Op een gegeven moment gaat dat voorbij en ga je houden van...Maar verliefd zijn is veel leukerquote:Op woensdag 24 september 2008 15:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
Maar maarjij hebt toch een vriend? dus dan ben je toch ook verliefd of zit ik er nu heel erg naast
ja okquote:Op woensdag 24 september 2008 15:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gaat dat voorbij en ga je houden van...Maar verliefd zijn is veel leuker
Mis je em niet daar?quote:Op woensdag 24 september 2008 15:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gaat dat voorbij en ga je houden van...Maar verliefd zijn is veel leuker
Nouquote:Op woensdag 24 september 2008 15:19 schreef Californium het volgende:
Ik weet het...Mijn TT's zijn altijd de beste TT's![]()
quote:Op woensdag 24 september 2008 15:20 schreef Reflectionne het volgende:
Verliefd zijn is veel leuker, en makkelijker dan, we waren veel te jong toen, en wisten niets van houden van! (Guus Meeuwis)
Morgen een jaarquote:
Een jaar?? Ik heb 2 en half jaar en ik ben nog steeds verliefd.. Niet altijd, constant kriebles.. maar toch wel heel regelmatig ook enzo..quote:Op woensdag 24 september 2008 15:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Morgen een jaar
En @ Milou: ik ben heel druk met allerlei dingen.... Maar als ik alleen op me kamertje zit dan verlang ik gewoon terug naar huis en alles wat daarbij hoort, dus ook hosti....
quote:
Dat heb ik dus niet....quote:Op woensdag 24 september 2008 15:23 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Een jaar?? Ik heb 2 en half jaar en ik ben nog steeds verliefd.. Niet altijd, constant kriebles.. maar toch wel heel regelmatig ook enzo..
Ik wou net zeggen, ik zou kapot gaanquote:Op woensdag 24 september 2008 15:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Morgen een jaar
En @ Milou: ik ben heel druk met allerlei dingen.... Maar als ik alleen op me kamertje zit dan verlang ik gewoon terug naar huis en alles wat daarbij hoort, dus ook hosti....
En ze zeggen geen dingen die niet waar zijn, zoals de vorige!quote:Op woensdag 24 september 2008 15:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijne zijn niet allemaal hetzelfde en ze zijn creatief en ik win met leukste TT
Oh dat welquote:Op woensdag 24 september 2008 15:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijne zijn niet allemaal hetzelfde en ze zijn creatief en ik win met leukste TT
Nee....quote:Op woensdag 24 september 2008 15:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ik zou kapot gaan. Helemaal als je alleen savonds in bed ligt..
Komt hij je opzoeken of niet?
Een beetje welquote:Op woensdag 24 september 2008 15:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh dat wel
Maar tis nog wel een kut-TT![]()
ga je alleen kapot als je een vriendje hebt of normaal ook?quote:Op woensdag 24 september 2008 15:25 schreef Milou__ het volgende:
Ik wou net zeggen, ik zou kapot gaan. Helemaal als je alleen savonds in bed ligt..
Komt hij je opzoeken of niet?
quote:Op woensdag 24 september 2008 15:26 schreef Californium het volgende:
Nee....hij heeft geen geld en ik moet gewoon werken hier....
quote:Op woensdag 24 september 2008 15:27 schreef Californium het volgende:
Een beetje welik wil ook lentekriebels...
Weet het, host is downquote:En je stage SC historie werkt nietik wou een lijst van mij TT's geven
Ai klotequote:Op woensdag 24 september 2008 15:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee....hij heeft geen geld en ik moet gewoon werken hier....
Wederzijds verliefd zijn dan hèquote:Op woensdag 24 september 2008 15:28 schreef mash_ het volgende:
verliefd zijn isJe word er vrolijk van
enige is irritant als je 24/7 aan iemand denkt die je niet zo vaak kan zien maarja
moet er iets voro over hebben
Ook zonder vriendquote:Op woensdag 24 september 2008 15:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ga je alleen kapot als je een vriendje hebt of normaal ook?
Als ik mijn liefje heel erg mis.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ga je alleen kapot als je een vriendje hebt of normaal ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 maanden... met kerst thuis bij mams.... EN dan in Juni terug...en ik moet zeggen dat het wel meevalt... we hebben vaker periodes dat we elkaar 3 weken niet zien.. misschien dat het moeilijkste nog komt....quote:Op woensdag 24 september 2008 15:29 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ai kloteHoelagn ben je in totaal daar eigenlijk?? Lijkt me echt heel erg zwaar! Respect hoor dat je 't volhoudt! (Ja, je moet wel, maar goed)..
Jaquote:Op woensdag 24 september 2008 15:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij jou ja
En dan is verliefd zijn ook vast heel leuk
Zoo lang!quote:Op woensdag 24 september 2008 15:30 schreef Californium het volgende:
[..]
9 maanden... met kerst thuis bij mams.... EN dan in Juni terug...en ik moet zeggen dat het wel meevalt... we hebben vaker periodes dat we elkaar 3 weken niet zien.. misschien dat het moeilijkste nog komt....
quote:Op woensdag 24 september 2008 15:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Als ik mijn liefje heel erg mis.
Om andere redenen soms ook, maar dan ben ik niet alleen
maar je had nu toch geen liefje of wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Ik heb het er niet voor laten schieten....een prachtkans die ik misschien nooit meer zou krijgen, als het uit gaat ga ik er spijt van krijgen enzo.... En verder werk ik behoorlijk veel dus ben ik ook drukquote:Op woensdag 24 september 2008 15:32 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Zoo lang!Ja, maar 3 weken is nog lang geen 9 maanden! Ik wil ook graag stage doen (m'n volgende) in het buitenland, alleen ik wil dus niet zo lang weg van m'n vriend
![]()
Aan de andere kant vind ik ook eigenlijk niet dat ik 't daar voor moet laten schieten.. Maarja, moeilijk moeilijk!
huh hosti toch?quote:Op woensdag 24 september 2008 15:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
maar je had nu toch geen liefje of wel?
dat is cali schatquote:
Nee verstandigquote:Op woensdag 24 september 2008 15:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb het er niet voor laten schieten....een prachtkans die ik misschien nooit meer zou krijgen, als het uit gaat ga ik er spijt van krijgen enzo.... En verder werk ik behoorlijk veel dus ben ik ook druk
Ohquote:
ah joh die zit toch in het buitenlandquote:Op woensdag 24 september 2008 15:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee ik doe het niet met hostiDan krijg ik ruzie met cali
quote:Op woensdag 24 september 2008 15:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
ah joh die zit toch in het buitenland![]()
meen ik niet hoor
Ben ik heel slecht als ik hetzelfde dachtquote:Op woensdag 24 september 2008 15:38 schreef mash_ het volgende:
Nou heb je wel gelijk in..quote:Op woensdag 24 september 2008 15:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 september 2008 15:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben ik heel slecht als ik hetzelfde dacht
Ook als grapje dan hè
je denkt als een man!quote:Op woensdag 24 september 2008 15:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben ik heel slecht als ik hetzelfde dacht
Ook als grapje dan hè
Het klinkt nu net of het je noggeneens iets zou uitmakenquote:Op woensdag 24 september 2008 15:40 schreef Californium het volgende:
[..]
als zij met z'n 2-en dingen doen....zoek ik mezelf een leuke schot uit....
dan heb ik er al 1 op het oog
Maar dan heb je je verslag weerquote:
Neeeeequote:
Ik ookquote:Op woensdag 24 september 2008 15:49 schreef Reflectionne het volgende:
Ik was even popduel aan het meespelen :p
Nah, heb morgenmiddag rijles. En morgen avond moet ik werkenquote:Op woensdag 24 september 2008 15:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar dan heb je je verslag weer
Misschien vlucht ik morgen maar weer eens een dagje weg
Ik wist alleen Di-rect vraagquote:Op woensdag 24 september 2008 15:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook
Maar kan nooit op de antwoorden komen
Moet ook niet gaan meelezen.. maarjaquote:
Toch nog druk dusquote:Op woensdag 24 september 2008 15:52 schreef Milou__ het volgende:
Nah, heb morgenmiddag rijles. En morgen avond moet ik werken
quote:
Leuk hequote:Op woensdag 24 september 2008 15:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Moet ook niet gaan meelezen.. maarjahet bleod stroomt waar het niet heen wil he
nmoagh, word er niet bepaald vrolijker vanquote:
Waarvan wel?quote:Op woensdag 24 september 2008 15:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nmoagh, word er niet bepaald vrolijker van
Nergens vanquote:
ga er niet eens over nadenken, werkt alleen amar averechtsquote:
Waarom denk je dat ik 's avonds zolang wakker ligquote:Op woensdag 24 september 2008 16:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ga er niet eens over nadenken, werkt alleen amar averechts
Somsquote:Op woensdag 24 september 2008 16:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan maakt Fok! ook weinig verschil
Of maken wij het alleen maar erger?
Zinvolle post.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:09 schreef Reflectionne het volgende:
Na na na na na na na na
Aah oke, dat vermoeden had ik alquote:Op woensdag 24 september 2008 16:13 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ik was aan het meezingen met Pink - So What
Zo, jij bent blij om mij te zien..quote:
Ik ben blij om je te zien..... Ben je ook blij mij te zien?quote:Op woensdag 24 september 2008 17:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zo, jij bent blij om mij te zien..
Dat zeg niet veel vrouwen, de laatste tijd
Nee, dat ik mijn telefoonquote:Op woensdag 24 september 2008 17:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben blij om je te zien..... Ben je ook blij mij te zien?Of is dat een banaan? Ik ben in een hele flauwe bui
![]()
quote:
Lekkerquote:Op woensdag 24 september 2008 17:40 schreef Californium het volgende:
Pizzawij eten vandaag witlof uit de oven
mmmmm Taco'squote:
Dag dagquote:
Trainsequote:
Goedenavondquote:
Hectisch en de jouwe?quote:
had beoordelingsgesprek vandaag.quote:
Ik wou zeggen... dat is kutquote:Op woensdag 24 september 2008 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
had beoordelingsgesprek vandaag.
mijn tijdelijke contract dat tot de 31ste dec. loopt, wordt niet verlengd.
Maar nu zeg ik Gefeliciflapstaartquote:Maar vanaf 1 jan. krijg ik een vast contract
de spanning opbouwenquote:
thnxquote:[..]
Maar nu zeg ik Gefeliciflapstaart![]()
Preciesquote:Op woensdag 24 september 2008 20:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de spanning opbouwen![]()
[..]
thnx
Halloquote:
Nu welquote:Op woensdag 24 september 2008 21:44 schreef Cuegirllie het volgende:
En jij hebt geen spatie voor je smilie
Lekker getraind?quote:
Aauw...quote:Op woensdag 24 september 2008 21:51 schreef Milou__ het volgende:
[..]
mwa jawel![]()
Heb pas nieuwe schoenen en die knellen nog een beetje
Mwa hier ookquote:Op woensdag 24 september 2008 21:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Aauw...
* PieterBas kent het gevoel en leverde meteen 2 blaren op... en 2 hele mooi littekens
niet piepen, je hebt iig internetquote:Op woensdag 24 september 2008 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr.. firefox en IE willen niet meer los van elkaar fokken
Maar ze lopen nu echt heel goedquote:
Gelukkigquote:Op woensdag 24 september 2008 21:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Maar ze lopen nu echt heel goed
Preciesquote:
Ja, bij het bedrijf. Nee niks gestolen, er ligt hier ook geen geld ofzo.. Alleen heel veel zooi, kluizen opgebroken enzo!quote:Op donderdag 25 september 2008 08:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Reffie!!!bij het bedrijf? iets gestolen enzo?
Ja wel opengebroken kluizen, maar daar staan alleen mappen in enzo.. die vonden ze niet interessant, heel veel schade etc..quote:Op donderdag 25 september 2008 08:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar niet opengebroken kluizen.. spul gejat? dat scheelt dan nog
en nu? zelf werken of word je naar huis gestuurd?
Gisteravond, gingen de alarmen af en dan worden de baas en een manager ook gebeld.. Die zijn er dus meteen heen gegaan. (Was rond 7 uur)..quote:Op donderdag 25 september 2008 09:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Wanneer hebben ze het ontdekt dan?
Jammer dat je moet werken danwel gezellig voor ons natuurlijk
Of ik doe alsof ik er ontzettend van geschrokken ben en heel bang ben enzo.. Zodat ik écht niet goed kan werken!quote:Op donderdag 25 september 2008 09:07 schreef Cuegirllie het volgende:
Owja dan is politie enzo natuurlijk ook allemaal geweest enzo.
ach gewoon veelk praten met collega's over wat er gebeurd is, dan hoef jij niks te doen en de baas zal het vast niet heeel erg vinden
ach wel oke hoor..
Jij hebt dus wel lol in je werk enzo begrijp ik?quote:Op donderdag 25 september 2008 09:10 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Of ik doe alsof ik er ontzettend van geschrokken ben en heel bang ben enzo.. Zodat ik écht niet goed kan werken!![]()
Moet je het wel snel doen, anders gaat het opvallenquote:Op donderdag 25 september 2008 09:10 schreef Reflectionne het volgende:
Of ik doe alsof ik er ontzettend van geschrokken ben en heel bang ben enzo.. Zodat ik écht niet goed kan werken!![]()
Uiteraard, je zegt toch niet 'hierop staat verloopt' ?quote:Op donderdag 25 september 2008 09:30 schreef Cuegirllie het volgende:
Meisjes en jongen help mij eens met m'n nederlands
hierop staat vermeld of hierop staat vermeldt ?
google zegt zelf ook al staat vermeld.. dus wss wel.. waarom kunnen de mensen van onze generatie zo slecht nederlandsquote:Op donderdag 25 september 2008 09:33 schreef HostiMeister het volgende:
hierop staat vermeld dacht ik
uh nee klopt..quote:Op donderdag 25 september 2008 09:35 schreef Bravebart het volgende:
Uiteraard, je zegt toch niet 'hierop staat verloopt' ?
No problemoquote:
Gefeliflapstaartquote:
haal het hele woord gewoon weg soms.. want ik weet het gewoon niet meerquote:
Maar maar maar.. je zegt ook niet 'hierop staat verloop'quote:Op donderdag 25 september 2008 09:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uiteraard, je zegt toch niet 'hierop staat verloopt' ?
Vraag hier dan gewoon; ik wil wel helpdeskenquote:Op donderdag 25 september 2008 09:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
haal het hele woord gewoon weg soms.. want ik weet het gewoon niet meer
Nee je zegt 'hierop staat verlopen'-> geen t dus alleen een d op het eindquote:Op donderdag 25 september 2008 09:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar maar maar.. je zegt ook niet 'hierop staat verloop'
ook niet hierop staat gesmurf, maar wel hierop staat gesmurft
Dat soort trucjes hebben wij nooit geleerdquote:Op donderdag 25 september 2008 09:47 schreef HostiMeister het volgende:
Precies, bij twijfel het woord lopen gebruiken, trucje uit de 5e van de basisschool.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 september 2008 09:57 schreef Californium het volgende:
goedemorgengaan jullie mij ook feliciteren
Feli, babequote:Op donderdag 25 september 2008 09:57 schreef Californium het volgende:
goedemorgengaan jullie mij ook feliciteren
Ik ga ook werken!quote:Op donderdag 25 september 2008 10:23 schreef Reflectionne het volgende:
Gefeliciteerd allemaal!
Ik heb geen plezier in m'n stage nee..Maarja, ga wel weer aan het werk nu!
TostiMeisterquote:
Dat is misschien wel een goed idee.....quote:Op donderdag 25 september 2008 10:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga ook werken!is goed oor je.... en ik ga uitloggen anders blijf ik hier komen
Jammer alleen dat inloggen ook zo makkelijk gaatquote:Op donderdag 25 september 2008 10:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga ook werken!is goed oor je.... en ik ga uitloggen anders blijf ik hier komen
quote:
wat voor presentatie?quote:
over een ontwerp wat je moest makenquote:Op donderdag 25 september 2008 11:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
wat voor presentatie?
en nice
Mijn lijst met geopende topicsquote:Stage SC # 460 Waar we lief zijn voor Pili
Stage SC # 461 Waar witte goedjes vol van smaak zijn
Stage SC #462 Waar we ook in het weekend Pili pesten
Stage Sc #470 Waar Jipje veuls te snel voor ons is
Stage Sc # 471 Waar we alles willen weten
Stage SC# 479 Waar we mooie vrouwen kijken
Stage SC# 483 Zonder oncharmante foto's
Stage SC# 492 Waar Mash ons vergeet
Stage SC # 498 waar we actief gaan doen
Stage SC # 500!!!!!!
Stage SC # 501! Nog maar 499
Stage SC # 504 Waar we allemaal hard toe zijn aan weekend!!!
Stage SC# 516 Waar Cali's creativiteit op is..
Stage SC# 517 Waar cornflakes lekker zijn
Stage SC# 520 De laatste uurtjes aftellen
Stage SC# 522 Met competenties en portfolio's
Stage SC# 528 HYPER![]()
![]()
![]()
Stage SC # Vijfhonderdendrieendertig![]()
![]()
Stage SC# 539 Waar we dommel missen
Stage SC #540 BLA
Stage SC# 542 Poezliewoezlie
Stage SC# 545 Waar we (geen) miljoenen vergokken
Stage SC # 547 Waar we onze tompoezen niet vergeten
Stage SC #556: Waar we leren poolen
Stage SC # 560 Weer of geen weer....Het is altijd stage-weer
Stage SC # 570 waar we feesten en beesten
Stage SC # 572 waar we geen sex hebben op de eerste date
Stage SC# 578 Waar Piles de kast ingaat
Stage SC# 579 The one with Cue's date
Stage SC #582: Waar we een lurker hebben
Stage SC # 587 Kroatie!!! Here we come!!!
Stage SC # 589 Waar ik wel weer open
Stage SC #594 Biologische membranen
Stage SC # 596 I kissed a girl and I liked it
Stage SC # 605 Waar deze Spamhoer rustig verder spamt hoor!!
Stage SC # 606 In de Ban van de Olympische spelen
Stage SC # 611 Waar ik soms NIET zo snel ben
Stage SC # 614 Waar we werken totdat we erbij neervallen!
Stage SC # 617 met Bert en Ernie aan de bel trekken
Stage SC # 620 oogjes dicht en snaveltjes toe...
Stage SC # 622 Waar ik zin heb in morgen!!!!!!!!!
Stage SC# 648 Geen Nieuw topic
Stage SC # 658 Waar we lentekriebels voelen in de herfst
Stage SC# 492 Waar Mash ons vergeetquote:Op donderdag 25 september 2008 11:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn lijst met geopende topicsDie wou ik gister al neerpleuren omdat Piles er niet mee eens wat dat ik goede tt's kon bedenken
Ze zijn niet allemaal geweldig creatief maar wel origineel
Ik ben soms ook wel lief hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 12:00 schreef Californium het volgende:
mash_
Je gaat me nooit vergetenwat lief
whahaquote:Op donderdag 25 september 2008 12:02 schreef Bravebart het volgende:
Passen jullie op dat jullie niet van jullie stoel afglijden
Dat zou wel tof zijnquote:Op donderdag 25 september 2008 12:02 schreef mash_ het volgende:
[..]
