abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 september 2008 @ 12:02:28 #126
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61992658
Ja, het gaat idd ook niet om het gewicht verder volgens mij hoor. Meer dat ze echt gewoon goed (zelf) kunnen zitten.
pi_61992804
quote:
Op maandag 29 september 2008 12:02 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, het gaat idd ook niet om het gewicht verder volgens mij hoor. Meer dat ze echt gewoon goed (zelf) kunnen zitten.
En dat nog niet eens alleen. Het gaat er vooral om of ze goed stevig in het nekje zijn. De mijne was met zitten al heel vroeg maar zijn nekje bleef slap. Want als ze eenmaal zitten hoefd het nekje niet veel meer te doen zeg maar. Zoiets was het geloof ik!!
pi_61993410
Jojo wat goed! Laat ons weten als je zelf mocht voeden, hoe het gegaan is!
In die bakfiets kan ie niet omvallen, maar je kan nog altijd aangereden worden, toch? Ik vind fietsen heel erg leuk, maar langs andere kant lijkt het me zo eng met 'n kleintje. Maar waarschijnlijk ben ik gewoon overbezorgd .
pi_61993604
Ik bedoelde die 2 zinnen apart.
Niet dat Maarten door zijn gewicht en lengte in een fietsstoel mag maar omdat hij ook goed stevig kan zitten.
Ik fiets nooit meer en was even vergeten dat hij ook op de fiets zou mogen.
Lijkt mij wel erg leuk

Vond het wel grappig het verschil in gewicht en lengte omdat Sasha en Maarten maar 1 week verschillen.

[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2008 12:49:47 ]
  maandag 29 september 2008 @ 12:54:51 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61993767
Ja, we zouden ze eens naast elkaar moeten zetten.
pi_61994548
Oe maneki dat lijkt me idd wel vermoeiend

Hier een meisje die zo hard op dr duim zuigt tot ie helemaal kapot is en gaat bloeden
dus nu doe ik maar een sokje om dr hand als ze gaat slapen...vooralsnog pikt ze dat, ben benieuwd of t oop lange termijn ook werkt en of ze het zelf afleert dan
pi_61995759
Jah kan google gebruiken maar heb daar geen zin in
Mag Maarten al ei hebben (hard gekookt)?

Mag hij ook karnemelk en is er nog een soort drinken wat hij mag.
Hij vind thee en water niet zo lekker en ik wil hem wel eens wat anders geven dan diksap.
Iemand andere ideetjes?

BlaBlaBla: auw!!!

BE: wie weet ooit op een meet
Vind het zo leuk dat alle kindjes zo kunnen verschillen.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2008 14:17:34 ]
pi_61995972
Een half ei mag best, een heel ei vind ik best veel voor zo`n kleintje
Karnemekl mag, want yohurt mag ook
Saartje
  maandag 29 september 2008 @ 14:27:52 #134
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_61996096
Oh, als je een fles minder moet geven omdat er 's ochtends fruit en 's avonds groente voor in de plaats komen, moet je dan andere vormen van vocht gaan geven?? Daar heeft het CB niks over gezegd, alleen dat ik van 5 naar 4 flessen moest .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_61996181
Mag naar behoefte kim, als er erg veel tijd tussen 2 flessen komt te zitten zou ik het wel doen iig
Saartje
pi_61996222
quote:
Op maandag 29 september 2008 14:16 schreef Ardenlyn het volgende:
Jah kan google gebruiken maar heb daar geen zin in
Mag Maarten al ei hebben (hard gekookt)?

Mag hij ook karnemelk en is er nog een soort drinken wat hij mag.
Hij vind thee en water niet zo lekker en ik wil hem wel eens wat anders geven dan diksap.
Iemand andere ideetjes?
Volgens het voedingsschema wat ik aanhou mag ei bij 9 maanden, kwark en yoghurt bij 7-9 maanden en qua drinken kruidenthee, water, verdunde vruchtensappen en andere melksoorten ook bij 9 maanden. Dus ja Wat betreft het drinken zou ik zo niet weten wat je verder nog kunt geven. Misschien een andere smaak diksap, of verschillende soorten thee proberen om te kijken of hij andere soorten wel lust? Of je zou zelf een soort 'smoothie' kunnen maken van karnemelk en fruit?
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_61996323
Dan ga ik voor vanavond een eitje koken
Binnenkort karnemelk proberen.
Dankje!!
En als anderen nog meer drink opties weten hoor ik het graag

Ik geef Maarten bij zijn broodje en avondeten om de zoveel happen drinken erbij. (Even goed eten en dan lekker wat laten drinken)
Ook tussendoor af en toe.
Hij krijgt als hij wakker word een fles en rond 12 en dan pas als hij weer naar bed gaat en tussen de 12 uur en bed-fles geef ik sowieso drinken.
Het is een beetje uitvogelen

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2008 14:37:03 ]
  maandag 29 september 2008 @ 15:22:30 #138
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_61997574
Marlien is zo'n heerlijke meid, ze vindt het heerlijk om te knuffelen en heeft van die lekkere spekpootjes . Ze is lekker vrolijk, kan lekker in de box spelen (soms wel een uur lang!), is gek op haar broer en zus
Ze moet alleen weer wat beter leren doorslapen, maar daar werken we nu aan (overdag vaker voeden).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_61997759
Tearsong: had jouw bericht vreemd genoeg niet gezien.
Ik heb verschillende smaken diksap maar wil ook graag iets anders geven.
Dus smaakjesthee zou hij ook mogen?
Ik heb alleen gewone slappe thee gedaan.

Smoothie is een erg goed idee voor hem en mij

vanavond eitje bij z'n eten en van de week karnemelk enz ophalen

Super!! Dankje

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2008 15:28:54 ]
pi_61998007
En rijstemelk mogen ze ook. Jen hoeft het niet, die wilt alleen maar borstvoeding. Ik krijg er met moeite diksap in, maar meer niet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 29 september 2008 @ 18:14:31 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62002296
Wij hebben vandaag voor het eerst saampjes gefietst! Wat is dat leuk zeg!
Nou ja, Geen idee of Sasha het echt leuk vond, hij protesteerde niet, maar verder kan ik zijn gezichtje natuurlijk niet zien. Grote groene snottebellen op zijn bovenlip, rode wangetjes! Lief!
  maandag 29 september 2008 @ 18:26:52 #142
35189 Troel
scherp en bot
pi_62002563
Meestal vind ik dat gewoon vies hoor

Ruben kan zich inmiddels optrekken aan zijn bed (vraag me niet hoe!) en weet ook zijn eerste stapjes langs de bank (dat valt zacht) en langs de tafel (mijn hart! mijn hart!) te zetten. Ik weet nog dat ik donderdag zo blij was dat hij kroop
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_62005106
Ruben zet de turbo in
Fake it till you make it...
  maandag 29 september 2008 @ 20:36:53 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62006477
Hier is het nu trouwens wel elke keer met slapen flink drama. Huilen! Dikke tranen van verdriet. Gelukkig werkt de 5-10-15 minuten methode wel goed, meestal slaapt hij net voor de 10 minuten, maar ik vind het wel heel sneu hoor. Zo veel verdriet zo vlak voor het slapen gaan.

Als we hem dan straks wakker maken voor de late fles ligt hij ook op zijn buik, op de dekens, met zijn koppie aan het voeteneinde, helemaal flink alles overhoop gehaald dus.
  Jubileum moderator maandag 29 september 2008 @ 20:42:53 #145
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62006634
Het is wel een beetje logisch BE dat het slapen wat moeilijker gaat. Sasha's wereld wordt steeds groter nu hij meer en vaker overal zelf kan komen en die indrukken moeten wel verwerkt worden. Niets helpt daar zo goed tegen als even leeghuilen voor je gaat slapen, zodat je ontspannen kunt dromen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 29 september 2008 @ 20:46:47 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62006742
Ah ok.
Er daagde me ook vaag wel iets dat het er idd bij hoort. Maar het is wel sneu hoor. Het is soms ook echt huilen-huilen wat hij dan doet. Snikkend en wel. Lief klein ding!
pi_62007146
Zielig he dat huilen...
Eigenlijk hebben we nog niet eerder meegemaakt dat Jasja aan het huilen is zonder dat er een reden is. Normaal gesproken is oppakken of een knuffelpopje/fles/speen genoeg om haar stil te krijgen. Vandaag had ze echter een huildag , zodra ze haar ogen opendeed was het huilen. Af en toe afgewisseld met een stralende lach die dan binnen een seconde weer overging in huilen .

Volgens mij is ze dus bezig met een sprongetje en gisteren was een drukke dag. Met de auto, op bezoek geweest bij mijn zus, mijn ouders die 3 weken op vakantie waren geweest kwamen ook nog even langs (en moesten dus even wat inhalen qua knuffelen met hun kleinkind ). Morgen weer met de auto, dan ga ik op kraamvisite en daarna naar mijn ouders om te logeren. Ik hoop maar dat ze dan in een wat beter humeur is .
pi_62016162
Hier zaterdag avond hard aan het huilen 's avonds in bed.
Mijn man wilde al naar hem toe maar hij had heel veel indrukken gehad die middag op een feest.
Ik zei al dat hij het even nodig zou hebben (ook al vond ik het echt niet leuk om te horen ) en na ongeveer 10 min hard huilen is hij in slaap gevallen en heeft heerlijk geslapen

Maarten stond ineens in de box vanochtend. Waar zit de pauze knop!!!!
Het gaat zo hard allemaal!!
Ben zo gek op hem
Als ik nee tegen hem zeg en ik loop naar hem toe dan wil hij hard weg tijgeren
  dinsdag 30 september 2008 @ 08:25:29 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62016353
Hihi, ik loop ook over van liefde Ardenlyn! Had (en heb) er gewoon de balen van dat het (4-dagen)weekend weer over is en ik moet werken. Ze zijn zo leuk nu!

En wat een vlotterds hebben we allemaal met dat staan zeg! Ik zag in het foto-topic ook een foto van Jen die stond!.
pi_62016790
Een huildag is echt balen Madelieve! Volgens mij is dat ook niet goed voor je eigen humeur!

En wat staat iedereen inderdaad vlot!

Wij hebben hier een ritme Het gaat al dagen op dezelfde manier met drinktijden en slapen en dergelijke. En zelfs toen ik gisteren met Leander naar mijn ouders ging en alles dus een beetje anders was, bleef dat ritme er in!

Samengevat:
- rond half 2/ 2 uur borst
- rond 5 uur/half 6 borst
- ergens rond 7 uur/half 8 borst -> uit bed
- Even in de box (half uurtje) -> dan huilen ->even in bedje proberen -> brullen -> in de draagzak, lekker slapen.
- Ergens tussen 10 en 11 borst, gevolgd door zie hierboven.
- Ergens tussen 1 en 2 borst, gevolgd door zie hierboven
- Rond 4 of 5 uur borst, even in de wipstoel spelen of in de box, dan weer zie hierboven
- 's avonds nog 2x de borst, maar die tijden lopen nogal uiteen, meestal de laatste rond 10 uur. Tussen beide slaapt hij op een heerlijk groot zacht kussen (en een dekentje) op schoot. Als hij eenmaal goed diep slaapt kan je hem zelfs wel even wegleggen met kussen en al in de box

En dan begint het weer opnieuw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')