abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61988593
Jojo, het zou zou tof zijn als je zelf mocht gaan voeden! Veel plezier als het mag vandaag!
  maandag 29 september 2008 @ 08:17:36 #102
35189 Troel
scherp en bot
pi_61988733
Joj, wat heerlijk!

Sjak, wat vervelend, krijgt hij tandjes dat ze daardoor open zijn? Ruben heeft er gelukkig nog nooit last van gehad, die heeft alleen toen bij die antibioticakuur ietwat rode billen gehad, maar daar heb ik echt gewoon bendes sudocreme op gesmeerd en dat werkte prima.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61989712
Jojo wat fijn zeg dat het zo goed gaat, en super dat ze geen last van de infectie heeft

en Stella
hier ook zo'n dame die dr stem duidelijk laat horen...nu ligt ze ook in de box te gillen en dan denk je dat het een ontevreden gegil is, maar nee hoor madame vermaakt zich enorm whehe
  maandag 29 september 2008 @ 09:31:24 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61989771
Wat sneu Sjak...

Wij zijn net weer goedgekeurd bij het CB. 73,3cm en 8765gr.
Wel grappig, we hadden een nieuwe arts en die vroeg dus heel schattig '9 maanden he? Kan hij al goed alle kanten op rollen en draaien?'
Dus ik: Hij tijgert, hij kruipt, hij zit en hij staat al.
Zij: Nou, dan zit dat rollen ook wel goed.

We mogen kleine stukjes op de fiets!

Hij wilde alleen niet goed meewerken met de ogen-test. Ik moest 1 oog bedekken, maar dat wilde hij dus niet. 1 grote draai en wurmp partij!
Volgende keer dus nog een keertje.
pi_61989949
Jen heeft gister ni het fietsstoeltje gezeten. Alleen voor de foto, ik durf toch nog niet te fietsen met haar. Ik ga eerst een paar keer zonder kindje en dan mag Jen wel een keer mee op de fiets. Maar het wordt nu toch pestweer, dus Jen zal ergens in de lente haar eerste fietsrit maken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_61990395
quote:
Op zondag 28 september 2008 19:15 schreef Guuzewuus het volgende:

Ik heb ontdekt hoe echte mosterd gemaakt wordt. Je stopt er peer, appel en banaan in, en er komt mosterd uit. En dan niet van die goedkope, nee nee, echte! Met van die korreltjes erin .

dat is wel de lekkerste hoor, stella!!
heb je geproefd guus?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 29 september 2008 @ 10:33:55 #107
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61990848
Sasha heeft soms kriebeltjes in zijn ontlasting zitten alsof hij een pakje shag leeggegeten heeft.
Oh, en vorige week na een krentebolletje kwam ik dus hele krentjes tegen! Yuk!
pi_61990894
hihi BE wacht maar tot je een keer jumbo rozijnen door het avondeten hebt zitten.
Die zuigen zich vol en komen er dan uit als een soort pingpongballetjes
pi_61990946
quote:
Op maandag 29 september 2008 10:36 schreef p_iglet het volgende:
hihi BE wacht maar tot je een keer jumbo rozijnen door het avondeten hebt zitten.
Die zuigen zich vol en komen er dan uit als een soort pingpongballetjes

Wat een verschil met jullie jochie en de onze BE. Maarten is nu 77,5 cm en is 10,5 kilo
Dan mag Maarten ook wel in een fietszitje lijkt mij
pi_61991044

Ik deed Saar tot ze bijna 6 maanden was, steeds rond 23.30 wakker maken voor een voeding zodat ze `s nachts niet kwam. Toen besloten dat ze best zonder die voeding kon en haar niet meer wakker gemaakt met als gevolg dat ze 3 keer per nacht kwam. Na een paar doorwaakte nachten besloot ze ineens om 22.00 uur al wakker te worden en nog maar 2 keer per nacht. Dat heeft ze volgehouden tot 2 dagen geleden..toen sliep ze ineens de avond weer door maar komt nu `s nachts om 1.30 en 4 uur
Hoe leer ik haar dit af?
Ik val dus ook gewoon echt weer in slaap met haar naast me en dat gaat best goed, maar het is natuurlijk best wel zweten voor haar onder mijn dekbedje

Jojo hoop dat Isis vandaag mag dribnken bij je!
Saartje
pi_61991085
Maneki, ik val ook gewoon in slaap met Jen naast me. Jen heeft er geen last van hoor, qua warmte. Maar die slaapt eigenlijk elke nacht gewoon naast me onder het dekbed. (wij hebben dan wel een zomerdekbedje)
pi_61991108
Ik heb ook een zomerdekbed maar ik vind het toch nog wel warm hoor! Volgende keer wurm ik d`r pyjamabroek anders wel uit, scheelt weer. Hee ik moet vaker hier posten, dan kom ik nog eens op ideeen
Saartje
pi_61991143
Ja, Jen ligt inderdaad alleen met de beentjes onder het dekbed. En 's nachts trapt ze zelf het dekbed nog van zich af, ze ligt sowieso ook nog in een slaapzak (zo'n dunnetje).

Je kan dr natuurlijk ook laten slapen in alleen een romper met lange mouwen.
  maandag 29 september 2008 @ 10:49:25 #114
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61991145
En geef je haar nou wel of niet meer die late voeding? Vervelend hoor, je bent gebroken de volgende ochtend . Lilah moet ook een voeding minder, ik zit nog te twijfelen of ik die late weg laat of overdag een voeding moet laten vervallen . Sinds we van vakantie terug zijn is mevrouw ook regelmatig midden in de nacht wakker. En dan valt ze ook wel weer in slaap als ik even met haar wandel, maar het zuigt goed als je de volgende dag weer naar je werk moet.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_61991179
Jen is standaard 3x per nacht. Ik neem dan ook niet eens meer de moeite haar nog terug te leggen in haar eigen bed. Ze begint wel altijd in haar bedje, maar na 2x terugleggen ben ik het zat en wil ik ook gewoon slapen. En dan ligt ze lekker naast mn kussen. Meestal is ze dan om 6 uur ook nog wakker, maar dan wilt ze alleen een schone luier omdat ze dan een luier heeft die voor 3 telt.
  maandag 29 september 2008 @ 10:54:11 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61991244
Wat een beer is Maarten dan zeg!
Ik wist het al wel hoor, van de week met zwemmen voelde ik Sasha's ribbetjes helemaal. Kan echt duidelijk merken dat hij zijn spekkies aan het kwijtraken is. Maar ja... ik krijg er ook niet meer eten in, en zoals de arts al zei, hij is zo superbeweeglijk de hele dag, het is een wonder dat hij nog groeit.

Maarten zal dan idd ook wel in het zitje mogen. Ze moeten zelf stabiel kunnen zitten.
In het CB boekje stond tussen de 6 en de 9 maanden, maar ik vond 6 echt nog te vroeg, toen wiebelde hij meer dan dat hij zat.
En dan dus 5-10 minuutjes en dan heel langzaam een beetje op gaan bouwen.

Nu nog een goeie fiets scoren dus! Mss dat ik vanmiddag even ga. Ik had een hele mooie 2e hands gezien.
  maandag 29 september 2008 @ 10:55:49 #117
14746 k_i_m
pi_61991284
BE, ik ben zo jaloers! Ik wil ook fietsen! .
In my life
Why do I smile
  maandag 29 september 2008 @ 10:58:10 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61991328
Maneki, krijgt ze nu dan nog wel een voeding zo laat? Of krijgt ze al die keren dat ze wakker wordt voeding?
Niet-bv-er dus ik weet niet of ik iets heel stoms zeg, maar de late voeding een flesje gekolfde melk met wat rijstebloem doen? Om het wat zwaarder te maken? Dan blijft het vaak wat langer in het maagje.
pi_61991353
quote:
Op maandag 29 september 2008 10:55 schreef k_i_m het volgende:
BE, ik ben zo jaloers! Ik wil ook fietsen! .
Ik durf gewoon niet te fietsen. De laatste keer dat ik gefiets heb is zo'n 3 jaar geleden. Toen heb ik een dagje hoge veluwe gedaan. Maar echt dagelijks fietsen?? Ik denk dan terug aan de middelbare school.

Ik moet dus eerst even goed oefenen zonder Jen. En ik zit eraan te denken om Jen een helmpje op te doen.
pi_61991475
ticootje ze verkopen hele schattige babyhelmpjes!
Wij hebben er voor Pepijn ook 1 voor als we op een gewone fiets met hem fietsen.
(onze bakfiets heeft 3 wielen en kan dus echt niet omvallen, daarin draagt Pepijn geen helm)
pi_61991536
Ja ik weet het!! En ik denk dat Jen er dus inderdaad 1 krijgt. Levensgevaarlijk, Ticootje op de fiets.

31 oktober moeten we naar het CB, ik zal dan gelijk vragen of ze al op de fiets mag. Gister was alleen voor de foto. Waarschijnlijk wel.
pi_61991932
Madam krijgt om 6 uur een beetje prak, om 7 uur een paar slokken aan de tiet en dan blijft ze tot 1.30 weg, en komt vervolgens om 4 of 5 uur weer, en vaak is ze dan om 7 uur weer present. Niet aanleggen is eigenlijk geen optie want ze zet het echt direct op een schreeuwen. Overdag huilt ze echt nooit, dat bewaart ze voor `s nachts
Ze heeft nog nooit uit een fles gedronken, misschien moeten we dat toch eens gaan proberen met iets van brinta ofzo..want het isgewoon niet leuk zo! Nog het minste voor haarzelf want ze is vaak `s ochtends nog erg moe.
Saartje
pi_61992001
Jen eet 's avonds meestal gewoon echt goed. Ze is echt een bodemloze put (van dr vader). Meestal nog na het eten een halve fruithap als toetje (of iets minder, maar net wat er over is van de dag) Ze gaat dan ook met een heerlijk vol buikje slapen. En dat merk ik ook wel om 8 uur ligt ze vaak op bed (het verschilt nog wel eens, maar uiterlijk 8 uur) en pas om half 11 wil ze dan nog een klein beetje drinken en dan om 1 uur weer. En om 2 uur.... En dan leg ik haar gewoon naast me en slaapt ze tot 6 uur.
  maandag 29 september 2008 @ 11:34:13 #124
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61992108
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:25 schreef Maneki.Neko het volgende:
Madam krijgt om 6 uur een beetje prak, om 7 uur een paar slokken aan de tiet en dan blijft ze tot 1.30 weg, en komt vervolgens om 4 of 5 uur weer, en vaak is ze dan om 7 uur weer present. Niet aanleggen is eigenlijk geen optie want ze zet het echt direct op een schreeuwen. Overdag huilt ze echt nooit, dat bewaart ze voor `s nachts
Ze heeft nog nooit uit een fles gedronken, misschien moeten we dat toch eens gaan proberen met iets van brinta ofzo..want het isgewoon niet leuk zo! Nog het minste voor haarzelf want ze is vaak `s ochtends nog erg moe.
Mss idd dan proberen.
Wat jij zegt is natuurlijk ook waar, het is niet alleen voor de ouders vermoeiend, maar ook voor die kleintjes zelf.
  maandag 29 september 2008 @ 11:59:28 #125
35189 Troel
scherp en bot
pi_61992601
quote:
Op maandag 29 september 2008 10:39 schreef Ardenlyn het volgende:

[..]

Wat een verschil met jullie jochie en de onze BE. Maarten is nu 77,5 cm en is 10,5 kilo
Dan mag Maarten ook wel in een fietszitje lijkt mij
Ruben gaat al sinds dat hij 7 kilo is gewoon in het kinderzitje. Prima die gewichtsdingen, maar het gaat er m.i. om dat het kind goed kan zitten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 29 september 2008 @ 12:02:28 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61992658
Ja, het gaat idd ook niet om het gewicht verder volgens mij hoor. Meer dat ze echt gewoon goed (zelf) kunnen zitten.
pi_61992804
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:02 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, het gaat idd ook niet om het gewicht verder volgens mij hoor. Meer dat ze echt gewoon goed (zelf) kunnen zitten.
En dat nog niet eens alleen. Het gaat er vooral om of ze goed stevig in het nekje zijn. De mijne was met zitten al heel vroeg maar zijn nekje bleef slap. Want als ze eenmaal zitten hoefd het nekje niet veel meer te doen zeg maar. Zoiets was het geloof ik!!
pi_61993410
Jojo wat goed! Laat ons weten als je zelf mocht voeden, hoe het gegaan is!
In die bakfiets kan ie niet omvallen, maar je kan nog altijd aangereden worden, toch? Ik vind fietsen heel erg leuk, maar langs andere kant lijkt het me zo eng met 'n kleintje. Maar waarschijnlijk ben ik gewoon overbezorgd .
pi_61993604
Ik bedoelde die 2 zinnen apart.
Niet dat Maarten door zijn gewicht en lengte in een fietsstoel mag maar omdat hij ook goed stevig kan zitten.
Ik fiets nooit meer en was even vergeten dat hij ook op de fiets zou mogen.
Lijkt mij wel erg leuk

Vond het wel grappig het verschil in gewicht en lengte omdat Sasha en Maarten maar 1 week verschillen.

[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2008 12:49:47 ]
  maandag 29 september 2008 @ 12:54:51 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61993767
Ja, we zouden ze eens naast elkaar moeten zetten.
pi_61994548
Oe maneki dat lijkt me idd wel vermoeiend

Hier een meisje die zo hard op dr duim zuigt tot ie helemaal kapot is en gaat bloeden
dus nu doe ik maar een sokje om dr hand als ze gaat slapen...vooralsnog pikt ze dat, ben benieuwd of t oop lange termijn ook werkt en of ze het zelf afleert dan
pi_61995759
Jah kan google gebruiken maar heb daar geen zin in
Mag Maarten al ei hebben (hard gekookt)?

Mag hij ook karnemelk en is er nog een soort drinken wat hij mag.
Hij vind thee en water niet zo lekker en ik wil hem wel eens wat anders geven dan diksap.
Iemand andere ideetjes?

BlaBlaBla: auw!!!

BE: wie weet ooit op een meet
Vind het zo leuk dat alle kindjes zo kunnen verschillen.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2008 14:17:34 ]
pi_61995972
Een half ei mag best, een heel ei vind ik best veel voor zo`n kleintje
Karnemekl mag, want yohurt mag ook
Saartje
  maandag 29 september 2008 @ 14:27:52 #134
14746 k_i_m
pi_61996096
Oh, als je een fles minder moet geven omdat er 's ochtends fruit en 's avonds groente voor in de plaats komen, moet je dan andere vormen van vocht gaan geven?? Daar heeft het CB niks over gezegd, alleen dat ik van 5 naar 4 flessen moest .
In my life
Why do I smile
pi_61996181
Mag naar behoefte kim, als er erg veel tijd tussen 2 flessen komt te zitten zou ik het wel doen iig
Saartje
pi_61996222
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:16 schreef Ardenlyn het volgende:
Jah kan google gebruiken maar heb daar geen zin in
Mag Maarten al ei hebben (hard gekookt)?

Mag hij ook karnemelk en is er nog een soort drinken wat hij mag.
Hij vind thee en water niet zo lekker en ik wil hem wel eens wat anders geven dan diksap.
Iemand andere ideetjes?
Volgens het voedingsschema wat ik aanhou mag ei bij 9 maanden, kwark en yoghurt bij 7-9 maanden en qua drinken kruidenthee, water, verdunde vruchtensappen en andere melksoorten ook bij 9 maanden. Dus ja Wat betreft het drinken zou ik zo niet weten wat je verder nog kunt geven. Misschien een andere smaak diksap, of verschillende soorten thee proberen om te kijken of hij andere soorten wel lust? Of je zou zelf een soort 'smoothie' kunnen maken van karnemelk en fruit?
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_61996323
Dan ga ik voor vanavond een eitje koken
Binnenkort karnemelk proberen.
Dankje!!
En als anderen nog meer drink opties weten hoor ik het graag

Ik geef Maarten bij zijn broodje en avondeten om de zoveel happen drinken erbij. (Even goed eten en dan lekker wat laten drinken)
Ook tussendoor af en toe.
Hij krijgt als hij wakker word een fles en rond 12 en dan pas als hij weer naar bed gaat en tussen de 12 uur en bed-fles geef ik sowieso drinken.
Het is een beetje uitvogelen

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2008 14:37:03 ]
  maandag 29 september 2008 @ 15:22:30 #138
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_61997574
Marlien is zo'n heerlijke meid, ze vindt het heerlijk om te knuffelen en heeft van die lekkere spekpootjes . Ze is lekker vrolijk, kan lekker in de box spelen (soms wel een uur lang!), is gek op haar broer en zus
Ze moet alleen weer wat beter leren doorslapen, maar daar werken we nu aan (overdag vaker voeden).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_61997759
Tearsong: had jouw bericht vreemd genoeg niet gezien.
Ik heb verschillende smaken diksap maar wil ook graag iets anders geven.
Dus smaakjesthee zou hij ook mogen?
Ik heb alleen gewone slappe thee gedaan.

Smoothie is een erg goed idee voor hem en mij

vanavond eitje bij z'n eten en van de week karnemelk enz ophalen

Super!! Dankje

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2008 15:28:54 ]
pi_61998007
En rijstemelk mogen ze ook. Jen hoeft het niet, die wilt alleen maar borstvoeding. Ik krijg er met moeite diksap in, maar meer niet.
  maandag 29 september 2008 @ 18:14:31 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62002296
Wij hebben vandaag voor het eerst saampjes gefietst! Wat is dat leuk zeg!
Nou ja, Geen idee of Sasha het echt leuk vond, hij protesteerde niet, maar verder kan ik zijn gezichtje natuurlijk niet zien. Grote groene snottebellen op zijn bovenlip, rode wangetjes! Lief!
  maandag 29 september 2008 @ 18:26:52 #142
35189 Troel
scherp en bot
pi_62002563
Meestal vind ik dat gewoon vies hoor

Ruben kan zich inmiddels optrekken aan zijn bed (vraag me niet hoe!) en weet ook zijn eerste stapjes langs de bank (dat valt zacht) en langs de tafel (mijn hart! mijn hart!) te zetten. Ik weet nog dat ik donderdag zo blij was dat hij kroop
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62005106
Ruben zet de turbo in
Fake it till you make it...
  maandag 29 september 2008 @ 20:36:53 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62006477
Hier is het nu trouwens wel elke keer met slapen flink drama. Huilen! Dikke tranen van verdriet. Gelukkig werkt de 5-10-15 minuten methode wel goed, meestal slaapt hij net voor de 10 minuten, maar ik vind het wel heel sneu hoor. Zo veel verdriet zo vlak voor het slapen gaan.

Als we hem dan straks wakker maken voor de late fles ligt hij ook op zijn buik, op de dekens, met zijn koppie aan het voeteneinde, helemaal flink alles overhoop gehaald dus.
  Jubileum moderator maandag 29 september 2008 @ 20:42:53 #145
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62006634
Het is wel een beetje logisch BE dat het slapen wat moeilijker gaat. Sasha's wereld wordt steeds groter nu hij meer en vaker overal zelf kan komen en die indrukken moeten wel verwerkt worden. Niets helpt daar zo goed tegen als even leeghuilen voor je gaat slapen, zodat je ontspannen kunt dromen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 29 september 2008 @ 20:46:47 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62006742
Ah ok.
Er daagde me ook vaag wel iets dat het er idd bij hoort. Maar het is wel sneu hoor. Het is soms ook echt huilen-huilen wat hij dan doet. Snikkend en wel. Lief klein ding!
pi_62007146
Zielig he dat huilen...
Eigenlijk hebben we nog niet eerder meegemaakt dat Jasja aan het huilen is zonder dat er een reden is. Normaal gesproken is oppakken of een knuffelpopje/fles/speen genoeg om haar stil te krijgen. Vandaag had ze echter een huildag , zodra ze haar ogen opendeed was het huilen. Af en toe afgewisseld met een stralende lach die dan binnen een seconde weer overging in huilen .

Volgens mij is ze dus bezig met een sprongetje en gisteren was een drukke dag. Met de auto, op bezoek geweest bij mijn zus, mijn ouders die 3 weken op vakantie waren geweest kwamen ook nog even langs (en moesten dus even wat inhalen qua knuffelen met hun kleinkind ). Morgen weer met de auto, dan ga ik op kraamvisite en daarna naar mijn ouders om te logeren. Ik hoop maar dat ze dan in een wat beter humeur is .
pi_62016162
Hier zaterdag avond hard aan het huilen 's avonds in bed.
Mijn man wilde al naar hem toe maar hij had heel veel indrukken gehad die middag op een feest.
Ik zei al dat hij het even nodig zou hebben (ook al vond ik het echt niet leuk om te horen ) en na ongeveer 10 min hard huilen is hij in slaap gevallen en heeft heerlijk geslapen

Maarten stond ineens in de box vanochtend. Waar zit de pauze knop!!!!
Het gaat zo hard allemaal!!
Ben zo gek op hem
Als ik nee tegen hem zeg en ik loop naar hem toe dan wil hij hard weg tijgeren
  dinsdag 30 september 2008 @ 08:25:29 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62016353
Hihi, ik loop ook over van liefde Ardenlyn! Had (en heb) er gewoon de balen van dat het (4-dagen)weekend weer over is en ik moet werken. Ze zijn zo leuk nu!

En wat een vlotterds hebben we allemaal met dat staan zeg! Ik zag in het foto-topic ook een foto van Jen die stond!.
pi_62016790
Een huildag is echt balen Madelieve! Volgens mij is dat ook niet goed voor je eigen humeur!

En wat staat iedereen inderdaad vlot!

Wij hebben hier een ritme Het gaat al dagen op dezelfde manier met drinktijden en slapen en dergelijke. En zelfs toen ik gisteren met Leander naar mijn ouders ging en alles dus een beetje anders was, bleef dat ritme er in!

Samengevat:
- rond half 2/ 2 uur borst
- rond 5 uur/half 6 borst
- ergens rond 7 uur/half 8 borst -> uit bed
- Even in de box (half uurtje) -> dan huilen ->even in bedje proberen -> brullen -> in de draagzak, lekker slapen.
- Ergens tussen 10 en 11 borst, gevolgd door zie hierboven.
- Ergens tussen 1 en 2 borst, gevolgd door zie hierboven
- Rond 4 of 5 uur borst, even in de wipstoel spelen of in de box, dan weer zie hierboven
- 's avonds nog 2x de borst, maar die tijden lopen nogal uiteen, meestal de laatste rond 10 uur. Tussen beide slaapt hij op een heerlijk groot zacht kussen (en een dekentje) op schoot. Als hij eenmaal goed diep slaapt kan je hem zelfs wel even wegleggen met kussen en al in de box

En dan begint het weer opnieuw
pi_62016915
Wij hebben gister gefilmd dat Jen in de box stond. En tijdens het filmen liet ze ook maar even zien dat je ook prima kan staan als je maar 1 handje vasthoudt.

En Jen was gister behoorlijk overstuur. Ik kwam thuis en ze wilde niet drinken... Ook niet nadat ze in bad was geweest... Ze wilde ook niet eten, ze was alleen maar aan het huilen. Ze viel wel in slaap en pas om 11 uur wilde ze drinken.... Ik was echt even bang dat het gedaan was met de borstvoeding..
pi_62021089
Pfff.... Monstertje is superhangerig..Wil alleen maar bij me hangen, heel even over de vloer tijgeren en verder eik niets.... En dan ook liever niet slapen..Of van die slaapjes van 10 minuten...
Gister heeft ie op de hele dag ongeveer anderhalf uur geslapen en ik had de hoop dat ie dan 's nachts wel zou door slapen.... Niets hoor! Wel hele goeie gesprekken met 'm gehad, dat dan weer wel!
Ik hoop dat het tandjes zijn ofzo! ( onder zitten er nu 2 en boven staan er 4 op doorkomen of laten net een randje zien)
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_62029390
Poepoe de vader van Gabi heeft het maar druk.. de mama van Gabi is aan haar voet geopereerd (gezwel ter grote van een tennisbal onder haar voet vandaan gehaald) en zodoende mag de papa van Gabi nu voor zijn 2 dames zorgen...
en dat is zwaaaaaaaaarrrrrrr! Ik wist al dat in je eentje voor een baby zorgen zwaar was, maar dan is het nog leuk zwaar(althans op zijn momenten ).... dit is nu echt niet leuk zwaar... de mama van Gabi moet vaak huilen als Gabi ook huilt omdat ze dan niks kan doen (ze moet op bed liggen met voet omhoog).

en of dat nog niet genoeg is is gabi ook ng eens met een sprongetje bezig dus ze slaapt slecht (2 x wakker midden in de nacht) en is heel hangerig...
(en de mama van Gabi moet ook nog een songesteld worden)
pi_62029500
Ticootje: goed moment van Jen om 1 hand los te laten!

De wonderen zijn de wereld trouwens nog niet uit Leander slaapt al een half uur en hij zit niet aan mij of TARA vastgekleefd!
Hij was net na het voeden op het kussen bij mij op schoot in slaap gevallen.
Ik heb hem met kussen en al naast mij op de bank gelegd, me ervan verzekerd dat hij écht niet er af kon rollen en ben voorzichtig opgestaan.
5 minuten later werd hij eventjes wakker, keek wat om zich heen, piepte wat en is weer gaan slapen
pi_62037812
WIj hebben al 2 dagen een mopperkindje. Niet alleen maar aan het mopperen hoor, maar zo tegen dat ze wat moe begint te worden is ze mopperiger dan anders.
Ze is wel nieuwe dingen aan het ontdekken, erg leuk om te zien. Gisteren had ze een blokje in haar mond gestopt en blies die tot 2 keer toe weg. Ik lag helemaal in een deuk.
Ze wil alsmaar stappen aan de hand, vanmiddag presteerde ze het zelfs om een stap de eerste traptrede op te zetten.

Ze gaat dus nog niet uit zichzelf zitten (als je haar neerzet zit ze prima), ze gaat niet uit zichzelf staan, maar als ze ligt en je geeft haar 2 handen maakt ze zich zo stijf als een plank en trekt zich op tot staan... Ik hoop dat ze dat zitten toch een keer door gaat krijgen (zal toch wel...?!), want volgens mij is dat weer een stapje op weg naar staan zelf en dat soort dingen.
Of al zou ze maar op haar knietjes gaan zitten, dan is ze weer wat verder.
Ik weet ook niet zo goed hoe ik haar kan helpen. Als ik haar probeer op haar knietjes te zetten wordt er flink geprotesteerd...
Weet ook niet zo goed wat een "normale" leeftijd is dat ze zelf gaan zitten, maar ik heb de indruk dat ze er laat mee is... vooral als ik al die andere kindjes van dezelfde leeftijd zie...
  dinsdag 30 september 2008 @ 23:08:11 #156
14746 k_i_m
pi_62038298
Die van mij die rolt nog geeneens .
In my life
Why do I smile
pi_62038355
mjn dame rolt het hele huis door ze ligt het liefst onder de eettafel, of in de duplohoek
Saartje
  dinsdag 30 september 2008 @ 23:12:35 #158
14746 k_i_m
pi_62038472
Ik wil ook een rollend kind .
In my life
Why do I smile
pi_62038665
vetmesten en een zetje geven
Saartje
  dinsdag 30 september 2008 @ 23:25:08 #160
14746 k_i_m
pi_62038842
.

Ze is wel een beetje ondeugend aan het worden. Dan zitten we samen op de bank tv te kijken en dan voel ik dat ze me stiekem aan het aankijken is. En als ik dan terugkijk trekt ze een brede grijns zodat ik ga lachen. En als ik dan moet lachen, doet ze ook huh huh huh mee . Nou, en dat dan tien keer achter elkaar ofzo .
In my life
Why do I smile
pi_62038977
mijn dame doet steeds een krentje immiteren..het ziet er een beetje euhm..dubieus uit. Ze laat daarbij bij voorkeur ook haar tong uit haar mond hangen
Saartje
  dinsdag 30 september 2008 @ 23:33:00 #162
14746 k_i_m
pi_62039055
Ik moet hier erg lachen als er iets wordt afgelikt, terwijl ze mij indringend aankijkt. Maar een krent? Hoedan? .
In my life
Why do I smile
pi_62039175
nou zo de neus en bovenlip omhoog en fronsen..erg veel fronsen
Saartje
pi_62042693
ik ben op zoek naar een goed schema om te beginnen met bijvoeden voor Gabi (nu 5 maanden oud. ze krijgt FV) en dat is wel eens in 1 van de voorgaande series voorbij gekomen maar kan het zo 1 , 2, 3 nu niet meer vinden ...
iemand nog een kopietje of linkje??
pi_62042704
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 23:38 schreef Maneki.Neko het volgende:
nou zo de neus en bovenlip omhoog en fronsen..erg veel fronsen
Ik snap hoe whehe

Vanacht midden in de nacht voel ik opeens "plaf" op mijn neus. Ik doe één oog open en kijk in 2 vrolijke wakkere ogen van Leander die erg vergenoegd kijkt dat hij me wakker heeft weten te meppen
Hij had ook geen honger oid, hij was gewoon even vrolijk en wakker en 5 minuten later sliepen we allebei weer
  woensdag 1 oktober 2008 @ 08:32:14 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62042736
Heerlijk al die bekkentrekkertjes!

Sasha trekt hier ook wel eens zijn neusje op, tandjes bloot idd, en dan een beetje mekkeren 'kijk mij eens zielig zijn, want ik wil...' Zo lief!

Gisteren trouwens een dikke bul op zijn koppie gescoord op het kdv. Tegen een muurtje aan omgekukeld... ja, dat heb je wel eens he. Mooie blauw bult hoor!

Nijna, ik heb geen idee wat het gemiddelde is, maar er zijn vroege kindjes en latertjes, anders komen ze nooit aan dat gemiddelde. Ik heb Sasha er nooit mee geholpen, hij kon het gewoon ineens. Een beetje opzij duwen bij het buikschuiven/kruipen en dan per ongeluk ineens half zitten etc. etc.
pi_62043648
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 08:28 schreef tinny het volgende:
ik ben op zoek naar een goed schema om te beginnen met bijvoeden voor Gabi (nu 5 maanden oud. ze krijgt FV) en dat is wel eens in 1 van de voorgaande series voorbij gekomen maar kan het zo 1 , 2, 3 nu niet meer vinden ...
www.borstvoeding.com onder het kopje voedselintroductie. (Ja, ikweet dat Gabi FV krijgt, maar lees maar gewoon even over borstvoeding heen)

Verder introductie van vast voedsel langzaam introduceren. Elke 3 dagen 1 product (kijk wel uit bij banaan, 3 dagen banaan = verstopt kind). Dag 1 een theelepel, dag 2 2 theelepel en dag 3 een eetlepel.
Olvaritpotjes bevatten vaak meer dan 1 product (er zit vaak appelsap in). Je kan proberen vanaf het begin stukjes te geven. Maar als je dat eng vind dan kan je peer of appel even koken en dan is het ook zacht. Of gewoon raspen. Met peer, appel en banaan kun je beginnen en met bloemkool, sperziebonen, wortels en broccolie.

Ook het CB kan je vragen om een voedingsschema.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 09:43:39 #168
14746 k_i_m
pi_62043871
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 08:28 schreef tinny het volgende:
Wij kregen bij het laatste bezoek aan het CB ineens te horen dat Lilah 's ochtends fruit moet en 's avonds groente. Gelukkig waren we zelf iets daarvoor al met fruit begonnen, anders had ik het er al helemaal nooit in kunnen proppen. Als alles goed opgaat mag je weer een fles laten vervallen, dat scheelt ook! Wij doen nu

8.00 fles (of iets eerder, ligt eraan hoelaat ze wakker is)
10.00 fruit
12.00 fles
15.00 fles
18.00 groente
23.00 fles

En als ze een slechte dag heeft en weinig groente en fruit eet stop ik er nog ergens een fles tussen.
In my life
Why do I smile
pi_62044557
Nijna, Chris was ook erg laat met zelf gaan zitten. Hij kon zichzelf toen wel tot staan trekken, en langs de salontafel lopen. Bij hem had het ook weinig nut, wat zitten is saai. Kruipen/tijgeren/staan is stoer. Ik denk dat hij rond de 11/12 maanden was.. Maar hij zat wel stevig als je hem op zijn billen neerzette.
pi_62044605
Oh hehe het schema hier ziet er ietswat anders uit
6.30 bv
9.30 fruit (meer dan wat hapjes is het niet)
10.00 bv
12.00 halve boterham
13.30 bv
16.30 bv
18.00 prakkieeeee (véél!)
19.00 bv
en dan `s nachts nog 1 of 2 keer

Misschien moet ik ook maar de fles gaan geven

Straks naar het cb, ben benieuwd wat ze te zeggen hebben over haar schema
Saartje
  woensdag 1 oktober 2008 @ 10:20:41 #171
14746 k_i_m
pi_62044678
Ik heb Lilah gisteren voor het eerst een beetje diksap geprobeerd te gegeven, voor het extra vocht. En uit de fles wilde ze niet. Echter, toen ik de dop van de fles afdraaide en het haar uit de fles gaf wilde ze wel . Waarschijnlijk omdat ze mij vlak daarvoor ook uit een beker zag drinken .
In my life
Why do I smile
pi_62044733
Hier is het:

8.00 bv
9.00 1 boterham zonder korstjes en sap
11.00 fruit
12.00 1 boterham zonder korstjes en sap
15.00 fruit en sap
17.00 bv
18.00 prak
20.00 bv

en dan 's nachts nog 2 keer
  woensdag 1 oktober 2008 @ 10:35:48 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62045027
Daar kan ik Sasha ook wel mee foppen k_i_m. Wil hij zijn fles niet (meer) tussen de middag, maar dan gaan er toch wel wat slokken in via een bekertje, gewoon omdat dat interessant is blijkbaar.
pi_62045033
Leander, lekker ding .

BE, ach een buil op zn koppie
Een gemiddelde is idd een gemiddelde en met vroege kindjes moet je ook latertjes hebben ter compensatie natuurlijk. Is ook wel zo eigenlijk.

DF, klinkt een beetje als hier. Wie weet gaat ze het nog even doen in de week voor haar eerste verjaardag .
pi_62046205
en wat doen julli emet al dat fruit? want eenmaal wat gepureerd blijft er altijd veel over?
Mag dat lang in de koelkast staan??
Het schema ziet er nu zo uit

07:00u fles
12:00u fles (ja echt daar tussendoor hoeft ze niks, vroeger was het wel eens 13:30 fles)
13:00u fruit
16:00u fles
18:00u fruit/groente
20:00u laatste fles

Ik lees nu ook dat die laatste fles dat daar wat rijstebloem in mag zodat het pap wordt...doet iemand van jullie dat en zo ja bij welke maand? (en wara koop ik rijstebloem, nog niet zien staan in het schap)
pi_62046357
Rijstebloem = Nutrix

Fruit geef ik wel uit een potje, een potje kan je 24 uur bewaren in de koelkast. Maar Jen eet een potje van 200 gram in 2x op. En anders eet ze het laatste restje als toetje.
pi_62048170
heb nu een potje fruit opengetrokken van Olvarit man-o-man wat is dat spul zoet zeg...
dat gaan we dus anders doen (overigens valt die groente (wortels0 van olvarit wel mee qua zoetheid...dat is redelijk puur0
pi_62048236
Ik vind fruithap zo lekker. Meestal snoep ik ook een lepeltje mee hoor. (Behalve de mango van de AH )

Banaan kun je heel goed prakken (niet blenderen, dat is echt goor).
  woensdag 1 oktober 2008 @ 14:38:48 #179
156412 hestria
erg gastvrij
pi_62050404
je kan bijna elk fruit makkelijk zelf prakken/blenderen. Dennis is dol op appelmoes( 2 appeltjes schillen, aan de kook brengen, als ze zacht zijn afgieten en prakken, En laten afkoelen, Als ze nog een beetje warm zijn doet dennis er een moord voor. Peer kun je ook zo bereiden(als ze nog hard zijn). Annanas is hier ook favoriet, dat word gewoon in een reepje genseden en zo uit het vuistje opgegeten/leeggesabbelt. Meloen zijn ze niet zo van gedient, ze lusten eigenlijk alleen watermeloen en galia. tegenwoordig doe ik het gewoon raspen, moet ie wel nog wat aan wennen maar gaat steeds beter. De rest van het fruit gaat er ook soepel en smakelijk in.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  woensdag 1 oktober 2008 @ 15:05:23 #180
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_62051121
Hoi hier

heb jullie wat verwaarloosd... het is dan ook oh zo druk met Jade erbij... zekers omdat ze door de dag haast niet slaapt en constant aandacht wilt..

verder gaat het hier wel goed...

Voor de nieuwe mama's en papa's proficiat...

woensdag 1 oktober 2008 @ 15:05:59 #181
14746 k_i_m
pi_62051136
Hestria, Dennis had toch ook een afplatting op zijn hoofd? Is dat nu inmiddels verbeterd?
In my life
Why do I smile
pi_62055665
oooh Luna wat een poppetje
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:36:13 #183
156412 hestria
erg gastvrij
pi_62056960
ja, dat klopt k_i_m. Dennis had idd een afplatting, ben toen naar de KA geweets en hij zat in het gebied van wel/geen helm. Volgens de KA ging het zonder helm ook goed komen en daar had hij gelijk in. Zijn hoofdje is ondertussen een heel stuk beter!! Het duurd echt nog wel een tijd voor het echt veel minder is en waarschijnlijk gaat het nooit niet helemaal rond komen, maar ben nu best wel tevreden met het resultaat.
pi_62057076
Zo, bep is weer goedgekeurd 8090 bij 68,5. Een kort dikkerdje dus
Toen ik vertelde nog een keer of 7 a 8 borst te geven op een dag, en voorlopig nog niet met vlees te willen beginnen knikte ze en zei ok, maar geef je haar al wel brood? Toen ik zei van wel zei ze verder niets, en schreef ook niets op ofzo
Wel een verwijzing gekregen voor een echo van de heupjes, omdat madam tot 35 weken in stuit lag.
Saartje
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:48:29 #185
14746 k_i_m
pi_62057243
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 18:36 schreef hestria het volgende:
ja, dat klopt k_i_m. Dennis had idd een afplatting, ben toen naar de KA geweets en hij zat in het gebied van wel/geen helm. Volgens de KA ging het zonder helm ook goed komen en daar had hij gelijk in. Zijn hoofdje is ondertussen een heel stuk beter!! Het duurd echt nog wel een tijd voor het echt veel minder is en waarschijnlijk gaat het nooit niet helemaal rond komen, maar ben nu best wel tevreden met het resultaat.
Lilah heeft ook nog steeds een plat stuk. En nou zei de chiropractor dat het weer helemaal goed zou komen, maar nu de laatste keer zei ze heel twijfelend dat ik het CB er ook nog maar even naar moest laten kijken. En nou heb ik weer dingen op internet zitten zoeken, en daar vond ik iets dat als het na 6 maanden nog goed te merken is het niet meer uit zichzelf goedkomt. Maar dat valt dus mee? .
In my life
Why do I smile
  woensdag 1 oktober 2008 @ 19:27:02 #186
156412 hestria
erg gastvrij
pi_62058151
tot 6 maanden is omdat de schedelnaden dan nog zo ver openstaan dat het helmdragen zin heeft, dwz dat het binnen een half jaar "goed" komt, echter de hersenen groeien nog tot je volwassen bent doro en dat zorgt ook dat je hoofd groeit, dus dat de natuur met wat hulp(in de vorm van, voorkeursligging enz tegenhouden) het goed komt. Op latere leeftijd een helm doen ze eigenlijk niet omdat het dan geen half jaar duurt maar 2 jaar.
Hier heb ik foto's van in het begin en hoe ie er nu uitziet.

hier zijn hoofdje met 3 maanden

en deze zijn van vanavond (beetje slechte foto)bijna 8 maanden. ikzelf vind het nog wat tegenvallen, maar de verbetering is zeer duidelijk zichtbaar.( de plek op zijn wang is eceem, ondre zijn nieuwe tandje komt dat mee weer terug)
  woensdag 1 oktober 2008 @ 22:23:02 #187
14746 k_i_m
pi_62063543
Dat scheelt inderdaad enorm . Ik maak me er toch best wel zorgen over omdat iedereen er elke keer zo laconiek over deed. Ach, ze heeft toch genoeg haar, daar zie je niks van. Yeah right, zal ik het eens in een staart doen? . En dan nu ineens die twijfel van de chiropractor, het zit me helemaal niet lekker. Als er dan toch iets aan zou moeten gebeuren dan zou het echt NU moeten, anders doen ze het inderdaad niet meer.

Maargoed, eerst maar eens langs de HA voor een doorverwijzing. Ik ga me alleen maar meer zorgen maken zolang er niet een deskundige naar gekeken heeft.
In my life
Why do I smile
pi_62063868
Amber is a.s. zondag 3 maanden, vandaag even laten wegen bij het cb, en ze is nu 6405 gram!
Ze is niet helemaal in d'r doen; veel moe; huilerig, hangerig, mogenlijk komen de tandjes er al aan, want ze kwijlt en sabbelt (of sprongetje, of verkoudheidje die eraan komt, ze is iig een zielig miepie die lekker bij mama wil hangen/lurken/slapen ).

Ik heb me net niet in kunnen houden om een mooie amberkleurige jottumjurk voor d'r te kopen uit de monstercollectie bij olliewood
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  donderdag 2 oktober 2008 @ 07:11:44 #189
35189 Troel
scherp en bot
pi_62068347
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 10:22 schreef Ticootje het volgende:
Hier is het:

8.00 bv
9.00 1 boterham zonder korstjes en sap
11.00 fruit
12.00 1 boterham zonder korstjes en sap
15.00 fruit en sap
17.00 bv
18.00 prak
20.00 bv

en dan 's nachts nog 2 keer
Waarom eigenlijk niet de korstjes geven. Ruben vindt de korstjes veel lekkerder dan de rest Ook zonder tandjes krijgen ze dat wel weg
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 2 oktober 2008 @ 08:15:53 #190
156412 hestria
erg gastvrij
pi_62068734
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 22:23 schreef k_i_m het volgende:
Dat scheelt inderdaad enorm . Ik maak me er toch best wel zorgen over omdat iedereen er elke keer zo laconiek over deed. Ach, ze heeft toch genoeg haar, daar zie je niks van. Yeah right, zal ik het eens in een staart doen? . En dan nu ineens die twijfel van de chiropractor, het zit me helemaal niet lekker. Als er dan toch iets aan zou moeten gebeuren dan zou het echt NU moeten, anders doen ze het inderdaad niet meer.

Maargoed, eerst maar eens langs de HA voor een doorverwijzing. Ik ga me alleen maar meer zorgen maken zolang er niet een deskundige naar gekeken heeft.
Als je je echt zorgen maakt gewoon idd even langs de KA gaan, ze doen dan het hoofdje meten enz. Mijn grootste zorg was na het verhaal van de KA, wat als blijkt met 2 jaar dat het niet beter word? waarop de KA mij dus dat verhaal van de schedelnaad en dat een helm op latere leeftijd ook nog " wel nut" heeft.
Maar goed, het beste kun je gewoon lekker op je eigen gevoel afgaan, en naar de specialist gaan en daar dan je beslissing maken.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 08:23:57 #191
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62068816
k_i_m, idd maar een verwijzing regelen dan. Beter dat je gewoon gerust gesteld wordt dan dat je je altijd af gaat vragen 'hadden we niet, was het niet'.

Ik dacht gisteren peer te koken voor een lekkere verse fruithap voor Sasha.
Maar het resultaat was dat papa en mama de peer met een beetje kaneel warm op hebben zitten slobberen. Arm kind!
pi_62069254
Jen krijgt de korst niet goed weg en blijft er soms in... Dus dan maar geen korst.
pi_62069283
Wanneer mag een baby rozebottel jam eten?
Maarten z'n oma heeft het zelf gemaakt en er zit alleen rozebottel in en meer niet.
Mag hij dat al eten?
pi_62069305
pfff, selene wil haar duimpje, maar die gaat steeds weg!!! tot nu toe was het zo'n lief rustig kindje, dus mensen schrikken best wel van het woedende gekrijs

ik ben er alleen niet over uit of ik haar op zo'n moment het speentje moet geven of niet.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 2 oktober 2008 @ 09:09:37 #195
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_62069342
Mag een babie van bijna 6 maanden ook al kaneel op de warme appel? Want dan volg ik jouw voorbeeld Brighteyes, oh kan niet wachten tot het fruittijd is .

En ik krijg toch bijna alles, want Stella bakt er nog steeds niks van, van het eten van een lepeltje
  donderdag 2 oktober 2008 @ 09:57:40 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62070157
Volgens mij mogen babietjes geen kaneel Guuzewuus. Het was er echt als extra'tje voor ons bij op gedaan!

simmu, het is je eigen keuze om een speen te geven of niet.
Men zegt wel eens dat een speen makkelijker af te leren omdat jij die weg kan halen, een duim hebben ze altijd bij zich. En je bent er zelf bij hoeveel ze de speen krijgt. Ze hoeven hem niet dag en nacht in.

Sasha kreeg hem heel in het begin naar behoefte, maar dat konden we al vrij snel afbouwen, hij ging er echt alleen in als hij huilde of zeurde, niet gewoon voor de zomaar. Later kreeg hij hem van ons echt alleen in bed, of in de auto als het slaaptijd was.
Wonderwel heeft hij zelf inmiddels besloten dat hij geen speen meer hoeft, dus we hebben er nu nog eentje voor de vorm in zijn bedje liggen, maar meestal wordt die weggegooid!
pi_62070388
Saar krijgt hem ook alleen in bed, en dan wil ze hem ook niet altijd. Duimen heeft ze, helaas want dat vind ik zo schattig!, nooit gedaan
Saartje
pi_62071176
Dana krijgt soms ook de speen als ze een beetje huilerig is omdat ze dr duimpje niet kan vinden..maar dat is alleen bij het in slaap vallen.
Over t algemeen gaat t duimpje vinden zo goed dat de speen nog maar weinig gebruikt word.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 11:40:05 #199
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_62072457
Stella, kijk eens, warme appel, jammie!!! Nou dat was dus geen succes .

Na drie hapjes keek ze me heel beteuterd aan, zo van "nou maar mama, dit lust ik niet hoor... "
Ik keek haar vragend en beteuterd aan, zo van "liefje, ik weet dat je niks binnenkrijgt, maar je vindt toch altijd alles lekker, altijd, en zeker dit speciale lekkere warme hapje?"
Stella liet een klein traantje ... "wat jammer nou mama, dat ik zoiets van je krijg..."

Dus mama heel gauw in de keuken nieuwe fruithap gemaakt, koude appel met peer gepureerd, en over de warme afgekeurde appel een flinke lading kaneel gemikt en toen was iedereen weer tevreden .

En een speen heeft madammeke hier nooit geaccepteerd. Bah, vies, weg! De duim daarentegen viert op dit moment hoogtij. Ze is werkelijkwaar gefixeerd op haar duimpjes en is er nog niet uit wat nou lekkerder is, de duim of de fles, de linker of de rechter, of misschien allebei tegelijk ?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 11:55:31 #200
14746 k_i_m
pi_62072835
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 08:15 schreef hestria het volgende:

[..]

Als je je echt zorgen maakt gewoon idd even langs de KA gaan, ze doen dan het hoofdje meten enz. Mijn grootste zorg was na het verhaal van de KA, wat als blijkt met 2 jaar dat het niet beter word? waarop de KA mij dus dat verhaal van de schedelnaad en dat een helm op latere leeftijd ook nog " wel nut" heeft.
Maar goed, het beste kun je gewoon lekker op je eigen gevoel afgaan, en naar de specialist gaan en daar dan je beslissing maken.
Het is in ieder geval fijn om te horen (en te zien) dat het inderdaad gewoon nog een heel stuk bijtrekt .
In my life
Why do I smile
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')