Heb je dit nou echt nodig om verder te kunnen gaan met je leven?Blijkbaar krijg je het geld sowieso niet... laat het rusten en vergeet hem.quote:Het geld zal ik niet meer terug krijgen, die hoop heb ik al opgegeven, want zelfs als ik hem vind dan zal hij toch zijn afspraak niet nakomen. Ik wil alleen heel graag mijn hart tegen hem luchten zodat ik verder kan gaan met mijn leven.
quote:
En dan in 4 jaar maar 3000 aflossen.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:49 schreef Queen_Bee het volgende:
15.000 en niet eens wat op papier zetten
Je vergeet dat ze ook nog rente moest betalen. Dat zal wel boven de ¤ 100 per maand zijn geweest.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:53 schreef Kreator het volgende:
En dan in 4 jaar maar 3000 aflossen..
En dan op Fok! gaan jankenquote:Op woensdag 24 september 2008 13:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dan in 4 jaar maar 3000 aflossen..
Is ook goed, 95% kans dat ik je kan helpen.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:58 schreef femke555 het volgende:
mailen bedoel je? naar ronnie_bravo@hotmail.com? Ben hier nieuw namelijk. Maar alvast heel erg bedankt! Ik ga nu ff zijn geboorte datum opzoeken, want zit in twijfel hierover
Ook die mogen gemaild worden hoorquote:Op woensdag 24 september 2008 14:09 schreef static het volgende:
Post eerst maar eens een tietenfoto.
werk je bij het bkrquote:Op woensdag 24 september 2008 14:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Is ook goed, 95% kans dat ik je kan helpen.
Ja hoor is geen probleem, ik zie het mailtje vanzelf komen.quote:Op woensdag 24 september 2008 14:40 schreef femke555 het volgende:
hey ronnie, ben druk aan het zoeken naar geboortedatum. ben er niet meer zeker van, maar ik ga nu naar mijn ouders, daar liggen nog spullen van en ik denk dat ik het daar wel terug kan vinden. Wel triest he, gewoon niet meer weten, maar ben zo iemand die standaard verjaardagen vergeet. Is het goed als ik je mail zo gauw ik het weet?
thanx
Tieten voor informatie, goeie dealquote:Op woensdag 24 september 2008 14:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja hoor is geen probleem, ik zie het mailtje vanzelf komen.
En vergeet het idee van die foto niet hahaha (nee hoor, dat is flauw, ...maar het mág wel)
Liefde maakt blind en vaak een tikkie naïef en het is natuurlijk ook helemaal niet romantisch om op het moment suprême over een contractje te beginnen. Verstandig wel, romantisch niet.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:49 schreef Queen_Bee het volgende:
Met 2000 misschien, maar 15.000quote:Op woensdag 24 september 2008 15:16 schreef Errrwin het volgende:
[..]
Liefde maakt blind en vaak een tikkie naïef en het is natuurlijk ook helemaal niet romantisch om op het moment suprême over een contractje te beginnen. Verstandig wel, romantisch niet.
Gelukkig ben ik sowieso al niet zo romantisch aangelegd.
TS, in ieder geval succes met het afsluiten van dit gebeuren. Denk dat het, hoe zuur en onrechtvaardig het ook is, goed is dat je je er vast bij neer heb gelegd dat je naar je poen kunt fluiten.
Wat is dat nou voor kutexcuus!? JUIST wanneer je op school zit of een stage hebt, kun je uitstekend bijverdienen als huurmoordenaar!quote:Op woensdag 24 september 2008 15:37 schreef Bertje.Monobrauw het volgende:
Als ik huurmoordenaar was had ik je geholpen, helaas zit ik op stage
Right. Deze moet ik gewoon quoten.quote:Op woensdag 24 september 2008 14:53 schreef FUFR het volgende:
Heb je de zaak ook al eens zo uitgelegd bij de uitlener?
Je kunt om een coulance gebaar vragen..
helaas heb ik niet zo veel vrije tijd, anders was ik al lang huurmoordenaar.quote:Op woensdag 24 september 2008 15:45 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor kutexcuus!? JUIST wanneer je op school zit of een stage hebt, kun je uitstekend bijverdienen als huurmoordenaar!
Je kunt uitstekend rond komen van een paar klusjes per jaar. Dat neemt echt niet zoveel tijd in beslag. Jij bent gewoon lui, dat is het! Ik zou me echt kapotschamen als ik jou wasquote:Op woensdag 24 september 2008 15:52 schreef Bertje.Monobrauw het volgende:
[..]
helaas heb ik niet zo veel vrije tijd, anders was ik al lang huurmoordenaar.
Tja, wat zal ik zeggen..quote:Op woensdag 24 september 2008 15:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Met 2000 misschien, maar 15.000
EN NOU IS HET AFGELOPENquote:Op woensdag 24 september 2008 15:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je kunt uitstekend rond komen van een paar klusjes per jaar. Dat neemt echt niet zoveel tijd in beslag. Jij bent gewoon lui, dat is het! Ik zou me echt kapotschamen als ik jou was
dat gebeurt best vaak, alleen lopen de banken, leenbedrijven er niet mee te koopquote:Op woensdag 24 september 2008 15:51 schreef static het volgende:
[..]
Right. Deze moet ik gewoon quoten.
Coulance voor wat? Stupiditeit?quote:Op woensdag 24 september 2008 14:53 schreef FUFR het volgende:
Heb je de zaak ook al eens zo uitgelegd bij de uitlener?
Je kunt om een coulance gebaar vragen..
jaquote:
Nee...quote:Op woensdag 24 september 2008 13:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als je iets op papier hebt gezet zou het makkelijk moeten zijn....
En anders zal het moeilijk worden.
Als je zijn voor, achternaam en geboorteplaats plaatst kunnen fokkers misschien meehelpen zoeken
nou nou.quote:Op woensdag 24 september 2008 13:59 schreef Yi-Long het volgende:
Je kunt een huurmoordenaar inschakelen, en die het zoekwerk laten verrichten. Succes ermee.
Is al lang weer weggehaald, was al gezegd dat dat niet toegestaan isquote:
Weet je wel wat dat kost?quote:Op woensdag 24 september 2008 13:59 schreef Yi-Long het volgende:
Je kunt een huurmoordenaar inschakelen, en die het zoekwerk laten verrichten. Succes ermee.
En waar komt de informatie vandaan? Wanneer je gebruik maakt van openbare informatie, informatie die publiekelijk te vinden is, dan is het geen probleem. Alleen, dan had de TS die informatie zelf wel kunnen vinden.quote:Op woensdag 24 september 2008 14:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja hoor is geen probleem, ik zie het mailtje vanzelf komen.
En vergeet het idee van die foto niet hahaha (nee hoor, dat is flauw, ...maar het mág wel)
EDIT: Ronnie werkt NIET bij de belastingdienst en evenmin bij justitie en over die andere suggestie zullen we het zeker maar niet hebben.
Ronnie helpt graag mensen, ik weet het ,...uitstervend ras![]()
Geld uitgeven aan eten, huur en poeppapier is natuurlijk wel wat anders dan een lening van 15k nemen om te zorgen dat je vriend zijn schulden af kan betalen, lutser.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:40 schreef PrincePolly het volgende:
Ik vind sommige reacties maar raar:
ik woon ook samen. Henneb samen een huis en kinderen en ik verdien 4 x meer dan mijn meissie.
Dat betekent dat zij in al die tijd wel meer dan 15K van mij heeft dan ik van haar. Is toch niet raar?
Als het fout gaat dan heb ik ook nog heel wat tegoed wat ik nooit meer terugzien. So be it.
quote:Op woensdag 24 september 2008 23:40 schreef PrincePolly het volgende:
quote:Henneb
quote:ik verdien 4 x meer dan mijn meissie.
Iemand op zijn spelfouten wijzen moet je dan natuurlijk wel zonder (basisschool-niveau) spelfouten doen.quote:
hoeso zeplvouden?quote:Op donderdag 25 september 2008 09:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Iemand op zijn spelfouten wijzen moet je dan natuurlijk wel zonder (basisschool-niveau) spelfouten doen.
Beetje OT, maar niet eens gedacht dat als je als man zijnde reeds in financiële problemen zit (laat staan net kan rondkomen), je toch nog een relatie kan krijgen...quote:Op woensdag 24 september 2008 13:49 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik zal voor de duidelijkheid nogmaals aangeven; Ik werk niet voor; Belastingdienst, justitie, banken, verzekeringsmaatschappijen, aivd , justitie, BKR , deurwaarderskantoren en ga maar door. Ik weet dondersgoed hoe de privacywet in elkaar zit . Als ik bij een van deze instellingen had gewerkt had ik kunnen aangeven dat ik voor 100% zeker zou zijn dat ik zou weten om wie het zou gaan en waar die zou wonen.quote:Op donderdag 25 september 2008 08:12 schreef ikbenik het volgende:
[..]
En waar komt de informatie vandaan? Wanneer je gebruik maakt van openbare informatie, informatie die publiekelijk te vinden is, dan is het geen probleem. Alleen, dan had de TS die informatie zelf wel kunnen vinden.
Hij zei HENNEB, wat lijkt op HENNEP. Vandaar. Niet vanwege spelfouten.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Iemand op zijn spelfouten wijzen moet je dan natuurlijk wel zonder (basisschool-niveau) spelfouten doen.
Groetjes,quote:Op donderdag 25 september 2008 10:13 schreef Oksel het volgende:
Hij zei HENNEB, wat lijkt op HENNEP. Vandaar.
Hum, ze wil haar hart luchten, zegt ze.quote:Op woensdag 24 september 2008 23:24 schreef Argento het volgende:
Trouwens, zolang er niks op papier staat en je je aanspraken ook anderszins niet kunt bewijzen, is het nog maar de vraag ook maar één stap verder bent als je hem daadwerkelijk hebt gevonden.
even ter info: mensen roepen wel altijd: ga naar een deurwaarder, maar die kunnen de meestenquote:Op donderdag 25 september 2008 13:20 schreef mgerben het volgende:
[..]Misschien is er zelfs een mogelijkheid om een veroordeling te krijgen, waarna je de schuld aan een deurwaarder kunt overdoen.
Als dat zou kunnen is dat een veel effectievere manier om te communiceren dat je zijn handelswijze niet op prijs stelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |