abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 september 2008 @ 14:20:11 #76
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_61904142
quote:
Op donderdag 25 september 2008 14:16 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

De enige handicaps die ik heb zijn mijn illustere intelligentie en uitmuntende woordenschat. Het zorgt er nog wel eens voor dat mensen mij niet begrijpen hoe plebejisch ik ook praat.
Ah, frustrerend reageren is een teken van intelligentie...Toch goed om te weten.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_61904263
quote:
Op donderdag 25 september 2008 14:20 schreef Semisane het volgende:

[..]

Ah, frustrerend reageren is een teken van intelligentie...Toch goed om te weten.
Frustratie zeg je? Proleet. Superioriteit heet dat. Het weten dat ik Dr. Crane in elk opzicht overklas. Er is gewoon niets leuker dan de arbeidersklasse treiteren. Hup, werken nu. Plebsgeit.
Fas est et ab hoste doceri.
  donderdag 25 september 2008 @ 14:25:07 #78
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_61904301
quote:
Op donderdag 25 september 2008 14:00 schreef Semisane het volgende:

[..]

Je bent gehandicapt?

Ten hemel schreiend! Leer eens Nederlands, verfoeilijke worm.
pi_61904313
quote:
Op donderdag 25 september 2008 14:16 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

De enige handicaps die ik heb zijn mijn illustere intelligentie en uitmuntende woordenschat. Het zorgt er nog wel eens voor dat mensen mij niet begrijpen hoe plebejisch ik ook praat.
Nou, zo uitmuntend is je woordenschat niet, kameraad. Het is de je vierde post waarin je "plebejer" en "plebejisch" typt. Volgens mij heb je recent een nieuw woordje geleerd...

"De enige handicaps die ik heb zijn mijn illustere intelligentie en uitmuntende woordenschat"
Euhm...
Waarom niet
"De enige handicaps die ik heb zijn is mijn illustere intelligentie en uitmuntende woordenschat" ?

Het maakt mij geen fuck uit of je wel of niet correct Nederlands schrijft/typt, maar jouw types...brrr...weinig inhoud en alleen zeuren over vormfouten.
pi_61904363
quote:
Op donderdag 25 september 2008 14:23 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Frustratie zeg je? Proleet. Superioriteit heet dat. Het weten dat ik Dr. Crane in elk opzicht overklas. Er is gewoon niets leuker dan de arbeidersklasse treiteren. Hup, werken nu. Plebsgeit.
Die niet beter weten, weten niet beter...
SallySellsSalt 24/09/2008
pi_61904456
quote:
Op donderdag 25 september 2008 14:25 schreef SallySellsSalt het volgende:

[..]

Nou, zo uitmuntend is je woordenschat niet, kameraad. Het is de je vierde post waarin je "plebejer" en "plebejisch" typt. Volgens mij heb je recent een nieuw woordje geleerd...

"De enige handicaps die ik heb zijn mijn illustere intelligentie en uitmuntende woordenschat"
Euhm...
Waarom niet
"De enige handicaps die ik heb zijn is mijn illustere intelligentie en uitmuntende woordenschat" =
Ah! Ik snap hem al. Dus als ik twee taarten zou hebben, dan zou ik mijn zin zo formuleren:

"De enige taart die ik heb is mijn chocoladevlaai en aardbeiverwennerij"

Wat 'n nutteloze post. Jij zou ook zo'n houding hebben als je in mijn schoenen stond en je zou realiseren dat je daadwerkelijk superieur aan de meeste mensen bent.
Magnifieke uitspraak van P.G.T. Beauregard, 2008

[ Bericht 0% gewijzigd door Nickolaus.Maximillian op 25-09-2008 15:49:06 ]
pi_61904522
quote:
Op donderdag 25 september 2008 14:29 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Ah! Ik snap hem al. Dus als ik twee taarten zou hebben, dan zou ik mijn zin zo formuleren:

"De enige taart die ik heb is mijn chocoladevlaai en aardbeiverwennerij"

Wat 'n nutteloze post. Jij zou ook zo'n houding hebben als je in mijn schoenen stond en je zou realiseren dat je daadwerkelijk superieur aan de meeste mensen bent.
Mooi, een gevoelige plek...Ik hoopte al dat je zou happen...
pi_61904534
quote:
Op donderdag 25 september 2008 14:26 schreef SallySellsSalt het volgende:

[..]

Die niet beter weten, weten niet beter...
SallySellsSalt 24/09/2008
Wat een fantastisch citaat. Ik heb er zelf ook een:

"Die wie niets weten, die wie niet mogen posten..."
Nickolaus.Maximillian, 24 september 2008
pi_61904557
quote:
Op woensdag 24 september 2008 14:48 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Zeg.... wil jij niet zo denigrerend praten over de nacht, met die lelijke harses van je!

