quote:In dit programma worden mensen geholpen die van hun hypotheek-verstrekker hebben gehoord dat hun huis op een veiling wordt verkocht.
Martijn Krabbé zet samen met een makelaar, hypotheekadviseur, bouwkundige en een professionele budgetcoach, alles op alles om deze mensen te helpen enorme financiële schade te beperken.
Iedere dinsdag om 20:30 uur bij RTL 4.
Wie kent het niet: De druk van het betalen van je hypotheek. Je dacht dat je alles goed geregeld had maar een onverwachte gebeurtenis heeft je leven drastisch veranderd.
Voorbeelden genoeg! Echtscheiding, ziekte, ontslag, overlijdensgeval, invaliditeit, faillissement etc. Het gevolg kan zijn dat uiteindelijk je huis per veiling wordt verkocht! Dan zit je dus zónder huis en mét schulden! Geloof me, het kan echt iédereen overkomen! Zit jij in de situatie dat je een dwangbevel hebt ontvangen en dat je huis dus geveild moet worden? Laat het me weten en misschien kan ik met mijn team jouw schade beperken!”
Nou, die flexbaan was aanvankelijk de bedoeling. Dat werd later voor vast, voor 4 dagen in de week. Daarnaast ging ze een cursus volgen met baangarantie voor vast na 2 maanden. Als de bank iets toezegt moeten ze daar niet later op terugkomen vind ik.quote:Op woensdag 24 september 2008 16:04 schreef Ladidadida het volgende:
Aflevering van gister was wel apart. Moet zeggen dat ik me de mening van de bank ook wel kan voorstellen, want wat stelt zo'n flexbaan nou voor?
Ik vind dat de bank totaal in zijn recht staat, ze moest eerst een cursus van 2 maanden volgen, en dan pas begon de baan. De mensen zijn niet zomaar in deze situatie gekomen, daar is een heel traject aan vooraf gegaan, ze had ook al bij de eerste niet-betaling kunnen denken, goh laat ik eens een baan zoeken. Nee ze wacht eerst tot de woning geexecuteerd wordt en dan komt ze met een baan met eerst 2 maanden cursus.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:19 schreef Sphere het volgende:
[..]
Nou, die flexbaan was aanvankelijk de bedoeling. Dat werd later voor vast, voor 4 dagen in de week. Daarnaast ging ze een cursus volgen met baangarantie voor vast na 2 maanden. Als de bank iets toezegt moeten ze daar niet later op terugkomen vind ik.
Man en vrouw leren elkaar kennen via Internet.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het begin gemist, willen ze verhuizen vanwege heimwee?
Ja, en het was nog wel haar broerquote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:00 schreef Ladidadida het volgende:
Die oorbellen bij die man was om te gieren.. Komt de broer in beeld; precies dezelfde oorbellen
Leuk stel verder.
Gister dat gezin uit Almere dat met een te hoge hypotheek zat en uiteindelijk via een daadwerkelijke executie hun huis kwijt raken.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:34 schreef Michellee het volgende:
Het is weer op TV!
Wat een crap, je moet alleen zorgen dat je je hypotheek goed kunt betalen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 07:27 schreef VanLotje het volgende:
Daarom koop ik dus geen huis. Het is veels te gevaarlijk om aan een hypotheek vast te zitten. Ga ik nog liever in een hutje op de hei.
Ja, maar of je dat kan weet je nooit zeker. Tenzij je al een voorraad geld hebt, maar dan heb je ook geen hypotheek nodig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 07:30 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Wat een crap, je moet alleen zorgen dat je je hypotheek goed kunt betalen.
Een voorraad geld in de vorm van een paar maanden hypotheek is altijd verstandig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 07:35 schreef VanLotje het volgende:
[..]
Ja, maar of je dat kan weet je nooit zeker. Tenzij je al een voorraad geld hebt, maar dan heb je ook geen hypotheek nodig.
Dat er een programma over gemaakt wordt zegt al genoeg; in deze tijd zijn er velen die opeens in de problemen komen.
Dat dus, ik vond het zo zielig voor hem!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind het wel sneu voor hem. Zoveel aan het huis gedaan, maar mevrouwtje wou terug hoor.
Een tuinhuisje is wel iets makkelijker verkopen.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:09 schreef Loedertje het volgende:
Wat een vreemd programma...
TV Programma is druk bezig met het opknappen van de woning om het rijp voor de verkoop te maken en de eigenaar verkoopt z'n tuinhuisje
Ik vermaak me er kostelijk mee.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:58 schreef FoXje het volgende:
Ik stoor me steeds meer aan die comedy tussen Duncan () en Alex
bah
ik zie het een beetje als misbruik maken van, door de potentiële koper. Die rook kansen toen hij benaderd werd door het programma. Niet helemaal eerlijk van de koper, maar wel slim gespeeld.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:05 schreef egeltje1985 het volgende:
Het is weer. Best apart, ze passen het huis nu helemaal aan aan de wensen van één potentiële koper.
Ja inderdaad. Helemaal met die kast op de slaapkamer. Nieuwe vloer had sowieso wel gekund. Maarja, programma maakt een goede beurt want verkoopt het huis, oude mensjes blij want huis wordt verkocht en nieuwe koper blij want mooi nieuw huis. Win-win-win.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:17 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik zie het een beetje als misbruik maken van, door de potentiële koper. Die rook kansen toen hij benaderd werd door het programma. Niet helemaal eerlijk van de koper, maar wel slim gespeeld.
Het programma wil scoren door het huis verkocht te krijgen
Daar draait het hele programma omquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Helemaal met die kast op de slaapkamer. Nieuwe vloer had sowieso wel gekund. Maarja, programma maakt een goede beurt want verkoopt het huis, oude mensjes blij want huis wordt verkocht en nieuwe koper blij want mooi nieuw huis. Win-win-win.
8 jaar.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe lang stond het huis al te koop? Ik ben te laat ingeschakeld.![]()
Damnquote:
Ze hadden helemaal geen schulden alleen aan hypotheek ..Maandlasten 1200 euro..Ze wilde weg omdat ze niet meer trappen kunnen lopen..Die man had geloof aan zijn heup en die vrouw aan haar knie. Dat was de reden dat ze een appartement wilden een gehuurd dan. Alles begane grond. En ze hebben een appartement in Almere !quote:Op donderdag 8 september 2011 16:12 schreef Pisces29 het volgende:
Maar wat was dan precies het punt dat ze zo in de schulden kwamen, was de hypotheek te hoog voor ze? Of hadden ze al van iets anders een hoge schuld?
Dan kun je toch in prijs zakken, wat Ivo1985 zegtquote:Op dinsdag 13 september 2011 19:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Het stond 8 jaar te koop maar niemand die wilde of kon kopen.
ik zei vorige week dat ze 53.000 euro winst hadden toen dat programma hun huis hadden verkocht.quote:Op dinsdag 13 september 2011 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Dan kun je toch in prijs zakken, wat Ivo1985 zegt
Dat dus jaquote:Op dinsdag 13 september 2011 20:01 schreef Ivo1985 het volgende:
Dit lijkt me vooral een gevalletje niet in prijs willen zakken omdat je dan voor je eigen gevoel verlies maakt.
Ze hebben nu een appartement alles begaand..quote:en ondertussen geen woning naar wens hebben is ook niet is.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:36 schreef egeltje1985 het volgende:
Dus eigenlijk had john williams ook nog eerst langs kunnen komen, met "help mijn man is klusser".
quote:Op dinsdag 13 september 2011 20:54 schreef cora4034 het volgende:
Veel sponsers in beeld. Zogenaamd grappig. Bah. De budgetten bij rtl zijn er ook niet op vooruit gegaan. Ik kon wel eens gaan afhaken en volgende week maar eens Yvonne Jaspers eens een kans geven.
lol.quote:
Gaat ze er nu zelf weer wonen, nee toch?quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:12 schreef Masyl het volgende:
Belde ze nu met haar ex of hij terug wil komen!? Huisje helemaal gratis opgeknapt en vervolgens er zelf weer in gaan zitten. Triest wijf.
Dat meende ik dus ook te horen!quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:12 schreef Masyl het volgende:
Belde ze nu met haar ex of hij terug wil komen!? Huisje helemaal gratis opgeknapt en vervolgens er zelf weer in gaan zitten. Triest wijf.
Dat kan ook. Ik weet het niet, we zullen het zienquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien wilt ze er met Kees wonen?
Nee ze zei weg ex ! Dat verstond ik..maar nu is de koop van het huis niet door gegaanquote:Op dinsdag 13 september 2011 21:12 schreef Masyl het volgende:
Kopen is sowieso niet slim, of de markt nou goed is of niet.quote:Op dinsdag 13 september 2011 21:35 schreef cora4034 het volgende:
Tsja die huizenmarkt toch.....en de banken.
Ruim 2 ton voor 2 slaapkamers, daar word niemand blij vanquote:twee ( drie mogelijk) slaapkamers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |