Pfrt, ik snap dat Rachel de piemels doet steigeren en alles hoor, maar het blijft een ontzettende jankzakactrice van niets natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:05 schreef Tegan het volgende:
Dit was een van de betere afleveringen. Nu nog een aflevering waar Rachel Bilson terugkomt.
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:36 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind Rachel Bilson helemaal niet zo hot, maar ik vind haar wel leuke dingen doen. Ze past zeker in het rijtje, want heb wat filmpjes op youtube gekeken en Zachari Levi (werkt die Josh alleen met andere Joden ofzo?) en Joshua Gomez zijn in het echt nog grotere geeks dan in de serie. In een interview met Yvonne vertelt ze hoe Zachary eens op de set kwam met zijn hand in het verband omdat hij met zijn Wii-controller tegen een lamp aan had geslagen..
Ik ga de tofste filmpjes ff zoeken!quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ga de tofste filmpjes ff zoeken!
Dank je. Jij ook, dan.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
Kom je vaker in topics hier tegen. We kijken veel dezelfde series.. Goede smaak dus.
.
Yvonne's accent.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:05 schreef Witchfynder het volgende:
Adam & Yvonne @ Comic-Con:
Interview met Yvonne bij een of andere show (incl Wii-anekdote):
Grappig trouwens dat die gast haar naam niet uitgesproken krijgt, want het is al een versimpelde versie. Ze heet eigenlijk Yvonne Strzechowskiquote:Op donderdag 13 november 2008 19:08 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Yvonne's accent.Ze verbergt het erg goed trouwens op de set.
Ach je weet hoe Amerikanen zijn hè...quote:Op donderdag 13 november 2008 19:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Grappig trouwens dat die gast haar naam niet uitgesproken krijgt, want het is al een versimpelde versie. Ze heet eigenlijk Yvonne Strzechowski.
Anna Friel ook ja?quote:Op donderdag 13 november 2008 19:38 schreef Breuls het volgende:
Da's nou acteren.Van Hugh Laurie of Anna Friel merk je ook niet dat ze een accent spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |