Hallo mensen. Ik ga nu iets vertellen wat mij erg pijn heeft gedaan en me erg heeft geschokt. Ik kan het bijna niet over m'n tong krijgen!
De voorgeschiedenis:
15 jaar geleden heb ik iets ergs gedaan, ik heb aan mijn lieftallige dochter gezeten. Ik was ziek, ik weet het. Ik heb een straf gekregen van de rechter en moest les volgen. Ik werd naar een kliniek gestuurd die me zou kunnen helpen, ik heb er 15 jaar gezeten. Ik ben volkomen genezen en ik zal het nooit meer doen, echt niet. Afgelopen weekend kwam ik vrij! Ik had veel slechte herinneringen aan de lik maar ik kon eindelijk naar huis. Ik was zo blij dat ik naar huis toe kon, mijn kinderen in mijn armen houden. Mijn kinderen zijn nu al volwassen en ze hebben het mij vergeven.
Ik kwam dus afgelopen weekend vrij, ik werd opgehaald door mijn zoon met zijn auto. Omdat ik mij nleven heb gebeterd wil ik er voor mijn kinderen zijn, ik wil de tijd inhalen die ik niet met hen heb kunnen besteden. Ik wil een goede vader zijn zoals alle andere vaders in Nederland. Ik wil niet meer denken aan het verleden maar aan de toekomst denken. Gelukkig wordt er veel gebouwd in Belgie, ik woon zelf in Limburg, waardoor er zat werk te vinden is. Ik heb namelijk alleen mijn LTS diploma van vroeger maar daar moet het mee te doen zijn. Hoop ik tenminste.
Ik wilde meteen een baan vinden, zodat ik voor mijn kinderen kan zorgen. De moeder heeft het namelijk erg moeilij kgehad om alle eindjes aan elkaar te knopen. Aangezien ik zelf geen auto heb heb ik die van mijn zoon geleend, een soepele auto, ik moes talleen wel erg wennen aangezien ik lang niet gereden heb.... Ik reed naar Belgie om te solliciteren bij een bouwbedrijf, ik had er erg zin in. Ik moest echter nog tanken aangezien de tank bjina leeg was, logisch toch....
Toen ik bij de benzinepomp was moest ik even wennen aa nde prijzen, 1,50 per liter! Dat is meer dan 3 gulden!!!!!! Er stonden een hele hoop Nederlandse autos die denk ik wilden profiteren van de lagere prijzen in Belgie. Het was in ieder geval heel druk. Maar er stond een roze Fiat Panda (met van die dobbelstenen aan het achteruitkijkspiegeltje) te wachten, hij deed niks. Er zat een klein schriel mannetje in die zat te roken (DAT DOE JE TOCH NIET BIJ EEN BENZINEPOMP!?!?!). Hij kwam me wel bekend voor. Toen ik langsreed keek hij mij heel stoer aan maar ik gaf geen kik, ik heb mijn leven gebeterd. Ik reed naar de benzinepomp maar toen begon het gelazer.....
Die jongetje stapte uit zijn auto en begon te gieren en te brullen dat ik voordrong, dat ik hem er even tussen duwde... Hij gooide ook nog eens zijn peuk op de grond wat echt asociaal is natuurlijk, zeker bij een benzinepomp. Ik stapte uit mijn auto en hij was meteen geimponeerd. Doordat ik in de bajes een ongeluk heb gehad waardoor ik half gehandicapt ben geraakt ben ik gespierd. Ik moes taltijd mijn onderlijf en armen trainen omdat dat tegen het gehandicapt zijn helpt (vertelde ze mij). Ik droeg ook een ''kraag'' om mijn nek te beschermen. Die jongen begon me dus allemaal uit te schelden dat ik een anabolenjongen ben en ik een kleine brandweerman heb.. Ik tankte vlug en ging naar het sollicitatie gesprek...
In de auto moest ik echter vreselijk hard huilen, hoe kon zo iemand nou zo onbeschoft zijn tegen iemand die half gehandicapt is en net uit de bajes komt!?!? DAT KAN JE JE TOCH NIET VOORSTELLEN IN NEDERLAND!?!?!? Ik gooide echt al mijn tranen eruit, HET MOETS GEWOON! Toen kwamen ook nog eens alle herinneringen van ''the jail'' terug.
Gelukkig was ik bijna bij mijn afspraak en heb ik me weer vermand, het moest.
Toen ik net thuiskwam stond mijn zoon te wachten om mij op te vangen, hij zag toen ook dat er met een sleutel over de verkleurlak heen is gekrast.... Gelukkig heb ik mijn gezin om mij te steunen
Ik wist weer waar ik die jongen van kende!! Hij heeft ook in de lik gezeten, we moesten samen douchen... Ik herkende de zin ''er tussen duwen'', hij heeft hem er bij mij altijd tussen geduwd toen ik half gehandicapt was,
het beest.
Ik heb mijn leven gebeterd!!