whahahey ik moet toch wat
deze les is zooooooo saai he
jammer dat ik geen webcam in me laptop heb anders ging ik het opnemen
Wie is dat?quote:
aah mooi zoquote:Op donderdag 25 september 2008 12:34 schreef Bravebart het volgende:
Oh die noob die niet grappig wasIk weet het weer
aah okequote:Op donderdag 25 september 2008 12:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
aah mooi zo
Milou.. dan is ie in borne
Kewlquote:Op donderdag 25 september 2008 12:41 schreef Milou__ het volgende:
aah oke
ik ga over paar maanden naar bert visser en sara kroos
Ah oke,quote:Op donderdag 25 september 2008 12:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kewl
Ga ik ook heen.. al miss sara niet..
Neeeee, dat zei ik nietquote:Op donderdag 25 september 2008 11:50 schreef Californium het volgende:
Mijn lijst met geopende topicsDie wou ik gister al neerpleuren omdat Piles er niet mee eens wat dat ik goede tt's kon bedenken
Ze zijn niet allemaal geweldig creatief maar wel origineel
moet je weggaanquote:
Nee hoor, het was puur als tip bedoeld om ergenissen te voorkomen aan jouw kantquote:
En ikke niet?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:00 schreef Reflectionne het volgende:
Ik ben er weer eventjes heel snel stiekem!!
En Cali, mooie TT's hoor!
Waarneer zie je hem weer dan?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:02 schreef Reflectionne het volgende:
Ik wil bij m'n vriendlief zijn..
quote:
Zou ook niet goed zijn als dat niet het geval wasquote:Op donderdag 25 september 2008 13:04 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
![]()
Ik zie 'm best vaak hoor.. Vanavond misschien, maar dat is niet zeker nog.. Hij sliep vannacht nog bij me dus ik kom niets te kort hoor
Maar toch wil ik hem wel zien!
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:05 schreef mash_ het volgende:
Ik moet nog 2.5 weken wachten tot ik me lief weer kan zien
True.. Maar ik vond dat ik eigenlijk niet mocht klagen.. Maarja, zeur buiquote:Op donderdag 25 september 2008 13:06 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zou ook niet goed zijn als dat niet het geval was
Láaangquote:Op donderdag 25 september 2008 13:05 schreef mash_ het volgende:
Ik moet nog 2.5 weken wachten tot ik me lief weer kan zien
Ik heb het er wel voor over hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 13:08 schreef Reflectionne het volgende:
Wie 't kleine niet eert..
Hoe verweg woont je vriendinnetje dan?quote:Op donderdag 25 september 2008 13:08 schreef mash_ het volgende:
[..]
jamaarja tis dat of elkaar helemaal niet zien dus ja
quote:Op donderdag 25 september 2008 13:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik heb het er wel voor over hoorWil haar echt niet kwijt
1.5uur van me vandaan maar dat is het probleem nietquote:Op donderdag 25 september 2008 13:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hoe verweg woont je vriendinnetje dan?
Is het grote niet weert!quote:
ahaa. Maar goed nog 2,5 week aftellenquote:Op donderdag 25 september 2008 13:10 schreef mash_ het volgende:
[..]
1.5uur van me vandaan maar dat is het probleem nietZijn wat anderen dingen
Maarjanog 2 weken dan vakantie
Komt goed. vakantie word leukquote:Op donderdag 25 september 2008 13:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ahaa. Maar goed nog 2,5 week aftellen
In de vakantie moet ik afrijdenquote:Op donderdag 25 september 2008 13:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
Komt goed. vakantie word leukook al afspraken staan met 2 vriendinnen die ik echt al een jaar nit meer gezien heb
dus wel leuk
Ah joh komt vast goedquote:Op donderdag 25 september 2008 13:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
In de vakantie moet ik afrijdenDus bij mij zal het wel geen leuke vakantie worden.. of juist wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |