Goeie conversatie is dat jaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:02 schreef Thetallguy het volgende:
Morgen met zn Rush-muziek
Sure i've got it all on my Zune
- You've got a Zune?
Nah, i'll get my iPod
Ik moet elke keer om die verbaasde kop van Chuck lachen als ie zegt: "You have a Zunequote:
Haha, die was echt geweldig jaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:02 schreef Thetallguy het volgende:
Morgen met zn Rush-muziek
Sure i've got it all on my Zune
- You've got a Zune?
Nah, i'll get my iPod
quote:2drumallday (14 uur geleden)
"Well, I have all my Rush CDs on my Zune.."
Nu je het zegt valt het me inderdaad ook op.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Want wie is Farrokh Bulsara? Niemand minder dan deze koning
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind de namen zelf opzich wel meevallen, maar zal toch leuk zijn.. beter dan Nicole Ricci
Heb het maar ff in een spoiler tagje gezet voor het geval er mensen zijn die zich liever laten verrassen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zaterdag 1 november 2008 09:43 schreef Tazmaniac het volgende:
2 big names to hit Chuck in februaryIk schrok een beetje, want het is Richie en niet Ricci. Dacht bijna dat ze verwant was aan Christina Ricci, en die is wel tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind de namen zelf opzich wel meevallen, maar zal toch leuk zijn.. beter dan Nicole Ricci
Heb het maar ff in een spoiler tagje gezet voor het geval er mensen zijn die zich liever laten verrassen
When all else fails, you always have delusion.
Weet ik maar m'n laptop komt wel donderdagquote:Op woensdag 5 november 2008 17:36 schreef Tim86 het volgende:
Klopt. Chuck is nooit op donderdag overigens..
quote:Op woensdag 5 november 2008 17:48 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik schrok een beetje, want het is Richie en niet Ricci. Dacht bijna dat ze verwant was aan Christina Ricci, en die is wel tof
Pfrt, ik snap dat Rachel de piemels doet steigeren en alles hoor, maar het blijft een ontzettende jankzakactrice van niets natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:05 schreef Tegan het volgende:
Dit was een van de betere afleveringen. Nu nog een aflevering waar Rachel Bilson terugkomt.
quote:Op woensdag 12 november 2008 00:36 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind Rachel Bilson helemaal niet zo hot, maar ik vind haar wel leuke dingen doen. Ze past zeker in het rijtje, want heb wat filmpjes op youtube gekeken en Zachari Levi (werkt die Josh alleen met andere Joden ofzo?) en Joshua Gomez zijn in het echt nog grotere geeks dan in de serie. In een interview met Yvonne vertelt ze hoe Zachary eens op de set kwam met zijn hand in het verband omdat hij met zijn Wii-controller tegen een lamp aan had geslagen..
Ik ga de tofste filmpjes ff zoeken!quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik ga de tofste filmpjes ff zoeken!
Dank je. Jij ook, dan.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
Kom je vaker in topics hier tegen. We kijken veel dezelfde series.. Goede smaak dus.
.
Yvonne's accent.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:05 schreef Witchfynder het volgende:
Adam & Yvonne @ Comic-Con:
Interview met Yvonne bij een of andere show (incl Wii-anekdote):
Grappig trouwens dat die gast haar naam niet uitgesproken krijgt, want het is al een versimpelde versie. Ze heet eigenlijk Yvonne Strzechowskiquote:Op donderdag 13 november 2008 19:08 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Yvonne's accent.Ze verbergt het erg goed trouwens op de set.
Ach je weet hoe Amerikanen zijn hè...quote:Op donderdag 13 november 2008 19:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Grappig trouwens dat die gast haar naam niet uitgesproken krijgt, want het is al een versimpelde versie. Ze heet eigenlijk Yvonne Strzechowski.
Anna Friel ook ja?quote:Op donderdag 13 november 2008 19:38 schreef Breuls het volgende:
Da's nou acteren.Van Hugh Laurie of Anna Friel merk je ook niet dat ze een accent spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |