10 uur journaal opende ermee.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:53 schreef SeLang het volgende:
BREAKING: McCain puts campaign on hold to work on economy
Republican presidential candidate John McCain announced Wednesday he is suspending his campaign to return to Washington and focus on the "historic" crisis facing the U.S. economy. He urged organizers of Friday's presidential debate to postpone the event
Nouja, vooral Paulson & Bernanke krijgen meer macht als ik het goed begrijp. Maar als het congres bestaat uit mensen die het volk vertegenwoordigen, zullen ze het voorstel waarin staat dat Paulson mag doen wat hij wil zonder controle van wie dan ook, niet aannemen of passen ze het eerst aan.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:59 schreef Revolution-NL het volgende:
Dit bevestigt mijn idee weer dat de hele kredietcrisis zorgvuldig gepland is door Bush.
De Amerikaanse overheid krijgt gigantische veel macht met het reddingsplan.
Hoe laat?quote:Op woensdag 24 september 2008 19:38 schreef SeLang het volgende:
BREAKING NEWS: Bush gaat een toespraak houden om het Amerikaanse publiek te overtuigen dat de bailout moet.
quote:
3 uur s'nachts dus. Ik weet niet of je daarvoor wil opblijven?quote:Bush's speech is set to begin at 9:01 p.m. ET and will take just less than 15 minutes.
Ik ben een nachtmens, voor 3 uur slaap ik niet. Kan ik mooi zien hoe de Aziatische beurzen reageren..quote:Op woensdag 24 september 2008 22:39 schreef waht het volgende:
[..]
[..]
3 uur s'nachts dus. Ik weet niet of je daarvoor wil opblijven?
The Empire Strikes Out - The US Economic Crisisquote:Op woensdag 24 september 2008 21:59 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dit bevestigt mijn idee weer dat de hele kredietcrisis zorgvuldig gepland is door Bush.
De Amerikaanse overheid krijgt gigantische veel macht met het reddingsplan.
Stel de Amerikaanse overheid wist van 9/11 of nog erger + de hele kredietcrisis en wat de Amerikaanse overheid hiermee bereiktheid heeft en hoeveel macht ze hebben gewonnen. Vrij angstaanjagend wat mij betreft.
Als je ziet wat er momenteel allemaal speelt in de wereld wat de ontwikkelingen zijn van afgelopen jaren dan kan het bijna niet anders dat er een verborgen agenda is en dat men ergens naartoe aan het werken is.
(verkapte tvp)
Holy shit !quote:
Idd, maar de VS hebben nu 3 keuzes met allen andere uitkomsten: niemand helpen, burgers helpen, banken helpen - en banken helpen lijkt misschien wel express hard doorgedrukt d.m.v. vriendjespolitiek.quote:Op donderdag 25 september 2008 00:25 schreef en_door_slecht het volgende:
Toch ook wel een tikkeltje kort door de bocht, want al jaren geleden werd gezegd dat de huizenprijzen stegen zonder solide onderbouwing. Dan kun je als Amerikaan toch zien aankomen dat het allemaal zo weer wat minder gaat? En dat mensen die nooit een huis konden kopen bij fors stijgende prijzen dat ineens wel denken te kunnen betalen, is me ook een raadsel.
Het is een spelletje geweest waar Wall Street heel erg veel mee verdiend heeft, maar waar het plebs maar wat graag aan meedeed.
quote:Op woensdag 24 september 2008 15:33 schreef DJKoster het volgende:
terugvindcrash
quote:
ik heb delen gezien van die aap die met van die zielige - bijna tranende - oogjes zegt dat zijn land naar de kloten gaat als niet iedereen meedoet.. Dat was wel weer genoeg leedvermaak.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:54 schreef Drugshond het volgende:
Voor diegene die de toespraak hebben gemist.... hier een streaming.
We staan op rand van eenquote:Op donderdag 25 september 2008 10:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb delen gezien van die aap die met van die zielige - bijna tranende - oogjes zegt dat zijn land naar de kloten gaat als niet iedereen meedoet.. Dat was wel weer genoeg leedvermaak.
quote:Stress In Term Auction facility
Inquiring minds just might be wondering how the Term Auction Facility (TAF) is performing. Let's take a look at the two most recent auctions.
TAF Release Date: September 10, 2008
On September 9, 2008, the Federal Reserve conducted an auction of $25 billion in 28-day credit through its Term Auction Facility. Following are the results of the auction:
Stop-out rate: 2.530 percent
Total propositions submitted: $46.237 billion
Total propositions accepted: $25.000
Bid/cover ratio: 1.85
Number of bidders: 53
TAF Release Date: September 23, 2008
On September 22, 2008, the Federal Reserve conducted an auction of $75 billion in 28-day credit through its Term Auction Facility. Following are the results of the auction:
Stop-out rate: 3.750 percent
Total propositions submitted: $133.562 billion
Total propositions accepted: $ 75.000 billion
Bid/cover ratio: 1.78
Number of bidders: 85
Note that the number of bidders soared from 53 to 85 and the yield went from 2.53% to a whopping 3.75%.
Inquiring minds might want a refresher course in the Term Auction Facility.
hee, hebben we naar dezelfde aap gekeken?quote:Op donderdag 25 september 2008 11:14 schreef DJKoster het volgende:
[..]
We staan op rand van eenafgrond
, als we nu niets doen gaan we allemaal dood
Daarom moeten we geld pompen
in de banken die nu aan het omvallen zijn, zodat deze u en kleine bedrijven kunnen helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |