Op een gegeven moment gaat dat voorbij en ga je houden van...Maar verliefd zijn is veel leukerquote:Op woensdag 24 september 2008 15:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
Maar maarjij hebt toch een vriend? dus dan ben je toch ook verliefd of zit ik er nu heel erg naast
ja okquote:Op woensdag 24 september 2008 15:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gaat dat voorbij en ga je houden van...Maar verliefd zijn is veel leuker
Mis je em niet daar?quote:Op woensdag 24 september 2008 15:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gaat dat voorbij en ga je houden van...Maar verliefd zijn is veel leuker
Nouquote:Op woensdag 24 september 2008 15:19 schreef Californium het volgende:
Ik weet het...Mijn TT's zijn altijd de beste TT's![]()
quote:Op woensdag 24 september 2008 15:20 schreef Reflectionne het volgende:
Verliefd zijn is veel leuker, en makkelijker dan, we waren veel te jong toen, en wisten niets van houden van! (Guus Meeuwis)
Morgen een jaarquote:
Een jaar?? Ik heb 2 en half jaar en ik ben nog steeds verliefd.. Niet altijd, constant kriebles.. maar toch wel heel regelmatig ook enzo..quote:Op woensdag 24 september 2008 15:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Morgen een jaar
En @ Milou: ik ben heel druk met allerlei dingen.... Maar als ik alleen op me kamertje zit dan verlang ik gewoon terug naar huis en alles wat daarbij hoort, dus ook hosti....
quote:
Dat heb ik dus niet....quote:Op woensdag 24 september 2008 15:23 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Een jaar?? Ik heb 2 en half jaar en ik ben nog steeds verliefd.. Niet altijd, constant kriebles.. maar toch wel heel regelmatig ook enzo..
Ik wou net zeggen, ik zou kapot gaanquote:Op woensdag 24 september 2008 15:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Morgen een jaar
En @ Milou: ik ben heel druk met allerlei dingen.... Maar als ik alleen op me kamertje zit dan verlang ik gewoon terug naar huis en alles wat daarbij hoort, dus ook hosti....
En ze zeggen geen dingen die niet waar zijn, zoals de vorige!quote:Op woensdag 24 september 2008 15:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijne zijn niet allemaal hetzelfde en ze zijn creatief en ik win met leukste TT
Oh dat welquote:Op woensdag 24 september 2008 15:24 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijne zijn niet allemaal hetzelfde en ze zijn creatief en ik win met leukste TT
Nee....quote:Op woensdag 24 september 2008 15:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ik zou kapot gaan. Helemaal als je alleen savonds in bed ligt..
Komt hij je opzoeken of niet?
Een beetje welquote:Op woensdag 24 september 2008 15:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh dat wel
Maar tis nog wel een kut-TT![]()
ga je alleen kapot als je een vriendje hebt of normaal ook?quote:Op woensdag 24 september 2008 15:25 schreef Milou__ het volgende:
Ik wou net zeggen, ik zou kapot gaan. Helemaal als je alleen savonds in bed ligt..
Komt hij je opzoeken of niet?
quote:Op woensdag 24 september 2008 15:26 schreef Californium het volgende:
Nee....hij heeft geen geld en ik moet gewoon werken hier....
quote:Op woensdag 24 september 2008 15:27 schreef Californium het volgende:
Een beetje welik wil ook lentekriebels...
Weet het, host is downquote:En je stage SC historie werkt nietik wou een lijst van mij TT's geven
Ai klotequote:Op woensdag 24 september 2008 15:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee....hij heeft geen geld en ik moet gewoon werken hier....
Wederzijds verliefd zijn dan hèquote:Op woensdag 24 september 2008 15:28 schreef mash_ het volgende:
verliefd zijn isJe word er vrolijk van
enige is irritant als je 24/7 aan iemand denkt die je niet zo vaak kan zien maarja
moet er iets voro over hebben
Ook zonder vriendquote:Op woensdag 24 september 2008 15:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ga je alleen kapot als je een vriendje hebt of normaal ook?
Als ik mijn liefje heel erg mis.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ga je alleen kapot als je een vriendje hebt of normaal ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 maanden... met kerst thuis bij mams.... EN dan in Juni terug...en ik moet zeggen dat het wel meevalt... we hebben vaker periodes dat we elkaar 3 weken niet zien.. misschien dat het moeilijkste nog komt....quote:Op woensdag 24 september 2008 15:29 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Ai kloteHoelagn ben je in totaal daar eigenlijk?? Lijkt me echt heel erg zwaar! Respect hoor dat je 't volhoudt! (Ja, je moet wel, maar goed)..
Jaquote:Op woensdag 24 september 2008 15:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij jou ja
En dan is verliefd zijn ook vast heel leuk
Zoo lang!quote:Op woensdag 24 september 2008 15:30 schreef Californium het volgende:
[..]
9 maanden... met kerst thuis bij mams.... EN dan in Juni terug...en ik moet zeggen dat het wel meevalt... we hebben vaker periodes dat we elkaar 3 weken niet zien.. misschien dat het moeilijkste nog komt....
quote:Op woensdag 24 september 2008 15:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Als ik mijn liefje heel erg mis.
Om andere redenen soms ook, maar dan ben ik niet alleen
maar je had nu toch geen liefje of wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Ik heb het er niet voor laten schieten....een prachtkans die ik misschien nooit meer zou krijgen, als het uit gaat ga ik er spijt van krijgen enzo.... En verder werk ik behoorlijk veel dus ben ik ook drukquote:Op woensdag 24 september 2008 15:32 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Zoo lang!Ja, maar 3 weken is nog lang geen 9 maanden! Ik wil ook graag stage doen (m'n volgende) in het buitenland, alleen ik wil dus niet zo lang weg van m'n vriend
![]()
Aan de andere kant vind ik ook eigenlijk niet dat ik 't daar voor moet laten schieten.. Maarja, moeilijk moeilijk!
huh hosti toch?quote:Op woensdag 24 september 2008 15:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
maar je had nu toch geen liefje of wel?
dat is cali schatquote:
Nee verstandigquote:Op woensdag 24 september 2008 15:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb het er niet voor laten schieten....een prachtkans die ik misschien nooit meer zou krijgen, als het uit gaat ga ik er spijt van krijgen enzo.... En verder werk ik behoorlijk veel dus ben ik ook druk
Ohquote:
ah joh die zit toch in het buitenlandquote:Op woensdag 24 september 2008 15:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee ik doe het niet met hostiDan krijg ik ruzie met cali
quote:Op woensdag 24 september 2008 15:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
ah joh die zit toch in het buitenland![]()
meen ik niet hoor
Ben ik heel slecht als ik hetzelfde dachtquote:Op woensdag 24 september 2008 15:38 schreef mash_ het volgende:
ah joh die zit toch in het buitenland![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |