Ah, frustrerend reageren is een teken van intelligentie...Toch goed om te weten.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:16 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
De enige handicaps die ik heb zijn mijn illustere intelligentie en uitmuntende woordenschat. Het zorgt er nog wel eens voor dat mensen mij niet begrijpen hoe plebejisch ik ook praat.
Frustratie zeg je? Proleet. Superioriteit heet dat. Het weten dat ik Dr. Crane in elk opzicht overklas. Er is gewoon niets leuker dan de arbeidersklasse treiteren. Hup, werken nu. Plebsgeit.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:20 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ah, frustrerend reageren is een teken van intelligentie...Toch goed om te weten.
Nou, zo uitmuntend is je woordenschat niet, kameraad. Het is de je vierde post waarin je "plebejer" en "plebejisch" typt. Volgens mij heb je recent een nieuw woordje geleerd...quote:Op donderdag 25 september 2008 14:16 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
De enige handicaps die ik heb zijn mijn illustere intelligentie en uitmuntende woordenschat. Het zorgt er nog wel eens voor dat mensen mij niet begrijpen hoe plebejisch ik ook praat.
Die niet beter weten, weten niet beter...quote:Op donderdag 25 september 2008 14:23 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Frustratie zeg je? Proleet. Superioriteit heet dat. Het weten dat ik Dr. Crane in elk opzicht overklas. Er is gewoon niets leuker dan de arbeidersklasse treiteren. Hup, werken nu. Plebsgeit.
Ah! Ik snap hem al. Dus als ik twee taarten zou hebben, dan zou ik mijn zin zo formuleren:quote:Op donderdag 25 september 2008 14:25 schreef SallySellsSalt het volgende:
[..]
Nou, zo uitmuntend is je woordenschat niet, kameraad. Het is de je vierde post waarin je "plebejer" en "plebejisch" typt. Volgens mij heb je recent een nieuw woordje geleerd...
"De enige handicaps die ik heb zijn mijn illustere intelligentie en uitmuntende woordenschat"
Euhm...![]()
Waarom niet
"De enige handicaps die ik heb zijn is mijn illustere intelligentie en uitmuntende woordenschat" =
Mooi, een gevoelige plek...Ik hoopte al dat je zou happen...quote:Op donderdag 25 september 2008 14:29 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Ah! Ik snap hem al. Dus als ik twee taarten zou hebben, dan zou ik mijn zin zo formuleren:
"De enige taart die ik heb is mijn chocoladevlaai en aardbeiverwennerij"
Wat 'n nutteloze post. Jij zou ook zo'n houding hebben als je in mijn schoenen stond en je zou realiseren dat je daadwerkelijk superieur aan de meeste mensen bent.
Wat een fantastisch citaat. Ik heb er zelf ook een:quote:Op donderdag 25 september 2008 14:26 schreef SallySellsSalt het volgende:
[..]
Die niet beter weten, weten niet beter...
SallySellsSalt 24/09/2008
I'm ugly...quote:Op woensdag 24 september 2008 14:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zeg.... wil jij niet zo denigrerend praten over de nacht, met die lelijke harses van je!
Je trekt je wel heel erg snel terug uit deze discussie. Je doet me ontzettend aan heer Crane denken, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:31 schreef SallySellsSalt het volgende:
[..]
Mooi, een gevoelige plek...Ik hoopte al dat je zou happen...
Whoeaaaaaaa! En gij poept niet, maar piept...quote:Op donderdag 25 september 2008 14:32 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Wat een fantastisch citaat. Ik heb er zelf ook een:
"Die wie niets weten, die wie niet mogen posten..."
Nickolaus.Maximillian, 24 september 2008
Nee.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:25 schreef solyaris het volgende:
[..]
Ten hemel schreiend! Leer eens Nederlands, verfoeilijke worm.
Precies, echte lelijkheid zit ook vaak van buitenquote:Op woensdag 24 september 2008 16:09 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: schoonheid zit van binnen, maar je moet er wel mee over straat kunnen
Ah en hoe is dit geen uiting van frustratie dan?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:23 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Frustratie zeg je? Proleet. Superioriteit heet dat. Het weten dat ik Dr. Crane in elk opzicht overklas. Er is gewoon niets leuker dan de arbeidersklasse treiteren. Hup, werken nu. Plebsgeit.
quote:"Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt."
Autist-alert. Ik denk dat ik jouw sensatieposts even oversla vanaf nu, je valt behoorlijk in de herhaling.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:37 schreef Semisane het volgende:
Ah en hoe is dit geen uiting van frustratie dan?![]()
Ik stel gewoon een vraag en had gehoopt dat jij met jouw "illustere intelligentie" die had kunnen beantwoorden.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:42 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Autist-alert. Ik denk dat ik jouw sensatieposts even oversla vanaf nu, je valt behoorlijk in de herhaling.
quote:Op donderdag 25 september 2008 14:42 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Autist-alert. Ik denk dat ik jouw sensatieposts even oversla vanaf nu, je valt behoorlijk in de herhaling.
gefeliciteerd, gij zijt superieurquote:geregistreerd op: woensdag 24 september 2008 @ 23:47
En jij niet...? In elk post zie ik een herhaling van"plebejer" en "autist". Discussies worden herhaaldelijk afgeknepen, want het is zogenaamd te laag voor jouw (ver)stand.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:42 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:
[..]
Flexter, in plaats van meteen in de verdediging te schieten, zou je ook je voordeel kunnen doen met de aanwezigheid van deze wijze user. Superieure mensen komen de inferieure mensen immers graag wat kennis, vaardigheden en etiquette bijbrengen, zo altruïstisch als ze zijn!quote:Op donderdag 25 september 2008 14:51 schreef flexster het volgende:
[..]
[..]
gefeliciteerd, gij zijt superieur. Nooit meer aanmelden nu hè, want superieure mensen behoren zich niet op het niveau van inferieure mensen te begeven. Wie weet hou je er wat aan over!
Haha...het brengt zeker wat leven in de brouwerij. Eigenlijk vind ik NickoMaus... euh...NickoMax wel leuk, is tenminste wat anders. En gedurfd om je zo te profileren op zo'n niet-denken-maar-typen-FOK forum. Al kom je ze vaker tegen deze is wel echt extreem. Kom echter niet bij me aankloppen met studieniveau en taalfouten...quote:Op donderdag 25 september 2008 15:08 schreef Pool het volgende:
[..]
Flexter, in plaats van meteen in de verdediging te schieten, zou je ook je voordeel kunnen doen met de aanwezigheid van deze wijze user. Superieure mensen komen de inferieure mensen immers graag wat kennis, vaardigheden en etiquette bijbrengen, zo altruïstisch als ze zijn!![]()
Met wat meer elite kan dit forum lollig én educatief tegelijk worden!! One big happy family!
!
Haha...ach nee...ze moet dat dingetje eraan laten als het haar gelukkig maakt (zie topic over SHEMALES)quote:Op donderdag 25 september 2008 15:21 schreef RSie het volgende:
Zo zapte ik laatst langs een of andere Oprah Winfrey/dr.Phill achtige show en daar zaten allerlei mensen die een soort Hermafrodiet waren. en er zat 1 vrouw bij die zichzelf goed voelde bij het feit dat haar Clitoris het formaat had van een penis. ze zei dat ze ultiem gelukkig is hiermee omdat ze zowel mannelijk als vrouwelijk is.
en het enige dat ik kon denken was. "haal dat ding eraf FREAK!!!"
Prison Break gekeken zeker?quote:Op woensdag 24 september 2008 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
I'm not handicapped, I'm hadicapable!
Och jeej.. hebben we die ook weerquote:Op donderdag 25 september 2008 15:06 schreef SallySellsSalt het volgende:
[..]
En jij niet...? In elk post zie ik een herhaling van"plebejer" en "autist". Discussies worden herhaaldelijk afgeknepen, want het is zogenaamd te laag voor jouw (ver)stand.
Zie jij niet dat -jij- degene bent die kleingeestig is en schuilt achter een überintelligente alterego NickoMax.?
Hij zou in zijn graf omdraaien hoe jij zijn naam hiervoor misbruikt...
Ik zou zeggen: hou ermee op, als je echt bovengemiddeld intelligent bent, probeer je deze hoogdravendheid niet als dekmantel te gebruiken om het gebrek aan zelfbewustheid te camoufleren.
En je hebt pech, want ik kan je qua intelligent (wat dat ook moge betekenen) en qua persoonlijkheid jou makkelijk aan.
Het antwoord heb ik al gegeven, maar voor jouw tere autistenzieltje wil ik het nog wel herhalen hoorquote:Op donderdag 25 september 2008 14:46 schreef Semisane het volgende:
Ik stel gewoon een vraag en had gehoopt dat jij met jouw "illustere intelligentie" die had kunnen beantwoorden.
Helaas.
quote:Frustratie zeg je? Proleet. Superioriteit heet dat. Het weten dat ik Dr. Crane in elk opzicht overklas. Er is gewoon niets leuker dan de arbeidersklasse treiteren. Hup, werken nu. Plebsgeit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |