Je bent het niet verplicht, maar ze zijn ook niet verplicht om je aan te nemen.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:50 schreef tweetyenpino het volgende:
Help kan iemand mij helpen
vrijdag heb ik mijn 2 e sollicitatie gesprek. bij mij 1e gesprek hebben ze gevraagd wat ik nu verdien dus dat heb ik gezegt,
alleen ik heb gezegt, het bruto wat ik nu krijg, heb ik als mijn netto bedrag gezegt... dus een btj gebluft...
wat ze nu willen is dat een salarisstrook mee wil nemen!
Daar ben je tog niet verplicht in?
En als ze vragen waarom heb je hem niet mee genomen wat moet ik dat zeggen? wat is beste om het uitteleggen?
Alvast bedankt...
Ik heb het al twee keer met paint gedaanquote:Op woensdag 24 september 2008 18:51 schreef appelsjap het volgende:
photoshop.
Dat dusquote:Op woensdag 24 september 2008 18:53 schreef DennisMoore het volgende:
Zeggen dat het huidige salaris niet relevant is.
quote:Op woensdag 24 september 2008 19:59 schreef freak1 het volgende:
als ik alleen al kijk naar je taalgebruik, zal het gaan om het verschil tussen 1400 bruto of netto.
je bent nooit verplicht deze strook mee te nemen, maar kijkende naar je spellingsfouten in een serieuze post, zul je waarshcijnljik op dezelfde manier gebluft hebben bij je toekomstige werkgever.
Dat zou ik zeggen inderdaad. Ze hebben niks te maken met wat je nu verdient, je komt toch daar solliciteren, zij moeten toch je salaris betalen? Ik snap dat vanuit die bedrijven bekeken niet zo goed hoor. Als bedrijf zijnde noem je toch een bedrag dat jij wilt betalen omdat jij inschat dat de sollicitant dat waard is?! Een bedrijf heeft toch richtlijnen, ervaring, etc. Wat boeit het dat de buurman iemand nu de helft betaalt of voor mijn part twee keer zoveel.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:52 schreef teamlead het volgende:
Blijkbaar was je bluf niet overtuigend genoeg..
overigens zou ik het pertinent weigeren om mijn huidige loonstrook te overleggen. Het voegt nl. niets toe aan de onderhandelingen. Jij hebt je prijs genoemd en het is aan hun om te bepalen of ze dat bedrag willen betalen. Huidig salaris is daarbij niet relevant.
en nee.. tis niet verplicht...
Deze vraag zou ik nooit beantwoorden. Dat heb je al wel gedaan en je hebt gelogen. Dat ga je niet terugdraaien. Je opties zijn genoemd:quote:Op woensdag 24 september 2008 18:50 schreef tweetyenpino het volgende:
vrijdag heb ik mijn 2 e sollicitatie gesprek. bij mij 1e gesprek hebben ze gevraagd wat ik nu verdien dus dat heb ik gezegt,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |