abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61875662
hallo,

zal even in het kort de situatie uitleggen. Vier jaar geleden had ik een relatie. Deze persoon zat in de finaciele problemen. Hij had veel schuldeisers en door de rentes liepen de bedragen aardig op. Ik woonde toen met hem samen en wilde hem helpen. Ik heb een lening genomen van 15.000 euro. Hij kon dit zelf niet vanwege een BKR registratie. Later is deze relatie uitgegaan. In eerste instantie betaalde hij nog netjes de rente aan mij af en beloofde de lening over te nemen zodra de BKR registratie weg was. Hij heeft nu 2 jaar niks meer van zich laten horen. Zijn mobiele telefoon nr bestaat niet meer en hij is verhuisd. Ik weet een voor en een achternaam. Zijn familie heeft geen contact meer met hem en weet niet waar hij woont. Ik probeer nu al heel lang achter zijn adres te komen, maar dit wil niet lukken. Het geld zal ik niet meer terug krijgen, die hoop heb ik al opgegeven, want zelfs als ik hem vind dan zal hij toch zijn afspraak niet nakomen. Ik wil alleen heel graag mijn hart tegen hem luchten zodat ik verder kan gaan met mijn leven.
Weet iemand hoe ik zijn adres kan achterhalen?
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!

Femke
pi_61875716
Ff met advocaatje praten. Ik neem aan dat jullie je afspraak op papier hebben staan, dus het is een simpele zaak om nakoming te vorderen bij de civiele rechter. Dit kan je ook wel zelf, alleen scheelt het een hoop gedoe en wordt de winkans groter met advo.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_61875839
Dat is geen antwoord op de vraag. Bovendien heb je geen ruk aan een vonnis als je niet weet waar hij is.

Ik zou zo veel mogelijk op internet zoeken op zijn naam. Hij moet toch wel ooit een keer een spoor achterlaten.
Telefoongidsen in de regio waar hij vandaan komt / kwam enzo doorzoeken. Misschien kan je via BKR wat te weten komen?
pi_61875869
Als je iets op papier hebt gezet zou het makkelijk moeten zijn....
En anders zal het moeilijk worden.

Als je zijn voor, achternaam en geboorteplaats plaatst kunnen fokkers misschien meehelpen zoeken
pi_61875931
Google zijn naam. Zoek op Hyves. Zoek in het schuld register http://lrs.rvr.org/.
pi_61875973
Ik snap het niet helemaal geloof ik. Het geld hoef je niet terug maar je wilt hem alleen maar vinden om hem te zeggen dat hij een hufter is en dan is het klaar?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_61876189
Heb niks op papier gezet nee, ontzettend stom en naief. Kijk, tuurlijk wil ik het geld terug hebben, maarja, ik heb geen poot om op te staan. Zit alleen nu al zo lang met nogal boze gevoelens dat het voor mij ontzettend zou opluchten als ik dit een keer tegen hem kan zeggen i.pv. er wakker van te liggen. Google en hyves heb ik al gedaan zonder resultaat. Ik heb net gekeken in het schuldregister, maar kan hem er niet in vinden, wie weet is hij dus van zijn schulden af nu.
Allemaal heel erg bedankt voor jullie snelle reacties! Mocht iemand nog iets weten dan heel graag!
pi_61876228
oke, heb het er al af gehaald
pi_61876235
quote:
Het geld zal ik niet meer terug krijgen, die hoop heb ik al opgegeven, want zelfs als ik hem vind dan zal hij toch zijn afspraak niet nakomen. Ik wil alleen heel graag mijn hart tegen hem luchten zodat ik verder kan gaan met mijn leven.
Heb je dit nou echt nodig om verder te kunnen gaan met je leven?Blijkbaar krijg je het geld sowieso niet... laat het rusten en vergeet hem.
nee echt niet !
pi_61876237
Ehm, heel lullig voor je maar de policy staat naam- en adresgegevens niet toe.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  woensdag 24 september 2008 @ 13:45:23 #11
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_61876283
omgekeerdzoeken.nl?
pi_61876287
15 000 voor iemand anders lenen, das best niet zo slim!
  Donald Duck held woensdag 24 september 2008 @ 13:46:49 #13
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_61876318
misschien www.wieowie.nl ?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_61876337
Doe aangifte.
Make my day!
pi_61876378
heb zijn naam er al afgehaald. Tja vergeven is moeilijk als je zo veel moeilte moet doen om rond te kunnen komen. Ik doe een HBO opleiding en moet mijn huur betalen. Ik red me en heb al 3 duizend afgelost, maar door hem moet ik zo veel laten en dat gaat op den duur aardig knagen.
  woensdag 24 september 2008 @ 13:49:45 #16
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_61876389
15.000 en niet eens wat op papier zetten
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_61876397
edit; aanbod is inmiddels bekend

[ Bericht 82% gewijzigd door Ronnie_bravo op 25-09-2008 10:04:05 ]
pi_61876419
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:43 schreef femke555 het volgende:
oke, heb het er al af gehaald

En succes!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_61876471
omgekeerd zoeken heb ik al geprobeerd. Zijn nr is niet meer ingebruik, dus dat lukt niet. Wieowie.nl was een goede site, hoop informatie, alleen jammer genoeg was hij daar ook spoorloos...
Aangifte, heeft dat nut als je niks te bewijzen hebt? heb wel bankafschriften waarop staat dat ik geld naar zijn schuldeisers heb overgemaakt, maarja, daarmee kom ik er volgens mee niet mee?
  Official ESF Kreviewer woensdag 24 september 2008 @ 13:53:13 #20
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_61876476
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:49 schreef Queen_Bee het volgende:
En dan in 4 jaar maar 3000 aflossen. .
  Moderator woensdag 24 september 2008 @ 13:57:10 #21
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_61876555
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:53 schreef Kreator het volgende:
Je vergeet dat ze ook nog rente moest betalen. Dat zal wel boven de ¤ 100 per maand zijn geweest.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_61876581
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:53 schreef Kreator het volgende:

[..]

En dan op Fok! gaan janken
nee echt niet !
pi_61876583
mailen bedoel je? naar ronnie_bravo@hotmail.com? Ben hier nieuw namelijk. Maar alvast heel erg bedankt! Ik ga nu ff zijn geboorte datum opzoeken, want zit in twijfel hierover
  woensdag 24 september 2008 @ 13:59:00 #24
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61876597
Je kunt een huurmoordenaar inschakelen, en die het zoekwerk laten verrichten. Succes ermee.
pi_61876604
Of je nou een hele leuke vakantie had gehad, en wat leuke dingen had gekocht.. of het is zoals het nu is, feit blijft dat je die schuld hebt, nu niks meer aan het geld hebt en het af zal moeten betalen.

Ik las gisteren dat er veel verschil zit tussen de ene en de andere aanbieder qua kosten. Je zou dus wel kunnen overwegen om de goedkoopste verstrekker te zoeken, en je lening daar naartoe over te sluiten. Laat je dan geen extra verzekeringen enzo aansmeren, want dan wordt het weer duurder.

Hij gaat niet meer betalen, het is een klootzak.. dat is niet anders. Hem spreken zal je ook weinig opleveren. Richt je op de toekomst en maak die lening zo goedkoop mogelijk.

Succes.
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_61876637
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:58 schreef femke555 het volgende:
mailen bedoel je? naar ronnie_bravo@hotmail.com? Ben hier nieuw namelijk. Maar alvast heel erg bedankt! Ik ga nu ff zijn geboorte datum opzoeken, want zit in twijfel hierover
Is ook goed, 95% kans dat ik je kan helpen.
pi_61876647
jep, ach, ik was jong en stom. Noem het maar het eerste vriendje syndroom. Geloof me, zal me nooit meer overkomen. Zeggen wel, liefde maakt blind. In mijn geval was het stekeblind.
Maare, is trouwens niet dat ik hier zit te janken, kwam alleen in mijn zoektocht deze site toevallig tegen en zag dat er een aantal mensen hele goede suggesties hadden, dus vandaar.
pi_61876700
Laten we het er maar op houden dat ik slecht tegen oplichters kan, gedupeerden help ik graag.
  woensdag 24 september 2008 @ 14:09:31 #29
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_61876805
Post eerst maar eens een tietenfoto.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_61877034
quote:
Op woensdag 24 september 2008 14:09 schreef static het volgende:
Post eerst maar eens een tietenfoto.
Ook die mogen gemaild worden hoor
pi_61877355
quote:
Op woensdag 24 september 2008 14:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Is ook goed, 95% kans dat ik je kan helpen.
werk je bij het bkr
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_61877446
quote:
Op woensdag 24 september 2008 14:36 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

werk je bij het bkr
Nee dat niet, is verder ook niet van belang ...
pi_61877491
hey ronnie, ben druk aan het zoeken naar geboortedatum. ben er niet meer zeker van, maar ik ga nu naar mijn ouders, daar liggen nog spullen van en ik denk dat ik het daar wel terug kan vinden. Wel triest he, gewoon niet meer weten, maar ben zo iemand die standaard verjaardagen vergeet. Is het goed als ik je mail zo gauw ik het weet?

thanx
pi_61877617
haha,

Nee, dat doen we maar niet, maar een beetje humor kan geen kwaad
  woensdag 24 september 2008 @ 14:45:52 #35
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_61877628
Of Ronnie werkt bij de belastingdienst...
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  Official ESF Kreviewer woensdag 24 september 2008 @ 14:51:32 #36
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_61877748
Of Ronnie werkt bij de pliesies. Of bij de BVD. Of hij is geheim agent. Of serieverkrachter die vrouwen 'helpt' en ze dan het bos inlokt.
Of gewoon een vriendelijke fokker. Dus stfu, kutnewbies.
pi_61877765
quote:
Op woensdag 24 september 2008 14:40 schreef femke555 het volgende:
hey ronnie, ben druk aan het zoeken naar geboortedatum. ben er niet meer zeker van, maar ik ga nu naar mijn ouders, daar liggen nog spullen van en ik denk dat ik het daar wel terug kan vinden. Wel triest he, gewoon niet meer weten, maar ben zo iemand die standaard verjaardagen vergeet. Is het goed als ik je mail zo gauw ik het weet?

thanx
Ja hoor is geen probleem, ik zie het mailtje vanzelf komen.
En vergeet het idee van die foto niet hahaha (nee hoor, dat is flauw, ...maar het mág wel )

EDIT: Ronnie werkt NIET bij de belastingdienst en evenmin bij justitie en over die andere suggestie zullen we het zeker maar niet hebben.
Ronnie helpt graag mensen, ik weet het ,...uitstervend ras
pi_61877802
Heb je de zaak ook al eens zo uitgelegd bij de uitlener?
Je kunt om een coulance gebaar vragen..
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_61877807
quote:
Op woensdag 24 september 2008 14:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

En vergeet het idee van die foto niet hahaha (nee hoor, dat is flauw, ...maar het mág wel )
Tieten voor informatie, goeie deal
pi_61878289
quote:
Liefde maakt blind en vaak een tikkie naïef en het is natuurlijk ook helemaal niet romantisch om op het moment suprême over een contractje te beginnen. Verstandig wel, romantisch niet.

Gelukkig ben ik sowieso al niet zo romantisch aangelegd.

TS, in ieder geval succes met het afsluiten van dit gebeuren. Denk dat het, hoe zuur en onrechtvaardig het ook is, goed is dat je je er vast bij neer heb gelegd dat je naar je poen kunt fluiten.
pi_61878768
Als ik huurmoordenaar was had ik je geholpen, helaas zit ik op stage
  woensdag 24 september 2008 @ 15:44:19 #42
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_61878894
quote:
Op woensdag 24 september 2008 15:16 schreef Errrwin het volgende:

[..]

Liefde maakt blind en vaak een tikkie naïef en het is natuurlijk ook helemaal niet romantisch om op het moment suprême over een contractje te beginnen. Verstandig wel, romantisch niet.

Gelukkig ben ik sowieso al niet zo romantisch aangelegd.

TS, in ieder geval succes met het afsluiten van dit gebeuren. Denk dat het, hoe zuur en onrechtvaardig het ook is, goed is dat je je er vast bij neer heb gelegd dat je naar je poen kunt fluiten.
Met 2000 misschien, maar 15.000
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  woensdag 24 september 2008 @ 15:45:35 #43
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61878927
quote:
Op woensdag 24 september 2008 15:37 schreef Bertje.Monobrauw het volgende:
Als ik huurmoordenaar was had ik je geholpen, helaas zit ik op stage
Wat is dat nou voor kutexcuus!? JUIST wanneer je op school zit of een stage hebt, kun je uitstekend bijverdienen als huurmoordenaar!
  woensdag 24 september 2008 @ 15:51:05 #44
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_61879069
quote:
Op woensdag 24 september 2008 14:53 schreef FUFR het volgende:
Right. Deze moet ik gewoon quoten.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_61879127
quote:
Op woensdag 24 september 2008 15:45 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor kutexcuus!? JUIST wanneer je op school zit of een stage hebt, kun je uitstekend bijverdienen als huurmoordenaar!
helaas heb ik niet zo veel vrije tijd, anders was ik al lang huurmoordenaar.
  woensdag 24 september 2008 @ 15:58:00 #46
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_61879279
quote:
Op woensdag 24 september 2008 15:52 schreef Bertje.Monobrauw het volgende:

[..]

helaas heb ik niet zo veel vrije tijd, anders was ik al lang huurmoordenaar.
Je kunt uitstekend rond komen van een paar klusjes per jaar. Dat neemt echt niet zoveel tijd in beslag. Jij bent gewoon lui, dat is het! Ik zou me echt kapotschamen als ik jou was
pi_61879506
quote:
Op woensdag 24 september 2008 15:44 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Met 2000 misschien, maar 15.000
Tja, wat zal ik zeggen..

Nou ja, achteraf en van de zijlijn is gemakkelijk lullen natuurlijk.
pi_61879707
quote:
Op woensdag 24 september 2008 15:58 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Je kunt uitstekend rond komen van een paar klusjes per jaar. Dat neemt echt niet zoveel tijd in beslag. Jij bent gewoon lui, dat is het! Ik zou me echt kapotschamen als ik jou was
EN NOU IS HET AFGELOPEN
  woensdag 24 september 2008 @ 16:19:50 #49
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61879813
Fijn te weten dat ik niet de enige stomme trut op deze planeet ben

Verder kun je hier niets aan doen. Ten eerste kun je niemand aanklagen zonder vast woon-verblijf adres.
Daarbij staat de lening op jouw naam en heb JIJ getekend. Je ex staat hier dus buiten, hoe lullig dat ook is.
Ik heb exact hetzelfde gedaan, alleen dan voor 20K.
Ik ben bijna klaar met afbetalen
Voor een zaak heb je bewijslast nodig, en in ons geval kun je dat op je buik schrijven. Ik kon namelijk aantonen dat ik nooit 1 cent van dit geld heb gebruikt, maar dat ik alles naar zijn bankrekening heb overgemaakt.
Echter, wij woonden samen, met een SL contract. Een rechtbank kan daar niets mee, want er is op geen enkele manier aannemelijk te maken dat hij mij heeft opgelicht. Oftewel, mijn woord tegen het zijne.

En hij...ach, ik weet dat hij kaal is geworden op zijn 30e en drie kinderen heeft. Ik hoop dat hij alles krijgt wat hij verdient.
Dus wat mij betreft een levenslang lijden, wat zich als een etterende ziekte door zijn hele klote familie verspreid.
pi_61879850
quote:
Op woensdag 24 september 2008 15:51 schreef static het volgende:

[..]

Right. Deze moet ik gewoon quoten.
dat gebeurt best vaak, alleen lopen de banken, leenbedrijven er niet mee te koop
  woensdag 24 september 2008 @ 16:21:27 #51
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61879856
quote:
Op woensdag 24 september 2008 14:53 schreef FUFR het volgende:
Coulance voor wat? Stupiditeit?
pi_61880176
quote:
Op woensdag 24 september 2008 16:21 schreef SHE het volgende:

[..]

Coulance voor wat? Stupiditeit?
ja
  Licht Ontvlambaar woensdag 24 september 2008 @ 20:01:19 #53
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61885393
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als je iets op papier hebt gezet zou het makkelijk moeten zijn....
En anders zal het moeilijk worden.

Als je zijn voor, achternaam en geboorteplaats plaatst kunnen fokkers misschien meehelpen zoeken
Nee...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_61887857
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:59 schreef Yi-Long het volgende:
Je kunt een huurmoordenaar inschakelen, en die het zoekwerk laten verrichten. Succes ermee.
nou nou.

of huur een prive-detective in die vinden em wel.
maar ja kost ook weer geld.

ondanks je schulden kun je denk ik maar beter een zo goed mogelijk leven proberen te leiden.
  woensdag 24 september 2008 @ 21:24:45 #55
228922 BreathMe
Adem in, Adem uit.
pi_61887938
Eigenlijk is TS best wel dom
pi_61890011
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:01 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Nee...
Is al lang weer weggehaald, was al gezegd dat dat niet toegestaan is

TS, hoop je ergens toch nog een beetje op het geld? Want om alleen je hart te luchten.... persoonlijk denk ik dat dat niet zo werkt. Op het moment dat je met hem praat komt waarschijnlijk toch weer die woede e.d. naar boven over wat hij je heeft geflikt. Je kunt je energie beter gebruiken voor dingen in je leven die je leuk vindt en waar je wat aan hebt!

Verder, wat SHE zegt: leer van je naïviteit, probeer zo snel mogelijk je schuld af te lossen en ga verder met je leven

Coulance voor stupiditeit . . .
pi_61892468
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:59 schreef Yi-Long het volgende:
Weet je wel wat dat kost?

Ik denk dat Johnnie bij een deurwaarderskantoor werkt. Aangezien hij de geboortedatum nodig heeft, is de kans groot dat hij toegang heeft tot de gemeentelijke basisadministratie. Of hij die gegevens vervolgens ook mag gebruiken om Femke te helpen is echter een groot vraagteken. Het is te hopen dat Johnnie geen privacyregels schendt en dat hij dat zéker niet doet met misbruik van zijn functie en bevoegdheden.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_61892610
Trouwens, zolang er niks op papier staat en je je aanspraken ook anderszins niet kunt bewijzen, is het nog maar de vraag ook maar één stap verder bent als je hem daadwerkelijk hebt gevonden.

Ik wil er niet op blijven hameren hoe dom en naief het allemaal is maar ik kan er serieus niet met mijn verstand bij dat je iemand die (A) voortdurend in de schulden verkeert (zou toch een aanwijzing moeten zijn ten aanzien van zijn betaalgedrag) het sommetje van (B) maar liefst 15.000 euro leent (C) zonder ook maar iets over het bestaan van die geldleningsovereenkomst op papier te zetten en (D) zonder ook maar iets af te spreken over de termijnen van terugbetaling en/of uiteindelijke opeisbaarheid van de vordering.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_61893103
Ik vind sommige reacties maar raar:
ik woon ook samen. Henneb samen een huis en kinderen en ik verdien 4 x meer dan mijn meissie.
Dat betekent dat zij in al die tijd wel meer dan 15K van mij heeft dan ik van haar. Is toch niet raar?
Als het fout gaat dan heb ik ook nog heel wat tegoed wat ik nooit meer terugzien. So be it.
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
pi_61893249
Ik vind het echt sneu voor TS. Maargoed, 15 ruggen lenen voor een vriendje.. Dan was je vast gedrogeerd door liefde..
Two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not sure about the universe.
-- Albert Einstein
pi_61896264
quote:
Op woensdag 24 september 2008 14:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

EDIT: Ronnie werkt NIET bij de belastingdienst en evenmin bij justitie en over die andere suggestie zullen we het zeker maar niet hebben.
Ronnie helpt graag mensen, ik weet het ,...uitstervend ras
En waar komt de informatie vandaan? Wanneer je gebruik maakt van openbare informatie, informatie die publiekelijk te vinden is, dan is het geen probleem. Alleen, dan had de TS die informatie zelf wel kunnen vinden.

Echter, als je gebruik gaat maken van een gesloten systeem, of dat nu bij justitie, belastingen, gemeente, bank of wat dan ook, dan ben je wel heel naief. Een of andere onbekende gaat een heel zielig verhaal ophangen, zoekt een persoon die voor haar onvindbaar is en jij gaat dan informatie weggeven. Het mag toch wel bekend zijn dat dat illegaal verkregen informatie is? Er zijn wetten voor gemaakt, als de gezochte persoon ziet dat jij zijn gegevens hebt doorgegeven, kan je je vast klaarmaken voor een mooie rechtzaak, eentje die je gaat verliezen ook. Het is niet voor niets dat er beperkingen zijn. Bedrijven moeten aangeven dat ze de persoonsgegevens niet openbaar maken. Komt die informatie bij een overheidsdienst vandaan, dan is het probleem nog veel groter. Je hebt daar te maken met de geheimhoudingsplicht en als je er vast in dienst bent, heb je ook nog eens de eed moeten afleggen. Wat denk je wat er dan gaat gebeuren als het uit komt, zulke systemen houden logboeken bij! En dan mag je blij zijn als de gezochte persoon alleen maar een rechtzaak tegen je gaat beginnen vanwege schenden privacy. Denk eens aan het worst case scenario: diegene wordt morgenochtend gevonden met een kogel in z'n kop. Er komt een onderzoek en wat blijkt, een paar dagen voor de moord heb jij zonder aanwijsbare (geldige!) reden in zijn dossier zitten snuffelen. Je bent dan op z'n minst medeplichtig.
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
  Official ESF Kreviewer donderdag 25 september 2008 @ 09:02:32 #62
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_61896829
quote:
Op woensdag 24 september 2008 23:40 schreef PrincePolly het volgende:
Ik vind sommige reacties maar raar:
ik woon ook samen. Henneb samen een huis en kinderen en ik verdien 4 x meer dan mijn meissie.
Dat betekent dat zij in al die tijd wel meer dan 15K van mij heeft dan ik van haar. Is toch niet raar?
Als het fout gaat dan heb ik ook nog heel wat tegoed wat ik nooit meer terugzien. So be it.
Geld uitgeven aan eten, huur en poeppapier is natuurlijk wel wat anders dan een lening van 15k nemen om te zorgen dat je vriend zijn schulden af kan betalen, lutser.
pi_61896906
quote:
Op woensdag 24 september 2008 23:40 schreef PrincePolly het volgende:
quote:
Henneb
quote:
ik verdien 4 x meer dan mijn meissie.

Dus je handeld in kilo's ?
nee echt niet !
  Official ESF Kreviewer donderdag 25 september 2008 @ 09:22:41 #64
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_61897130
quote:
Op donderdag 25 september 2008 09:07 schreef HighVolume het volgende:
Dus je handeld in kilo's ?
Iemand op zijn spelfouten wijzen moet je dan natuurlijk wel zonder (basisschool-niveau) spelfouten doen.
pi_61897721
quote:
Op donderdag 25 september 2008 09:22 schreef Kreator het volgende:

[..]

Iemand op zijn spelfouten wijzen moet je dan natuurlijk wel zonder (basisschool-niveau) spelfouten doen.
hoeso zeplvouden?
nee echt niet !
pi_61897972
quote:
Beetje OT, maar niet eens gedacht dat als je als man zijnde reeds in financiële problemen zit (laat staan net kan rondkomen), je toch nog een relatie kan krijgen...

als TS nog verhaal wil maken, is het natuurlijk wel te hopen dat die jongen nog in leven is.
pi_61898123
quote:
Op donderdag 25 september 2008 08:12 schreef ikbenik het volgende:

[..]

En waar komt de informatie vandaan? Wanneer je gebruik maakt van openbare informatie, informatie die publiekelijk te vinden is, dan is het geen probleem. Alleen, dan had de TS die informatie zelf wel kunnen vinden.
Ik zal voor de duidelijkheid nogmaals aangeven; Ik werk niet voor; Belastingdienst, justitie, banken, verzekeringsmaatschappijen, aivd , justitie, BKR , deurwaarderskantoren en ga maar door. Ik weet dondersgoed hoe de privacywet in elkaar zit . Als ik bij een van deze instellingen had gewerkt had ik kunnen aangeven dat ik voor 100% zeker zou zijn dat ik zou weten om wie het zou gaan en waar die zou wonen.
Daar ik geen toegang tot dit soort info heb kan dat dus niet. Wellicht zijn er meer open bronnen waar menig mens nog niet van heeft gehoord of simpelweg nooit aan gedacht heeft ? Wat dacht je bijvoorbeeld van het Kadaster? Is een openbare bron en wat heb je daarvoor nodig om goed te zoeken? Idd, een geboortedatum. En zo zijn er meer bronnen.

Neemt niet weg, dat je idd gelijk hebt en dat Femke bijvoorbeeld niet hoeft te zijn wie ze zegt.
Derhalve neem ik je raad aan en laat ik het ook rusten.
pi_61898132
quote:
Op donderdag 25 september 2008 09:22 schreef Kreator het volgende:

[..]

Hij zei HENNEB, wat lijkt op HENNEP. Vandaar. Niet vanwege spelfouten.
  Official ESF Kreviewer donderdag 25 september 2008 @ 10:31:36 #69
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_61898560
quote:
Op donderdag 25 september 2008 10:13 schreef Oksel het volgende:
Hij zei HENNEB, wat lijkt op HENNEP. Vandaar.
Groetjes,

Captain Obvious.
  Licht Ontvlambaar donderdag 25 september 2008 @ 10:32:49 #70
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_61898582
Het was dan ook een joekel van een grammaticafout...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_61902436
quote:
Op woensdag 24 september 2008 23:24 schreef Argento het volgende:
Trouwens, zolang er niks op papier staat en je je aanspraken ook anderszins niet kunt bewijzen, is het nog maar de vraag ook maar één stap verder bent als je hem daadwerkelijk hebt gevonden.

Hum, ze wil haar hart luchten, zegt ze.

Ik zou haar aanraden om haar prioriteiten te eerlijk te onderzoeken.
Femke, ga eens praten met een juridisch loket. Kost je niet veel en je krijgt veel informatie.
Stel gewoon de vraag: Stel dat je hem kunt vinden, kun je dan met die afschriften waarin jij zijn rekeningen betaalt iets terugeisen?
Als zij zeggen van niet, laat het dan rusten. Je hart luchten heeft weinig zin, want hij lacht je gewoon uit. Dwz, jij gaat nog steetd naar huis met zijn schuld. Bovendien laat je waarschijnlijk iets vallen als "ik kan het niet terugeisen maar je bent een rotzak". Dan weet hij dat je het hebt uitgezocht en dat hij niets te vrezen heeft.
Wie is er dan opgelucht?

Als je wél iets kunt terugkrijgen, ga dan gericht zoeken. Misschien is er zelfs een mogelijkheid om een veroordeling te krijgen, waarna je de schuld aan een deurwaarder kunt overdoen.
Als dat zou kunnen is dat een veel effectievere manier om te communiceren dat je zijn handelswijze niet op prijs stelt.
  donderdag 25 september 2008 @ 15:38:29 #72
191838 mrfool
Why so serious?
pi_61906632
Probeer aan zijn sofinummers te komen of hoe het nu ook heet. een sofinummer is voor het leven en ook al veranderd hij zijn naam, sofinummer zal never en nooit veranderen!! vrienden maken bij de gemeente! bijvoorbeeld...

[ Bericht 3% gewijzigd door mrfool op 25-09-2008 15:47:16 (tvp) ]
pi_61907085
Hoe oud ben je eigenlijk?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_61925107
quote:
Op donderdag 25 september 2008 13:20 schreef mgerben het volgende:

[..]Misschien is er zelfs een mogelijkheid om een veroordeling te krijgen, waarna je de schuld aan een deurwaarder kunt overdoen.
Als dat zou kunnen is dat een veel effectievere manier om te communiceren dat je zijn handelswijze niet op prijs stelt.
even ter info: mensen roepen wel altijd: ga naar een deurwaarder, maar die kunnen de meesten
hier helemaal niet betalen.
de meeste DW's willen zowieso een voorschot op hun kosten van ruim 600-1500 euro (naar gelang bedrag)
9 out of 10 draai je uiteindelijk, ook na een gerechtelijke uitspraak, zelf op voor de kosten hiervan.
uiteraard doet een DW helemaal niets als er geen bewijs is, doet ie dat wel issie gewoon z'n zakken aan het vullen want als men niet betaald en het komt voor en de zaak wordt afgewezen weet je ook meteen wat een rechtsgang kost. Die kosten zijn met dat voorschot aan de DW niet betaald, die betaalt van je voorschot de exploits enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')