I'm ugly...

and I'm worth it!
pi_61904588
quote:
Op donderdag 25 september 2008 14:31 schreef SallySellsSalt het volgende:

[..]

Mooi, een gevoelige plek...Ik hoopte al dat je zou happen...
Je trekt je wel heel erg snel terug uit deze discussie. Je doet me ontzettend aan heer Crane denken, eerlijk gezegd.
pi_61904627
quote:
Op donderdag 25 september 2008 14:32 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Wat een fantastisch citaat. Ik heb er zelf ook een:

"Die wie niets weten, die wie niet mogen posten..."
Nickolaus.Maximillian, 24 september 2008
Whoeaaaaaaa! En gij poept niet, maar piept...
  donderdag 25 september 2008 @ 14:35:38 #87
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_61904661
quote:
Op donderdag 25 september 2008 14:25 schreef solyaris het volgende:

[..]

Ten hemel schreiend! Leer eens Nederlands, verfoeilijke worm.
Nee.

En nu?
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_61904697
Het is ook altijd een kledingbeurs voor bijzondere maten i.p.v. grote maten
quote:
Op woensdag 24 september 2008 16:09 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Ik zeg altijd: schoonheid zit van binnen, maar je moet er wel mee over straat kunnen
Precies, echte lelijkheid zit ook vaak van buiten
  donderdag 25 september 2008 @ 14:37:34 #89
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_61904732
quote:
Op donderdag 25 september 2008 14:23 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Ah en hoe is dit geen uiting van frustratie dan?

Wellicht is één van mijn favoriete uitspraken van Abraham Lincoln wel iets voor je:
quote:
"Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt."
pi_61904881
quote:
Op donderdag 25 september 2008 14:37 schreef Semisane het volgende:
Ah en hoe is dit geen uiting van frustratie dan?

Autist-alert. Ik denk dat ik jouw sensatieposts even oversla vanaf nu, je valt behoorlijk in de herhaling.
  donderdag 25 september 2008 @ 14:46:47 #91
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_61905034
quote:
Op donderdag 25 september 2008 14:42 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

Autist-alert. Ik denk dat ik jouw sensatieposts even oversla vanaf nu, je valt behoorlijk in de herhaling.
Ik stel gewoon een vraag en had gehoopt dat jij met jouw "illustere intelligentie" die had kunnen beantwoorden.

Helaas.
pi_61905183
quote:
Op donderdag 25 september 2008 14:42 schreef Nickolaus.Maximillian het volgende:

[..]

quote:
gefeliciteerd, gij zijt superieur . Nooit meer aanmelden nu hè, want superieure mensen behoren zich niet op het niveau van inferieure mensen te begeven. Wie weet hou je er wat aan over!

oh : Fijn leven verder nog, jij komt er wel jonge!

OT: die overdrijvingsdrang is gewoon een ziekte. Mensen in een rolstoel zijn gehandicapt, en mensen met het syndroom van down hebben een zeer ernstige verstandsbeperking. Niet meer en niet minder. Gegronde klacht, derhalve tvp en groetjes thuis
pi_61905649
quote:

[..]

En jij niet...? In elk post zie ik een herhaling van"plebejer" en "autist". Discussies worden herhaaldelijk afgeknepen, want het is zogenaamd te laag voor jouw (ver)stand.
Zie jij niet dat -jij- degene bent die kleingeestig is en schuilt achter een überintelligente alterego NickoMax.?
Hij zou in zijn graf omdraaien hoe jij zijn naam hiervoor misbruikt...

Ik zou zeggen: hou ermee op, als je echt bovengemiddeld intelligent bent, probeer je deze hoogdravendheid niet als dekmantel te gebruiken om het gebrek aan zelfbewustheid te camoufleren.
En je hebt pech, want ik kan je qua intelligent (wat dat ook moge betekenen) en qua persoonlijkheid jou makkelijk aan.
  donderdag 25 september 2008 @ 15:08:46 #94
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_61905718
quote:
Op donderdag 25 september 2008 14:51 schreef flexster het volgende:

[..]

[..]

gefeliciteerd, gij zijt superieur . Nooit meer aanmelden nu hè, want superieure mensen behoren zich niet op het niveau van inferieure mensen te begeven. Wie weet hou je er wat aan over!
Flexter, in plaats van meteen in de verdediging te schieten, zou je ook je voordeel kunnen doen met de aanwezigheid van deze wijze user. Superieure mensen komen de inferieure mensen immers graag wat kennis, vaardigheden en etiquette bijbrengen, zo altruïstisch als ze zijn!

Met wat meer elite kan dit forum lollig én educatief tegelijk worden! ! One big happy family! !
pi_61906022
quote:
Op donderdag 25 september 2008 15:08 schreef Pool het volgende:

[..]

Flexter, in plaats van meteen in de verdediging te schieten, zou je ook je voordeel kunnen doen met de aanwezigheid van deze wijze user. Superieure mensen komen de inferieure mensen immers graag wat kennis, vaardigheden en etiquette bijbrengen, zo altruïstisch als ze zijn!

Met wat meer elite kan dit forum lollig én educatief tegelijk worden! ! One big happy family! !
Haha...het brengt zeker wat leven in de brouwerij. Eigenlijk vind ik NickoMaus... euh...NickoMax wel leuk, is tenminste wat anders. En gedurfd om je zo te profileren op zo'n niet-denken-maar-typen-FOK forum. Al kom je ze vaker tegen deze is wel echt extreem. Kom echter niet bij me aankloppen met studieniveau en taalfouten...

Sorry TS, ON TOPIC!
Nogmaals: overpositief is als compensatie van overnegatieve kanten van het gehandicapte/ beperkte leven.
Dit zie je vaak op alle gebieden.
  donderdag 25 september 2008 @ 15:21:38 #96
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_61906162
Zo zapte ik laatst langs een of andere Oprah Winfrey/dr.Phill achtige show en daar zaten allerlei mensen die een soort Hermafrodiet waren. en er zat 1 vrouw bij die zichzelf goed voelde bij het feit dat haar Clitoris het formaat had van een penis. ze zei dat ze ultiem gelukkig is hiermee omdat ze zowel mannelijk als vrouwelijk is.

en het enige dat ik kon denken was. "haal dat ding eraf FREAK!!!"
pi_61906287
quote:
Op donderdag 25 september 2008 15:21 schreef RSie het volgende:
Zo zapte ik laatst langs een of andere Oprah Winfrey/dr.Phill achtige show en daar zaten allerlei mensen die een soort Hermafrodiet waren. en er zat 1 vrouw bij die zichzelf goed voelde bij het feit dat haar Clitoris het formaat had van een penis. ze zei dat ze ultiem gelukkig is hiermee omdat ze zowel mannelijk als vrouwelijk is.

en het enige dat ik kon denken was. "haal dat ding eraf FREAK!!!"
Haha...ach nee...ze moet dat dingetje eraan laten als het haar gelukkig maakt (zie topic over SHEMALES)
Dat eeuwige gekwetter echter, dáár houd ik niet van. En Oprah's shows zijn vol met kakelende kippen en hanen. Überhaupt de Amerikaanse media...doodvermoeiend.

"We mogen er allemaal zijn" dweep-dweep. Tja, mij hoef je er niet van te overtuigen...
  Moderator donderdag 25 september 2008 @ 15:27:51 #98
9859 crew  Karina
Woman
pi_61906337
quote:
Op woensdag 24 september 2008 14:31 schreef Nembrionic het volgende:
I'm not handicapped, I'm hadicapable!
Prison Break gekeken zeker?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_61906473
quote:
Op donderdag 25 september 2008 15:06 schreef SallySellsSalt het volgende:

[..]

En jij niet...? In elk post zie ik een herhaling van"plebejer" en "autist". Discussies worden herhaaldelijk afgeknepen, want het is zogenaamd te laag voor jouw (ver)stand.
Zie jij niet dat -jij- degene bent die kleingeestig is en schuilt achter een überintelligente alterego NickoMax.?
Hij zou in zijn graf omdraaien hoe jij zijn naam hiervoor misbruikt...

Ik zou zeggen: hou ermee op, als je echt bovengemiddeld intelligent bent, probeer je deze hoogdravendheid niet als dekmantel te gebruiken om het gebrek aan zelfbewustheid te camoufleren.
En je hebt pech, want ik kan je qua intelligent (wat dat ook moge betekenen) en qua persoonlijkheid jou makkelijk aan.
Och jeej.. hebben we die ook weer
pi_61906489
quote:
Op donderdag 25 september 2008 14:46 schreef Semisane het volgende:
Ik stel gewoon een vraag en had gehoopt dat jij met jouw "illustere intelligentie" die had kunnen beantwoorden.

Helaas.
Het antwoord heb ik al gegeven, maar voor jouw tere autistenzieltje wil ik het nog wel herhalen hoor
quote:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')