe is ik heb gebeld met billing maarja die accepteerde geen calls meer nu.
Dus nu maar even wachten.. heb nu maar webform opgestuurd..
We keep on hoping
Equip compare ? of rating busterquote:Op zondag 28 september 2008 13:31 schreef OFfSprngr het volgende:
Wie weet de naam van de add-on die stats op gear vergelijkt?
Prot Pala farming is nice, vraag me af wat better is though, prot of affli.quote:Op maandag 29 september 2008 12:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
er was ooit eens een filmpje van een protection paladin lvl 60 die dat expres deed. die had ook force reactive disc als shield voordat dat ding generfed werd. die deed hele cat gewoon solo en die gastjes slaan zichzelf gewoon dood
Echt al mijn payments zijn locked :|..quote:Op maandag 29 september 2008 13:23 schreef Beckham het volgende:
[..]
kon toen ik dat had gewoon met ideal betalen (via account managment), binnen een minuut kon ik weer inloggen.
had ook een form ingevult maar nooit antwoord op gehad trouwens.
[..]
Equip compare ? of rating buster
zit ieg ook in atlasloot afaik ^^
Ja had ik ook last van, rotte creditcards. omdat ik altijd betaalde voor me vrienden. (transfers enzo)quote:Op maandag 29 september 2008 13:41 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Echt al mijn payments zijn locked :|..
Als ik naar account managament ga en dan set subscription dan word ik door verwezen naar webform
affli....?quote:Op maandag 29 september 2008 13:31 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Prot Pala farming is nice, vraag me af wat better is though, prot of affli.
Trouwens mongoose op allebij mn wapens nu.
Idd, zag laatst in shadowmoon valley bij die Karabor training grounds een pala echt iets van 30 mobs pullen ofzo. Daarna consecration en een voor een de mobs neerhalen. Denk dat ik toch maar een paladin ga levellen, vind het echt een toffe class. Heb nog een lvl 30 pala van ooit een keer, daar ga ik wel mee verder.quote:Op maandag 29 september 2008 13:31 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Prot Pala farming is nice, vraag me af wat better is though, prot of affli.
Trouwens mongoose op allebij mn wapens nu.
Mm.. weet jij een oplossing?!quote:Op maandag 29 september 2008 14:34 schreef magge het volgende:
[..]
Ja had ik ook last van, rotte creditcards. omdat ik altijd betaalde voor me vrienden. (transfers enzo)
Nou,quote:Op maandag 29 september 2008 15:15 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mm.. weet jij een oplossing?!
Graag zou ik dat willen weten thanks in advance
Prot is super leuk hoor, ik heb nog weken die baron mount gefarmed.quote:Op maandag 29 september 2008 14:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd, zag laatst in shadowmoon valley bij die Karabor training grounds een pala echt iets van 30 mobs pullen ofzo. Daarna consecration en een voor een de mobs neerhalen. Denk dat ik toch maar een paladin ga levellen, vind het echt een toffe class. Heb nog een lvl 30 pala van ooit een keer, daar ga ik wel mee verder.
Ah okay..quote:Op maandag 29 september 2008 15:29 schreef magge het volgende:
[..]
Nou,
Omdat het mijn credit card was, heb ik gewoon al die transactions naar ze toe gestuurd en gezegd dat ze gvd normaal moesten doen. Ook heb ik Laten zien, dat: (in mijn geval) die 3 andere personen vrienden van mij waren. etc legitimatie mee gestuurd.
Ik trek er ook altijd een stuk of 10 wretched mee tijdens dailies met siphon life, instant howl, FSW set bonus, health stones en drain life is dat echt chill snel.quote:Op maandag 29 september 2008 14:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd, zag laatst in shadowmoon valley bij die Karabor training grounds een pala echt iets van 30 mobs pullen ofzo. Daarna consecration en een voor een de mobs neerhalen. Denk dat ik toch maar een paladin ga levellen, vind het echt een toffe class. Heb nog een lvl 30 pala van ooit een keer, daar ga ik wel mee verder.
Ik trok met het clefthoof leather farmen ook altijd van 2 van die packs clefthoofs mee. Demorilizing roar en maar blijven swipen.quote:Op maandag 29 september 2008 17:14 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik trek er ook altijd een stuk of 10 wretched mee tijdens dailies met siphon life, instant howl, FSW set bonus, health stones en drain life is dat echt chill snel.
Ik krijg zo snel health erbij en verbruik ik zo snel mana dat ik sta te life tappen terwijl mobs op me inhakken.
Ik heb een keer heel WC gecleared met behulp van een tank, een healer en 2 SoC explosies :quote:Op maandag 29 september 2008 17:14 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik trek er ook altijd een stuk of 10 wretched mee tijdens dailies met siphon life, instant howl, FSW set bonus, health stones en drain life is dat echt chill snel.
Ik krijg zo snel health erbij en verbruik ik zo snel mana dat ik sta te life tappen terwijl mobs op me inhakken.
ja - voor mijn vriends account..quote:Op dinsdag 30 september 2008 06:25 schreef PallominnoX het volgende:
Iemand (of ken je iemand)die nog TBC expansion zoekt, heb mijne net gevonden, is nog gesealed. 10tje inc is ie weg.
Lekker.. jammer van de neck maarja volgende keer beter..quote:Op dinsdag 30 september 2008 07:16 schreef GI het volgende:
http://www.wowhead.com/?item=10836
Cool.
En de warlock plukte net deze voor mijn neus weg
http://www.wowhead.com/?item=10829
Ik gun het hem welquote:Op dinsdag 30 september 2008 09:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Lekker.. jammer van de neck maarja volgende keer beter..
En mijn account is nog steeds locked
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |